Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • fokukac

    nagyúr

    válasz FehérHolló #70088 üzenetére

    nekem úgy tűnik, hogy a tesla sok-sok béta user-rel operál : )
    De én nem értek hozzá, és nem is ültem még soha teszlában (csak minden nap elsétátok egy mellett az irodaházban, ahol az egyik leggazdagabb magyar parkol, és külön embere van, akinek kb. az a munkaköri leírása, hogy tölti a teszlát).

    Bennem a teszlában a hype zavar, meg, hogy az egészet eladják zöldnek. Szerintem 300 lóerős, 2 tonnás autókat gyártani sosem lesz zöld, és az is kérdés, hogy mi lesz 15 év múlva ezzel a kurva sok akkumulátorral, de ők ezt mégis eladják, epöl-ösen.
    A másik meg, hogy most mindenki azt hiszi, hogy ez a cég jövő. Értem, fenszi, mint az epöl, de azért nem látom a százmilliókat, akik 25 millás autót szeretnének venni. Majd ha lesz 6 milliós, akkor talán, de úgy meg nem érné meg annyira.... A részvényárfolyam / cégérték pedig szintén egy hihetetlen kategória egy cégtől, ami létezése során már két negyedévben termelt profitot, de hiába gyárt nagyságrendekkel kevesebb autót, mint a Toyota (kb. a 3,4%-át), ugyanannyit ér (vagy többet). Szóval a piac most igazából azt árazza, hogy a cég a 27-szeresére fog még növekedni nagyon gyorsan.
    Hát én ezzel egy picit szkeptikus vagyok. Mondjuk, eleve mindennel az vagyok, szóval, nincs itt semmi látnivaló. Majd 10 év múlva megmondom, hogy Teszlát kellett volna venni.

    amúgy igazából az egész autóipart nem értem, miért kell ezt ennyire erőltetni. Akkor már inkább a benzines hibridet nyomnák, az sokkal használhatóbb alternatíva lehetne. Értem, a CO2, de a közúti közlekedés annyira kis százalékát adja, hogy igazából jelentéktelen... A kocsi pedig csak egyre nőnek. Na, megyek is, iszom még egy pohár rozét. :)

Új hozzászólás Aktív témák