Hirdetés

Aktív témák

  • BlacKSouL

    addikt

    válasz tepedt #8922 üzenetére

    Van jó marketing, meg rossz marketing. Ez rossz marketing.
    Van a tudatosra ható marketing, és van a tudatalattira. Ez a tudatalattira hat.
    Van a kedves, érdekes, poénos, szerethető marketing, és van a "rühellem, idegesítő, szánalmas" marketing. Ez az utóbbi.
    Van a hatékony marketing, és a hatástalan. Ez hatástalan.

    Ugyanis nincs célközönsége. Hacsak nem a fanatikus bugirajongók. De mivel nekem alapból nem szimpatikus a csávó, hát ignorálok mindent ami hozzá kapcsolódik.
    Idősebb korosztálynak gyerekes, fiatalabb korosztály meg nem célközönsége a terméknek.
    Kíváncsi lennék a tervező marketingeseire.

    Jellemző, hogy én még elkaptam a linket, meg is néztem, láttam is hogy az oldal alján valamelyik ismert cég neve szerepel, de - habár megnéztem az első videót - fingom sincs hogy melyik az. És valóban, én sem jutottam el a termékig. Bár értenem kéne a poént, hogy mivel csak az egyik videót néztem meg, így megmaradt a fél... :F

Aktív témák