Hirdetés

Aktív témák

  • FehérHolló

    veterán

    De ha már szóba hoztam őket, leírom a tegnapi story-t. Logoutra kéne, csak lusta vagyok többször átolvasni meg ilyesmik.

    Másfél hónapja szinte bekakilt a net az esti órákban. Percenként 999-es ping és 40% feletti packetloss 2-3 másodpercig. Sajnos a sávszélességgel nincsen gond. Egyik (=tegnap) reggel felhívtam az ügyfélszolgálatot, hogy ez nem kóser, tenni kellene valamit. Kedves néni lerázott, hogy majd akkor hívjam őket, amikor jelentkezik a baj, akkor le tudják monitorozni és regisztrálják. Este hívom, kedves bácsival beszélek. Kioktatott, hogy ők pingre és packetlossra a szerződésben nem vállaltak garanciát, hagyjam őket békén. Egyébként azt elismerte, hogy a vonal túlterhelése is okozhatja. (Ez egyértelmű.) Megkérdeztem, hogy esetleg tudnak-e tenni valamit? Válasz: Nem válalnak ilyesmire garanciát. - De tudnának tenni valamit? - Biztos a gépem szar. - Le tudná monitorozni a forgalmam (csomagokat), kérem? - Biztos a routerem a szar. - De a router fél éves, eddig nem volt vele baj, Pécsen nincs vele baj. - Pingekre nem vállalunk garanciát. - Hibabejelentés? - Pingekre nem vállalunk garanciát. - Köszönöm, viszont hallásra.

    Routert, modemet többször újraindítottam, laptoppal és a routerrel a pécsi vonalról nincs gond. Másik modemmel is próbáltam.

    Egy rohadt hibabejelentéshez nincs jogom? Csak fizessem a havi 10k-t a hígfosért?

Aktív témák