Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1151) MolnárPéter válasza sifarr (#1150) üzenetére


MolnárPéter
aktív tag

"És az ügyfél tudjon előre - még a döntése előtt -, hogy melyik hálózatra (minőségre) szerződik."

No igen. Nálam sem mindegy melyik szolgáltató hálozatát használja a Netfone. A Telekom/Telenor párosnak rém gyenge a hálózati jelerőssége, a net sebessége 1-2 MB/s az esti csúcsidőben, a Vodafone teljesen rendben van. Én a Rockmobilt (alap 3000 Ft-os csomag) szerettem volna, de mivel Telekomos, sajnos nem fogok rá előfizetni.
Ezúton is köszönöm még egyszer NFT2 korrekt tájékoztatását!

[ Szerkesztve ]

(#1152) #76055552 válasza MolnárPéter (#1151) üzenetére


#76055552
törölt tag

Én nem látom a korrekt tájékoztatást...
A korrekt az lenne ahogy sifarr írta: fel lenne tüntetve a csomag mellett a hálózat.
Ha nem kérdezek rá a vodás számmezőre

még mindig abban a hitben lenne a fórum, amit NFT2 és a netfone "korrekt tájéloztatás"-ként kommunikál az előfizetők felé:

(#1153) xcsabo


xcsabo
senior tag

No igen. Én is akkor kezdtem feléjük kacsintgatni mikor a fb-on megkérdeztem, hogy kinek a hálózatát használják. A válasz egyértelműen az volt, hogy a vodával szerződést bontottak és átnyergeltek a Telekomhoz a jobb feltételek miatt.

[ Szerkesztve ]

(#1154) juve600 válasza NFT2 (#1141) üzenetére


juve600
nagyúr

Szia !

A VoLTE bekapcsolására még mindig nincs pontos időpont? jönnék vissza :)

(#1155) juve600 válasza NFT2 (#1132) üzenetére


juve600
nagyúr

-a 4gb-os csomag volt nekem is ,Tcomos számot hordoztam át még januárban,aztán augusztusban egyre többször voltam nem elérhető,csak sms-t kaptam a nem fogadott hívásról
-sajnos vissza kellett mennem a Tcom-hoz,a probléma megszűnt ami a VoLTE léte-nemléte miatt volt valószínűleg
-akkor őszről volt szó hogy lesz VoLTE,ami sajnos azóta sincs
-itt olvasom hogy voda hálózatát használja a 4gb-os csomag
-kérdés hogy most ha visszajövök akkor jó lenne -e a szolgáltatás
- ugye főleg az anyagiak miatt lenne érdekes, 5k vs 9k ,nem mindegy

(#1156) NFT2 válasza sifarr (#1150) üzenetére


NFT2
junior tag

Összetett kérdés ez. Teljesen megértem amit leírtál, mint ügyfél nézőpont, bár csak az ügyfelek egy részét érdekli vagy érinti ez a kérdés, a másik oldalt esetenként éppen összezavarhatja.
A mi nézőpontunk: a legfontosabb, hogy Netfone szolgáltatást árulunk, nem a hoszt szolgáltatók brandjére akarunk felülni. Az hogy, melyik hosztra tesszük, elsődlegesen üzletpolitikai kérdés. Másodsorban logisztikai-termékfejlesztési kérdés, mivel pl a Rockmobilt csak Telekomos kártyákon tudjuk kiadni. Ha egy viszonteladónknál vásárolsz, ott is Telekom kártyához jutsz.
A "Netfone szolgáltatás" értékesítése miatt nem tervezünk a hoszt szolgáltatóról információt adni a honlapon, ez a szerződésben sem szerepel, erre amúgy kötelezettségünk sincs.
A tapasztalat az, hogy akinek fontos a hálózat, az a szerződéskötés során rákérdez, és ott ezt tudjuk egyeztetni.
Az is lehetőség, ha valóban nagyon gyenge a térerő pl a lakóhelyeden vagy a munkahelyeden, de tudod, hogy a másik hosztnak viszont jó, és egyébként ki tudjuk adni másik hoszton is, akkor megtesszük, itt mondjuk egy SIM csere költség lesz.
Dióhéjban ennyi:-), az ajándéktól még nem estél el.

(#1157) juve600 válasza NFT2 (#1156) üzenetére


juve600
nagyúr

SZIA

hogy tudnám kideríteni hogy jó-e már nálam a szolgáltatásotok ??? :R :R :R

(#1158) NFT2 válasza juve600 (#1157) üzenetére


NFT2
junior tag

Szia, VoLTE teszt sajnos még nem zárult le. Sokkal tovább tart, mint ezt feltételeztük. Mindenképpen kiírom ide, ha kész vagyunk, nem kell sokat várnod.

(#1159) juve600 válasza NFT2 (#1158) üzenetére


juve600
nagyúr

:R

(#1160) NFT2 válasza xcsabo (#1153) üzenetére


NFT2
junior tag

Szia, sajnos ez téves kommunikáció volt. A Vodafone régebb óta üzleti partnerünk, szerződést nem bontottunk velük. Az épp aktuális nagykereskedelmi feltételek alapján alakítjuk csomagjainkat. Ahogy írtam, a tapasztalat az, hogy akinek ez fontos, az szerződéskötéskor rákérdez, és akkor ott ezt tudjuk tisztázni.

(#1161) #76055552 válasza NFT2 (#1156) üzenetére


#76055552
törölt tag

A "Netfone szolgáltatás" értékesítése miatt nem tervezünk a hoszt szolgáltatóról információt adni a honlapon, ez a szerződésben sem szerepel

Azért szerintem gondold át még 1x, hogy ha egy ügyfél veletek szerződik, és teljes mértékben körültekintő, megnézi a netfone.hu oldalon a lefedettségi térképet, és azt látja van 4G lefedettség (mert csak telekom lefedettségi térkép van a honlapotokon), miközben ti vodás kártyát adtok neki, amivel mondjuk nem lesz 4G-je.....Hát....nem tudom erre mit szólna az NMHH, nálam ez az ügyfél megtévesztése kategória.

(#1162) AtHoS válasza #76055552 (#1161) üzenetére


AtHoS
nagyúr

Ezzel ügyfeleket is veszíthetnek, mert én pl. alapból skip-eltem a netfone-t, mivel eddig úgy tudtam Telekom hálózaton szolgáltat, ami ahol lakom éppen a leggyengébb (1-2 pálcikás térerő -115-120 dBm, erkélyen, ablakban van 4 pálcika -100 dBm és - még nem jöttem rá mitől függ - vagy van H+...4G / ezek véletlenszerűen jelennek meg / vagy nincs semmilyen netes elérhetőség.)
Voda és Telenor viszont hasonlóan teljesít full térerőn, bár Voda 4G-re nincs rálátásom

[ Szerkesztve ]

read-only mode on the forum

(#1163) sifarr válasza NFT2 (#1156) üzenetére


sifarr
senior tag

Kiindulópontom: érted haragszom, nem ellened! :K

Teljesen megértem amit leírtál, mint ügyfél nézőpont, ... A mi nézőpontunk
Nincs két nézőpont, mert közösek az érdekeink. Ti szolgáltatni akartok, ügyfélszámot és bevételt növelni, profitot termelni. Ezt pedig csak úgy lehet tartósan, ha az ügyfelek nézőpontját meszemenően figyelembe veszitek: jó ár-értékarányú, megbízható, korrekt szolgáltatás. És még egy, ami nagyon fontos: magas ügyfélelégedettség. Ha ez csökken, akkor jó ár-értékarány ellenére is akár jelentős ügyfélkört el lehet veszíteni. Lásd Vodafone mizériát hosszú hónapok óta. Van/lesz lemorzsolódás náluk, hiába nem változott a tarifarendszer, a hálózat minősége. Ők ezt könnyebben átvészelik a nagyobb ügyfélszám miatt.

Netfone szolgáltatást árulunk, nem a hoszt szolgáltatók brandjére akarunk felülni.
Nem a brandről van szó. A hoszt szolgáltató hálózatának minőségén, lokális és országos jellemzőin "rajta ültök". Korábban a Tesconak volt virtuális mobilszolgáltatása, de mindenki tudta, hogy a Voda hálóját használja. A hálózat az ügyfél számára lényeges elem, akár döntő is lehet. Én pl. a Netfone-on keresztül, közvetlenül szerződtem. Ha tudtam volna, hogy Voda hálót (is) kaphatok, akkor nem szerződöm. Épp a Vodától vittem át az egyik számom. Nálam pont fordított a helyzet, mint AtHoSnál. A Voda 4Gjénél még a DIGI is nagyságrenddel jobb. Eszembe nem jutott, hogy a szerződés után megnézzem, hogy melyik hálózatot használja a kártyám. Könnyen le lehet ezt ellenőrizni, elég kikapcsolni az automatikus hálózatválasztást, és kiderül. Most leellenőriztem: Telekomos. Ha vodás lett volna, szinte biztos, hogy számhordozás jönne. Ügyfélelégedettség.

A "Netfone szolgáltatás" értékesítése miatt nem tervezünk a hoszt szolgáltatóról információt adni a honlapon, ez a szerződésben sem szerepel, erre amúgy kötelezettségünk sincs.
Kötelezettség valóban nincs. De én komolyan venném, amit korábban már írtam. A 3G lekapcsolásával a 900-as frekin 2G-s hanghívások száma azért érzékelhetően nőni fog. VoLTE mellett is, mivel nem garantált sok készülékek hálózati kompatibilitása, valamit a 4G-ről azért térerő miatt lesznek átváltások 2G-re. Minden szolgáltatónál nőni fog a hanghívásokra az ügyfélpanasz. De nem egyformán! Ezért jó, kellene - az ügyfélelégedettség érdekében is -, hogy az ügyfél tudja, melyik hálózatot kapja, és vállalja-e. Lásd DIGI! Minden ügyfél tudja, hogy a jó ár mellé milyen hálózati minőséget kap.

akinek fontos a hálózat, az a szerződéskötés során rákérdez, és ott ezt tudjuk egyeztetni.
Ez jó! Az, hogy a két hálózat helyi térerőkülönbsége miatt az ügyfél akár választhat is, nagyon jó!!! Csak az lenne az ideális, ha ti előre felhívnátok erre a figyelmet. Már a megrendelés online folyamatában akár. Arról nem beszélve, ha ez a lehetőség mondjuk a Netfone "brandnél" van, akkor ez pozitív marketingre is felhasználható lehetne. Én ezt kihasználnám. Melyik szolgáltató tudja azt megtenni, hogy az ügyfél helyi viszonyaihoz igazítja a hálózatot? Akinek ez fontos, örömmel választ, a gesztus miatt elkötelezett lesz a cég felé. Aki nem tudja vagy neki mindegy, az is pozitív élményként éli meg a felkínált lehetőséget.
Egy ilyen változtatás nem borítaná fel az üzletpolitikai szempontokat. Viszont nagy lenne a hozadéka.

(#1164) MolnárPéter válasza AtHoS (#1162) üzenetére


MolnárPéter
aktív tag

Pont ezért nem megyek én sem hozzájuk, nálam csak a Voda jöhet szóba a térerő miatt. A Rockmobilt választottam volna, de az meg Telekomos.

(#1165) hbala válasza MolnárPéter (#1164) üzenetére


hbala
aktív tag

Ha csak beszédre használnád, akkor próbáld meg csak 2g-re állítani a telót, és úgy megnézni a térerőt.

(#1166) accofil


accofil
újonc

Nocsak, kikerült a kínálatból a korlátlan net? :F

(#1167) zoli62 válasza accofil (#1166) üzenetére


zoli62
addikt

Sőt a legkisebb korlátlan hang csomag havidíja durván emelkedett, az október előtti árnak közel a duplájára.

(#1168) #90184448 válasza zoli62 (#1167) üzenetére


#90184448
törölt tag

Pont váltani akartam a nagylányomnak feljebb díjcsomagot, mire én is észrevettem, hogy van baj! Lehet ebből digi lesz.... :))

(#1169) MolnárPéter válasza #90184448 (#1168) üzenetére


MolnárPéter
aktív tag

Én erősen érdeklődtem, de már nem érdekel így netfone. Sok sikert nekik, továbbra is nélkülem!

(#1170) MadMancs válasza #90184448 (#1168) üzenetére


MadMancs
veterán

Igazából már a Voda red árai fölé sikerült menni.
Túl éhes lett Netfone, de ők tudják. :)

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#1171) RoyalAirForc


RoyalAirForc
tag

Akkor ennek így sok értelme lett....

(#1172) 4Grider válasza MadMancs (#1170) üzenetére


4Grider
nagyúr

Gondolod a Telekom változatlan feltételekkel adja a hálózatát? Meg hogy a VoLTE és hasonló szolgáltatások ingyen vannak?

(#1173) MadMancs válasza 4Grider (#1172) üzenetére


MadMancs
veterán

Nem.
De most olyan mértékű ugrás történt, ami miatt elveszett a csábítás előnye.
Se VoLTE, se 5G, se app, se VoWifi, és még az ár is utolérte az MVO árakat.
Jó ígérik lesz mindegyik. Ígérik ezer éve. :DD

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#1182) juve600 válasza xcsabo (#1181) üzenetére


juve600
nagyúr

azért nem kellene :) nekem a 4G hang hiányon kívül nem volt semmi problémám

[ Szerkesztve ]

(#1183) 4Grider válasza juve600 (#1182) üzenetére


4Grider
nagyúr

Most, hogy elhagyod őket, kíváncsi leszek, hogy hány héten belül kapcsolják be a VoLTE-t.

(#1184) juve600 válasza 4Grider (#1183) üzenetére


juve600
nagyúr

augusztus óta vissza kellett mennem a T-COM-hoz a VoLTE hiány miatt.............

(#1185) jose999 válasza juve600 (#1182) üzenetére


jose999
senior tag

Február óta két előfizetésünk van náluk, szintén a VoLTE hiány egyedül, ami az egyetlen problémánk velük, semmi más

[ Szerkesztve ]

Gránit bankos ajánlókódért keress privátban (8000 Ft jóváírás) „Oh, igen. A múlt gyakran fájhat, és elfuthatsz előle, de akár tanulhatsz is belőle.”

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.