Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#151) z67


z67
őstag

Van olyan, aki szerződéskötéskor engedélyezte a számának és nevének a tudakozóban, vagy netes felületen való kereshetőségét? Nála lennék kíváncsi a keresési találatra.

(#152) sifarr válasza z67 (#151) üzenetére


sifarr
senior tag

Van olyan, aki szerződéskötéskor engedélyezte a számának és nevének a tudakozóban,
Nem kérnek ilyen nyilatkozatot. Tehát minden netfone-s szám titkos lesz.

(#153) rfszabi válasza Dracula72 (#147) üzenetére


rfszabi
tag

Akkor mi az oka annak, hogy a tudakozóban nem a Te neved szerepel? Rákérdezek a Netfone-nál is holnap, hogy mi ennek az oka, de ennek nem így kéne lennie.

(#154) zoli62 válasza Dracula72 (#150) üzenetére


zoli62
addikt

Én is ezen gondolkodom.

(#155) martonl válasza sifarr (#146) üzenetére


martonl
senior tag

"Egy számot a Telekomtól a Netfone elhordozott az előfizető nyilatkozata alapján. Az elhordozás miatt az előfizető korábbi, a Telekomnak adott nyilatkozata érvényét vesztette, azaz a Telekom köteles volt a személyes adatokat onnan törölni. Beírta helyette a Netfone-t, mint szolgáltatót. Na, hogy ezt miért tette a Telekom, az nekem rejtély. :F"

Na ilyet nem hinném, hogy akárki megtehet. Vagy az előfizető adatait adja meg a rendelkezésének megfelelően, vagy "nem szerepel, vagy titkos"-ként szerepelteti. De hogy harmadik fél adatait megadja a telefonszám mellé, az nonszensz. Ezt csak a telefonszám tulajdonosának jóváhagyásával lehet megtenni, én úgy gondolom.

[ Szerkesztve ]

(#156) NFT


NFT
újonc

Sziasztok

Ha a Netfone-al kapcsolatban lenne kérdésetek akkor szívesen válaszolok persze kapacitás függvényében. A netfone egyik vezetőjeként dolgozom. Azt előre szeretném leszögezni, hogy egy tisztességes szolgáltató cég vagyunk és csak olyan kérdésekre szeretnék válaszolni amiből nem a rosszindulat,a konkurens támadás vagy az irigység sugárzik. Célunk az, hogy jó áron adjunk jó szolgáltatást. Mivel technikai sportot űzünk így a hiba mindig benne van a rendszerben a de a hozzáállásunk a szándékunk az ügyfelekhez jobb mint bárkié. A kaució kérdését sokszor olvastam itt. Az ÁSZF-ben leírtuk, hogy kauciót kérhetünk. A kaució nem bevételi forrás hanem biztosíték, aminek az összege annak függvénye, hogy valaki hordozza e a számát ( azaz már régóta használja és nem tartozik másik szolgáltatónak) vag yúj számot kér. Minden cégnek fontos szempont a biztos működés és ezért az új ügyfeleket bevizsgáljuk. Ez persze lehet bántó azoknak akik nem a legjobb szándékkal érkeznek hozzánk. Másfél hónapja indítottuk el az új weboldalt és már nagyon sok “ügyfél” jött akik azonnal eladták a részletre vásárol telefont és már nem fizetnek. Annak ellenére, hogy bevizsgáltuk őket. A közös érdekünk, hogy ne legyen sok nem fizető ügyfelünk ezért van az ügyfél minősítésünk, melynek egyik eszköze lehet sok más mellett a kaució. Persze senkit nem kötelezünk még a kaucióval sem a szerződésre, azaz szerződés előtt bárki meggondolhatja magát, azaz soha senkit nem csaptunk és csapunk be. Mi lennénk a legboldogabbak ha mindenki fizetne aki szerződik és nem kellene ilyenekkel foglalkozni, de sajnos nem teljesen van igy. De minden javító, segítő ötletet szívesen fogadunk.
Netfone

(#157) Dracula72 válasza rfszabi (#153) üzenetére


Dracula72
senior tag

NFT légyszi erre válaszolj: Akkor mi az oka annak, hogy a tudakozóban nem a saját nevünk szerepel?

( ͡° ͜ʖ ͡°) Debrecen Telefon Adás-Vétel: https://www.facebook.com/groups/1953581434945040/

(#158) NFT válasza z67 (#151) üzenetére


NFT
újonc

Sajnos ez egy ismert hibája a Telekomnak. A Netfone hivatalosan kérte a hiba javítását. Mi az oka a hibának ? Mivel a Netfone MVNO platform átadja az összes telefonszámot a telekom rendszereinek annak érdekében, hogy a hívások a telekom tornyokon le tudjanak bonyolódni , ezeket a számokat a telekom a Netfone gyűjtő név alatt tárolja. Mikor terveztük közösen a Telekommal az MVNO műszaki rendszert a telekom munkatársai a tudakozó moduljait kihagyták a tervezésből és nem vették figyelembe, hogy azt, hogy a Netfone neve alatti ügyfél számokat automatikusan ki exportálja a rendszerük a tudakozó modulnak.
Kértük a hiba javítást amit februárra ígértek. Mi betartjuk a szerződésben foglalt kötelezettségeinek és a Telekom is a lehető leggyorsabban kijavítja a náluk lévő hibát. Számunkra sem elfogadható az a tudat, hogy az Ügyfeleink száma megjelenik egy publikus tudakozóban, mikor az ügyfeleink úgy nyilatkoztak , hogy nem szeretnék megjeleníteni. A jó a rosszban, hogy mivel a Telekomnál nincsenek ügyféladatok, igy nem tudta beazonosítani, hogy kinek mi a száma. Viszont ez nekünk bizalmi kérdés, hiszen az Ügyfeleinkkel nem igy szerződtünk ezért és hívjuk fel a figyelmét a telekomnak a hibára.

(#159) juve600 válasza NFT (#158) üzenetére


juve600
nagyúr

Köszi az infókat,majd holnap hívlak benneteket hogy miért nem kaptam még számlát :R

(#160) Dracula72 válasza NFT (#158) üzenetére


Dracula72
senior tag

Köszönöm.

( ͡° ͜ʖ ͡°) Debrecen Telefon Adás-Vétel: https://www.facebook.com/groups/1953581434945040/

(#161) NFT válasza juve600 (#159) üzenetére


NFT
újonc

Rendben :) az Ügyfélszolgálat örömmel várja a hívásod :) Remélem elfogadja mindenki a választ. Mi nem, tovább dolgozunk a Telekommal , hogy legyen kijavitva a hiba.

(#162) martonl válasza NFT (#161) üzenetére


martonl
senior tag

Köszönjük, hogy ide jöttél!
A VoLTE szolgáltatást nem adja tovább nektek a Telekom, ez esetleg nem megoldható?

[ Szerkesztve ]

(#163) 4Grider válasza NFT (#156) üzenetére


4Grider
nagyúr

Örülök, hogy képviselitek magatokat a rólatok szóló topikban. :K
Nekem csak egy kérdésem van:
Mi az oka annak, hogy a weboldalatokon szereplő díjcsomagoknak és áraknak nyoma sincs az ÁSZF-etekben?

[ Szerkesztve ]

(#164) sifarr válasza martonl (#155) üzenetére


sifarr
senior tag

Abban egyetértünk, hogy valami itt nem kerek. De kontextusában nézd a hozzászólásom.
Az vetődött fel, hogy a Telekom tudakozóban a Netfone jelenik meg a hordozott szám esetében, és ez bizonyítja, hogy a szám a Netfone nevére került.
Erre írtam, hogy a Netfone ÁSzF-e és a szerződés szerint is számhordozás történt, azaz a szám az előfizetőé maradt. A 2-es mellékletből idéztem is, most a következő mondatot idézem: Kijelentem továbbá, hogy az alább rögzített telefon szám(ok)at 30 napon
belül nem kívánom más szolgáltatóhoz továbbhordozni.
Ez is bizonyítja, hogy a tulajdonos az előfizető, hisz egyoldalú döntéssel elviheti máshova.
Kizártnak tartom, hogy a Netfone számhordozásra kér felhatalmazást, és közben suba alatt "saját névre" írja az számot. Lényegében ez volt az alapállítás. De ha a Netfone ilyet tenne, akkora büntetést kapna, hogy abba pénzügyileg is belerokkan.

A hírközlési törvényből idéztem, hogy mobilszámokra tudakozót nem kötelező működtetni.
A Telekom (a Posta, Matáv) utódjaként sokak szemében olyan Tudakozót üzemeltet, amely minden mobilszámot mutat (titkos kivéve) szolgáltatótól függetlenül. Biztos, hogy ma is így van? Tényleg szerepelnek benne a vodás, telenoros, digis számok is? Ha egy előfizetőnek változik pl. a címe, eljut ez a változás a Telekomhoz? Ez, az állandó adatfrissítés egy plusz macera a többi szolgáltatónak. Minek csinálnák, ha
- törvény nem kötelezi őket erre,
- a természetes személyek minimum kétharmada titkosan kezelteti a számát?
A környezetemben mindenki száma titkos. Ki se tudom próbálni, hogy egy nem titkos, más szolgáltatónál levő szám megjelenik-e a Telekom tudakozójában.
Mobilszámra a tudakozónak már egyébként sincs sok értelme. A közületi számokat is a cégek már honlapjukon teszik publikussá.
A Vodánál és a Telenornál is van tudakozó, de csak a saját előfizetésekre. Miért foglalkozna egyedül a Telekom a többiével is?
A Telenoré külön is érdekes, mert ha a keresett szám nem telenoros, akkor nem előfizetőt ír ki, hanem a számot kezelő szolgáltatót. Mintha (!!) valami ilyesmi történne a Netfone-hoz hordozott számok esetében is. Nem tudom a tutit, csak egy tipp.
Összefoglalva: valami tényleg nem kerek.
Dehogy a Netfone jelentett volna "saját magát" a Telekom tudakozójába, vagy a Telekomnál történt-e hiba, én nem tudom eldönteni. De az is elhamarkodott, ha rögtön a Netfone hibájának minősítjük az esetet. Lehet, hogy ők hibáztak, lehet, hogy nem. Majd kiderül.

Közben megjelent egy hivatalos személy is. Jöhet a tuti info, olvasom is. :K

[ Szerkesztve ]

(#165) NFT válasza 4Grider (#163) üzenetére


NFT
újonc

Már kint van az új ÁSZF a weboldalon amiben benne vannak az új díjcsomagok. Hatályba lépése február lesz. Mivel viszont kedvezőbb csomagokat és árakat adunk mint az ÁSZF-ben igy az előfizetői szerződés tartalmazza a helyes árakat. Az előfizetői szerződés erősebb mint az ÁSZF. Amúgy is a szolgáltatók előszeretettel használják azt hogy az ÁSZF-ben magasabb árak vannak és szerződésben csak akciós árat határoznak meg ami nagyon jó a kötbér számításnál. Mivel mi viszont arra az árra szerződünk amit hirdetünk és nem akció jelleggel, igy az ügyfél biztos lehet benne, hogy nem emeljük az árainkat. Pláne hogy még kötbért sem számolunk mivel nem kérünk hűséget. Hűséget csak akkor kétünk ha telefonnal együtt választanak csomagot az Ügyfelek. Jellemzően a telefont kedvezőbben adjuk mint a kereskedelmi láncok és vagy részletre. Ekkor van hűség és nem fizetés esetén kötbér. Tudnánk mesélni, hogy már most Karácsonykor hány részletre vásárolt telefont próbáltak eladni a "jó ügyfelek". De külön köszönet nektek, hogy láttátok és szoltatók nekün

(#166) zoli62 válasza NFT (#165) üzenetére


zoli62
addikt

Szia! Itt fevetődik a kérdés, hogy mi alapján dől el egy minősítésen, hogy kinek kell kauciót fizetni, és kinek nem? Ezenkívül nagyságrendileg mekkora kártyaszám biztosítja a Netfone-nak ilyen árszabás mellett a stabil, minimális kockázatú pénzügyi működést? Flottáknak is vállalni kell ilyet.

(#167) NFT válasza zoli62 (#166) üzenetére


NFT
újonc

Nekünk nem kell vállalni, mivel nem flotta vagyunk hanem távközlési szolgáltató akinek vannak vezetékes ügyfelei , több mint 13 éve működünk.

(#168) tibor23 válasza NFT (#167) üzenetére


tibor23
senior tag

Üdv! Érdekelne mi a helyzet a VoLTE-vel?

(#169) NFT válasza NFT (#167) üzenetére


NFT
újonc

Igen a VolTE, erre nem tudtam már tegnap válaszolni, nem engedett a forum :D
Szóval jelenleg nincsen, de amire szükséges lesz bevezetjük. . Elindultak az egyeztetések a fejlesztések a HOST szolgáltatóval és jó érzéssel azt mondom, hogy Q2-ben ebben az évben be tudjuk vezetni nyár előtt.

(#170) martonl válasza zoli62 (#166) üzenetére


martonl
senior tag

A Telekom tudakozó 12944 db találatot ad a Netfone keresésre. ;]

164sifarr:
Ezek szerint tényleg az van, amit írtál, csak ez azért adatvédelmi okokból is aggályos szerintem.

(#171) sifarr válasza martonl (#170) üzenetére


sifarr
senior tag

Ezek szerint tényleg az van, amit írtál,
Ha arra gondolsz, hogy azt tippeltem egy lehetséges hibaforrásnak, miszerint (a Telekom a tudakozó adatbázisába) "Beírta helyette a Netfone-t, mint szolgáltatót", akkor igen. Lényegileg eltaláltam az igazságot. Hiába no, vak tyúk (kakas) is talál szemet. :K
Most a Telekom tudakozó valóban hasonlóan működik a netfone-os számok esetében, mint a Telenoré, azaz a szolgáltató nevét írja ki. Csak a megnevezés megtévesztő.

csak ez azért adatvédelmi okokból is aggályos szerintem.
Én itt nem látok adatvédelmi aggályt. Ha valaki nem tudja a számodról, hogy kié és rákeres, csak azt az infot kapja, hogy Netfone. Ebben nincs személyes adat. Ugyanazt azt infot kapja, mint ha az NMHH hivtalos számhordozási adabázisában keresne rá.
A névre rákeresve pedig nem kap találatot, tehát megint nincs szó személyes adat kiszivárgásáról, visszaélés lehetőségéről.
A családban már van egy számhordozásos Netfone előfizetés, egyet pedig tegnap indítottunk. Vannak a szerződésben adatkezelési nyilatkozatok, de egyik sem vonatkozik előfizetői nyivántartásban való szerepeltetésre. Sem pro, sem kontra, tehát rá sem kérdeznek erre a lehetőségre. Ebből én arra következtetek, hogy a Netfone nem akar tudakozót üzemeltetni a mobilos előfizetőiről. Nem kötelező, munka van vele, költség is, értelme sincs, tehát minek. Adatvédelmi aggály sem lehet ebből.

(#172) martonl válasza sifarr (#171) üzenetére


martonl
senior tag

Én arra gondolok, hogy marketing hívások futhatnak a számra emiatt. Nyilván nincs a dolognak túl nagy esélye, de mégiscsak láthatóvá válik így egy szám a tudakozóban annak ellenére, hogy esetleg az előfizető ezt nem akarja. Erre gondolok adatvédelem miatt, még ha nem is az ő neve szerepel a szám mellett, de akkor is megjelenik a szám.

Meg ugye ergo most majdnem pontosan tudjuk, hány mobil előfizetőjük is van. Ez meg inkább az ő üzleti titkuk kéne, hogy legyen, szerintem.

[ Szerkesztve ]

(#173) zoli62 válasza martonl (#170) üzenetére


zoli62
addikt

Kb. 15 ezerr mobil ügyfelük van, de köszi a keresést. :)

(#174) zoli62 válasza zoli62 (#173) üzenetére


zoli62
addikt

Két gyors kérdés. Az internet és SMS beállítások megyeznek a Telekoméval? A futárral küldött csomagon a PIN kód jól olvasható?

(#175) juve600 válasza zoli62 (#174) üzenetére


juve600
nagyúr

igen

(#176) zoli62 válasza juve600 (#175) üzenetére


zoli62
addikt

Köszönöm. Amennyiben számhordozással kérem, akkor mennyi idő múlva kapom meg?

(#177) juve600 válasza juve600 (#175) üzenetére


juve600
nagyúr

1-2 napon belül nálad a sim kártya,akkor fel kell őket hívni és akkor elindítják a számhordozást,majd kapsz egy sms-t hogy mikor történik meg a számhordozás és akkor 20-24-óráig nem tudod elvileg használni,de a gyakorlatban ez nekem max 1 óra volt,20-kor kilötték a tcomot és 21 előtt már ment a netfone

(#178) zoli62 válasza juve600 (#177) üzenetére


zoli62
addikt

Én úgy értelmeztem, hogy első körben már indulhat a számhordozás a SIM kártya postázásával egyidőben.

(#179) zoli62 válasza zoli62 (#178) üzenetére


zoli62
addikt

Tegnap felhívtak, a hordozás sikeresen elindult, a kártyát holnap kapom meg, és hétfő éjféltől már a Netfone-os lesz a számom. Kaució nincs, sőt utánvét sem. Elég korrekteknek tűnnek, fb-on is érdemes érdeklődni tőlük a részletekről.

(#180) juve600 válasza zoli62 (#179) üzenetére


juve600
nagyúr

+1
ügyfélszolgálatos hölgynek még decemberben én mondtam itt is kellene magukat hirdetni és azóta már itt is van topicban az egyik tulajdonos :D

(#181) sifarr válasza zoli62 (#179) üzenetére


sifarr
senior tag

Tegnap felhívtak, ... Kaució nincs, sőt utánvét sem.
Engem is. Pont az nálam is a menetrend, mint nálad.
Viszont ma megkaptam a GLS-től is az értesítő emailt. Abban szerepel az 1350.- forintos utánvét. Korábban egy másik családtagom is fizette. Szerintem neked is kell majd.
A postai kiküldés az ingyenes, de az sokkal lassabb.

(#182) z67 válasza sifarr (#181) üzenetére


z67
őstag

Személyes átvételre is van mód Budapestieknek.

(#183) sifarr válasza z67 (#182) üzenetére


sifarr
senior tag

Személyes átvételre is van mód Budapestieknek.
Ez igaz, ráadásul én is budapesti vagyok. De a fene sem fog 1350 forintért oda-vissza összesen 3 órát utazgatni. Többet ér az időm, meg covidos időben az egészségem. :K

(#184) z67 válasza sifarr (#183) üzenetére


z67
őstag

Hát nekem csak 20 percre volt BKV-val és amúgy is arra volt dolgom. Gyorsabbnak találtam így megoldani, karácsony előtt. Lassabban ment volna a számhordozás, ha a futárnál kallódik. A postára pedig egy üres boritékot nem bíznék.

(#185) zoli62 válasza juve600 (#180) üzenetére


zoli62
addikt

Én is ebben a topikban olvastam a netgfone-ról, de kidrült, hogy egy réi cég, még a Neophone szolgáltatás (VOIP) mögött is ők álltak, amit én is használtam egy jó darabig. Szóval megbízható cég.

[ Szerkesztve ]

(#186) zoli62 válasza sifarr (#181) üzenetére


zoli62
addikt

Meglátjuk, holnap kapom meg a futártól.

(#187) martonl válasza zoli62 (#185) üzenetére


martonl
senior tag

A Neophone sokáig Invitel tulajdon volt, előtte lett volna az övék?

[ Szerkesztve ]

(#188) zoli62 válasza martonl (#187) üzenetére


zoli62
addikt

Igen., még előtte Euroweb. [link]

(#189) Damol


Damol
csendes tag

Sziasztok! Akinek már használja a netfone korlátlan netjét az legyen szíves írja meg, hogy milyen gyors a feltöltés, letöltés. Nekem csak játékra meg itt ott streamre kellene a korlátlan net. A mostani 150 gb netem már nem lesz elég ha komolyan kezdek letölteni, jàtszani az új gépemen ami holnap érkezik. :)

(#190) 4Grider válasza Damol (#189) üzenetére


4Grider
nagyúr

Az, hogy telefonban másnak máshol hogy működik, az nálad semmit nem jelent. Hangcélú sim-en aktivált mobilnet nem ugyanaz, mint az adatkártyán lévő mobilnet (na jó, Telekomnál szinte ugyanaz), ha beteszed egy routerbe és tovább nat-olod, akkor koránt sem biztos, hogy ugyanaz lesz az eredmény, mint egy telefonban használva...

(#191) Dracula72


Dracula72
senior tag

Tudakozó hibát szerintem javították.
Az én számomra már Nincs találat-ot ír.

( ͡° ͜ʖ ͡°) Debrecen Telefon Adás-Vétel: https://www.facebook.com/groups/1953581434945040/

(#192) sifarr


sifarr
senior tag

Ma megjött a sim - utánvéttel.
Kaptam mellé egy kétoldalas levelet is.
Van benne egy furcsaság. Azt írják, hogy a hálófüggetlen vagy Vodafone-os készülékben használható a kártya. A netnél viszont telekomos APN-t kell beállítani. A kettő nekem ellentmondásosnak tűnik. Szerintem egy régi, még Vodafone-os levélsablont írtak át telekomos verzióra, és benne maradt egy fals infó.

(#193) martonl válasza Dracula72 (#191) üzenetére


martonl
senior tag

Igen, a Telekom tudakozó most már csak 3 találatot ad.

(#194) Bayla


Bayla
csendes tag

Sziasztok!
Kinek van tapasztalata, hogy a korlátlan net-es belföldi csomag engedi, hogy Peer-to-peer (torrent) kapcsolaton letölts?

[ Szerkesztve ]

(#195) 4Grider válasza Bayla (#194) üzenetére


4Grider
nagyúr

A Telekom engedi, csak belassítja az egészet. De ha van időd...

(#196) Fanni1980 válasza Damol (#189) üzenetére


Fanni1980
lelkes újonc

Nekem korlátlan beszed és korlátlan net van bruttó 8600 Ft-ért Telenor ! Múlt hónapban 1,5 tb ot töltöttem le nem szóltál ram ! Telekom esetén a korlátlan csak méltányos felhasználás esetén van .... 100 gb felett büntetést kapsz
Erintett cég esetén meg valami napi limit is van

(#197) Dracula72 válasza Fanni1980 (#196) üzenetére


Dracula72
senior tag

Azt is írd le, hogy ez a korlátlan beszéd és net milyen konstrukcióban van nálad, mert gondolom nem publikus csomag, nem látom a Telenor honlapján.

( ͡° ͜ʖ ͡°) Debrecen Telefon Adás-Vétel: https://www.facebook.com/groups/1953581434945040/

(#198) Bayla válasza Fanni1980 (#196) üzenetére


Bayla
csendes tag

Gondolom az még a HelloData csomag, ami már régen nem kérhető... Nekem is az él még, de nekem nincs korlátlan beszéd benne, ezért filóztam azon, hogy váltok, de így biztosan nem. Maximum kérek egy 2990 Ft/hó korlátlan beszéd kártyát.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.