Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1651) mjuti


mjuti
tag

Valaki hagyta mar a vodafone apn-en hosszabb ideig, vagy mindenki megcsinálta a javasolt netfone apn-t?
Aki hagyta vodafonon, mik a tapasztalatok?

(#1652) Lincoln76 válasza mjuti (#1651) üzenetére


Lincoln76
aktív tag

Én nem csináltam semmit, amíg nem olvastalak. :D Tehát vodafone-on volt. Reggel állítottam át. Szóval eddig sem volt ezzel problémám.
100-110m a netem

(#1653) mjuti válasza Lincoln76 (#1652) üzenetére


mjuti
tag

Koszi a visszajelzést, ezt mar a netfone-os apn-nel merted? Van különbség sebességben a ket apn között? Mennyi ideig voltál a vodás apn-en?

(#1654) kulturg válasza MadMancs (#1618) üzenetére


kulturg
csendes tag

nem Vodafone ÉS Telekom háló?

(#1655) MadMancs válasza kulturg (#1654) üzenetére


MadMancs
veterán

Attól függ.
Amit a honlapon látsz csomagokat mind Vodafone hálón mennek.

Létezik Telekom hálón lévő is. De 1, nem hirdetik, 2, drágábbak.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#1656) kulturg válasza MadMancs (#1655) üzenetére


kulturg
csendes tag

Na jó akkor nem úgy van ahogy olvastam itt-ott wikipédián, hogy automatikusan a legerősebb hálózathoz csatlakozik. Ha nem hirdetik és drágábbak, akkor valahol megvehető, de hol?

(#1657) 4Grider válasza kulturg (#1656) üzenetére


4Grider
nagyúr

Személyes ügyfélszolgálaton, telefonon ügyintézővel pontosan lebeszélve. ÁSZF-ben itt ne keress olyan csomagokat, amire előfizetsz.

(#1658) kulturg válasza 4Grider (#1657) üzenetére


kulturg
csendes tag

Köszi, megnéztem az ÁSZF-t és látom hogy külföldön nincs is mobilnet ennél... nem leszek netfonés.

(#1659) 4Grider válasza kulturg (#1658) üzenetére


4Grider
nagyúr

Ne nézd az ászf-et, mert köze nincs a csomagokhoz. Már sok éve kötelező az EU roamingban a szolgáltatóknak azonos szolgáltatást nyújtania mint a honos hálózatban. Úgyhogy nem tudom, hogy hány éves bejegyzést találtál az ászf-ben...

(#1660) INGJOKE válasza kulturg (#1658) üzenetére


INGJOKE
veterán

Nekem elméletben az 50gb-os csomagban valami 20-24gb EU net van. :)

(#1661) chochkii


chochkii
friss újonc

hellooo. has anyone used netfone's data internationally?

(#1662) kulturg válasza 4Grider (#1659) üzenetére


kulturg
csendes tag

Van egy most februári és tavaly júliusi ászf, azokban szerepel (1.4.2 és 2.5.2). Mondjuk a mobilnethez is 3G-t ír, 4G nem is szerepel benne. Azért ez elég gáz egy szolgáltatótól, de javítsatok ki, ha vmit én olvastam félre vagy nem találtam.

[ Szerkesztve ]

(#1663) qnadam


qnadam
veterán

milyen adatbővítési lehetőségek vannak és mennyiért? az ászf-ben találtam táblázatot, de elég meredek számok vannak benne, és pl a 100 perces díjcsomagok árainak sincs sok köze a honlapon szereplőkhöz.

istálló? gazemberség? hupákolás?

(#1664) mjuti válasza kulturg (#1662) üzenetére


mjuti
tag

Többször elhangzott mar, ne az ASZF-t nézd, miért nem hívod fel az ügyfélszolgálatot?

(#1665) mjuti válasza qnadam (#1663) üzenetére


mjuti
tag

Telefonon: +1250 vagy +361 878 1800
Személyesen: 1119 Budapest, Mohai út 38, M38 Irodaház

(#1666) 4Grider válasza kulturg (#1662) üzenetére


4Grider
nagyúr

Már néhányszor én is leírtam, hogy az ÁSZF-jük semmit nem ér, ember nincs aki a bennük leírt csomagokat használja. Mivel ner közeli cég, ezért öket senki nem fogja számon kérni, még egy nyamvadt akciós ÁSZF mellékletre sem fogják öket rákényszeríteni. Ez van, vagy elfogadod és együtt élsz vele, vagy továbblépsz.

(#1667) kulturg válasza 4Grider (#1666) üzenetére


kulturg
csendes tag

Értem én hogy ne olvassam és el is engedtem oké, meg majd náluk érdeklődök, csak ilyennel még nem találkoztam hogy ilyen szabályozatlan, hűséget biztos nem kötnék velük.

(#1668) 4Grider válasza kulturg (#1667) üzenetére


4Grider
nagyúr

Az előfizetői szerződés felülírhatja az ászf-ben rögzítetteket (az előfizető számára kedvező módon, illetve bizonyos esetekben - ezeket az eht szabályozza - kedvezőtlenebbül), ezt használják ki. A lényeg tehát náluk nem az ÁSZF, hanem az előfizetői szerződésben leírtak. Azt kell rendesen átbogarászni (rendszerint meg szokott felelni a weblapjukon szereplőknek), ha aláír hozzájuk az ember. Természetesen leendő előfizetőként jó lenne, ha a nem kicsit részletesebb ÁSZF-ből lehetne tájékozódni, na itt garantáltan nem tudsz. Ez egy normálisan működő felügyeleti hatóság mellett nem történhetne meg, de ugye mi Magyarországon vagyunk...

(#1669) qnadam válasza mjuti (#1665) üzenetére


qnadam
veterán

nem gondolod komolyan, hogy ügyfélszolgálatot fogok hívogatni, hogy megtudhassam azt, ami normális esetben a honlapra ki van írva egy táblázat formájában, vagy legrosszabb esetben az ászf-ben... inkább megyek máshova.

ne érts félre, nem ellened szól (hacsak nem ott dolgozol), de ez nonszensz. nem csak az ügyféljelöltnek rossz, hanem a cégnek is (plusz ügyfélszolgálati kapacitás, elvesztett jelentkezők)

istálló? gazemberség? hupákolás?

(#1670) Lincoln76 válasza mjuti (#1653) üzenetére


Lincoln76
aktív tag

Mint írtam, amíg nem olvastam erről az APN beállításról, addig sem vettem észre semmilyen különbséget.

(#1671) mjuti válasza qnadam (#1669) üzenetére


mjuti
tag

En sem ellened írtam vagy beszólásként.
Tapasztalat, ennél a cégnél ez van, csak megerősíteni tudom 4Grider által fentebb leirtakat...
Családban mar van egy vodkás hátterű előfizetés a korlátlan beszed 50 gigával, saját fiokban latok es tudok rendelni extra adatot, ha gondolod ránézek es leirom, de nem biztos hogy egy másik pl. 100 perces csomaghoz ugyan ezen az áron teszik rendelhetővé...

(#1672) mjuti válasza Lincoln76 (#1670) üzenetére


mjuti
tag

Csak azt nem értem a vodkásnál miért van netfonos APN, mikor megy a vodkással is, VoLTE is, a Telekomosnál viszont nincs külön netfonos APN, ott csak a telekomost hasznaljak.
Hátha más megfejti ezt...

(#1673) blt.62


blt.62
őstag

Sziasztok!
A Yettel-nél vagyok a "Humán erőforrás" flottában. Áttudok menni számhordozással a Netfone-hoz? Ezt csak személyesen tudom intézni vagy lehet a neten is?

MegtorloXp

(#1674) blt.62


blt.62
őstag

Hogy tudok belépni a play áruházból letöltött Netfone applikációba? Felhasználónév? Jelszó? Hol tudom ezeket berögzíteni?

MegtorloXp

(#1675) csako válasza blt.62 (#1673) üzenetére


csako
veterán

Neten elindítható a folyamat, aztán telefonon hangalapú szerződéskötés lesz. Viszont ha nem a te neveden van most a telefonszám, akkor előbb át kell tenni feltöltősbe és a nevedre adategyeztetni.
Felhasználónév és jelszó majd ezután lesz hozzá, a Netfone-tól kapod.

[ Szerkesztve ]

Holnap országszerte 10 fok várható. Ebből 2 Budapesten, 1 Győrött, 2 Miskolcon...

(#1676) blt.62 válasza csako (#1675) üzenetére


blt.62
őstag

Köszönöm szépen. A nevemen van az előfizetés csak a cégemnél van ez a flotta,de magánemberként vagyunk benne. Mindenki a saját nevén,saját lakcímre kapja a számláit. A sim kártyát majd postán küldik ki?
Nagyon jó árakon dolgoznak mert most 20gb net 100perccel 20 sms 3500 Ft. Most olyat kötöttem hogy korlátlan beszéd, 100gb net 100 sms 5990 Ft.

MegtorloXp

(#1677) blt.62


blt.62
őstag

Létezik olyan csomag a Netfone-nál ami 100-200 perc beszélgetés és korlátlan net?

MegtorloXp

(#1678) csako válasza blt.62 (#1676) üzenetére


csako
veterán

Posta vagy futár, ezt most hirtelen nem tudom.
Díjcsomagból szerintem csak az van, ami a honlapon is látszik, de rá kell kérdezni náluk, hátha.

Holnap országszerte 10 fok várható. Ebből 2 Budapesten, 1 Győrött, 2 Miskolcon...

(#1679) MadMancs válasza csako (#1678) üzenetére


MadMancs
veterán

GLS el küldik SIM. De ha pesti a leendő ügyfél személyesen is megoldható pikk pakk.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#1680) Bandzso


Bandzso
friss újonc

Ha nincs át állítva külföldön nem müködik a net illetve nem tudtam haza telefonálni.

(#1681) 4Grider válasza Bandzso (#1680) üzenetére


4Grider
nagyúr

Az logikus, mert külföldön csak akkor jön vissza a honos hálózat felé a net, ha a jó apn van beállítva. A telefonálás érdekesebb, mert az nem függ az apn-től.

(#1682) dzf007


dzf007
aktív tag

Én is a Netfone-ba gondolkodom mert jók az árak csak nem tudom hogy ha lejár a 10 hónap hűség akkor emelik az árat? Ha digi mobil nem változik, nem nagyon látok másik jó publikus lehetőséget!

(#1683) 4Grider válasza dzf007 (#1682) üzenetére


4Grider
nagyúr

Nem egyszer eljátszották már, hogy felhívták az előfizetőjüket, hogy a továbbiakban ilyen árakon már nem tudják a szolgáltatást biztosítani.
A flották nem publikusak, de egy részük úgy érhető el, mint ha publikusak lennének (a flottaigazolás beszerzésének idejéig van csak közöd a flottakezelőhöz, egyébként a 3 nagy szolgáltató egyikének ügyfélszolgálatával szerződsz), így vannak még lehetőségek...

(#1684) Littoral


Littoral
aktív tag

A Netfone hálózatán működik az RCS üzenetküldés?
Most gondolkodom a váltáson, ezzel kapcsolatban küldtem kérdést a meglévő kontakjaimban meglévő (tutira) netfónos előfizetőknek, és mindegyiknél "Szöveg"-re váltott a beviteli mező az egyébként másnál megjelenő és használt "Csevegés" helyett. Lehet ez a néhány kontaktnál egyébként véletlen is, de nem vagyok tisztában az RCS technikai hátterével amúgy. Ha a Vodafone támogatja, akkor elvileg a Netfone is, nem? :B

(#1685) MadMancs válasza Littoral (#1684) üzenetére


MadMancs
veterán

Igen működik. Netfone - Netfone, netfone - Telekom, Netfone - Voda, Netfone - digi irányban. Yettel irányba nekem nem működött se Netfone, se Voda , se digi.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#1686) Littoral válasza MadMancs (#1685) üzenetére


Littoral
aktív tag

Köszönöm! ;)

(#1687) Akelaus


Akelaus
senior tag

Tegnap este nálam is megtörtént a szolgáltatóváltás. 10 perc alatt sikeresen végbement, egyedül 1 dologgal nem tudok mit kezdeni, ez pedig az átirányítás, ott megjelent két helyen (ha foglalt, ha ki van kapcsolva) egy 70-es szám.

Ma jelezem az ügyfélszolgálatnak, hogy akármit csinálok nem sikerül átállítani. Elsőre felvették, segítőkészek voltak, megígérték utánanéznek.

Hívás közben volt mobilnet, H+-jelzést mutatott a készülék (Telekomtól jöttem át, ott ezt valahogy nem sikerült nekik megoldani), a hívás minőségére sincs panaszom.
Félve mentem át hozzájuk az itt olvasott vélemények alapján, de eddig nekem kellemes csalódás. :)

(#1688) 4Grider válasza Akelaus (#1687) üzenetére


4Grider
nagyúr

Gondolom hallottál már a hívásértesítő szolgáltatásról, azt szokták a hívásértesítő számára beállítani nem elérhető (és esetleg foglalt) esetére. Az ilyen és ehhez hasonló szolgáltatások átirányításait nem tudod az átirányításoknál kikapcsolni.

(#1689) Akelaus válasza 4Grider (#1688) üzenetére


Akelaus
senior tag

Azóta ezt is megoldották, de ők sem tudták először mi az a szám. 🤭
Igen hallottam róla, köszi a kioktatást. 💁‍♂️
Amúgy egy dolgot észrevettem ahogy olvastam ezt a fórumot, mennyire ellenséges vagy ezzel a szolgáltatóval, csak akkor azt nem tudom minek írsz feszt ide. 🤷‍♂️

További szép napot! 🤗

(#1690) 4Grider válasza Akelaus (#1689) üzenetére


4Grider
nagyúr

Az ügyfélszolgálatosnak kapásból illene tudnia, hogy az átirányításokat szolgáltatások is használják, sőt annak is illene benne lenni a tudásbázisukban, hogy melyiknek mi a száma, tehát ha veled ezt a hívás során egyezteti, akkor rögtön kiderül, hogy mit kell lemondani (ha tényleg nincs rá szükséged).
A szolgáltatók ballépéseit szolgáltatótól függetlenül bírálni szoktam, szóval nem nevezhetsz részrehajlónak, maximum szigorúnak, ha úgy tetszik kötekedőnek. Mentségemre szól, hogy a foglalkoztatómnál is ez a dolgom (hibakeresés, szolgáltatási színvonal javítás).
Szép napot neked is!

(#1692) Littoral válasza StiAndZol (#1691) üzenetére


Littoral
aktív tag

Minden lehető alkalommal közlik ezt az érdeklődővel, sőt, még a szerződés megkötésének annál a részénél is felhívják erre a figyelmet, amikor még nincs semmi véglegesítve. Olyan nagy meglepetés tehát nem lehet. Nekem pl. éppen jól jön, mert a Yettel és a Telekom gyakorlatilag használhatatlanra modernizálta a hálózatát nálunk.

(#1694) Littoral válasza StiAndZol (#1693) üzenetére


Littoral
aktív tag

Nem tudom, én nem kerestem ezt az oldalukon. Most, hogy megnéztem direkt, tényleg nincs ott ilyen, de az se', hogy Telekomot árulnak. Érdemes utánajárni ezeknek. A Facebook-oldalukon, ahol beszélgetés alakul ki egy-egy bejegyzésük alatt, hamar felmerül a téma, meg is válaszolják, hogy Vodafone hálózatot használnak ezek az újabban promotált csomagok. Itt, a topicban is írták már többször, én pl. innen + a Facebookról tájékozódtam.

[ Szerkesztve ]

(#1695) INGJOKE válasza StiAndZol (#1693) üzenetére


INGJOKE
veterán

Van Telekomos csomagjuk is kérheted abba is. Kevesebb net drágább ár. Én rákérdeztem az ügyfélszolgálaton van rá árlistájuk is. Ez kicsit olyan, mint a KÜF-nél régebben ők is árultak voda flottát is, de a Yettel jobban megéri neki. Egy ideig nyomták együtt aztán maradt a Yettel. Szerintem itt is ez lesz… :)

(#1697) INGJOKE válasza StiAndZol (#1696) üzenetére


INGJOKE
veterán

Kevesebb nettel ez a csomag ha jól emlékszem t-sbe 1500-2000-el drágább havonta. Nekem csak 10 hónapra kell addig jó a voda. :)

(#1699) MadMancs válasza StiAndZol (#1696) üzenetére


MadMancs
veterán

Nekem ebből az jön le hogy Netfone. Az eléggé félrértelmezhető hogy vodás és telekomos csomag. Ez így ebben a formában nem értelmezhető. Vodafone és Telekom infrastrukturáját használja sim. Itt szimplán hálózati kapacitás bérlés van, de se ügyfélszolgálat, se számlázás, se semmi másban nincs köze vodához, Telekomhoz.
Van Telekom hálózaton működő SIM, ha érdekel, írj rám és utána akár telefonon segítek szívesen, de valamennyivel valóban drágábbak.
Egyébként az én mozgáskörzetemben pont Voda az erősebb minden téren. Persze országosan nézve hol ez hol az.
Szóval írj ha gondolod. :R

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.