Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1203) sifarr válasza juve600 (#1199) üzenetére


sifarr
senior tag

... csak azután derül ki mikor már megkötötte a szerződést, hűségidő-stb ,aztán szembesül a dologgal hogy ez meg ez nem működik....
Ugye milyen jó, hogy 4Griderhez irányítottalak! :K
Egyébként, ahogy már többször olvashattad, ez bizonytalanság a VoLTE sajátossága, negatívuma. Nem tudsz ellene tenni semmit, garancia nincs.
Azt kipróbálhatod, amit z67 javasolt úgy, hogy veszel egy telenoros prepaid sim-et, megpróbálod bekapcsoltatni. Utána meg a gyakorlatban kiderül, hogy működik-e a VoLTE és később leveszik-e róla. Ha működik pár hétig, akkor mehetsz a KÜF-be.

Még valami eszembe jutott. Az kiderült, hogy a Netfone vodás és telekomos hálót is használ, csomagtól függően.
A Telekomnál nem hallottam még ilyen hibáról, hogy nem jön be a hívás, csak sms értesítés jön. Náluk a hívás miatti 4G-ről 3G-re vagy 2G-re leváltás stabilan működik.
Mi van, ha te a Netfone-nál vodás csomagot kaptál? Téten, ahol laksz, ott a Voda 3G/HSPA lefedettsége a település egy részén csak kültéri. Ha hívásnál erre akart 4G-ről leváltani, akkor lehet, hogy ez nem sikerült, és ezért nem jött be a hívás. Nem értek a műszaki kérdésekhez, ez csak egy felvetés.
Jó lenne megtudni, hogy a Netfone-nál milyen hálózatot használtál. Esetleg ez is okozhatta náluk a problémát, ami miatt otthagytad őket.
Viszont, ha telekomos csomagot rendelsz, akkor valószínű VoLTE nélkül sem lenne hívásfogadási problémád.

(#1204) juve600 válasza sifarr (#1203) üzenetére


juve600
nagyúr

az volt benne az érdekes hogy januártól -augusztusig nem volt gond vele csak utánna

amikor itt beléptem a Netfone-hoz akkor arról volt szó hogy a Telekom hálózatát használják,most meg kiderült hogy Vodafone-t is, és nekem a korlátlan +4GB volt ,pont amire azt írta NFT2 kolléga hogy Vodafone-s

hozzá kell tennem hogy NFT2 kolléga maximálisan korrekt volt velem,segített, sim kártyát cseréltünk meg mindent de nem lett jó

feleségemnek szintén korlátlan+4gb csomag és nála nagyon-nagyon ritkán jön elő a hiba,ő most is NETFONO-os

(#1205) juve600 válasza sifarr (#1203) üzenetére


juve600
nagyúr

Téten, ahol lakom,
ott a
Voda 3G csak kültéri
Telekom 3G nincs
Telenor 3G van

(#1206) Lewzke válasza sifarr (#1203) üzenetére


Lewzke
őstag

Nekem nem hivatalos eszközöm volt és bekapcsolva maradt a VoLTE, nem volt más eszközben. (Helio P60 SoC, full dualsim lte, dualsim volte s mégis "nem támogatott") Nehéz volt őket rávennem bekapcsolni, de sikerült. Egy évig használtam így a Telenorral gond nélkül, csak elegem volt abból hogy minden bitet úgy fizetsz mintha valami arany lenne, így most Netfone van. Őrület, hogy alig tudnak adni 4GB-ot egy hónapra becsületes áron a nagyok.

[ Szerkesztve ]

(#1207) sifarr válasza juve600 (#1204) üzenetére


sifarr
senior tag

... és nekem a korlátlan +4GB volt ,pont amire azt írta NFT2 kolléga hogy Vodafone-s
... feleségemnek szintén korlátlan+4gb csomag és nála nagyon-nagyon ritkán jön elő a hiba,ő most is NETFONO-os
Egyre erősebb a gyanúm, hogy itt lesz a kutya elásva.
Feleséged pont ugyanolyan készüléket használ mint te?

Téten a Voda honlapja szerint 2G, 4G lefedettsége beltéri. A sima 3G (gondolom 900-as frekin) szintén full beltéri. Viszont a 3G/HSPA a település jelentős részén csak kültéri. Ez valamelyik magasabb frekin működhet.
Amikor 4G-én vagy és jön egy bejövő hívás, akkor a Netfone esetében mivel VoLTE nincs, váltani kell. 2G-re, sima 3G-re vagy 3G/HSPA-ra. Ezt a váltást a Voda hálója kezeli. Itt lehet valami gubanc nálatok. Lehet, hogy a házatokban - bár a 3G/HSPA elvileg csak kültéri lehetne - mégis billeg a hálózat sima 3G és 3G/HSPA között, és ezért fut a folyamat sikertelen hívásra. Ha a feleséged készüléke más, akkor az ő készülékének akár jobb is lehet a vételkészsége, és ezért jelentkezik nála ritkábban a hiba. Meglehet, nem lenne ez a probléma, ha a háló a 900-as 2G-re kapcsolna át. De ott meg rosszabb a hangminőség, a kapacitás is kisebb. Tippem szerint a háló a magasabb frekire váltásra van konfigurálva, sikertelenség esetén pedig nem vált tovább 2G-re.

az volt benne az érdekes hogy januártól -augusztusig nem volt gond vele csak utánna
Erre lehet magyarázat. A szolgáltatók már elkezdték a szolgáltatásokat átpakolgatni a különböző frekik között, a nagy adatkapacitás elérése céljából. Tehát lehet, hogy a Voda akkor, augusztus tájékán csinált ilyen pakolgatást. Ez sokmindent megváltoztathat.

Mindez csak az én feltételezésem. Szakszerű műszaki ismeretek hiányában a totális tévedés jogát fenntartom. :))

Amit én tennék a helyedben. Mivel NFT2 szerint esetlegesen lehet hálót is váltani (itt Vodáról Telekomra), megkeresném őt, hogy segítsen. A Rockmobil csak Telekom hálót használ. A feleséged előfizetését kérd át Telekomra. Ha megy Netfone csomag esetében is, akkor úgy. Ha nem, akkor kérjetek "brand-váltást" Rockmobilra. Persze mindkét esetben a jelenlegi tarifátok megtartása mellett. Tesztelje a feleséged, hogy az időnkénti hiba így megszűnik-e. Mivel a Telekomnak nálatok nincs 3G-je és a 2G és a 4G is full beltéri, így ott ez a hiba nem hinném, hogy megjelenne. A Telekom 2G-je pedig hívásra jó minőséget ad.
Ha a feleségednél a teszt sikeres, akkor akár vissza is mehetsz a Netfone/Rockmobilhoz. Persze, rosszabb tarifával mint a KÜF.

(#1208) #76055552 válasza sifarr (#1207) üzenetére


#76055552
törölt tag

A Rockmobil csak Telekom hálót használ
Inkább óvatosan az ilyen kijelentéssel, volt itt a fórumozók között meglepetés, amikor rákérdeztem a vodás hálózatra-addig mindenhol az volt akommunikáció, hogy telekomos hálót használ a netfone.
Fel kell rakni egy cellmappert a telefonra, és ott látszódni fog a CID-ből, hogy melyik szolgáltató toronyrára csatlakozik a SIM.

Visszatérve a telefonos anomáliára: nekem volt TMH-s samsungom, amiben nincs vodafone VoLTE profil (digi, tnor, tkom van). A voda automatikusan bekapcsolta a VoLTE-t, mert érzékelte a rendszerünk az IMEI szám alapján VoLTE támogatott készülékem van. Aztán mivel a TMH-ban nincs voda VoLTE profil a hívások eltüntek az "éterben"...csak jöttek az SMS-ek.
Lecseréltem a TMH-t XEH-ra, és utána szépen bejöttek a VoLTE hívások, vagy leváltott 3G-re a telefon.

(#1209) juve600 válasza sifarr (#1207) üzenetére


juve600
nagyúr

feleségemnek ugyanolyan telefonja volt akkor amikor nálam előjött a hiba,akkor én készüléket is váltottam mégsem lett jó
mivel a Telekomnak nálunk nincs 3G -je csak 2 vagy 4 ezért kellene a Netfonos 4Ghang ,akkor biztos jó lenne

(#1210) juve600 válasza #76055552 (#1208) üzenetére


juve600
nagyúr

Fel kell rakni egy cellmappert a telefonra, és ott látszódni fog a CID-ből, hogy melyik szolgáltató toronyrára csatlakozik a SIM.

ezt kipróbálom feleségem telóján,csak azt mond meg mit -hol nézzek ,értelmezzek benne
:R

[ Szerkesztve ]

(#1211) sifarr válasza #76055552 (#1208) üzenetére


sifarr
senior tag

Inkább óvatosan az ilyen kijelentéssel, ...
Igen, a te kérdésedre derült ki az anomália. Viszont azóta javították a Netfone és a Rockmobil honlapját, tájékoztatását is. (Bár a Rockmobil honlapján van egy nagyon durva és több kisebb helyesírási hiba is.) Azóta egyértelműbb a helyzet. Valamint juve600 olvassa a topicot, és tudja, hogy rá is lehet/kell kérdezni a hálózatra.

Fel kell rakni egy cellmappert a telefonra, és ott látszódni fog a CID-ből, hogy melyik szolgáltató toronyrára csatlakozik a SIM.
Ha már nálad van a sim, akkor nem kell a cellmapper. A beállításoknál átállsz manuális hálóválasztásra, és rögtön kiderül, melyik hálón van a készüléked.

Lecseréltem a TMH-t XEH-ra, és utána szépen bejöttek a VoLTE hívások, vagy leváltott 3G-re a telefon.
Ezt a váltást nem biztos, hogy minden felhasználó meg tudja csinálni. Én sem. Ha juve600-nak ez lehet a megoldás, akkor ebben kell neki tanácsot adni. Persze, ha vállalja a buherálást.

(#1212) #76055552 válasza juve600 (#1210) üzenetére


#76055552
törölt tag

eNB = cellaazonosító

TÉT
3236 = vodafone
3940 , 1616 = telekom

(#1213) sifarr válasza juve600 (#1209) üzenetére


sifarr
senior tag

mivel a Telekomnak nálunk nincs 3G -je csak 2 vagy 4 ezért kellene a Netfonos 4Ghang ,akkor biztos jó lenne
Látom, hogy nem voltam elég világos.
Telekom háló esetén VoLTE nélkül sem lenne hívásfogadási problémád. A 900-as 2G hívás pedig bár némileg lassabban épülne fel, de a minősége nem lenne sokkal rosszabb mint a VoLTE.

(#1214) juve600 válasza #76055552 (#1212) üzenetére


juve600
nagyúr

ezt írja neki

[ Szerkesztve ]

(#1215) #76055552 válasza juve600 (#1214) üzenetére


#76055552
törölt tag

a netfone telekomos hálóra, telenoros bázisra csatlakozik.

(#1216) juve600 válasza #76055552 (#1215) üzenetére


juve600
nagyúr

felraktam az enyémre is
Telekomos kártyám,előfizetésem van,ugyanezt írja nekem is

(#1217) #76055552 válasza juve600 (#1216) üzenetére


#76055552
törölt tag

Igen, tudom hogy most telekomnál vagy. De azt nem tudom hogyan lehetne kideríteni, hogy amikor netfone-os voltál voda vagy tkom hálón voltál.....

(#1219) 4Grider válasza mikk2000 (#1218) üzenetére


4Grider
nagyúr

Miért kellene utánaolvasnom, ha tudom hogy a Voice over LTE-nek nem véletlenül az a neve, ami? Itt azzal van probléma, hogy hogyan tudjuk átváltani/átadni/venni a legkülönbözőbb hálózati szituációk esetén az egyik átviteli módot a másikra lehetőleg megszakadás és egyéb hiba nélkül. Ezt nem lehetett normálisan szabványosítani a rengeteg szállító miatt.

(#1220) nagyj74 válasza juve600 (#1201) üzenetére


nagyj74
senior tag

Anno a vodánál is csak bizonyos készülékek voltak úgymond kompatibilisek. Másik készülékem volt, de felhívtam az ügyfélszolgálatot, hogy ilyen meg olyan telóm van, kapcsolják be a 4G hívást. Bekapcsolták, azóta is működik...
Nem fogják kilőni.

(#1221) PROHARDVER!


PROHARDVER!

Tisztelt mindenki.Nagyon elkanyarodtunk a topik témàjàtól beszélgetésre nem ez való.

(#1222) nagyj74 válasza PROHARDVER! (#1221) üzenetére


nagyj74
senior tag

Nem értem. A Netfone-ról volt szó eddig is.

(#1223) noezmegmi


noezmegmi
tag

Hova lettek a jó árak és miért nincs korlátlan net belföldön?

Samsung Galaxy S Advance GT-I9070 \ Sony Xperia SP C5303 \ Honor 4x

(#1224) AtHoS válasza noezmegmi (#1223) üzenetére


AtHoS
nagyúr

Karácsonyi ügyfélfogó kampány része :B

read-only mode on the forum

(#1225) szaniszlokar


szaniszlokar
aktív tag

Kaptam emailt, hogy február 1-jétől a 4990 Ft-os csomagom 5990 Ft-ba fog kerülni. El fogom hordozni a számot, nem szeretnék többet fizetni. Szép volt, jó volt, ezek szerint ennyi volt. Sajnálom.

Minden ellenállás hasztalan.

(#1226) #76055552 válasza szaniszlokar (#1225) üzenetére


#76055552
törölt tag

A teljesség igénye nélkül, kis nosztalgiázás...

(#1227) Zoltan84


Zoltan84
csendes tag

Sziasztok. Épp most kaptam emailben.

(#1228) nagyj74 válasza Zoltan84 (#1227) üzenetére


nagyj74
senior tag

Akkor innen lépni kell. :F
Amúgy mostanában nem látom NFT2 kollégát...

(#1229) szaniszlokar válasza #76055552 (#1226) üzenetére


szaniszlokar
aktív tag

Én is azt olvastam itt, hogy az új ügyfeleknek emelnek.
Még az este írtam is vissza az emailre, hogy köszönöm, de nem fogadom el az emelt díjat.
Kedvező üzleti flottás lesz a számom. Nekem a Telenor hálózat is jó.

Minden ellenállás hasztalan.

(#1230) csibor válasza szaniszlokar (#1229) üzenetére


csibor
őstag

Nekem is megjött a levél, szintén oda megyek. 5k amit hajlandó vagyok kifizetni telefonszámlára.

(#1231) szaniszlokar válasza csibor (#1230) üzenetére


szaniszlokar
aktív tag

Sajnálom, hogy emelniük kell. A szolgáltatással nem volt gond, az ügyfélszolgálat is rendben volt. Nekem az 5G, volte, app nem hiányzik. Ezt a számot az asszony használja, neki a korlátlan beszéd a lényeg.
A legkisebb csomagban lévő 200 MB net kevés. Így a lefelé váltás nem opció.

Minden ellenállás hasztalan.

(#1232) z67


z67
őstag

Továbbra sem vitatva, hogy önálló cégről van szó, az amiért a nagyok felerősítették már okafogyott lett. Gondolok itt a digi mobilra. Szerintem.

(#1233) xcsabo válasza Zoltan84 (#1227) üzenetére


xcsabo
senior tag

Nevetséges. Egy mobilcégre hogy hat a vírus? Erre fogni. Siralmas. Nincs elég kinában gyártott chip? Megdrágult a benzin?

[ Szerkesztve ]

(#1234) inferno88 válasza xcsabo (#1233) üzenetére


inferno88
őstag

Az inflációs hatások ugyanúgy vonatkoznak rájuk is. Ha pedig kisebb árréssel dolgoznak, akkor hamarabb emelniük kell.

Semper fi!

(#1235) 4Grider válasza inferno88 (#1234) üzenetére


4Grider
nagyúr

Ez 20%-os emelés.

(#1236) bkiky01 válasza szaniszlokar (#1229) üzenetére


bkiky01
senior tag

Én kb 2 hónapja váltottam, mert a fentebb említett hiányosságokból fél év alatt nem lett semmi..

(#1237) inferno88 válasza 4Grider (#1235) üzenetére


inferno88
őstag

Persze, 20% az nem kevés, de én inkább az "infláció, hogy jön ide" kérdésre válaszoltam.

Semper fi!

(#1238) RoyalAirForc válasza szaniszlokar (#1225) üzenetére


RoyalAirForc
tag

Ez a legundorítóbb húzás, amit egy szolgáltató csinálhat. Beetet több ezer embert, aztán díjakat emel, és ráfogja kb. mindenre, ami történt a közelmúltban...Érdekes, hogy a fizetéseket nem emelgetik így... :N

(#1239) z67 válasza 4Grider (#1235) üzenetére


z67
őstag

Ez inkabb a szamlabol derülne ki, milyen aranyban oszlik el a net és a beszed kozott.

(#1240) AtHoS válasza z67 (#1239) üzenetére


AtHoS
nagyúr

Van ennek jelentősége, ha úgyis bruttó 1000 Ft-tal többet többet fizet az aki eddig 4990 Ft-ot fizetett?

read-only mode on the forum

(#1241) z67 válasza AtHoS (#1240) üzenetére


z67
őstag

Talán a Netfone szempontjából. Ha magyarázni akarja a bizonyítványt. Sajnos a flottakkal versenyképes cégből leküzdötték magukat utolsó választásnak. A szolgáltatások fejlesztésével kapcsolatos folyamatos ígérgetések, pedig csak hab a tortán.

(#1242) zoli62


zoli62
addikt

Sajnos ez az ára annak, hogy nincs hűség, így az árak bármikor korlátlanul változtarhatók.

(#1243) NFT2


NFT2
junior tag

Sziasztok, itt vagyok még...
Sajnálom, hogy most így ünnepek után-közben rossz hírrel jöttünk sokatok számára.
Nincs olyan gazdasági terület, ahol nem felfelé mennek az árak, ilyen környezet van most.
Próbáltuk a végsőkig húzni az emelést, most jött el a pillanat, amikor már nem volt tartható ezeknél a csomagoknál a korábbi árszint.
Amit én személy szerint is nagyon sajnálok az, hogy a meglévő előfizetőinket is érinti, hiszen ahogy beidéztétek jogosan korábbról, eddig azon dolgoztunk, hogy ha hozzá kell nyúlni a díjakhoz, az csak az újonnan csatlakozókat érintse. Eljött az a pont, amikor ez már nem ment.
Érthető, ha valakit ez felbosszant, bár ha elégedett velünk, és nem akar flottában menni, szerintem a maradás a jó döntés:-), továbbra is jó áron vannak ezek a csomagok. További emelés pedig nem várható...
Felkínáltunk a csomagváltás lehetőségét is, szerencsére sokan élnek vele, akár kisebb, akár nagyobb csomagra.
Bízom benne, többen maradtok, mint mentek.

(#1244) AtHoS válasza z67 (#1241) üzenetére


AtHoS
nagyúr

netfone szempontjából miért is érdekes, hogy "neked/nekem" saját zsebből +20%-ot kell kicsengetni "ugyanazért a szolgáltatásért"?
Főleg úgy, hogy a fórumon "hivatalos forrásból" elhangzott: a "régi" előfizetéseket nem érintik az áremelt díjak.

read-only mode on the forum

(#1245) Töftting válasza NFT2 (#1243) üzenetére


Töftting
csendes tag

Na akkor nekem eddig tartott a Netfonozás. Nézünk valami jobb tarifával dolgozó szolgáltatót. Boldog új évet kívánok mindenkinek :R

(#1246) Bestx válasza NFT2 (#1243) üzenetére


Bestx
csendes tag

Az a baj, hogy most azt írod, hogy további emelés nem várható, korábban meg azt, hogy a meglévő ügyfeleket nem érinti. Ne értsd félre, nem ellened irányul a dolog, de pont ennyire tudom elhinni ezt a mostani kijelentésed, mint a korábbit. Én fél órája kaptam meg az emailt, hogy Január 1-től emelkedik a havidíjam. Ezt még el is fogadnám, ha nem December 29-én lepnétek meg ezzel, hanem minimum egy hónappal előre lenne jelezve, hogy el tudjam dönteni az érvénybe lépés előtt, hogy hova viszem tovább a számomat, vagy maradok esetleg. Január 1-től működésbe lép a rég igérgetett VOLTE? Az emailbe olvastam, hogy Januárban (valamikor) működni fog, de az áremeléshez illene a szolgáltatást is igazítani. Amilyen korrektnek tűnt korábban a Netfone, most ezzel a húzásával sikerült elbizonytalanítania.

(#1247) RoyalAirForc válasza NFT2 (#1243) üzenetére


RoyalAirForc
tag

"További emelés pedig nem várható..."

Ilyet én ezek után nem írnék ki... :DD

(#1248) Madycsa válasza Bestx (#1246) üzenetére


Madycsa
tag

Nem február 1-?

(#1249) NFT2


NFT2
junior tag

VoLTE: fogalmazzunk úgy, hogy kiterjesztett teszt folyik, van már olyan innen a fórumról, akinél bekapcsoltuk, és működik. Megragadom itt az alkalmat, hogy ezt így publikusan felkínáljam, aki csatlakozni ehhez a teszthez (azért ez már a végéhez közeledik), az privátban jelezze, megadva a telefonjának pontos típusát.

(#1250) szaniszlokar válasza RoyalAirForc (#1238) üzenetére


szaniszlokar
aktív tag

Hűség nélkül vagyok itt. Ha már számomra nem kedvező, akkor kifizetem a számlát és keresek kedvezőbb lehetőséget.
Sok helyen van így, hogy az elején kedvezőbb a díj.

Minden ellenállás hasztalan.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.