Nekem 4 hét
Üdv GOTiBI
Nekem 4 hét
Üdv GOTiBI
2023.02.28-án rendeltem meg,igaz számhordozással.
Márc.9.-én hívtak adategyeztetni,tegnap hoztam el a kártyát,27.-én történik meg a hordozás
Többszöri telefonos bsztatás után
Üdv GOTiBI
Ha 4 hét volt akkor ott volt egyéb probléma, valami nem stimmelt és átadó szolgáltató nem engedte el a számot. nálam a rekord eddig 13 nap volt, ott is azért mert ügyfél nem egyeztette adatokat Diginél,másodszorra se jól így eltérés miatt digi visszautasította hordozást. 3. nekifutásra egyezett minden.
Szerk. Ja hogy Te közvetlenül központnál intézted? Úgy valóban igencsak lassabb.
[ Szerkesztve ]
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
Mivel itt lakom a szomszédban,gondoltam sima ügy
2 hét után már telefonáltam,erre visszajelezték hogy akkor elindítják a számhordozást.
Gondmentes vodát hordoznék a gyereknek,nem sürgős de ez az ügyintézés
Ügyfélszolgálaton 2 tinédzser,nem talált meg semmit,vicces volt
1 értelmes kompetens emberrel többre jutnának
Üdv GOTiBI
Elnézést kérek a nevükben is. Remélem a további tapasztalatok azért pozitív lesz.
Egyébként igen, a közvetlen központba leadott rendelések lassabban futnak. Ügyfeleknek sajnos, nekünk annyira nem sajnos.
Rengeteg az új ügyfél, és előre veszik azokat a rendeléseket amik általunk elő vannak készítve (nem kell adatokat, dokumentumokat bekérni stb) hogy minél előbb fussanak le a megrendelések ne álljon be teljesen az egész.
Ezt még tetézi ha esetleg egy betanuló kollégát fogtál ki.
Mégegyszer bocsi helyettük is.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
Köszi a választ, én örülök hogy lépni fogok a Yetteltől. Ugyanez a csomag majd a duplája lett volna havidíjban, ugyanennyi pénzért meg nevetséges amire váltottak volna. (ex-Telenor) Blue XS csomagról.
Szia!
Hol nincs opciód bekapcsolni, a készülékben? Ha igen, akkor ennek 2 oka lehet:
1) A készüléked nem ismeri jól a Netfone SIM kártyáját, azaz nem tudja róla, hogy VoLTE képesség is megvan a Netfone SIM-mel.
2) A Netfone SIM esetén olyan konfigot alkalmaz, hogy a telefonban a felhasználó nem állíthatja a VoLTE állapotát.
Telefonhívás esetén megszűnik a 4G jelzés a térerő mellett?
Hogy őszinte legyek, reméljük jó döntést hoztál. Az ár, az egyik fontos tényező. De a stabilitás is fontos. Az én mozgáskörzetemben yettelt alázza Voda háló, viszont biztos hogy van olyan országrész ahol fordítva van. Szóval célszerű felmérni váltás előtt hogy ott ahol élsz, dolgozol melyik mennyire okés.van olyan szitu mikor egy működő drágább csomag jobb mint egy alig működő szolgáltatás.
Volt már olyan leendő ügyfelem, akit lebeszéltem Netfone ról mert tudom jól (tapasztalat) hogy ott ahol lakik, se Telekom se voda nem jeleskedik túlságosan. Helyette ajánlottam digit, mert bár 5-6mbps-t tud, azt legalább stabilan.
Ugyanez a helyzet Netfone-n belül, ha biztos vagyok benne hogy adott helyen Voda nem lesz annyira nyerő, akkor felajánlom Telekom csomagokat. Bár valamennyivel drágább, és kevesebb kombináció van, de ügyfél eldöntheti mit szeretne. Stabil szolgáltatást vagy olcsó szolgáltatás.
Szóval bármennyire is támadnak itt már többen, az ügyfélelégedettség az első számomra, nem az üzlet.
Innen is van több ügyfelem, és úgy érzem nem mondhatják hogy nem vagyok korrekt. Sőt pontosabban ha nem lennék az, már találkoztatok volna a panasszal.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
Szia!
Köszönöm a választ!
Közben megpróbáltam egy iPhone-ban is, ott látszik az opció, illetve megpróbáltam, hogy ledobja e a telefonom 2/3G-re a a hívást, de nem, szóval az utóbbi pontod lesz nálam.
Telefonkönyvben látszik a "HD" ikon a hívások mellett.
Viszont ettől függetlenül a status bar-on nem jelenik meg a VoLTE, nem csak az opció hiányzik. Hívás közben 4G+-ról levált 4G-re, szóval elvileg működnie kell.
Valószínűleg ismét OnePlus csoda lesz ez .
Valamint az ügyfélszolgálat is megerősítette, hogy be van kapcsolva, de mivel iPhone-nál simán látszik a kapcsoló ez mindegy is.
@MadMancs: Köszi neked is a segítséget!
[ Szerkesztve ]
3,) központilag nincs bekapcsolva. Nem automatikus a bekapcsolás (vagyis nem minden készülék esetében).
Illetve nem minden készüléken jelenik meg a VoLTE kapcsoló, és a VoLTE ikon, mint ahogy ahogy a másik 3 szolgáltatónál se. :)
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
Egy kis extra, hátha valakinek ez segít a jövőben:
Settings -> About Device -> Status -> SIM Card Status -> IMS Registration State:
Ha ez Registered akkor megy a VoLTE, ha Not Registered akkor nem.
Igazság szerint itt mind a három szolgáltató lefedettsége jónak mondható, így nem lesz gond. Volt mind a három szolgáltatótól előfizetésem így ismerem a viszonyokat. Vodafone térereje jó volt még az erdőben is, ahol a másik kettő már elvérzett.
Szuper. Ebben az esetben Netfone-al sem lesz semmi probléma. :)
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
Már a kérdés is jó volt. Engem is érdekelt.
A választ pedig én is köszönöm.
Az alkalmazásban írtam egy hibajegyet. Kíváncsian várom mikor lesz megoldva
Szia, most Telekomom van régóta ha átmennék milyen hálón lennék? Telekom?
Vagy ez a csomagtól függ?
Köszi
Sfefe
Az élet nem igazságos csak jobb a halálnál...
A weblapon vodás ajánlatokat látsz. Telekomot külön kell kérni, ha azt akarsz.
Mármint Telekom sim vagy telekomos netfone?
Egyébként ahogy 4Grider weboldalon vodás csomagok vannak.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
Sziasztok,
Én ezt úgy oldottam meg, hogy bedobtam a telekomos kártya mellé egy határozatlan időre kötött Netfone-os kártyát kipróbálni, pár százassal drágább hűségidő nélkül, de próbálni jó
Szia,
Igen ez is egy teljesen jó megoldás. :)
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
Szia!
Telekomos ajánlatokat hol lehet megnézni?
Akár privátban is, ha máshogy nem megy.
Sziasztok. Szeretnék egy kis segítséget kérni. Egy hete megjött a lányomnak rendelt kártya. Megnéztük működik a hívás. A mobilnet ellenőrzése kimaradt.. Tegnap néztem meg és nem megy. A netfone által küldött papíron az internet.telekom apn beállítás szerepel, viszont az alkalmazásban a fiókomnal már a netfone.internet.hu. bár tök mindegy mert egyiknél sem megy a 4g. 2 telefonba is próbáltam a simet nem megy egyiknél sem. Mi lehet a gond? Mit nen állítottam át?
Magyarország jobb pozícióba került a korrupciós listán, bár ez nem volt olcsó.
Szia.
Kezdjük az elején.
Melyik csomagot rendelted meg?
Telekom vagy Vodafone hálózat?
Telekom: internet.telekom
Voda: internet . netfone . hu
[ Szerkesztve ]
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
100 perc 20giga Vodafone háló.
Samsung A13 és Redmi note 8 Pro próbálva
Magyarország jobb pozícióba került a korrupciós listán, bár ez nem volt olcsó.
Akkor a megfelelő APN a Netfone.
Samsung esetén:
Redmi esetén is ezek az adatok, csak itt lehetséges a pontok neve másabb.
Illetve Netfone appban kérlek nézz rá hogy fizetendő havidíj 2990Ft -e. Nagyon ritkán előfordul hogy kollégák elfelejtik aktiválni az internet csomagot.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
Így vannak beállítva. Havi díjnak 598ft van. Valószínűleg a tört hónap miatt. Aktív nak írja a mobilneten az alkalmazásban
Magyarország jobb pozícióba került a korrupciós listán, bár ez nem volt olcsó.
Nem, tört hónapnál is teljes havit ír.
Jól sejtettem, nem aktív a mobilnet csomag. 1250 hívd fel, ott tudnak segíteni.
Az nem lényeg hogy app mutatja hogy 0 fogyott el 20Gb ból, technikailag nem aktív.
[ Szerkesztve ]
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
oké, akkor telefonálok egyet.
Magyarország jobb pozícióba került a korrupciós listán, bár ez nem volt olcsó.
Ügyfélszolgálat által megoldva a probléma, ha esetleg mással is elofordulna, hogy nem működik a mobilnet.
Magyarország jobb pozícióba került a korrupciós listán, bár ez nem volt olcsó.
Hotspot engedélyezett a vodás csomagoknál?
MadMancs: Véleményed szeretném kérni az alábbival kapcsolatban.
Én Március 9-én indítottam el a regisztrációt, számhordozásos történet (Yettel), előfizetéses váltás, Március 16-án már a Netfone-os kártyát használtam.
Családban 1 nappal később én regisztráltam be egy úgyszint számhordozásos történetet, Vodafone előfizetésről, Március 10-én.
A mai napig nem indult el a számhordozás. Ma reggel az ügyfélszolgálat azt közölte, hogy még legalább 3 hét amíg végbemegy a folyamat.
Normális, hogy 31 napig tart egy számhordozásos ügyintézés?
Köszönöm !
@trec12: Hotspotoltam pár napja vonatról, működött.
Nem normális de sajnos a Vodafone rendszerében olyan káosz van hogy egyszerűen nem tudják elengedni a számokat (pontosabban nem mindegyiket). Nekem is van olyan ügyfelem akinek március 3.-án indult vodárol hordozás, március 6.-án Voda fogadta a kérelmet, és azóta nem sikerült kiadnia.
A tavalyelőtt és a tavaly nyáron végbement Voda ügyviteli rendszer csere ilyen szinten hazavágott egy elég nagy ügyfélcsoportot.
trec12 , hotspot nem tiltott.
[ Szerkesztve ]
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
Gondolom az ügyfeletek már egy csomó kötbért kapott.
Még nem. Majd ha végbement a hordozás.
De inkább jóindulatból.
Netfone hatáskörén kívül álló ok (Voda balf@szsága) végett nem megy végbe a hordozás.
[ Szerkesztve ]
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
A számhordozás folyamata nem tarthat egy hétnél tovább, az adott hordozás az után már automatikusan kötbéres, ha szolgáltató hibájából sikertelen. A kötbért a hibázó szolgáltató fizeti.
Azt nem tudom, azt tudom hogy kap, mert ezt megérdeklődtem.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
Mi dönti el, hogy milyen hálózatra kerülök? (voda, telekom)
Voda beltéri nem túl combos, yettel kicsit rosszabb.
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
hogy melyiket választod. telekommal drágább.
istálló? gazemberség? hupákolás?
A weblapon lévő csomagok vodásak.
+ qnadam
köszi
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
Ezt honnan vetted?
Mobil hotspot nincs tiltva.
Routerben való használat nem engedélyezett. De ott se tiltás van. Első körben figyelmeztetés. Ha egyáltalán kiderül.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
hanem?
istálló? gazemberség? hupákolás?
Szerintem a "Nem" után kimaradt egy vessző
Persze, hogy kimaradt, lényegében értelmetlen az egész válasza ebben az esetben.
Nem, tiltást kapsz érte, sajnos. (Helyesen)
Egyébként nálad is, a szerintem után.
a szerintem után nem kell vessző, az nem külön tagmondat.
istálló? gazemberség? hupákolás?
Te hol kaptál tiltást? Gondolom nem itt v. esetleg nem ezért....
Sziasztok,
Otthoni netükkel kapcsolatban vannak tapasztalatok? itt a topicban nem találtam túl sokat, bár lehet csak nem keresgéltem elég kitartóan.
Otthoni net esetén is T hálózatot használnak (ergo megbízható)?
Routerből mit adnak?
Köszi
Sziasztok! Be lehet sétálni a boltba és tudok venni ilyen kártyát vagy csak a netes rendelés van? Érdekelne egy korlátlan csomag, de nem szeretnék rá várni napokat, heteket.
[ Szerkesztve ]
Ha sürgős, telefonon elérsz. +36708573097
Konkrétan melyik korlátlan csomagról van szó?
Igen. Netfone honlapján kell megnézni, hogy hol van partner.
Nálam annyi hátránya volt, hogy kezdő volt a csaj és valamit elrontott, ezért hiába kaptam ott helyben SIM-et, kellett vennem újat, amit az ügyfélszolgálat küldött GLS-szel (1490 Ft). Két szerződést kötött véletlenül, és azt a SIM-et valamiért nem tudták hozzárendelni (szerintem itt a Netfoneos csaj is hibázott, mert azt kellett volna törölni, ahol nem volt a SIM beregisztálva). Mivel a PIN kód miatt lekapatrtam a kártyát, így vissza sem tudom vinni a "rossz" kártyát. Ezzel az erővel én is regisztrálhattam volna otthon, ugyanígy GLS-szel küldték volna ki a SIM-et.
Nekem sikerült közben a számhordozás, jövő hét kedden aktiválják a kártyát.
[ Szerkesztve ]