Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#751) zzola válasza NFT2 (#724) üzenetére


zzola
félisten

Kösz.
Kivártam inkább, ma pár perc után kaptam kezelőt.
:))

(#752) #75114240 válasza z67 (#745) üzenetére


#75114240
törölt tag

Szerintem sem hozzád sem szóltam, sem a többi személyeskedőhöz sem, a véleményeteket sem kérdeztem, viszont ha személyeskedést nem fejezitek be kimoderáltatlak benneteket, és vonatkozik ez mindenkire másra is aki kóstolgat
Majd ha hozzád szólok, téged kérlezlek akkor válaszolj légyszives, de ne személyeskedve.

(#753) zzola válasza #75114240 (#752) üzenetére


zzola
félisten

Ez egy " nyílt fórum", bárki válaszolhat bárki kérdésére.
Ha meg nem tudod elviselni a kritikát, akkor premium tagként tilthatsz felhasználókat.

:)

(#754) #75114240 válasza zzola (#753) üzenetére


#75114240
törölt tag

Ez nem kérdésre adott válasz volt, hanem személyeskedés. Nem kritika volt, hanem durva személyeskedés. Pláne úgy gyepált,, hogy hozzá sem szóltam. Ez pedig erősen fórumszabályzatba ütközik.

(#755) xcsabo válasza #75114240 (#752) üzenetére


xcsabo
senior tag

Ez egy nyílt fórum. Nem kötelező a részvétel. Ha pedig mégis olvasod, és esetleg "írsz" is, akkor vállald a következményeket.

[ Szerkesztve ]

(#756) NFT2 válasza #75114240 (#750) üzenetére


NFT2
junior tag

Még az időközben eltűnt MVNO-k számossága is csekély a külföldi példákhoz képest. Van ahol a szabályozás oldja meg ezt a kérdést, van ahol egyszerűen a piac berendezkedése. A hazai MVNO-k egyébként mind eltérő működési és üzleti modellel mentek, a hoszt szolgáltató sem volt azonos (Voda vagy Telekom), de még azonos hosztnál is lehet már rövid távon másképpen értékelik az együttműködést. Amúgy a UPC-nek korábban voltak jó ajánlatai, a Tesco mobil sem piaci ár felett értékesített, mindkét esetben más ok eredményezte azt, hogy nem működnek tovább.

(#757) mexel


mexel
veterán

:DDD

(#758) jose999 válasza NFT2 (#756) üzenetére


jose999
senior tag

Upc 120 perc lebeszélhetőség/korlátlan net 5990-ért azért tényleg nem volt rossz ajánlat vezetékes szolgáltatás mellé, míg be nem kebelezte a Vodafone...
Amúgy a hazai MVNO szolgáltatók (már nem létező) többségének ha megnézitek nem ez volt a fő profilja... Upc, Tesco, Lidl stb) lehet ez is számít.

Az viszont igenis jó kérdés קובלאג ', hogy a kimondottan mobil szolgáltatók miért ilyen pofátlanul drágák :K (bár nem engem kérdeztél :DD)

Gránit bankos ajánlókódért keress privátban (8000 Ft jóváírás) „Oh, igen. A múlt gyakran fájhat, és elfuthatsz előle, de akár tanulhatsz is belőle.”

(#759) xcsabo válasza jose999 (#758) üzenetére


xcsabo
senior tag

Azért mert monopol helyzetben vannak. Egymás árait nézik. Tuti van egy paktum a háttérben.

(#760) DrBubo77 válasza xcsabo (#759) üzenetére


DrBubo77
addikt

A szó, amit keresel, az oligopólium. Még a Wikin is írja, hogy törvénytelen, de többnyire jövedelmező lehetőség az oligopolisták számára a kartellezés. És az elmúlt 20 év erősen gyanússá teszi, hogy élnek is ezzel a lehetőséggel. És így a vásárlók szívnak. :W

ÉN VAGYOK a feltámadás és az élet. (János 11:25)

(#761) 4Grider válasza DrBubo77 (#760) üzenetére


4Grider
nagyúr

Anno még volt olyan cég, amit a Matáv hozott létre és a deklarált feladata az volt, hogy a távközlési cégek közötti érdekeket egyeztesse.

(#762) llaszlo


llaszlo
veterán

Az előfizetést mennyire könnyű felmondani? Ugyanis a mostani Telekomos flottánál lehetőségem lett korlátlan csomagra váltani, 25 gigás nettel és mindössze 700Ft-tal kerül többe.. Így nincs szükségem két előfizetésre.

(#763) zzola válasza llaszlo (#762) üzenetére


zzola
félisten

Nekem simán ment az elhordozás, felmondás sem lehet másabb.
Keresd az ügyfélszolgáltatot-szerintem!

(#764) sifarr


sifarr
senior tag

Kicsit felhozom a topicot.
Kedden vonják az aktuális számlám csopbeszedéssel. Előtte megnéztem a számlám, ahogy szoktam. Észrevettem egy furcsaságot/érdekességet.
Áprilisban csomagot váltottam felfelé az egyik számomnál. A váltás pénzügyi elszámolásával minden rendben volt. Viszont észrevettem, hogy a csomagváltás jogilag szerződésváltással jár (új a szerződés száma, erre figyeltem fel). Azaz megszűnik a korábbi szerződés és egy új szerződés jön létre. Nincs ezzel semmi gond, bár a többi szolgáltatónál nem így szokott történni.
Viszont az új szerződést nem küldték meg emailben. Elvileg így abban akármi más is lehet a díjszabás változása mellett, pl. 100 év hűség. Tudom, garantáltan nincs így!!! :N De akkor is illene az új szerződést megküldeni.
Mindenesetre, aki csomagot vált, "félős" és ezért igényli a szerződés birtoklásának biztonságát, az kérje ki tőlük.
Biztos jön, szól majd NFT2 is, és megnyugtatásul elmondja, hogy hol volt a hiba a mátrixban, s ez egyedi vagy rendszerszintű. ;)

(#765) NFT2 válasza sifarr (#764) üzenetére


NFT2
junior tag

Igen, jövök:-))))
Nem tudlak így beazonosítani, de teljesen igazad van, meg kellett volna kapjad az írásbeli visszaigazolót is a hangszerződés után, rövid határidőn belül.

(#766) llaszlo


llaszlo
veterán

Kértem az előfizetés megszüntetését.. Azt mondták a telefonban, hogy 24 órán belül ki lesz kapcsolva. Ehhez képest, már több mint 40 óra eltelt. Persze ügyfélszolgálat az nincs reggel. 😔😔

(#767) NFT2 válasza llaszlo (#766) üzenetére


NFT2
junior tag

Úgy látom már bontottuk, tegnapi dátummal. ÜSZI 8.00-tól van, hajnalban nincs ügyelet. Sajnálom,hogy elmész tőlünk.

(#768) radamsky válasza NFT2 (#767) üzenetére


radamsky
senior tag

érdekes egy cég vagytok.... ugye lassan több mint 1 hete.. mondom csomagot váltok, egye kutya legyen hüség, ugyis kell egy telcsi.. ár/teljesitmény gyöztes telcsit találtam és néma csönd és hullaszag van... miota elküldtem az általatok kért okmányokat, mondjuk elvártam volna egy ok köszi megkaptuk választ, csomag át lett váltva, jött sms, no de a telefon??? mailra válasz nincs... lemerem fogadni a hüség az meg lett kötve... :D mondjuk, mondtam csak ha kapok telcsit akkor, le is irtam, mondtam is.... innentől annyira nem érdekel, szerzödés sincs, semmi válasz a tegnapi mailra. Kivi leszek a kaukciot amit januárba fizettem, hogy kapom majd vissza :D ügyfélkezelés nálam 0 .. ne csak ajnározzunk, se arra válasz, megkapták az adatokat, se arra, hogy akkor hol áll az ügy, se a mailra válasz, simán 0 ez.

[ Szerkesztve ]

(#769) llaszlo válasza NFT2 (#767) üzenetére


llaszlo
veterán

Megkaptam kb ugyanezt a telekomtól spec flottával, nem kell két előfizetés.

(#770) bkiky01 válasza radamsky (#768) üzenetére


bkiky01
senior tag

Mire eldöntöm, hogy áthozok 2 számot ide, arra jön egy ilyen hozzászólás és elbizonytalanodok..

(#771) DrBubo77 válasza bkiky01 (#770) üzenetére


DrBubo77
addikt

Ez nem flotta. Ha nem veszel készüléket, akkor nincs hűség és bármikor el is viheted a számot. Így túl nagy kockázat nincs.

ÉN VAGYOK a feltámadás és az élet. (János 11:25)

(#772) NFT2 válasza radamsky (#768) üzenetére


NFT2
junior tag

Szia, küldd el kérlek privátban a neved és a telefonszámodat, és megnézem hol akadt el a rendelés.

(#773) sifarr válasza bkiky01 (#770) üzenetére


sifarr
senior tag

Mire eldöntöm, hogy áthozok 2 számot ide, arra jön egy ilyen hozzászólás és elbizonytalanodok..
Nyugodtan hozhatod.
Nem rosszabb az ügyfélszolgálatuk, mint a többié. :N Tapasztalatból beszélek, voltam már mindegyik nagynál.

(#774) radamsky


radamsky
senior tag

bkiky01

hozd át nyugodtan... én csak leirtam a tapasztalatomat.. Igazából az boszantot.. telefonálok, ok vissza fognak hivni, visszahivtak, lebeszélek mindent. Eddig Ok. Aztán elküldöm a dolgokat mikor hazaérek.. és még egy olyan választ se kaptam, hogy ok, köszi, megkaptuk, feldolgozuk.
Aztán telefonálok, jo pár nap mulva megkapták?? ja persze, folyamatba... aztán ugye csomagváltás megtörtént, de megint csend.. irok mailt, semmi válasz :D
maga a csomag amit használok jo... nincs ezzel semmi baj.. de legalább annyit kaphatnák ok , köszi , megkaptuk, intézük.

3 telefon van már itt...

NFT2
a kommunikáció zavart, fenn irtam.. egy válaszlevél jöhetne, hogy ok megkaptuk amit kértünk. Tegnap egyeztettem kolégáddal. Ezen finomitani kell, nem kerül sokba, de PL anno 6 forintnál másnap jött válasz, ok megkaptuk a kérést, hamarosan intézük amit kell . hátradöltem és már nem is foglalkoztam vele.
illetve mindenképpen kénne valamit forgalomfigyelő.. ha már kivánságmüsor van :D

(#775) NFT2 válasza radamsky (#774) üzenetére


NFT2
junior tag

OK, értem a problémádat. Az automata válaszüzenetet beállítjuk. Mail címet váltottunk, és ez elmaradt...de most pótoljuk. :)

(#776) DrBubo77


DrBubo77
addikt

Nekem most lenne számlareklamációm, de csak munkaidőben van ügyfélszolgálat, ami egy kicsi zavaró így.

ÉN VAGYOK a feltámadás és az élet. (János 11:25)

(#777) NFT2 válasza DrBubo77 (#776) üzenetére


NFT2
junior tag

Szia, tulajdonképpen non-stop van ügyfélszolgálat, bár éjszaka csak ügyelet, de este nyugodtan keresd a kollégákat, ha nap közben nem alkalmas. Az is jó megoldás, ha emailt küldesz. Ma is, mint minden számlázás után eléggé leterhelt az ügyfélszolgálatunk. Nem hibák miatt, hanem általában az új ügyfelek először elbizonytalanodnak a számlával kapcsolatban, mivel egy teljes hó+tört hó van rajta, volt itt téma ez korábban. Ha nekem megírod privátban, én is meg tudom nézni mi a helyzet nálad.

(#778) DrBubo77 válasza NFT2 (#777) üzenetére


DrBubo77
addikt

Írtam privátot.

ÉN VAGYOK a feltámadás és az élet. (János 11:25)

(#779) gabor9991 válasza NFT2 (#551) üzenetére


gabor9991
őstag

Ezzel az ígérettel akkor mi a helyzet?
Most így június közepén lehet tudni valamit erről?

(#780) NFT2 válasza gabor9991 (#779) üzenetére


NFT2
junior tag

Jó hírem az, hogy biztosan érkezik a 4G hang. A rossz, hogy ez csúszik...nyárra van erre továbbra is céldátum, de a szabadságolások ezeket a nyári bevezetéseket mindig keresztbevágják, így sajnos én ezt most szeptemberre merem ígérni.

(#781) Pulsar válasza NFT2 (#780) üzenetére


Pulsar
veterán

Én szerintem tökéletesen el leszek 4G hang nélkül is :)
Tegnap kötöttem meg a netfone-os szerződésem.
Teljesen rendben volt az uriember akivel beszéltem. Mára meg jött a felhasználó nevem, és egy üzenet hogy a számhordozást el is indították. :)

(#782) tarbela777


tarbela777
tag

Sziasztok! Én is most hoztam át ide egy számot, Digi Nettel kombinálva szerintem most ez a legjobb ajánlat. Remélem nem csalódom bennük.

(#783) bkiky01 válasza Pulsar (#781) üzenetére


bkiky01
senior tag

Én ma kötöttem meg. Remélem a héten megjön a sim kártya is.

(#784) GhostHunter válasza NFT2 (#777) üzenetére


GhostHunter
tag

Hali..

Privat uzeneted erkezett.. 😉

(#785) Pulsar válasza bkiky01 (#783) üzenetére


Pulsar
veterán

nálam a számhordozás elhasalt. Írástudatlan telenor... :D

(#786) bkiky01 válasza Pulsar (#785) üzenetére


bkiky01
senior tag

Nálam hétfőn derül ki..

(#787) Pulsar válasza bkiky01 (#786) üzenetére


Pulsar
veterán

Ma visszaszóltak, hogy végre sikerült begépelie a telenorosnak a címet és anyukám nevét helyesen.
A futár viszont csak keddre tudja hozni, ami nekem is megfelelő, így jövőhét csütörtökön lesz az átkapcsolás :)

(#788) psion2101


psion2101
tag

Sziasztok!Én azt szeretném kérdezni a hozzá értőktől,hogy külföldön mennyi az adatmennyiség es mennyire használható?

(#789) tarbela777


tarbela777
tag

Tegnap este 10-kor aktiválódott a kártyám, ma telefonáltam többször, a hangminőség nekem rendben van.

(#790) Pulsar


Pulsar
veterán

Nekem a számhordozásos, sim cserés, sim aktiváláa sorrendjében tud valaki segiteni? Mikor aktiváljam a sim-az oldalon? Bármikor? Éjszaka történik meg a számhordozás. Várjam meg amíg a másikon megszűnik a hálótaz, és akkor rakjam be a netfon-os sim kártyát?

(#791) DrBubo77 válasza Pulsar (#790) üzenetére


DrBubo77
addikt

A sim csere és aktiválás szerintem ráér, amikor a régi sim-en megszűnik a szolgáltatás.

ÉN VAGYOK a feltámadás és az élet. (János 11:25)

(#792) Pulsar válasza DrBubo77 (#791) üzenetére


Pulsar
veterán

köszi.
Csütörtök éjszaka történik meg a számhordozás, gondolom akkor szűnik meg a szolgáltatás a jelenlegi szolgáltatómnál.

[ Szerkesztve ]

(#793) DrBubo77 válasza Pulsar (#792) üzenetére


DrBubo77
addikt

Az időablak tudtommal mindig hétköznap 20-24 óra. Ez alatt szünteti meg a szolgáltatást az előző és logikusan csak utána tudja lekezdeni a másik.
Talán a Vodánál van olyan, hogy hordozás előtt van egy ideiglenes száma a SIM-nek, amin elérhető.

ÉN VAGYOK a feltámadás és az élet. (János 11:25)

(#794) NFT2 válasza Pulsar (#790) üzenetére


NFT2
junior tag

Szia, jól írták a hozzászólók, ha már van időablakod (ami 20-24 h között van) minden rendben van, amikor azt látod, hogy a jelenlegi kártyádon megszűnt a szolgáltatás, jöhet a csere a mi vagány sárga kártyánkra:-). Más teendő nincs.

(#795) NFT2 válasza psion2101 (#788) üzenetére


NFT2
junior tag

A kisebb csomagoknál az EU-ban felhasználható akár a teljes adatmennyiség is, ez 20GB-ig van így. E felett maximum 20GB az EU-ban felhasználható mennyiség, ez vonatkozik a korlátlan adatot tartalmazó csomagra is. Fontos, hogy tartós és/vagy rendszeres külföldi tartozkodásra nem alkalmasak a csomagjaink.

(#796) Pulsar válasza DrBubo77 (#793) üzenetére


Pulsar
veterán

Köszi, és neked is NFT2 ;)

Sms-em már jött az átállás időpontjáról :)

(#797) bkiky01


bkiky01
senior tag

Számhordozás, régi számnak elment a térerő új meg nem enged fel a hálózatra, izgi lesz..

(#798) bkiky01 válasza NFT2 (#794) üzenetére


bkiky01
senior tag

Amúgy fehér a sim.. :)

(#799) bkiky01 válasza bkiky01 (#797) üzenetére


bkiky01
senior tag

Türelmetlen voltam kellet neki 15-20 perc.

(#800) bkiky01


bkiky01
senior tag

Este 6 óta Telekom nagyon gyenge, netfone sem enged fel.. Ha minden igaz központi hiba.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.