Minden szolgáltatónál 72 óra a kötbérmentes hibaelhárítási határidő. Tény, hogy nem túl jó kezdés, de az is, hogy te meg nem vagy túl türelmes...
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
NFT2
junior tag
Igen, de azt gondolom megérted, hogy új igénykor - és egy csomagmódosítás is ide tartozik - az éppen aktuálisan értékesített csomagokból lehet választani.
NFT2
junior tag
Szia, küldd meg kérlek privátban a telefonszámod és ránézek a problémádra
Ez minden szolgáltatónál így van, lezárt csomagba nem lehet visszamenni, csak legfeljebb a 14 napos elállási időn belül.
Holnap országszerte 10 fok várható. Ebből 2 Budapesten, 1 Győrött, 2 Miskolcon...
zoli62
addikt
Nem lezárt csomag, csak új előfizetésként nem lehet igényelni..
[ Szerkesztve ]
zoli62
addikt
Azt én megértem, hogy új előfizetők már nem igényelhetik, de a régi előfizetőknek is elmondhatnák, hogy már nem lehet visszatérni, különösen akkor, ha direkt erre kérdez rá valaki, hiszen ezen információ birtokában dönt valaki, hogy köt-e új hangszerződést.
4Grider
nagyúr
Ha nem lehet új előfizetésként igényelni, akkor lezárt csomag. A kivezetett csomag ettől abban különbözik, hogy abban meg nem maradhat előfizető.
NFT2
junior tag
Ez általános, hogy új értékesítésre zárják le a szolgáltatók a csomagokat, de a meglévő ügyfelek szolgáltatási maradnak változatlanul. Ez szerintem egy korrekt piaci gyakorlat.
zoli62
addikt
Ez valóban egy korrekt, bevett gyakorlat, csak az nem, hogy az új díjcsomagokról hangszerződésben nincs tájékoztatás, mivel az ügyfél pont ennek az információnak a figyelembevételével akar váltani, vagy maradni a régi díjcsomagjában.
[ Szerkesztve ]
Lewzke
őstag
Sziasztok, NFT2 ha jól látom netfone alkalmazott vagy, szóval inkább neked menne a kérdés.
Még nem vagyok netfone-os, de szeretnék. A csomagválasztásban raknám: 100 perc és 4gb internet. Érdekelne, hogy a hirdetett 100 perces csomag EU-n belül érvényes roamingal vagy csak Magyarország? Érdemes lenne ezt feltüntetni a csomagválasztóban. Illetve a 4G hívást (VoLTE) tudják-e aktiválni manuálisan, ha esetleg a rendszer nem kapcsolja be a telefonomra. Támogatja a 4G hívást, de nem minden szolgáltató ismeri ezt fel, ezért manuálisan szoktam kérni és úgy megy, Telenor-nál egy ügyintéző kapcsolta be nekem, azt mondta ha gondom lesz mégis, akkor a telefonomban kapcsoljam ki a beállításokban DE náluk mindig engedélyezve lesz. Ez azért van mert nem egy ismert gyártó Samsung vagy társai, de modern 4G képes telefon. Lesz hamarosan VoLTE?
[ Szerkesztve ]
4Grider
nagyúr
Minden kérdés az ÁSZF-ben rögzített, hiszen az alapján működnek a távközlési szolgáltatók.
Ha esetleg nem találod meg a díjcsomagod (ami itt nem ritkaság), akkor abból indulj ki, hogy a havi díjban foglalt lebeszélhetőség a belföldről és EU roaming pozícióból belföldi mobil és belföldi vezetékes hálózatokba indított normál díjazású hanghívásokra használható fel, mert a hasonló csomagoknál ez szerepel az ÁSZF-ben.
VoLTE még nincs, majd lesz, hasonló módon, mint a Telekomnál.
Szerk.:
A szolgáltatók nem véletlenül nem engednek fel minden VoLTE-képesnek mondott telefont a hálózatukra, mert két gyártó/modell között ritka az azonos konfig, ami eltérések akár a hálózati eszközökön hibá(ka)t is generálhatnak. Azaz minden egyes modellt a vendoraikkal le kell teszteltetniük.
[ Szerkesztve ]
Lewzke
őstag
Igen tudom a 4G VoLTE dolog tesztelési fázisban van és azt is hogy a vendorokkal le kell teszteltetni, de ezt a műveletet kis gyártók nem végzik el, szóval ha nem veszel Samsung, Xiaomi, Apple és még pár ismert gyártótól, akkor a 4G hívás alapból inaktív marad, miközben maga az SoC és az Android rég támogatja azt. Ezért én mondtam a szolgáltatónak hogy én kérem, de saját felelősségem, hogy hibába futok vele vagy sem, ezért van a telefonban 4g call on/off gomb. Hogy kikapcsolom ha nem ok. Azért a 4G hívás nem luxus, hanem alap manapság. Rég használom és megy gond nélkül.
[ Szerkesztve ]
4Grider
nagyúr
Az a probléma, hogy te csak saját magadra gondolsz, eszedbe nem jut, hogy a hálózati eszközökön okozott gond az másra is kihathat a cellában. Példának okáért a VoLTE-képes Energizer butatelefonok simán ki tudják akasztani a saját cellájukat úgy, hogy a többi, a cellára kapaszkodó telefon számára nem lehet hívást végződtetni, illetve nem lehet indítani. És ez addig tart, amíg a cellát újra nem indítod.
Lewzke
őstag
Ez azért kemény, ezt nem tudtam, hogy a cellát is leüti ezzel. Elég "zökkenőmentesre" sikerült a VoLTE bevezetése és szabványosítása. Mármint fejlesztő vagyok én is, de ez egy elég nagy bénázás. Mi történik, hogy ennyire instabil?
[ Szerkesztve ]
4Grider
nagyúr
Most akkor gondolj bele, hogy az 5G is ilyen irányba halad...
mikk2000
őstag
Ha a 4G/LTE alapból tudná, akkor nem kellett volna VoLTE-vel bohóckodni, látható hogy mennyi gikszer van vele. Tehát én szabványnak annyira nem nevezném, inkább utólagos bohóckodásnak. Akinek a telója meg nem támogatja, és vagy a tulaja nem tudja megoldani, annak meg a 3G lelövése esetén marad a GSM. Ha annak idején magába a szabványba beletették volna, hogy urambocsá egy mobilos kommunikációt beszélgetésre is lehessen használni (óóó miért is?), akkor minden telefonon problémamentesen működne a "HD" hang mindenféle ó kapcsod be kedves szolgáltató de nem mert nem támogatja dede de nem de én házilag megoldottam...
Lewzke
őstag
Igen ez jól félrement. És mi lesz azokban az országokban, ahol a 2G-t is lefogják kapcsolni?
Ott teljesen letesztelt VoLTE eszközök kellenek majd? Pl. Verizon Amerikában csak forgalmazott készülékekkel fog működni hívásra? Még a kínai vízálló telóm forumában volt egy hivatalos IMEI csere program pont emiatt, hogy több LTE band-et aktiváljon, hogy ne kukázzák Amerikában ezeket, de nem tudom ha ezzel működni fog a VoLTE is. 2G és 3G nélkül ilyen VoLTE felállással rengeteg eszköz fog menni a kukába.
[ Szerkesztve ]
Lewzke
őstag
Nekem őszintén azzal van a nagy gondom, hogy mindig valami speckó telót veszek, ami nem egy megszokott teló. Pl. most strapafónokat vettem és ezek meg kb. sohanapján lesznek VoLTE teszteltek külön minden szolgáltatónál. Tehát egy tradeoff, hogy vagy egyedi telót veszek, vagy egy támogatottat. Amerikában most nézem, hogy lekaszálták a 2G-t de a 3G még 1-2 évet marad, de az is menni fog. Tehát bizony a VoLTE kérdés égető kérdés Amerikában és nem 5-10 éves távlatban. Itt nem tudom meddig fog élni a 2G.
[ Szerkesztve ]
martonl
senior tag
Itt nem merik lelőni a 2G-t, sok cucc megy rajta. Na meg a segélyhívás is. Viszont a kapacitását csökkentik, illetve, talán a Digit leszámítva, már nem fognak a lefedettséggel foglalkozni. Tehát ha pl. felépítenek melléd egy stadiont (és most nem politizálok), és az leárnyékolja nálad a lefedettséget, akkor jó eséllyel már csak a 4-5G vételen fognak állítani, a 2G-n már nem. A volte meg egy hulladék, ahogy össze van rakva, ezen nincs mit szépíteni sajnos. Sokkal jobban is meg lehetne csinálni, az elgondolás jó.
Lewzke
őstag
Ma kötöttem szerződést a netfone-ra, a kaució után is fizetek még a jelenlegi használatra? A kaució szerződés végi visszatérítésű lesz, vagy csak simán kifizettem 2 hónapot most előre és azt fogom most letelefonálni? Kb. mennyi idő, mikorra várható a SIM kártya, ha számhordozásom van?
[ Szerkesztve ]
MadMancs
veterán
Simán jön a számla.
Nekem se írtak azóta se jóvá a kauciót. Gondolom majd ha búcsút veszünk egymástól.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
Lewzke
őstag
Valahol még azt olvastam, nem az oldalán, hogy 6 hónap után visszaküldik.
4Grider
nagyúr
Ha jól sejtem itt is kérni kell a kaució jóváírását. (Tehát nem automatikusan történik.)
NFT2
junior tag
Szia, a kauciót 6 hónap után "kapod vissza", azaz 6 hónap után a te jelzésedre felhasználható a számláid kiegyenlítésére. A számhordozás pár nap, amennyiben az adataidat úgy adtad meg, mint ahogy a jelenlegi szolgáltatódnál szerepel. Ha ez így történt, akkor jövő hét elejére várható a SIM. Ezeket az információkat nem kaptad meg a telefonos szerződéskötéskor?
NFT2
junior tag
Szia, ha eltelt a 6 hónap a kaució befizetése óta, írj kérlek egy mailt az ügyfélszolgálatnak, hogy kéred a kaució felhasználását a havi számláid fedezésére.
MadMancs
veterán
Szia. Köszönöm a választ.
Pont múlt héten telt le. Annyira nem fontos. Majd egyszer. Jó az ott tartaléknak nálatok.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
Lewzke
őstag
Köszönöm én is! A kolleganő elég gyors volt, elfelejtettem tőle kérdezni. Ha jól rémlik, mintha mondta volna, hogy 5-6 hónap múlva lehet a kaucióval kezdeni valamit, de így akkor ok, hogy felhasználom a havidíjra majd fél év után. A VoLTE tiszta, app is lesz idén adatforgalom és perckövetésre?
[ Szerkesztve ]
Pulsar
veterán
Sziasztok,
Ha készüléket szeretnék venni a meglévő előfizetésemhez, akkor új szerződést kell írni, amitől az új összegbe fog kerülni a havidíjjam?
NFT2
junior tag
Szia, a készülék vásárlás nem befolyásolja a havi díjadat. Ha részletre szeretnél venni, akkor a készülék részlet futamidejével azonos hűséget kell vállalj a díjcsomagodra is.
Lewzke
őstag
Az adatot sajnos pontosan ugyanúgy nem tudtam beírni mert a házszám 11-13 (hármas épület) de a - karaktert nem engedi a címnél, amikor regisztráltam, ezért beírtam a 13-ast mert abban vagyok. Elég ellőtt az egész címezése ennek a helynek, amit bérlek, mert összevonták, de a címzésben mindig bajok vannak. A személyes névreszóló adataim passzolnak, egyedül a címzésem kérdéses. Remélem nem lesz ebből nagy huzavona.
[ Szerkesztve ]
NFT2
junior tag
Lehet ebből gond. Ha még nem beszéltél a kollégáimmal, akkor arra a mail-re küldd el válaszul a helyes címedet, amit küldtünk a megrendelésed megerősítésére.
Lewzke
őstag
Szóltam ügyfeleseknek telefonon. Kijavították. Jövőhéten elvileg meg lesz a számhordozás.
Pulsar
veterán
Ez jó hír, köszönöm
SzgT19
újonc
Sziasztok, ha jól láttam van itt köztünk olyan aki a Netfonosoknál dolgozik. Múlt héten vettem kártyát, kifizettem a kauciót még pénteken, azóta minden nap felhívom az ügyfélszolgálatot, hogy kellene aktiválni a kártyát, de semmi. Nagyon gondolkozok Fogyasztóvédelmi feljelentésen ha ma sem lesz beaktiválva. DIGI fél óra alatt kezembe adta a kártyát aktiválva, szóval valószinű, hogy csak simán leszarnak az ügyfélszolgálatosok.
MadMancs
veterán
Nem lehet hogy hibás a sim?
Hozzám alapból aktiválva érkezett.
Egyébként NFT2 fórumtárs a Te embered.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
NFT2
junior tag
Szia, írd meg kérlek magánban, hogy milyen néven talállak meg, és megnézem mi történt
mikk2000
őstag
Engem az érdekelne, hogy mi az a "de semmi", nem veszik fel, vagy felveszik, de nem intézkednek?
Lewzke
őstag
No végre, úgy néz ki hétfőre meg lesz a SIM.
alaszlo80
friss újonc
Sziasztok!
Kb két hete én is Netfone-os vagyok. Egyenlőre nekem a nagyobb szolgáltatók után kicsit fapados. Nem lehet követni a forgalmat, hiszen nincs még mindig app, az "ügyfélkapu" nevű valami pedig vicc kategória 2021-ben. Annyival azért nem olcsóbb a szolgáltatás, hogy ezekre ne lehetne ráfeküdni, és fejleszteni. A hangminőség borzalmas a 4G hang hiánya miatt. Láttam, hogy elvileg nemsokára lesz, remélem mielőbb. Amire viszont sehol nem találtam megoldást, illetve az ügyfélszolgálat se tud segíteni: valaki használja esetleg Xiaomi telefonnal? A Xiaomi SIM aktiválás az istennek nem akar működni a Netfone kártyán. Elvileg ehhez a telefon küld egy sms-t a Xiaomi számára, és az alapján történik az aktiválás, de itt egyszerűen nem megy. Pedig még a plusz 10000Ft kauciót is befizettem, hogy a külföldi hívás/sms is elérhető legyen, hátha külföldi számra küldené. Egy ideig csinálja majd megjelenik a mellékelt képen látható üzenet. A három nagy szolgáltató kártyájával pillanatok alatt megvan. Az a baj, hogy az ügyfélszolgálat azt se tudja megmondani, hogy egyáltalán elküldésre került-e az sms, mert nincs valós idejű listájuk erről, így az is lehet, hogy már elküldtem vagy 30 sms-t Kínába, aztán majd a számlán jön a meglepetés. Nem egy életbevágóan fontos dolog, mert csak az sms-ek, és hívásnapló szinkronizásához kell, csak érdekel, hogy van-e aki tudta aktiválni.
juve600
nagyúr
állítsd át angol nyelvre a telót, indítsd újra, úgy próbáld
tutinincs
csendes tag
Tuti már kérdezték de engem az éredekelne mikor lesz e-SIM nálatok? van konkrét időpont a bevezetésre?
Aki egy hirdetésre ir/kér vmit és én megteszem hogy felelek, Te is tedd meg hogy legalább visszaböfögsz, ha már te voltál aki kérdeztél. Ellenkező esetben le foglak tiltani mert nincs időm az ilyenekre!
4Grider
nagyúr
Tuti hogy már írták, hogy előbb VoLTE lesz meg saját használható app, majd talán jövőre meg eSim. Majd talán akkor, amikor a dominósok is megkapják az eSim-et...
NFT2
junior tag
e-SIM: 2022, pontosabbat nem jósolok...VoLTE: tesztelés alatt még, remélem ez évben működőképessé válik. App: két lépcsős fejlesztés, első körben a webes ügyfélkapunk újul meg, ami tartalmazza az app-ban fellelhető funkciókat, ez lesz meg idén, az "apposítása" ennek jövő év elején.
inferno88
őstag
Nyárra ígértétek a VOLTE-t, de még most sincs. Hát most már éppen @*## hiányzik, mert használnám hotspot-ként a telefont, de megbeszélés közepén megcsörget valaki és leszakad a hálózat.
Semper fi!
accofil
újonc
Hogyan tudok tarifa csomagot váltani?
sifarr
senior tag
Felhívod az ügyfélszolgálatot.
Lewzke
őstag
Megy minden szuperül nekem, a SIM átállás zökkenőmentes volt. Adat fordulónapra állítottam az Androidot és jelez a kívánt értéknél, 3.2GB ami szinte megegyezett a 80%-os figyelmeztető SMS-el, a 4GB csomaggal. Szóval az appig ezzel ki lehet húzni.
Bathorypeter
tag