Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1051) 4Grider válasza liba1 (#1050) üzenetére


4Grider
nagyúr

Minden szolgáltatónál 72 óra a kötbérmentes hibaelhárítási határidő. Tény, hogy nem túl jó kezdés, de az is, hogy te meg nem vagy túl türelmes...

(#1052) NFT2 válasza zoli62 (#1047) üzenetére


NFT2
junior tag

Igen, de azt gondolom megérted, hogy új igénykor - és egy csomagmódosítás is ide tartozik - az éppen aktuálisan értékesített csomagokból lehet választani.

(#1053) NFT2 válasza liba1 (#1050) üzenetére


NFT2
junior tag

Szia, küldd meg kérlek privátban a telefonszámod és ránézek a problémádra

(#1054) csako válasza zoli62 (#1047) üzenetére


csako
veterán

Ez minden szolgáltatónál így van, lezárt csomagba nem lehet visszamenni, csak legfeljebb a 14 napos elállási időn belül.

Holnap országszerte 10 fok várható. Ebből 2 Budapesten, 1 Győrött, 2 Miskolcon...

(#1055) zoli62 válasza csako (#1054) üzenetére


zoli62
addikt

Nem lezárt csomag, csak új előfizetésként nem lehet igényelni..

[ Szerkesztve ]

(#1056) zoli62 válasza NFT2 (#1052) üzenetére


zoli62
addikt

Azt én megértem, hogy új előfizetők már nem igényelhetik, de a régi előfizetőknek is elmondhatnák, hogy már nem lehet visszatérni, különösen akkor, ha direkt erre kérdez rá valaki, hiszen ezen információ birtokában dönt valaki, hogy köt-e új hangszerződést.

(#1057) 4Grider válasza zoli62 (#1055) üzenetére


4Grider
nagyúr

Ha nem lehet új előfizetésként igényelni, akkor lezárt csomag. A kivezetett csomag ettől abban különbözik, hogy abban meg nem maradhat előfizető.

(#1058) NFT2 válasza zoli62 (#1055) üzenetére


NFT2
junior tag

Ez általános, hogy új értékesítésre zárják le a szolgáltatók a csomagokat, de a meglévő ügyfelek szolgáltatási maradnak változatlanul. Ez szerintem egy korrekt piaci gyakorlat.

(#1059) zoli62 válasza NFT2 (#1058) üzenetére


zoli62
addikt

Ez valóban egy korrekt, bevett gyakorlat, csak az nem, hogy az új díjcsomagokról hangszerződésben nincs tájékoztatás, mivel az ügyfél pont ennek az információnak a figyelembevételével akar váltani, vagy maradni a régi díjcsomagjában.

[ Szerkesztve ]

(#1060) Lewzke


Lewzke
őstag

Sziasztok, NFT2 ha jól látom netfone alkalmazott vagy, szóval inkább neked menne a kérdés.
Még nem vagyok netfone-os, de szeretnék. A csomagválasztásban raknám: 100 perc és 4gb internet. Érdekelne, hogy a hirdetett 100 perces csomag EU-n belül érvényes roamingal vagy csak Magyarország? Érdemes lenne ezt feltüntetni a csomagválasztóban. Illetve a 4G hívást (VoLTE) tudják-e aktiválni manuálisan, ha esetleg a rendszer nem kapcsolja be a telefonomra. Támogatja a 4G hívást, de nem minden szolgáltató ismeri ezt fel, ezért manuálisan szoktam kérni és úgy megy, Telenor-nál egy ügyintéző kapcsolta be nekem, azt mondta ha gondom lesz mégis, akkor a telefonomban kapcsoljam ki a beállításokban DE náluk mindig engedélyezve lesz. Ez azért van mert nem egy ismert gyártó Samsung vagy társai, de modern 4G képes telefon. Lesz hamarosan VoLTE?

[ Szerkesztve ]

(#1061) 4Grider válasza Lewzke (#1060) üzenetére


4Grider
nagyúr

Minden kérdés az ÁSZF-ben rögzített, hiszen az alapján működnek a távközlési szolgáltatók.
Ha esetleg nem találod meg a díjcsomagod (ami itt nem ritkaság), akkor abból indulj ki, hogy a havi díjban foglalt lebeszélhetőség a belföldről és EU roaming pozícióból belföldi mobil és belföldi vezetékes hálózatokba indított normál díjazású hanghívásokra használható fel, mert a hasonló csomagoknál ez szerepel az ÁSZF-ben.
VoLTE még nincs, majd lesz, hasonló módon, mint a Telekomnál.
Szerk.:
A szolgáltatók nem véletlenül nem engednek fel minden VoLTE-képesnek mondott telefont a hálózatukra, mert két gyártó/modell között ritka az azonos konfig, ami eltérések akár a hálózati eszközökön hibá(ka)t is generálhatnak. Azaz minden egyes modellt a vendoraikkal le kell teszteltetniük.

[ Szerkesztve ]

(#1062) Lewzke válasza 4Grider (#1061) üzenetére


Lewzke
őstag

Igen tudom a 4G VoLTE dolog tesztelési fázisban van és azt is hogy a vendorokkal le kell teszteltetni, de ezt a műveletet kis gyártók nem végzik el, szóval ha nem veszel Samsung, Xiaomi, Apple és még pár ismert gyártótól, akkor a 4G hívás alapból inaktív marad, miközben maga az SoC és az Android rég támogatja azt. Ezért én mondtam a szolgáltatónak hogy én kérem, de saját felelősségem, hogy hibába futok vele vagy sem, ezért van a telefonban 4g call on/off gomb. Hogy kikapcsolom ha nem ok. Azért a 4G hívás nem luxus, hanem alap manapság. Rég használom és megy gond nélkül. :)

[ Szerkesztve ]

(#1063) 4Grider válasza Lewzke (#1062) üzenetére


4Grider
nagyúr

Az a probléma, hogy te csak saját magadra gondolsz, eszedbe nem jut, hogy a hálózati eszközökön okozott gond az másra is kihathat a cellában. Példának okáért a VoLTE-képes Energizer butatelefonok simán ki tudják akasztani a saját cellájukat úgy, hogy a többi, a cellára kapaszkodó telefon számára nem lehet hívást végződtetni, illetve nem lehet indítani. És ez addig tart, amíg a cellát újra nem indítod.

(#1064) Lewzke válasza 4Grider (#1063) üzenetére


Lewzke
őstag

:Y Ez azért kemény, ezt nem tudtam, hogy a cellát is leüti ezzel. Elég "zökkenőmentesre" sikerült a VoLTE bevezetése és szabványosítása. Mármint fejlesztő vagyok én is, de ez egy elég nagy bénázás. Mi történik, hogy ennyire instabil? :)

[ Szerkesztve ]

(#1065) 4Grider válasza Lewzke (#1064) üzenetére


4Grider
nagyúr

Most akkor gondolj bele, hogy az 5G is ilyen irányba halad...

(#1066) mikk2000 válasza Lewzke (#1064) üzenetére


mikk2000
őstag

Ha a 4G/LTE alapból tudná, akkor nem kellett volna VoLTE-vel bohóckodni, látható hogy mennyi gikszer van vele. Tehát én szabványnak annyira nem nevezném, inkább utólagos bohóckodásnak. Akinek a telója meg nem támogatja, és vagy a tulaja nem tudja megoldani, annak meg a 3G lelövése esetén marad a GSM. Ha annak idején magába a szabványba beletették volna, hogy urambocsá egy mobilos kommunikációt beszélgetésre is lehessen használni (óóó miért is?), akkor minden telefonon problémamentesen működne a "HD" hang mindenféle ó kapcsod be kedves szolgáltató de nem mert nem támogatja dede de nem de én házilag megoldottam...

(#1067) Lewzke válasza mikk2000 (#1066) üzenetére


Lewzke
őstag

Igen ez jól félrement. És mi lesz azokban az országokban, ahol a 2G-t is lefogják kapcsolni?
Ott teljesen letesztelt VoLTE eszközök kellenek majd? Pl. Verizon Amerikában csak forgalmazott készülékekkel fog működni hívásra? Még a kínai vízálló telóm forumában volt egy hivatalos IMEI csere program pont emiatt, hogy több LTE band-et aktiváljon, hogy ne kukázzák Amerikában ezeket, de nem tudom ha ezzel működni fog a VoLTE is. 2G és 3G nélkül ilyen VoLTE felállással rengeteg eszköz fog menni a kukába.

[ Szerkesztve ]

(#1068) Lewzke válasza Lewzke (#1067) üzenetére


Lewzke
őstag

Nekem őszintén azzal van a nagy gondom, hogy mindig valami speckó telót veszek, ami nem egy megszokott teló. Pl. most strapafónokat vettem és ezek meg kb. sohanapján lesznek VoLTE teszteltek külön minden szolgáltatónál. Tehát egy tradeoff, hogy vagy egyedi telót veszek, vagy egy támogatottat. Amerikában most nézem, hogy lekaszálták a 2G-t de a 3G még 1-2 évet marad, de az is menni fog. Tehát bizony a VoLTE kérdés égető kérdés Amerikában és nem 5-10 éves távlatban. Itt nem tudom meddig fog élni a 2G.

[ Szerkesztve ]

(#1069) martonl válasza Lewzke (#1068) üzenetére


martonl
senior tag

Itt nem merik lelőni a 2G-t, sok cucc megy rajta. Na meg a segélyhívás is. Viszont a kapacitását csökkentik, illetve, talán a Digit leszámítva, már nem fognak a lefedettséggel foglalkozni. Tehát ha pl. felépítenek melléd egy stadiont (és most nem politizálok), és az leárnyékolja nálad a lefedettséget, akkor jó eséllyel már csak a 4-5G vételen fognak állítani, a 2G-n már nem. A volte meg egy hulladék, ahogy össze van rakva, ezen nincs mit szépíteni sajnos. Sokkal jobban is meg lehetne csinálni, az elgondolás jó.

(#1070) Lewzke válasza martonl (#1069) üzenetére


Lewzke
őstag

Ma kötöttem szerződést a netfone-ra, a kaució után is fizetek még a jelenlegi használatra? A kaució szerződés végi visszatérítésű lesz, vagy csak simán kifizettem 2 hónapot most előre és azt fogom most letelefonálni? Kb. mennyi idő, mikorra várható a SIM kártya, ha számhordozásom van? :R

[ Szerkesztve ]

(#1071) MadMancs válasza Lewzke (#1070) üzenetére


MadMancs
veterán

Simán jön a számla.
Nekem se írtak azóta se jóvá a kauciót. Gondolom majd ha búcsút veszünk egymástól.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#1072) Lewzke válasza MadMancs (#1071) üzenetére


Lewzke
őstag

Valahol még azt olvastam, nem az oldalán, hogy 6 hónap után visszaküldik.

(#1073) 4Grider válasza MadMancs (#1071) üzenetére


4Grider
nagyúr

Ha jól sejtem itt is kérni kell a kaució jóváírását. (Tehát nem automatikusan történik.)

(#1074) NFT2 válasza Lewzke (#1070) üzenetére


NFT2
junior tag

Szia, a kauciót 6 hónap után "kapod vissza", azaz 6 hónap után a te jelzésedre felhasználható a számláid kiegyenlítésére. A számhordozás pár nap, amennyiben az adataidat úgy adtad meg, mint ahogy a jelenlegi szolgáltatódnál szerepel. Ha ez így történt, akkor jövő hét elejére várható a SIM. Ezeket az információkat nem kaptad meg a telefonos szerződéskötéskor?

(#1075) NFT2 válasza MadMancs (#1071) üzenetére


NFT2
junior tag

Szia, ha eltelt a 6 hónap a kaució befizetése óta, írj kérlek egy mailt az ügyfélszolgálatnak, hogy kéred a kaució felhasználását a havi számláid fedezésére.

(#1076) MadMancs válasza NFT2 (#1075) üzenetére


MadMancs
veterán

Szia. Köszönöm a választ. :R
Pont múlt héten telt le. Annyira nem fontos. Majd egyszer. Jó az ott tartaléknak nálatok. :DD

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#1077) Lewzke válasza NFT2 (#1074) üzenetére


Lewzke
őstag

Köszönöm én is! A kolleganő elég gyors volt, elfelejtettem tőle kérdezni. Ha jól rémlik, mintha mondta volna, hogy 5-6 hónap múlva lehet a kaucióval kezdeni valamit, de így akkor ok, hogy felhasználom a havidíjra majd fél év után. A VoLTE tiszta, app is lesz idén adatforgalom és perckövetésre?

[ Szerkesztve ]

(#1078) Pulsar


Pulsar
veterán

Sziasztok,
Ha készüléket szeretnék venni a meglévő előfizetésemhez, akkor új szerződést kell írni, amitől az új összegbe fog kerülni a havidíjjam?

(#1079) NFT2 válasza Pulsar (#1078) üzenetére


NFT2
junior tag

Szia, a készülék vásárlás nem befolyásolja a havi díjadat. Ha részletre szeretnél venni, akkor a készülék részlet futamidejével azonos hűséget kell vállalj a díjcsomagodra is.

(#1080) Lewzke válasza NFT2 (#1074) üzenetére


Lewzke
őstag

Az adatot sajnos pontosan ugyanúgy nem tudtam beírni mert a házszám 11-13 (hármas épület) de a - karaktert nem engedi a címnél, amikor regisztráltam, ezért beírtam a 13-ast mert abban vagyok. Elég ellőtt az egész címezése ennek a helynek, amit bérlek, mert összevonták, de a címzésben mindig bajok vannak. A személyes névreszóló adataim passzolnak, egyedül a címzésem kérdéses. Remélem nem lesz ebből nagy huzavona. :U

[ Szerkesztve ]

(#1081) NFT2 válasza Lewzke (#1080) üzenetére


NFT2
junior tag

Lehet ebből gond. Ha még nem beszéltél a kollégáimmal, akkor arra a mail-re küldd el válaszul a helyes címedet, amit küldtünk a megrendelésed megerősítésére.

(#1082) Lewzke válasza NFT2 (#1081) üzenetére


Lewzke
őstag

Szóltam ügyfeleseknek telefonon. Kijavították. Jövőhéten elvileg meg lesz a számhordozás.

(#1083) Pulsar válasza NFT2 (#1079) üzenetére


Pulsar
veterán

Ez jó hír, köszönöm :) :R

(#1084) SzgT19


SzgT19
újonc

Sziasztok, ha jól láttam van itt köztünk olyan aki a Netfonosoknál dolgozik. Múlt héten vettem kártyát, kifizettem a kauciót még pénteken, azóta minden nap felhívom az ügyfélszolgálatot, hogy kellene aktiválni a kártyát, de semmi. Nagyon gondolkozok Fogyasztóvédelmi feljelentésen ha ma sem lesz beaktiválva. DIGI fél óra alatt kezembe adta a kártyát aktiválva, szóval valószinű, hogy csak simán leszarnak az ügyfélszolgálatosok.

(#1085) MadMancs válasza SzgT19 (#1084) üzenetére


MadMancs
veterán

Nem lehet hogy hibás a sim?
Hozzám alapból aktiválva érkezett.
Egyébként NFT2 fórumtárs a Te embered.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#1086) NFT2 válasza SzgT19 (#1084) üzenetére


NFT2
junior tag

Szia, írd meg kérlek magánban, hogy milyen néven talállak meg, és megnézem mi történt

(#1087) mikk2000 válasza SzgT19 (#1084) üzenetére


mikk2000
őstag

Engem az érdekelne, hogy mi az a "de semmi", nem veszik fel, vagy felveszik, de nem intézkednek?

(#1088) Lewzke válasza Lewzke (#1082) üzenetére


Lewzke
őstag

No végre, úgy néz ki hétfőre meg lesz a SIM. :R

(#1089) alaszlo80


alaszlo80
friss újonc

Sziasztok!
Kb két hete én is Netfone-os vagyok. Egyenlőre nekem a nagyobb szolgáltatók után kicsit fapados. Nem lehet követni a forgalmat, hiszen nincs még mindig app, az "ügyfélkapu" nevű valami pedig vicc kategória 2021-ben. Annyival azért nem olcsóbb a szolgáltatás, hogy ezekre ne lehetne ráfeküdni, és fejleszteni. A hangminőség borzalmas a 4G hang hiánya miatt. Láttam, hogy elvileg nemsokára lesz, remélem mielőbb. Amire viszont sehol nem találtam megoldást, illetve az ügyfélszolgálat se tud segíteni: valaki használja esetleg Xiaomi telefonnal? A Xiaomi SIM aktiválás az istennek nem akar működni a Netfone kártyán. Elvileg ehhez a telefon küld egy sms-t a Xiaomi számára, és az alapján történik az aktiválás, de itt egyszerűen nem megy. Pedig még a plusz 10000Ft kauciót is befizettem, hogy a külföldi hívás/sms is elérhető legyen, hátha külföldi számra küldené. Egy ideig csinálja majd megjelenik a mellékelt képen látható üzenet. A három nagy szolgáltató kártyájával pillanatok alatt megvan. Az a baj, hogy az ügyfélszolgálat azt se tudja megmondani, hogy egyáltalán elküldésre került-e az sms, mert nincs valós idejű listájuk erről, így az is lehet, hogy már elküldtem vagy 30 sms-t Kínába, aztán majd a számlán jön a meglepetés. :D Nem egy életbevágóan fontos dolog, mert csak az sms-ek, és hívásnapló szinkronizásához kell, csak érdekel, hogy van-e aki tudta aktiválni.

(#1090) juve600 válasza alaszlo80 (#1089) üzenetére


juve600
nagyúr

állítsd át angol nyelvre a telót, indítsd újra, úgy próbáld

(#1093) tutinincs


tutinincs
csendes tag

Tuti már kérdezték de engem az éredekelne mikor lesz e-SIM nálatok? van konkrét időpont a bevezetésre?

Aki egy hirdetésre ir/kér vmit és én megteszem hogy felelek, Te is tedd meg hogy legalább visszaböfögsz, ha már te voltál aki kérdeztél. Ellenkező esetben le foglak tiltani mert nincs időm az ilyenekre!

(#1094) 4Grider válasza tutinincs (#1093) üzenetére


4Grider
nagyúr

Tuti hogy már írták, hogy előbb VoLTE lesz meg saját használható app, majd talán jövőre meg eSim. Majd talán akkor, amikor a dominósok is megkapják az eSim-et...

(#1095) NFT2 válasza tutinincs (#1093) üzenetére


NFT2
junior tag

e-SIM: 2022, pontosabbat nem jósolok...VoLTE: tesztelés alatt még, remélem ez évben működőképessé válik. App: két lépcsős fejlesztés, első körben a webes ügyfélkapunk újul meg, ami tartalmazza az app-ban fellelhető funkciókat, ez lesz meg idén, az "apposítása" ennek jövő év elején.

(#1096) inferno88 válasza NFT2 (#1095) üzenetére


inferno88
őstag

Nyárra ígértétek a VOLTE-t, de még most sincs. Hát most már éppen @*## hiányzik, mert használnám hotspot-ként a telefont, de megbeszélés közepén megcsörget valaki és leszakad a hálózat. :W

Semper fi!

(#1097) accofil


accofil
újonc

Hogyan tudok tarifa csomagot váltani?

(#1098) sifarr válasza accofil (#1097) üzenetére


sifarr
senior tag

Felhívod az ügyfélszolgálatot.

(#1099) Lewzke


Lewzke
őstag

Megy minden szuperül nekem, a SIM átállás zökkenőmentes volt. Adat fordulónapra állítottam az Androidot és jelez a kívánt értéknél, 3.2GB ami szinte megegyezett a 80%-os figyelmeztető SMS-el, a 4GB csomaggal. Szóval az appig ezzel ki lehet húzni. :)

(#1100) Bathorypeter


Bathorypeter
tag

sziasztok.Ez valós csomag?Mert ha igen megrendelném

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.