Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1101) 4Grider válasza Bathorypeter (#1100) üzenetére


4Grider
nagyúr

Ott a telefonszám...

(#1102) Bathorypeter válasza 4Grider (#1101) üzenetére


Bathorypeter
tag

igen tudom csak nem akarom megadni az adataimat egy olyan csomaghoz,ami lehet nem is létezik.Túl jó ajánlat

(#1103) MadMancs válasza Bathorypeter (#1102) üzenetére


MadMancs
veterán

Valós.
De hívd fel 1250 és rendeld meg ott ugyanezt ha nem vagy benne biztos.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#1104) accofil válasza Bathorypeter (#1100) üzenetére


accofil
újonc

A honlapon nem találok ilyen csomagot, pedig engem is érdekelne

(#1105) MadMancs válasza accofil (#1104) üzenetére


MadMancs
veterán

Igazából plusz 1 ezres és korlátlan minden. 🤷

Rockmobil is Netfone brand.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#1106) Bathorypeter válasza accofil (#1104) üzenetére


Bathorypeter
tag

Megrendeltem.Emailban megkaptam a szerződést ott ugyanez van leírva mint a hirdetésben,nincs hűségidő,most jelenleg várom a futárt a kártyámmal.

(#1107) NFT2 válasza Bathorypeter (#1100) üzenetére


NFT2
junior tag

Szia, üzletkötőnk ajánlja, nyugodtan rendeld meg nála:-)

(#1108) sifarr válasza NFT2 (#1107) üzenetére


sifarr
senior tag

Szia!
Amiről múltkor írtam neked priviben az még mindig fenn van. Abban a formában, amelynek értelmezésében igazat adtál nekem. :K
Egyre nő bennem az inger, hogy rendeljek egy ötezres csomagot számhordozással. Aztán rögtön reklamálnék a kiküldött szerződés miatt, mert nem az lenne benne, aminek kell. Csak neked írtam. Nem hiszem, hogy átment a rendszereteken, s minden ügyintéző tud róla.
Korrekt, de kemény ügyfél vagyok. Nem félek egy kis vitától. :N
Mi legyen?

(#1109) 4Grider válasza sifarr (#1108) üzenetére


4Grider
nagyúr

Keménykedhetsz, de tudod:
1. Weboldal bemutatja a választékot (felhívás ajánlattételre)
2. Vásárló megrendel egy terméket/szolgáltatást (vételi ajánlatot tesz)
3. Weboldal elfogadja a vételi ajánlatot/elküldi a szerződést (ezzel jön csak létre a számonkérhető vásárlási/szolgáltatási szerződés)

Ha 3-ig nem jutsz el, mire keménykedsz...

(#1110) onetwo válasza sifarr (#1108) üzenetére


onetwo
tag

Ijj te kemény Don Józsi!
Az legyen, hogy maradsz ahol vagy! Neked is, de főként a netfone-nak.
Mifféle inger az, hogy valaki rendel egy pizzát csak azért hogy majd visszadobja mert kevés a hús rajta? Korábban szóltál... nem fogadták meg a tanácsod, és? Minden ez, csak nem jóindulat!

<-ajánlom magamat->

(#1111) juve600 válasza sifarr (#1108) üzenetére


juve600
nagyúr

nem kell neked a Netfone :D :D :D

(#1112) nagyj74 válasza onetwo (#1110) üzenetére


nagyj74
senior tag

Milyen igaz.

(#1113) sifarr válasza 4Grider (#1109) üzenetére


sifarr
senior tag

és onetwo és juve600
Mielőtt nyílt színen megköveznétek :O ;) engeddessék meg pár szó.

A Netfone-hoz való jóindulatomról.
2 számon van nálunk, nincs gondom velük.
Valamint olvassátok el a topicot az elejétől a korábbi hsz-eimmel. Többen, mások írták többször, hogy a Netfone nem rendes, nincsenek benne a csomagok az ÁSzF-ben, ez nem jogszerű, támadható, stb. Én írtam mindig, hogy de. Teljesen jogszerű, hogy az egyedi szerződésben olyan díjak szerepelnek, amelyeket nem találni az ÁSzF-ben. Mindig védtem őket. Ellenőrizhető.

Nemrég felfedeztem náluk egy "csomagot", többet is. Értelmeztem a tájékoztatást. Nem hittem el, hogy komolyan gondolják. Írtam egy privit NFT2-nek. Megkérdeztem, hogy jól értem-e. Nem idézem szó szerint a válaszát, mert nem illik. De annyit elmondhatok, hogy elismerte, igen, jól értem. És hogy nem egészen ezt akarták. Változtatnak. Én segíteni akartam nekik.
Ennek maholnap 2 hete. Ma is úgy van, mint volt.

Pár napja Bathorypeter kérdezett egy üzletkötői ajánlatról, ami nincs fenn a honlapon, hogy létezik-e. NFT2 válasza, igen. Valóban jogszerű, hogy lehessen akár üzletkötői csomag is.
Viszont én kicsit felhúztam magam, hogy én jeleztem egy "hibát", amelynek léte akár jogszerűtlen ügyletet is eredményezhet, és erre nem történt semmi. Nem tudom, hogy NFT2 milyen szintű alkalmazott a cégnél. Hogy tett-e, tehetett-e a javításért többet.

A jószándékú privi eredménytelen volt. Az általatok megkifogásolt hsz-ben - mondjuk így - emeltem a tétet. Nevezhetitek nyomásgyakorlásnak. Nem írtam le semmi konkrétumot. De gondolkodom azon, hogy ha így marad, akkor pl. itt publikálom a részleteket. Nem örülne neki a cég.

4GRider!
Nem akarok jogászkodni, csak az 1. pontodhoz szólnék. Nem a Netfone-ról, általában.
1. Weboldal bemutatja a választékot (felhívás ajánlattételre)
Te flottaüzemeltető vagy. Időnként megkeresed a szolgáltatókat, elmondod az igényeidet és ajánlatot kérsz. Ők adnak, azután te tehetsz ellenajánlatot, hogy pl. ez és ez legyen olcsóbb és megegyeztek. Te cég vagy, én viszont fogyasztó.
Én nem kereshetem meg a szolgáltatót, hogy ezt szeretném ennyiért. A szolgáltató határozza meg a kínálatot, a feltételeket, a díjcsomagokat, mindent, azaz ő tesz ajánlatot nekem. Én csak elfogadhatom az ajánlatot. Alkudni legfeljebb a piaci kofánál tudok.
Viszont fogyasztóként a távollévők között kötött szerződésre (pl. online) vonatkozó szabályok alapján engem fogyasztóként megillet a világos és közérthető (=félremagyarázhatatlan) tájékoztatás minden lényeges elemről, feltételről, stb. Mobilszolgáltatás esetén ez történik a honlap tájékoztatásán keresztül, valamint a honlapon elérhető ÁSzF-ben és mellékleteiben.
A fogyasztó az online megrendelés elindításával azt jelzi, hogy elfogadja a cég ajánlatát, feltételeit, és szerződéskötést indít el. Ennek során megjelenhet plusz feltétel, pl. kaució fizetése készülékvásárlás esetén vagy anélkül is. De erről a fogyasztót még a záró klikk előtt tájékoztatni kell, hogy eldönthesse, elfogadja-e. Ha lezárja a megrendelés folyamatát a fogyasztó, akkor részéről a szerződés "alá van írva". Minden ráháruló kötelezettséget vállalt. Ne menjünk bele, hogy már ekkor létrejött-e a szerződés a felek között. Az biztos, hogy a cég nem küldhet eltérő tartalmú szerződést, mint amiről a fogyasztó előzetes tájékoztatást kapott és elfogadott. Szolgáltatás esetében nem szerepelhet benne mondjuk más díjrendszer. Ez nem lenne jogszerű.

Esetemben erről szól az egész. Hiszitek, nem hiszitek, ilyen helyzettől kialakulásától akartam megóvni a Netfone-t. Akkor is, ha tudom, hogy rajtam kívül ezt senki sem vette és venné észre. Már írta volna, ha lenne ilyen valaki. :K

Egyébként a csomag nagyon jó - ahogy igazoltan jól értelmezem. :K
De én nem kötöttem ilyet. El se kezdtem. Nem használnám ki. Elvagyok egy Dimonoval havi 3 ezer alatt. Korlátlannál se nőne fogyasztásom 10-15 %-nál többet, vagy annyit se. Csak annyi előnye lenne, hogy nem kellene a feltöltésre figyelni, az adategyeztetéssel bajlódni. Ez a kényelem havi 2 ezret akár meg is érhet. De nekem nem ez a fontos.

(#1114) onetwo válasza sifarr (#1113) üzenetére


onetwo
tag

Korrekt!

<-ajánlom magamat->

(#1115) 4Grider válasza sifarr (#1113) üzenetére


4Grider
nagyúr

Amit írtam, azt mint fogyasztóknak értékesítő webáruházakat üzemeltető írtam. Addig számonkérhető vásárlási szerződés nem jön létre, amíg élő embertől a vásárlási ajánlatoddal kapcsolatban visszajelzés nem érkezik. Ezt nem az újjamból szoptam, az EU-s fogyasztóvédelmi direktíva része. Ellenkező esetben a webáruházaknak olyan termékeket is napi szinten át kellene áraznia, amikből az országban egy darab sincs és a külföldi gyártóknál napi árasak. Megszűnne egy csomó termék weblapon történő megrendelésének lehetősége, ráadásul árfelhajtó hatása is lenne.

(#1116) sifarr válasza 4Grider (#1115) üzenetére


sifarr
senior tag

Írtam, hogy nem akarok jogászkodni, de te másképp gondolod.

A kérdést a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet szabályozza. Ebből idézek egy lényeges részt.
9. § (1) Üzlethelyiségen kívül kötött és távollévők között kötött szerződéstől eltérő szerződés esetén a vállalkozás köteles világosan és közérthető módon a fogyasztó szerződési nyilatkozatának megtétele előtt tájékoztatni a fogyasztót
a) a szerződés szerinti termék vagy szolgáltatás lényeges tulajdonságairól, az adathordozónak és a terméknek vagy szolgáltatásnak megfelelő mértékben;
(A bekezdésnek vannak b)-j) alpontjai is, azokat is érdemes elolvasni.)
Ebből kiderül,
- a fogyasztó nem ajánlatot tesz a(z ajánlatot tevő) vállalkozásnak, hanem nyilatkozatot a szerződéskötésre,
- az előzetes tájékoztatás kötelezettségének tekintetében nincs különbség termékértékesítés és szolgáltatás nyújtása között.
A többi részletbe ne menjünk bele.
A jogszabály a vállalkozás számára a kötelezettségeket határozza meg, de nem írja elő, hogy a vállalkozás hogyan "programozza le" a megrendelés és ahhoz kapcsolódva a szerződéskötés folyamatát. Ez vállalkozásonként lehet eltérő. A folyamatnak viszont meg kell felelnie a jogszabályi előírásoknak - a fogyasztó jogai érvényesülése érdekében.

A webáruházas példádról.
A webáruház köteles előzetesen tájékoztatást adni a termék elérhetőségéről, azaz közölni, hogy van-e raktáron, ha nincs, akkor milyen határidőre vállalja a beszerzést, ha erre a határidőre nem tud garanciát vállalni, akkor azt. Ha egy későbbi beszerzés és a "napi beszerzési ár miatt" nem tud árgaranciát vállalni, akkor ez is közölni kell. Ha van raktáron vagy a beérkezés vállalt határidejéhez képest, a kiszállítási módhoz igazodva szállítási határidőt is meg kell adnia (pl. 2-4 munkanap). Ezek mind lényeges elemi az vásárlási szerződésnek a termék tulajdonságain túl. A fogyasztó ezek alapján tudja eldönteni, hogy megteszi-e nyilatkozatát, rendel-e vagy sem.
A megrendelés visszaigazolásában nem szerepelhet más, mint ami az előzetes tájékoztatásban szerepel.
Szolgáltatás esetében sincs másképp.

(#1117) 4Grider válasza sifarr (#1116) üzenetére


4Grider
nagyúr

Gondolom a minisztérium ezzel foglalkozó részénél valamit félre érthetnek:
https://www.magyarefk.hu/hu/hasznos-tudnivalok/internetes-vasarlas/megrendeles-es-szerzodeskotes.html

(#1118) sifarr válasza 4Grider (#1117) üzenetére


sifarr
senior tag

Gondolom a minisztérium ezzel foglalkozó részénél valamit félre érthetnek:
Hol ellentétes ez azzal, amit írtam vagy az idézett jogszabállyal? :F

Csak pár idézet az általad linkelt tájékoztatóból:

1. Az előzetes tájékoztatásról ez van:
a szerződés tárgyának lényeges jellemzőiről, a terméknek, illetve szolgáltatásnak az általános forgalmi adót és egyéb kötelező terheket is magában foglaló áráról (díjáról) és az összes járulékos költségről, (pld: a fuvardíjról, szállítási vagy postaköltségről), továbbá a fizetés, a szállítás vagy a teljesítés egyéb feltételeiről,
Miben tér el ez attól, amit írtam?

2. A vállalkozó visszaigazolásáról ezt írják:
A kereskedő köteles a fogyasztó online megrendelését haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül elektronikusan visszaigazolni, ami a gyakorlatban egy automatikus válasz e-mail megküldését jelenti. Ez az e-mail jellemzően a megrendelés feltételeit (termék neve, ár, szállítási feltételek stb.) erősíti meg.
A visszaigazolás a gyakorlatban egy automatikus e-mail. Te először ezt írtad: "amíg élő embertől a vásárlási ajánlatoddal kapcsolatban visszajelzés nem érkezik". Ez vagy telefonos, vagy közvetlen személyes megkeresést jelent. Úgy tudom, nem ez az általános gyakorlat.
Az e-mail-es visszaigazolás tartalmára pont azt írja példálózvam amit én írtam. Csak hogy egyértelmű legyen. A visszaigazolásban a "megrendelés feltételeinek megerősítése" az előzetes tájékoztatásban foglaltak megerősítését, érvényességét jelenti.
Akkor? :F

A linkelt általános tájékoztatást (nem jogszabály és nem terjed ki minden részletre) értelmezhetem úgy is, hogy ti kötelesek vagytok pl. szállítási és árgaranciát vállalni. De ez a jogszabály alapján nem igaz! Az sokkal rugalmasabb, és lehetőséget ad a mai mizéria ésszerű kezelésére.
Kicsit sarkítok. Te nyugodtan ajánlhatod, hogy a terméket leszállítom, amikor tudom, és annyiért, amennyiért tudom.
Ha a fogyasztó ennek ismerétében rendel, akkor ő ezt is vállalta, lelke rajta. :)
De mindenről előzetesen világos, érthető tájékoztatást kell adni!

Azért én ezt a szálat nem vinném tovább. Ha továbbra sem értesz velem egyet, akkor azt tiszteletben tartom. Engedelmeddel nem folytatnám.

(#1119) sifarr válasza onetwo (#1114) üzenetére


sifarr
senior tag

Korrekt!
Köszönöm! :R

(#1120) jose999 válasza sifarr (#1118) üzenetére


jose999
senior tag

Én ezt nem értem. Van itt olyan, aki nem olyan egyedi előfizetői szerződést kapott, mint amire akart szerződni? Nem hinném... Neten kiválasztottam, felhivtak, egyeztettünk telefonon, kaptam emailt, amiben az állt, amit kértem és amit mondtak is, hogy kapom... Azóta sem változott...

Gránit bankos ajánlókódért keress privátban (8000 Ft jóváírás) „Oh, igen. A múlt gyakran fájhat, és elfuthatsz előle, de akár tanulhatsz is belőle.”

(#1121) sifarr válasza jose999 (#1120) üzenetére


sifarr
senior tag

Van itt olyan, aki nem olyan egyedi előfizetői szerződést kapott, mint amire akart szerződni? Nem hinném...
Akkor tudnék érdemben válaszolni, ha minden részletet elmondanék. Ezt nem akarom. Lehet, hogy később igen, de most nem.
Így csak azt mondhatom, hogy két lehetőség van.
1) Megtörténhetett, hogy valaki nem azt kapta szerződésileg, amit valójában megrendelt. De ezt nem vette észre. Az "ördög mindig a részletekben rejtőzik". :)
Nem tudom, hogy ténylegesen megtörtént-e, csak eshetőségről beszélek.
2) Vagy én nem hibát fedeztem fel, hanem az ajánlat a cég üzletpolitikájába illik, valid ajánlat. Akkor viszont jelenlegi szerződöttek vagy megkaphatják ugyanazt a szolgáltatást olcsóbban, vagy ugyanazért az árért kaphatnak többet. Ez vonatkozik a később szerződőkre is, alaposan kellene megvizsgálniuk a kínálatot, hogy valóban a nekik legkedvezőbbet választhassák.

Ha te azt kaptad, amit kértél, akkor minden rendben van. Én is a 2 szerződésben azt kaptam, amit kértem. Csak, ha korábban tudtam volna "valamiről", akkor mást kértem volna.
Tudom, ködösen fogalmazok, de részletek nélkül nem lehet másképp.

(#1122) #76055552 válasza sifarr (#1121) üzenetére


#76055552
törölt tag

Jaj na: nem kell itt rébuszokban beszélni ;]
Meg kell kötni a legkisebb korlátlan duma + net csomagot, és élvezni a "200 MB" korlátlanságát.

(#1123) #76055552


#76055552
törölt tag

netfonenak van még vodás hálózathoz hozzáférése? Vagy ismét lesz?

0670-s tartomány:

(#1124) NFT2 válasza #76055552 (#1123) üzenetére


NFT2
junior tag

Volt, van és lesz:-) Vodafone és Telekom is hálózati partnereink.

(#1125) MolnárPéter válasza NFT2 (#1124) üzenetére


MolnárPéter
aktív tag

A hálózati partner pontosan mit jelent? Nálam pl. A Vodafone full térerőn megy, illetve a net sebessége is nagyon jó. A Telekom jelerőssége kb a fele, illetve a net esetenkét 2-3, de jellemzőnet inkáb 10 MBit/sec. Ha azt mondod, hogy nálam a jóval közelebbi és erősebb Vodás tonyot használná a Netfone, azonnal átváltok rá a Vodefone-ról.

(#1126) NFT2 válasza MolnárPéter (#1125) üzenetére


NFT2
junior tag

Azt jelenti, hogy melyik host szolgáltató platformján létesítünk. Ez leginkább a mi üzleti döntésünkön múlik, vannak díjcsomagjaink, ahol csak az egyik szolgáltató hálózatot használjuk kizárólag. Lehet nálad van lehetőség erre, ha szeretnéd, add le az ügyfélszolgálatnak. Ez SIM cserét is jelent majd.

(#1127) Madycsa


Madycsa
tag

Sziasztok!

Csak mutatóba... Nem jellemző rám, de sajnos a legutóbbi számláról, sűrű dolgaim közepette megfeledkeztem. Kaptam is egy emailt, hogy nincs befizetve stb. Természetesen rögtön befizettem.
Vigyázzatok a késedelmes fizetéssel, mert a felszólító emailt igen drágán mérik netfone-ék! Csak halkan jegyzem meg, hogy az EQ (Kedvező üzleti flotta) azért az ilyen problémát elegánsabban oldotta meg, amikor idős édesanyám feledkezett meg róla. Egy telefonhívás az ügyintéző részéről (pedig nekik is van jó pár ügyfelük) és gyorsan tisztáztunk mindent. Emberek vagyunk, sajnos ilyen előfordulhat. Elismerem a hibát, de , hogy egy emailért ennyit kiszámlázni. :U

(#1128) 4Grider válasza Madycsa (#1127) üzenetére


4Grider
nagyúr

Én havi kb. 50-60 céges számlát utalványozok, így valamelyest képben vagyok. A bruttó 635 Ft a manapság átlagos felszólítási díj alatt van, mert van ahol ez 2500 Ft, van ahol tényleg csak ejnye-bejnye jár, de ahol van, ettől jellemzően több szokott lenni.

(#1129) Madycsa válasza 4Grider (#1128) üzenetére


Madycsa
tag

Értem, köszönöm az információt! Akkor ez a gyakorlat, csak én nem találkoztam még vele. :) Ebből is látszik, hogy rendes számlafizető vagyok. :)

(#1130) inferno88 válasza Madycsa (#1129) üzenetére


inferno88
őstag

Állíts be csoportos beszédést és nem kell szöszölni az utalással.

Semper fi!

(#1131) MolnárPéter válasza NFT2 (#1126) üzenetére


MolnárPéter
aktív tag

Köszönöm szépen a választ! Azt esetleg meg tudod mondani, hogy a Rockmobil 2990 Ft-os alapcsomagjánál van-e lehetőség Vodafone hálózatot kérni?

[ Szerkesztve ]

(#1132) NFT2 válasza MolnárPéter (#1131) üzenetére


NFT2
junior tag

Szia, azt a csomagot sajnos csak Telekomra létesítjük. 4GB és 20GB csomag az, amit Vodafone-re létesítünk elsődlegesen, így elárulva a műhelytitkot:-)

(#1133) MolnárPéter válasza NFT2 (#1132) üzenetére


MolnárPéter
aktív tag

Köszönöm, pedig bíztam benne, hogy minél kisebb a netes csomag, annál valószínűbb a Voda. Alapvetően tele a tököm velük, mint szolgáltatóval, viszont nálam az ő térerejük fullos, a T-é elég gyenge. Flottában vagyok a Vodánál, remélem könnyen le tudok lépni tőlük számhordozással, ha eldöntöm a váltást. Abban viszont biztos voltam, hogy a korlátlan csomag Telekomos. :)

(#1134) nagyj74 válasza NFT2 (#1132) üzenetére


nagyj74
senior tag

Ezek szerint a mi előfizetésünk is úgymond vodás lehet?
A 4gb korlátlan van nekünk. Ez jó hír lenne, mert itt a T elég tré...

[ Szerkesztve ]

(#1135) Bestx válasza NFT2 (#1132) üzenetére


Bestx
csendes tag

Nekem a 4GB-os csomagom (Rockmobil) a T-nél van. Akkor hogy is van ez? Bár ez számomra előnyös, mivel errefelé a Voda gyengélkedik, ezért is jöttem át onnan.

(#1136) Lewzke


Lewzke
őstag

Már nyáron az utolsó 3G tornyokat is lekapcsolja a Telekom, kíváncsi vagyok, hogy a felszabaduló sávokat mire használja fel. A 4G legedettségen azért még van mit javítani, az 5G egyelőre csak tech demo, haszna csak megnövekedett városi adatforgalom kiszolgálása lesz a közeljövőben.

[ Szerkesztve ]

(#1137) NFT2 válasza Bestx (#1135) üzenetére


NFT2
junior tag

A jelenlegi preferenciát írtam, ez esetenként változik. A Rockmobil jelenleg Telekomon megy, jól írtad. Ez egyébként tényleg csak azoknak fontos, akiknél szignifikáns a térerő különbség, mert egyébként azt mondom, hogy Netfone szolgáltatást vesztek igénybe így is, meg úgy is.:-)

(#1138) NFT2 válasza nagyj74 (#1134) üzenetére


NFT2
junior tag

Egyáltalán nem biztos. Ami biztos, hogy Netfone-os vagy, és ha jól értem jó a szolgáltatás.

(#1139) Pulsar


Pulsar
veterán

Sziasztok,
eltelt 6 hónap, hogy a netfone-nál vagyok. Továbbra sem tudok egy rossz szót sem szólni, teljesen meg vagyok elégedve a szolgáltatással, nagyon örülök, hogy váltottam.

(#1140) MadMancs válasza NFT2 (#1137) üzenetére


MadMancs
veterán

Nagyon nem mindegy hiába netfone mindkét esetben.
Tekintve hogy pl Voda rengeteg helyen jó térerő ellenére pl kb zéró netsebességet tud. Mondom ezt úgy hogy Netfone előfizetésem mellett fő előfizetésem Red Max. És pont azért lett Netfone mert rengeteg helyen útközben Voda használhatatlan.
Na most ha nem Telekom hanem Voda simet kaptam volna, nem lennék előrébb.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#1141) NFT2 válasza Pulsar (#1139) üzenetére


NFT2
junior tag

Szia, ennek nagyon örülök, köszi a visszajelzést :)

(#1142) 4Grider válasza NFT2 (#1141) üzenetére


4Grider
nagyúr

A VoLTE bekapcsolására még mindig nincs pontos időpont?

(#1143) SzgT19


SzgT19
újonc

Nekem egy hónapja van meg a szolgáltatás és csak rossz élményeim vannak.
Mivel "nincs hűség idő" de ki kell fizetni egy összeget amit visszatartanak 6 hónapig így van hűség idő mert ha nem akarod elveszíteni a pénzed akkor maradsz 6 hónapig. Nincs gond mert ez még elfogadható hagysz időt a szolgáltatásnak hátha tudnak valami jót is biztosítani.
Előszőr is megvásároltam a kártyát az emagtól. Kerek egy hétbe telt amíg aktiválta a netfone. Ami ugye más szolgáltatónál azonnal történik. Ki lett fizetve már az nap a kaució amelyik nap megkaptuk a kártyát, úgyhogy ez nem volt akadály. Csomagot szerettünk volna váltani, mivel mégsem volt szükség a nagy csomagra ezért is fel kellett őket hívni, hogy váltsunk csomagot ami megint csak hosszadalmas. Habár azt írja a hónlapon, hogy könnyedén válthatsz csomagot azt mondták az ügyfélszolgálaton sajnos ez nem megtehető a hónlapon. Akkor miért ajánlják ezt a lehetőséget. Megkaptam a számlát hát nem rosszul van kiszámlázva és újra kiszámlázták a régi csomagot. Nem értem, hogyha a hónapforduló 7-edikén van akkor miért nem számláznak mondjuk 10-edikén, hogy ne legyenek ezek az elkeveredések. Vagy legyen hónap forduló 1-ején és számlázás 6-odikán. Ez felfoghatatlan, hogy ennyit kellett telefonáljak és intézkedjek egy szim kártya miatt. A másik hónap közbeni adatforgalom ellenőrzés nem lehetséges ha csak nem hívod őket fel. Hát a 21dik században vagyunk. Ennyire bonyolult egy applikáció bevezetése. Szörnyű. Nem vagyok egyáltalán elégedett ezzel a céggel. Remélem, hogy tudnak javítani ezen a szolgáltatáson.

(#1144) csibor válasza SzgT19 (#1143) üzenetére


csibor
őstag

Ez nehéz, nekem nincs semmi bajom velük lassan 7 hónapja. Minden megigért határidőre teljesült. Ezért is nem hagyom itt a céget. Pedig nagyon nézegetem Kedvező üzletit -1300 ft, +3gb net. Lassan pedig itt is emelni kéne a net mennyiséget, változatlan áron

(#1145) Lewzke válasza SzgT19 (#1143) üzenetére


Lewzke
őstag

Aláirom én is, hogy a folyamatok nincsenek összefésülve rendesen. Nekem olyan volt hogy a sim futárszolgálatot előre bankártyával fizettem de mégis jött a futár hogy fizetnem kell. Az ügyfelesekkel rendeztem utólag, de jó lenne egy rendezett folyamat működés és igen a sima app és a várt VoLTE. Mert ahogy mondod ez itt 2021. De mivel ez kedvezőbb árú szolgáltatás, nem is várhatjuk hogy minden simán megy. A szolgáltatás önmagában működik. :D Ha ezeket idővel megoldják akkor tényleg le a kalappal a szolgáltatás előtt, addig meg tradeoff. :)

[ Szerkesztve ]

(#1146) sifarr válasza SzgT19 (#1143) üzenetére


sifarr
senior tag

Azért több kérdésben nem vagy egészen tájékozott.

... amit visszatartanak 6 hónapig így van hűség idő mert ha nem akarod elveszíteni a pénzed akkor maradsz 6 hónapig.
Ez így nem igaz. Nincs hűségidő. Akár 2 hét után a szerződést felmondhatod. Ebben az esetben el kell számolnotok a szolgáltatóval. Te kifizeted amit használtál. A szolgáltató pedig kifizeti, amivel tartozik. Ha még nem írta jóvá a kauciót, akkor azt is kifizeti.

Nem értem, hogyha a hónapforduló 7-edikén van akkor miért nem számláznak mondjuk 10-edikén, hogy ne legyenek ezek az elkeveredések.
A számlázási időszak megegyezik a naptári hónappal. Tehát mindig hónap 1-én kezdődik.
Amikor szerződsz, akkor "azonnal" kapsz számlát. Pl. ha március 13-án indul a szolgáltatás, akkor a március 13-31-ig tartó időszakra. Mivel a havi díjat előre számlázzák, ezért ezen az áprilisi havi díj is szerepel.
A csomagváltásról.
A Netfonnál ez másképp van, mint a több szolgáltatónál. A csomagok nem szerepelnek az ÁSzF-ben, azt az egyedi szerződés tartalmazza (jogszerű). Ezért - a többi szolgáltatóval ellentétben, ahol publikus csomagról váltasz publikus csomagra - a csomaváltás a Netfonnál egyben új egyedi szerződést is jelent az új csomag paramétereivel. Csomagváltásnál a régi szerződés megszűnik, egy új lép a helyébe, új lesz a szerződésszám is. Az újat megküldik neked. Ezért kikerülhetetlenül kissé bonyolultabb az eljárás.
Csomagváltásnál - mivel előrefizetsz - elszámolás is történik. A következő számla pl. egy decemberi váltás esetén (legyen 15-e) nagyjából ezeket fogja tartalmazni.
- Leszámlázzák a dec. 1-14-ig a díjat a régi csomag szerint.
- Leszámlázzák az erre az időszakra vonatkozó esetleges díjakat (pl. nemzetközi hívás).
- Jóváírják a havi decemberi régi csomag havi díját, mert azt az előző számlában kifizetted.
Ezek a régi szerződésszámodhoz lesznek kapcsolva.
AZ új szerződésszámhoz kapcsolódva:
- leszámlázzák a dec 15-31-ig szóló havi díjat az új csomag szerint.
- leszámlázák az erre az időszakra szóló esetleges plusz díjakat.
- leszámlázzák a januári havi díjat új csomag szerint.
Ebben nincsenek elkeveredések.
A csomagváltást a többi szolgáltató is lényegében ugyanígy számlázza.

Habár azt írja a hónlapon, hogy könnyedén válthatsz csomagot azt mondták az ügyfélszolgálaton sajnos ez nem megtehető a hónlapon.
A honlapon a tájékoztatás, hogy "könnyedén válthatsz", nem jelenti azt (szövegszerűen sem jelenti), hogy a honlapon lehet váltani. Azt sem, hogy az ügyfélkapun keresztül lehetne.
Hogy miért nem lehet, azt az előzőkben leírtam.

[ Szerkesztve ]

(#1147) NFT2 válasza sifarr (#1146) üzenetére


NFT2
junior tag

Én se írhattam volna jobban:-) Köszönöm a segítséged, érik valami ajándék neked:-)

(#1148) sifarr válasza csibor (#1144) üzenetére


sifarr
senior tag

Pedig nagyon nézegetem Kedvező üzletit -1300 ft, +3gb net. Lassan pedig itt is emelni kéne a net mennyiséget, változatlan áron
Azért az almát az almával, körtét a körtével illik összehasonlítani. :K
Az KÜF valóban jobb csomagokat kínál, mint a Netfone. De a kettő között jelentősek a különbségek.
A KÜF esetében mindent a Telenor csinál, a költségeket is egyedül viseli. Ő szolgáltat, számláz, behajt, ha kell, stb. Mivel a Telenor ügyfélszáma 3 millió, így az általános (ügyviteli, műszaki) költségek 1 előfizetésre eső összege jóval kisebb, mint a százezres (kevesebb?) ügyfélkörrel rendelkező Netfone esetében. A KÜF esetében az sem biztos, hogy az a Telenornak (az összes KÜF előfizetésre nézve) profitja van. A Netfone esetében normális cél, hogy a cég profitot is termeljen. Szóval nem összehasonlítható a kettő.
Ügyféloldalról pedig mérlegelendő az is, hogy a KÜF esetében a háttérben ott van a flottaszerződés valamilyen lejárati határidővel. (A flottaszerződést nem hinném, hogy megküldik az ügyfeleknek) Az ügyfél ha velük szerződik, akkor 1 év hűséget aláír, ezalatt a díjcsomag garantáltált. De, hogy utána mi lesz, az bizonytalan. Meghosszabíthatják a flottaszerződést. Vagy lesz egy új más tarifákkal (jobb vagy rosszabb). Vagy a Telenor nem köt újat, és az ügyfeleket áttereli egy publikus csomagba (vagy felmondásba). Bármi lehet, előre nem tudni.
A Netfone esetében egyedi díjas szerződés van, határozatlan idejű. Ez korlátozottan (infláció) évente akár emelhető is. Ha a Netfone jelentősebb áremelést akarna, akkor azt csak egyedi (ügyfelenkénti) szerződésbontás "belengetésével" tudná kikényszeríteni. A közeljövőben (minimum 2-3 év) kizárni nem lehet, de nem hinném, hogy ettől tartani kellene.

Ettől még a Netfone emelheti a csomagokban a net mennyiségét áremelés nélkül is. Megteszi, nem tesz, nem tudjuk. Ez üzletpolitikai kérdés.

(#1149) csibor válasza sifarr (#1148) üzenetére


csibor
őstag

Természetesen, ezért maradok. Ettől még a pénz az pénz. Voda is próbált visszacsábítani 5K/ 5gb nettel, de nem véletlenül hagytam ott őket. Amit látok időnként 5K kőrül, nem korlátlan beszélgetés 200-300 perc 5-6gb net. Ezért jegyeztem meg, lassan lehetne több net a csomagban.

(#1150) sifarr válasza NFT2 (#1147) üzenetére


sifarr
senior tag

Én se írhattam volna jobban:-) Köszönöm a segítséged,
Értékelem, hogy értékelsz! :) Csak nehogy túlértékelj! :N
Meg fogom védeni a Netfone-t, ha nem megalapozott kritikával illetik.
De én is meg fogom kritizálni, ha valami nem stimmel. Ahogy a privát üzenetben is jeleztem a hibát. (Bár az újabb fejlemények alapján egyre inkább úgy vélem, hogy az nem is hiba, hanem valid ajánlat.)
Most például nem tetszik, ami kiderült, a "műhelytitok".
A Rockmobil oldalon az szerepel, hogy a szolgáltatás a Telekom hálózatán megy. Ennek viszont részben ellentmond, ez a hsz-ed, miszerint díjcsomagonként változhat a hálózat. Ezt megerősíti ez a hsz-ed.
A Netfone honlapon már korrekten az szerepel, hogy két szolgáltatóval (Telekom, Voda) is szerződtetek. Viszont az ügyfél ebből még nem tudhatja, hogy melyik hálózaton kapja a szolgáltatást. Arról sincs infó, hogy lehet-e, mely esetekben lehet hálózatváltást kérnie. Ráadásul a Netfone honlapon a lefedettségi oldalon a Telekom szerepel, mint hálózati szolgáltató, és a lefedettségi térkép bizonnyal a Telekomét mutatja. Lehet, valaki a térkép alapján is választ, és utána vodás hálót kapja. Ez így nem egészen kerek. Ezt sürgősen ki kellene javítani, az ügyfél számára egyértelművé kell tenni.
Ha pl. csomagonként más lehet a hálózat, akkor ezt csomagonként illene megjeleníteni. Vagy az ügyfél választási lehetőségére utalni, vagy ... Mindegy a megoldás, csak egyértelmű legyen. És az ügyfél tudjon előre - még a döntése előtt -, hogy melyik hálózatra (minőségre) szerződik.
És ez nem csak azért fontos, amit MadMancs írt! Jövőre elkezdik lekapcsolni a 3G-t. Egyik szolgáltató sem garantálja, hogy a hálózatán minden készülék esetén működni fog a VoLTE. A Netfone-nál ez még nincs is. Ebből következik, hogy a hálózati szolgáltatók esetében jelentősen nőni fog a 2G minőségének fontossága a mobilhívásokkal kapcsolatban. Ebben a tekintetben pedig a Telekom messze jobb, mint akár a Voda, akár a Telenor. Szóval ez is döntő szempont lehet egy ügyfél számára.
Jó szolgáltatónak tartom a Netfone-t. Nekem nem hiányzik az app se, nem létkérdés a VoLTE se (ha a Telekomon szolgáltat ;) ). De azért kiderülnek olyan "hibák", amelyek feleslegesen rontják a hitelességet.
A tájékoztatás pontossága, egyértelműsége pedig a cég érdeke is, mert nemcsak elkerül ezzel ügyfélpanaszokat, hanem mert más esetleges negatív következményt is.
A Telekomot épp most büntették meg párszáz millióra. Nem teljes körű reklám, tájékoztatás miatt. Egy honlap is tájékozatatás, reklám is bizonyos mértékben.

érik valami ajándék neked:-)
Ezek után is? :F ;)
Ha mégis, akkor nem lesz könnyű valami ajándékot találnotok. A korom miatt egy Rockmobil-os póló (ha van egyáltalán?) szóba se jöhet. :))

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.