Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#252) Soma01 válasza 4Grider (#216) üzenetére


Soma01
veterán

Teljesen egyet értek! Csak eleve úgy kellene hirdetni az ilyen csomagokat, hogy pl. 1000 GB/hó. (33GB/nap) Nem úgy, hogy korlátlan. Tényleg így lenne a legjobb a terhelés szempontjából is.

(#253) clon válasza Soma01 (#252) üzenetére


clon
aktív tag

Pontosan (és ez mindegyikre igaz) és a "reklámban" nem csak az előnyt kellene öles betűkkel hirdetni, hanem a hozzá tartozó hátrány(oka)t is. Tudom az ászf-nek tartalmaznia kell, de jelenleg én ezt nem találtam benne (a T miatt ugyan tudok róla).

[ Szerkesztve ]

(#254) 4Grider válasza Soma01 (#252) üzenetére


4Grider
nagyúr

A világjárók tudják, hogy a Földön nagyon sok helyen elérhetőek flat csomagok. És jellemzően a fair use policyben írják le, hogy mit értenek a szolgáltatók korlátlanság alatt. Nálunk tényleg elég homályosak a feltételek, ezt a hatóságnak rendbe kellene tenni, mert a szolgáltatók maguktól nem fogják.

(#255) zoli62 válasza Dracula72 (#249) üzenetére


zoli62
addikt

Szerintem a Netfone egy korrekt szolgáltató.

(#256) martonl


martonl
senior tag

Elkezdtem megrendelni egy lakossági díjcsomagot, de simán ki tudtam választani a céges regisztrációt. Nem véglegesítettem, csak kíváncsiságból próbálkoztam. Ezt miért engedi? Lakossági csomagra is előfizethet cég? De fordítva is, üzleti csomagra is elkezdi engedni a magánszemély regisztrációját.

(#257) Dracula72 válasza zoli62 (#255) üzenetére


Dracula72
senior tag

Ugye, hogy ugye.
Eddig jól csinálják. Maradjon is így.

( ͡° ͜ʖ ͡°) Debrecen Telefon Adás-Vétel: https://www.facebook.com/groups/1953581434945040/

(#258) kilesz77 válasza martonl (#256) üzenetére


kilesz77
csendes újonc

Igen, üzleti előfizető is választhat lakossági csomagot, csak nem számolhatja el. Fordítva sem tilos, csak sok értelme nincs:-)

(#259) 4Grider válasza kilesz77 (#258) üzenetére


4Grider
nagyúr

Miért nem számolhatja el? Nem kap számlát? Nem a nevére szól a számla? Nem ugyanannyi az ÁFA tartalma a számlájának? Nyilvánvalóan mindegyik igen, innentől kezdve pedig a szokásos szabályok szerint elszámolhatja.

(#260) martonl válasza kilesz77 (#258) üzenetére


martonl
senior tag

Ezt most én sem értem.

(#261) sifarr válasza martonl (#256) üzenetére


sifarr
senior tag

Nem véglegesítettem, csak kíváncsiságból próbálkoztam. Ezt miért engedi?
(Na, rögvest belefutunk egy Telekom tudakozóhoz hasonló vitába! ;) )
Nem a költségként elszámolhatóság a megoldás kulcsa.
Szerintem (!) csak arról van szó, hogy az internetes megrendelés során még nincs adatellenőrzés. Azt majd az ügyfélszolgálatos végzi el.
Azt kétlem, hogy a Netfone egy cég nevére lakossági díjcsomagot engedne. Nem a számla miatt, hanem a telekomadó miatt.
Cégek esetében a telekomadó perc díja és a havi maximum is sokkal magasabb, mint lakossági előfizetés esetében. Ezt a Netfone-nak kell bevallania, megfizetnie. Ha cégnek lakossági csomagot ad(na), attól még neki a céges telekomadót kell befizetnie a NAV-nak. Miért vállalná fel cégek esetében ezt a többletköltséget? Céges előfizetésnél ráteszi a "plusz" ÁFA-t, de ez valójában a telekomadóról szól.
Szóval szerintem csak ennyiről van szó.

[ Szerkesztve ]

(#262) martonl válasza sifarr (#261) üzenetére


martonl
senior tag

Persze, egyértelműen a telekomadó miatt van a külön árazás. Gondolom legkésőbb akkor szólnának, amikor visszahívnak.

(#263) holderes


holderes
tag

Ki hol kezdte a belépést,a központi lapon,telefonon,vagy itt [link] a helyi viszonteladónál?

(#264) GhostHunter válasza holderes (#263) üzenetére


GhostHunter
tag

Hali.

Telefonon: +361 878 1800, itt. 😊

(#265) Dracula72 válasza holderes (#263) üzenetére


Dracula72
senior tag

Telefonon: +361 878 1800 :K

( ͡° ͜ʖ ͡°) Debrecen Telefon Adás-Vétel: https://www.facebook.com/groups/1953581434945040/

(#266) holderes válasza Dracula72 (#265) üzenetére


holderes
tag

Ok,dominos számot viszek be,kipróba :C

(#267) Dracula72 válasza holderes (#266) üzenetére


Dracula72
senior tag

Remélem beválik, nekünk eddig jól működik, hang kiváló, számla rendben. :K

( ͡° ͜ʖ ͡°) Debrecen Telefon Adás-Vétel: https://www.facebook.com/groups/1953581434945040/

(#268) zoli62 válasza holderes (#263) üzenetére


zoli62
addikt

Én facebookon a Netfone oldalán.

(#269) holderes válasza Dracula72 (#267) üzenetére


holderes
tag

Mai info belépés ügyben,Mohai utca ügyfélszolgálat(gondoltam gyors átállás),20-25 perc volt,elöttem senki,dominos számot gyorsan átírták,majd technikus hozta a "megírt" netfone simet,(hat ezer kaució elvesz,ha viszel egy közüzemit nem kell kaució),DE majd csak 4-5 nap múlva lesz használható,majd sms jön róla...igy nézve gyors volt,csak'hát a 4-5 nap türelmi idő,ez kicsit sok,ezt számoljátok be utánam jővők :K

(#270) Dracula72 válasza holderes (#269) üzenetére


Dracula72
senior tag

Ez a türelmi idő nem a számhordozás?
A másik 3 van, hogy 2 hétre ad számhordozási időablakot.
5 nap nem is sok a 2 héthez képest.

( ͡° ͜ʖ ͡°) Debrecen Telefon Adás-Vétel: https://www.facebook.com/groups/1953581434945040/

(#271) holderes válasza Dracula72 (#270) üzenetére


holderes
tag

Náluk a saját "31"-s is ennyi lenne..,de nem sürgős,csak leírtam...ennyiért jó leszen az.

(#272) 4Grider válasza Dracula72 (#270) üzenetére


4Grider
nagyúr

Törvényileg nem adhat az átadó szolgáltató 2 hétre számhordozási időablakot. Ha ennyit mondanak, ott az átvevőnél lesz valami...

(#273) kilesz77 válasza holderes (#271) üzenetére


kilesz77
csendes újonc

A saját, 31-es előhívójú számot a szerződéskötést követően azonnal ki tudjuk adni.

(#274) kilesz77 válasza clon (#243) üzenetére


kilesz77
csendes újonc

Nem mobilrészleg vagyunk, hanem önálló magyar mobilszolgáltató. Netfone Telecom ügyfél lesz mindenki, aki hozzánk csatlakozik. Saját hálózat extrém költséges kiépítése helyett hálózati kapacitást bérlünk. Ügyfélszolgálatunk segítőkész és megoldást kereső, nem utolsó sorban elérhető kollégákkal.

(#275) sifarr válasza kilesz77 (#273) üzenetére


sifarr
senior tag

A fogalmazásod alapján bennfentesnek tűnsz.
Tudsz arra válaszolni, hogy február 1-től miért vezetitek be a számhordozási díjat? És érvényesíteni is akarjátok? A hírközlési tv szerint a végfelhasználó számára a számhordozás díjmentes. Akkor hogyan lehet ez?

Ne vedd "ellenséges", kötözködő kérdésnek, inkább értetlenkedőnek. :K
Január 10-től előfizetőtök vagyok. Az első számla már megérkezett, várja a február 1-i csopbeszedést. Viszont átvinnék hozzátok még egy számot. Nem telefonköltség megtakarítása a cél, sőt (!), inkább a kényelem. Prepaidben havi 1500 alatti a költségem ezen a számon, de egyszerűbb, kényelmesebb lenne egy számlán, csopbeszedéssel kifizetni a két szám díjait. Viszont, ha még számhordozási díj is van (és főleg, ha kaució is lenne a prepaid miatt), akkor már annyit nem ér a kérenyelem.

(#276) NFT válasza Fanni1980 (#213) üzenetére


NFT
újonc

Kedves Fanni és mindenki :) Nem függesztjük fel a számot ha 30 GB ot meghaladó forgalmat csinál / nap. Viszont azt szeretném megértetni mindenkivel, hogy az általunk nyújtott csomagok hangalapú kártyák amiken van korlátlan internet is. Ezeknek a célja az elsősorban, hogy a telefon használója tudjon bármennyit netezni, ne legyen korlátos adatkerete, természetesen az is, hogy a telefonját megosztva másik eszközön is használja a netet, pl laptop, tablet. Viszont fontos, hogy ezek a csomagok nem internet kártyák, azaz nem az a céljuk, hogy egy wifi routerben egy család, pláne egy iroda internet forgalmát elvigye. Ezekre vannak más megoldások, erre szolgáló megoldások. Az ÁSZF-ben szerepel egy kitétel amit más szolgáltatókhoz hasonlóan azért szerepeltetünk hogyha van olyan ügyfél aki visszaél a szolgáltatással akkor legyen jogalapunk kezelni a problémát. A Magyar ember roppant kreatív, tudnék mesélni hány lakossági korlátlan csomagunk végezte callcenterbe a pályafutását és hasonlóan hány korlátlan internetes hangalapú kátyánk dolgozott
irodai netként egy wifi routerben.

(#277) kilesz77 válasza sifarr (#275) üzenetére


kilesz77
csendes újonc

Igen, NFT user mellett én ugrok be néha:-) Az ÁSZF módosításunkban sajnos egy hiba folytán került bele a számhordozási díj feltüntetése. Természetesen nem kérünk egyetlen csatlakozó ügyféltől sem díjat azért, hogy eddig használt számát áthozza, az ahogy írod is egy díjmentes megoldás kell legyen, ezzel teljes mértékben egyetértünk.
Korábban kérdés-észrevétel volt, ezért itt is írom, hogy az adatok egyezése esetén pár nap alatt lemegy az egész számhordozási folyamat, szóval mindenkit bátorítok arra, hogy tartsa meg a számát, úgy jöjjön hozzánk.
Köszönöm, hogy jelezted ezt az anomáliát, javítjuk az ÁSZF-et.

(#278) NFT válasza NFT (#276) üzenetére


NFT
újonc

És egy kis szines :) Volt egy ügyfelünk aki az utcában osztotta meg a netet és felhivott bennünket, hogy csináljunk valamit mert már az udvarán ülnek a faluban lakók hogy gyors legyen a net. Hát ezért kell nekünk is szemfülesnek lennünk :)

(#279) ajapi


ajapi
tag

Korlátlan egyéni előfizetéshez vett társkártyának saját száma és adatforgalma van-e?
kösz

(#280) kilesz77 válasza ajapi (#279) üzenetére


kilesz77
csendes újonc

Szia, saját száma van, és függetlenül tudsz rá kérni adatopciót. Teljes értékű kártyaként tekints erre, csak neve szerint is második vagy sokadik kártyának alakítottuk ki pl családon belül.

(#281) ajapi válasza kilesz77 (#280) üzenetére


ajapi
tag

Kösz.
Adatopció mennyibe kerül?
kösz

(#282) sifarr válasza kilesz77 (#277) üzenetére


sifarr
senior tag

Köszönöm, hogy jelezted ezt az anomáliát, javítjuk az ÁSZF-et.
Nincs mit. Az ember ott segít, ahol tud. Főleg egy olyan szolgáltatónak, amellyel rokonszenvezik. Főképp manapság, amikor a DIGI kanosszajárása bizonyítja, hogy oda kell figyelni a legapróbb részletekre is. N(e)Mhh lehet hibázni, mert ki tudja ... ;)

Még két kérdés, és viszem is a másik számomat.
1. Az első, hozzátok vitt számom postpaid volt. Volt hitelképesség vizsgálat is, beküldtem egy mobilszámlát, utána minden simán ment. Ha második számként prepaidet vinnék hozzátok, ugye így akkor nincs kaució?
2. A telefonos ügyfélszolgálaton indítsam a második szám áthordozását, hogy egy számlán fizethessem a két számot?

(#283) kilesz77 válasza ajapi (#281) üzenetére


kilesz77
csendes újonc

500 MB 890 Ft
1 GB 1 090 Ft
2 GB 1 490 Ft
4 GB 2 890 Ft
8 GB 4 490 Ft
12 GB 4 990 Ft

(#284) kilesz77 válasza sifarr (#282) üzenetére


kilesz77
csendes újonc

Meglévő ügyfélként kezelünk így már, a kauciótól el tudunk tekinteni, viszont a kollégák valószínűleg kérni fognak bankszámlát, közüzemit.
Fel tudod adni a webes megrendelő felületen is, válaszd hogy már regisztrált ügyfél vagy, lesz egy SMS azonosítás, majd le tudod adni a megrendelést, így azonos ügyfélszámra kerül.

(#285) z67 válasza kilesz77 (#284) üzenetére


z67
őstag

A közüzemi számlát nekem senki nem mondta. A kauciót így vissza is lehet kérni esetleg?

(#286) holderes válasza kilesz77 (#273) üzenetére


holderes
tag

Hopsz!,ezt tegyük érthetővé mit jelent Nálad--" A saját, 31-es előhívójú számot a szerződéskötést követően azonnal ki tudjuk adni.--"
a Dominos(klónos) számot is kiadta hétfő délelött a kollégád,most csütörtök este még nem jött sms,hogy használható... a 31-esre konkrétan rákérdeztem,a válasz amit leírtam,detto,nincs különbség 4-5 nap,nem szokásom csak ugy beírkálni ide..

(#287) NFT válasza sifarr (#282) üzenetére


NFT
újonc

Szia. Ha megadod a neved és vagy ügyfészámod vagy a már nálunk levő számod akkor felhivunk holnap és intézzük. Vagy ird meg az info@netfone.hu mail cimre.

(#288) kilesz77 válasza z67 (#285) üzenetére


kilesz77
csendes újonc

Sifarr előzőleg már behozott egy előfizetéses számot, erre reagáltam. Kaució visszakérhető a 6. hónapot követően.

(#289) holderes válasza holderes (#286) üzenetére


holderes
tag

Na,ha nincs válasz,mondom tovább:tegnapra igérték.. nem jött sms,üfsz.felhív,telekom elutasította a számhordozást,oszt miért,nem jó a házszám?!!,személyit,lakcímkártyát szkennelték elvileg,kérdezhetném ki nézte el,ki fogta a kezét...de nem,picit rendezödni kéne ott bent

(#290) 4Grider válasza holderes (#289) üzenetére


4Grider
nagyúr

A számhordozás úgy működik, hogy mielőtt elindítod a leendő szolgáltatódnál, a saját érdekedben leegyezteted az átadó szolgáltatónál az összes adatod. Ha ezt a lépést nem hagytad volna ki, akkor pontosan tudnád, hogy melyik szolgáltató rontotta el a hordozást, és kérhetnéd tőle az 5000 Ft kötbért (ami ilyenkor megillet).

(#291) holderes válasza 4Grider (#290) üzenetére


holderes
tag

Ha ez nem derült volna ki a Netfone üfsz írta ,olvasta be rosszul az adataimat..hiszen itten vagyunk..persze,ha végigolvastad volna ezt a szálat

[ Szerkesztve ]

(#292) 4Grider válasza holderes (#291) üzenetére


4Grider
nagyúr

Valóban, annyira nem olvastam vissza, mert az előző hozzászólásodat már nem is tudtam értelmezni (bizonyára az én hibám, így ott fel is adtam a szálat). Ha viszont a szerződésedben is elírták, gondolom észrevetted és még a számhordozás előtt szóltál nekik, hogy javítsák. Mert ügye mindenütt előfordulnak hibák, velem is nem egyszer előfordult x szolgáltatónál. Mióta benőtt a fejem lágya, azóta aláírás előtt az adataimat mindig leellenőrzöm pont emiatt.

(#293) NFT2 válasza 4Grider (#292) üzenetére


NFT2
junior tag

4Grider sajnos nagyon jól foglalta össze a helyzetet. Mint minden manuális emberi munkában, az adatok rögzítésében is nagyon gyakran van hiba. Akár ügyintéző, akár maga az ügyfél teszi ezt meg a rendeléskor. A szolgáltatók pedig automata rendszerekkel dolgoznak, amik nem igazán kezelik akár az egészen apró pontatlanságokat is az adatokban, így a hordozás elutasításra kerül. Érdemes legalább a telefonszámlán megnézni az adatokat, hogy azzal egyezik e.

(#294) sifarr válasza NFT (#287) üzenetére


sifarr
senior tag

Ha megadod a neved és vagy ügyfészámod vagy a már nálunk levő számod ...
Írtam neked privát üzenetet a kért adatokkal, csak még nem léptél be azóta.
Ha lehet, akkor lebonyolítanám még ma az ügyletet.

(#295) rfszabi


rfszabi
tag

Tud meglepetéseket okozni :D Nem először vált át random Telekom HU-ra, majd egy kis idő elteltével vissza Netfone-ra, bocsánat NETFONE TELECOM-ra, csak hogy ne férjen ki :D
ilyenkor mi történik?

(#296) NFT2 válasza rfszabi (#295) üzenetére


NFT2
junior tag

Szia, jól értem, hogy a telefonod a szolgáltató azonosító mezőben váltogatja a Netfone és a Telekom megnevezéseket? Megtennéd, hogy privátban írsz nekem, és megvizsgáljuk a hibát? Nem találkoztunk meg ezzel szerencsére :-)

(#297) zoli62 válasza kilesz77 (#277) üzenetére


zoli62
addikt

Már megrte ez a fórum. :)

(#298) #98572800


#98572800
törölt tag

Ha kérdésetek lenne, hozzám is nyugodtan fordulhattok privát üzenet formájában, természetesen a többi kolléga mellett :)

(#299) GhostHunter válasza #98572800 (#298) üzenetére


GhostHunter
tag

Hali..

Lehet csak engem érdekel, lesznek ilyen lehetőségek, hogy..
- Autópálya matrica
- Lottó

:) Köszi..

(#300) NFT2 válasza GhostHunter (#299) üzenetére


NFT2
junior tag

Szia, már vannak:-)))
Ha neked nem érhető el jelenleg, kérlek hívd a 1250-en az ügyfélszolgálatot és egyeztetitek a beállítandó szolgáltatásokat.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.