- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Meggyi001: Nyilvános wc-k.....még mindig hiánypótló...
- Meggyi001: Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- KRTLPC: Ki és hogyan élt túl? Volt ám fennakadás
- Rap, Hip-hop 90'
- Gurulunk, WAZE?!
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
LOGOUT
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
gooool
őstag
-
prandris
tag
válasz
forceberg #81396 üzenetére
M2, láb közé a váltókar és húzni mint a barom
Nem akartam elhinni, hogy nincs benne csavar vagy valami rögzítő... de ahogy 20 perc bénázás (puhánykodás) után lecsusszant, majdnem belevertem a tetőbe. Vigyázz hogy előtte pattintsd fel a szoknya műanyag karikáját, mert együtt jön le az egész.
-
Jimmy8
senior tag
Sziasztok!
Clio 2 1.2 benzin (felhúzós hátramenet), hogyan kell levenni a váltógombot? Kellett vennem egy másik - utángyártott - váltószoknyát, mert a műanyag keretnek letörtek a "pöckei", de sajnos az új úgy van varrva, hogy csak gomb nélkül tudom ráhúzni a váltórúdra... -
prandris
tag
Ezek a hangszórók jól kiegészítik egymást a szélvédő alatti dómokkal, előlre nem tennék többutast. Hátulra viszont lehet jobb választás lenne a több utas, de igazábol ott úgy sem ül szinte soha senki nálam. Nekem meg kellemesebb így, hogy hátulról csak kiegészíti, zavart hogy onnan nem jön hang.
Nem hiszem, hogy hatalmas különbség van a gyári meg e között mélyben, de hozzám eleve kiszakadva érkezett a gyári sajnos. Csodát ne várj, számomra kielégítő.
A madaras bevásárlóközpontban vettem amúgy, egy hétvégi unatkozás eredménye lett így gyors beugrottam érte. Szóval nem azért lett ez mert ez a best, hanem mert kicsi és olcsó -
Tosee
őstag
válasz
prandris #81388 üzenetére
Szuper, köszönöm az infót! Akkor rendelek ebből a típusból.
Már csak azt nem tudom, hogy 1-2-3 utas legyen? Van e értelme mondjuk több utas hangszórót venni (ebből a típusból is van többutas), komolyabb fejegység nélkül is?!
Nem nagyon értek ehhez csak láttam, hogy több féle van belőle, minimális árkülönbséggel. A gyári szintet mély hangzás terén hozza ez a hangszóró? -
prandris
tag
Szia. Igen, az autón nem kell alakítani semmit, ez nekem is cél volt. A hangszóróból kell lecsípkedni fogóval a rögzítési pontjainál. De semmi nehézség nem volt benne, könnyen lehetett vágni.
Talán 1-2 mm-rel kisebb lenne a hangszóró mélysége tökéletes lenne, de így is behúzták a csavarok a helyére, annyit engedett az anyag. -
Tosee
őstag
válasz
prandris #81339 üzenetére
Szia!
Az én autómba (M2 ph1 2004 ferdehátú) hangszórót kellene cserélni az első ajtókban. Az elsődleges cél az lenne, hogy a hangszóró mögött lévő műanyag keretet, ne kelljen kivágni, faragni, stb! Az általad említett Pioneer TS-G1310F befér a gyári helyére mindenféle átalakítás nélkül?
-
Somatom
veterán
Az előbb megelőzött egy Renault Alaskan. Ilyet sem láttam még.
-
Nordik
őstag
válasz
rob210 #81381 üzenetére
Mozgattam akar merre, illetve amennyire tudtam körbe tapogattam a dobot de nem ér hozza a hővédő lemezhez és nem is lóg rá. Ellenben a dobot ha megutogetem zörög így valószínű az lesz, hogy belülről kezd elrohadni.
Kívülről annyira nem vészes, de 1-2 év és csere érett lesz, bár ki fújni meg nem fúj ki. Gondolom a sok város megteszi a hatását és a dobban felgyülemlő kondenzviz belülről eszi meg a kipufogót. Így tényleg zoroghet.
-
Xantomas
őstag
válasz
rob210 #81363 üzenetére
Nem feledem
Majd kereslek, ha megjött a nyák, és összeforrasztottam. Majd dobj egy árat is.
FB-n már jöttek olyan privát megkeresések, hogy pislogtam. Küldjem el postán, meg a haverjának is, majd ő beszereli, illetve, mennyit fizetek neki a tesztelésért
Ok, köszi. Ha nem tesó lenne, bizakodóbb lennék. Ez azért elég bizalmi dolog...
-
draco31
veterán
Hello!
Havernak Lodgy-ja van, de ablaktörlőt nem sikerül találni hozzá univerzálisat. Ez kellene elvileg hozzá, de esetleg tud valaki univerzálist? -
Xantomas
őstag
válasz
DonThomasino #81379 üzenetére
Egyszerű válasz: Tuner List-en nincs Aux bemenet, Update List-en van.
Hosszabb válasz: ha bemész a Tuner List beállításaiba, és kidobja hogy AUX ON akkor mégis lesz AUX-od, és esélyesen bemenet is rajta. Próba cseresznye. Ebből Philips / Dayton/ VDO típuscsaládból elég sok kerül a korabeli renaultokba. Az előlap, a firmware ugyan az, de a belsejük elég rendesen eltér. A Blaupunktok meg egyenesen halál. Van hogy a csatlakozó kiosztása is más, de ezekből csak a Kangoo-ka berültek.
CD tárat viszont mindegyiken lehet emulálni. Elméletben csak egy mikrovezérlő kell UART-tal, ami megmondja neki, hogy milyen forrásról mi szól, és válaszol a parancsokra, valamint Tuner List esetén analóg formában küldi át a hangot, Update List esetén digitálisban.
Gyakorlatban azért ennél kicsit több -
DonThomasino
veterán
válasz
LamerGyuri #81365 üzenetére
Update list el megoldható az aux csatlakozás,
a másikkal nem ? -
t.imi
addikt
Urak ~4000-ért megéri megvenni ezt a katalógust?
[link] -
Kronos3000
senior tag
-
prandris
tag
válasz
DonThomasino #81360 üzenetére
Emlékeim szerint nem. De sokáig nem volt benne, ahogy hozzám került.
-
Nordik
őstag
Mit lehet kezdeni M2nel a hátsó dob feletti hővédő lemezzel? A csavarok jól fogjak, nem lóg rá a dobra mégis elég laza és így néha halkan rezeg főleg álló helyzetben amikor vissza ejti a fordulatot. Nyomkodjam fel, feszegessem ki hogy jobban feszuljon aztán kész? Esetleg plusz csavar? Elég vékony lemez nem is csodálom nem áll feszesen már.
-
Faith
aktív tag
válasz
rob210 #81367 üzenetére
Hát úgy tudom ez a v6 szívó egyedül ezzel az automatával volt árulva de nagy az esélye hogy hiányosak az infoim. De még egy váltóolajcserét rászánok a dologra akkor. Esetleg bármi ajánlás Kecskemét vagy Debrecen környékén megfelelő szervízre?
LamerGyuri: Az autóértéke nem igazán indokolna számomra ekkora ráköltést (400e). Tényleg csak egy olyan miért ne, ilyenem úgy sem volt még felindulásból lett vásárolva.
-
Faith
aktív tag
válasz
rob210 #81362 üzenetére
Hát alapvetően a szívás része annyi lenne ha megadja magát a váltó, hogy be kell tolnom a legközelebbi bontóba. A 400 ezer forintos javítás teljesen felejtős, majdcsak a duplája mint amit fizettem a teljes autóért.
Ezért kérdeztem, hogy ennyit még megér, hogy cseréltessek olajat vagy használjam így amég megy. Egyedül a hangja az ami megtetszett az egész autóban, városi szaladgálásra lett megvéve nem elsődleges autónak. -
LamerGyuri
senior tag
válasz
DonThomasino #81358 üzenetére
Rövid lényege annyi, hogy a Tuner list zöld csatlakozói nincsenek bekötve, a kék csatlakozó kiosztása teljesen más jelügyileg, valamint a kijelzőjük sem kompatibilis egymással.
-
LamerGyuri
senior tag
rob210 javaslatát kéretik elfogadni
Lehetőleg a gyári gépkönyben megadott olajat vegyél bele, ne ilyen olajkeresős oldalakon nézd meg; az enyémbe is rosszat hoz. Olyan helyre vidd, ahol TUDJÁK, hogyan kell beállítani az olajszintet, és nullázni az élettartam számlálóját. Majd megnézni, van-e frissebb szoftver a váltó agyához (a frissítés szintén nullázza az olajélettartam számlálót).
Beletaposós fékezésnél normális, hogy visszavált, szimulálva némi motorféket, bár a 2-3 tényleg sok (hány fokozatos?). Több érzékelő jelét figyeli az agya, ebből számolja, hogy mennyit váltson vissza. -
rob210
Topikgazda
-
Xantomas
őstag
válasz
DonThomasino #81358 üzenetére
Ez lett a ragadvány nevük, a rajtuk levő feliratok alapján.
A kereső a jóbarátod. Nem szeretnék linkelni feleslegesen
Ha nincs teljesen a helyén, akkor igen, eláll, de mindkettőt könnyű kikapni.
-
DonThomasino
veterán
M2 ben a rádió alsó sarkai mindenkinek kintebb van kicsit,
mint az alatta lévő box ? -
prandris
tag
válasz
DonThomasino #81355 üzenetére
Szerintem a kor. Elöl egy műanyag burkolatba fekszik be, hátul pedig a könyöklő doboza védi és arra is vannak műanyag elemek csavarozva ami fedi. Nekem a hangszóró elején a puha ruganyos perem volt szakadva, azt biztosan nem érhette víz mivel a hangszóró legszélén a karimája is szigetelve volt valami habos anyaggal.
-
Xantomas
őstag
Nah, ide is bedobom, hátha.
Robibá, ha zavar, nyugodtan töröld /szerkeszd.Renault fejegységeket keresnék, értelmes áron, hozzájuk passzoló kijelzővel (CD-s és kazettás is). Az se baj, ha kopott, ha repedt, stb, csak működjön. Sőt, az se, ha csak kölcsönbe, vigyázok rá, mint a hímes tojásra.
A saját CC-mben UpdateList van, így azon már kipróbáltam, de jobb lenne asztalon tesztelni, fejleszteni. Mivel az updatelist digitális hang bemenetet használ, míg a korábbiak analógot, így szükséges lenne annak is a tesztelése, és optimalizálása.
A szakdolgozatomat, pontosabban annak a fejlesztési részét csinálom, aminek a témája, gyári audio fejegység CD tár helyére csatlakozó, webrádiós kiegészítő.
Jelenleg kipróbálva deszka modell szinten létezik, a végleges PCB első iterációja tervezés alatt.
Idővel, tesztelőket is keresnék akik hajlndóak is kipróbálni. Anyagilag nem tudom támogatni, de az eszközt megtarthatják. Első körben csak Renault fejegységekre lövök, ez persze nem végleges, de kapacitásom most csak ennyire van.
A cím ne tévesszen meg senkit, nem csak webrádió audió kijátszása a cél a fejegység felé, hanem Bluetooth kapcsolat a telefonnal, ott is hang továbbítás, opciós saját 3G-s GSM-GPS modul, E-simmel, amit a szolgáltatónál lehet beaktiválni, igy pl használható flottakövetésre is.
A rádióállomásokat telefonról lehet hozzáadni, az aktuálisan játszott állomást kijelzi a kocsi kijelzőjén, és a kormány mögötti fülecskén levő gombokkal változtatható, plusz a rádión jövő szöveges infók kijelzése, mint szám címe, eladó, stb. -
Faith
aktív tag
Sziasztok
Hozzám került egy 2002es Laguna V6 szívó motorral mondhatni aprópénzért autós viszonylatban. Összvissz két tulaja volt a második több mint 12 évig. Jelenleg óra szerint van benne 241 ezer. Gyanúsan túl sok olajcsere nem volt a váltóban, érdemes lehet még ilyenkor cseréltetni vagy ilyenkor már mindegy? A fokozatokat szépen váltja, ha sebességbe rakom sem ránt, viszont néha csinál hülyeséget nagyobb sebességről fékezve egy erősebbet úgy gondolja hogy érdemes visszadobni 2-3 sebességet és 5ezer fölé pörgetni a motort.
Köszönöm a válaszokat.
-
prandris
tag
válasz
DonThomasino #81353 üzenetére
Ki volt szakadva mind a kettő (mint írtam csak az első két ajtóban volt nekem plusz a szélvédő alatt) és emiatt torzítottak, ha hallhatóra akartam állítani a rádiót akkor már nagyon idegesítő volt. Még a gyári volt, jól bírták. Szerintem a szélvédő alatti kicsik még mindig a gyáriak, de szerencsére hibátlanok.
-
Ganz-[HUN]
addikt
Ha már megy a 2-ttes széria szidalmazása:
Az én Lag 2-mben a következő problémák, helyzetek vannak eddig:
-Főtengely szimmering vezérlés felől
-DMF, ugye amit beszéltünk
-500km alatt nem észlelhető nívón látható olajfogyasztás
-Eredetiség vizsgán átnézettem a futóművet. Igaz hogy enyhén nyikorog a futómű elől és hátul, de csak a következő hibákat találták benne: Bal első talpas gömbfej, és a jobb hátsó 2 hónapos, láthatóan új hátsó gátló.
-Klíma box (nem működik a hőállítás az anyós oldalon a két zónás digiben)
-Több ember is akivel beszéltem, azt mondta hogy ennyiért ajándék volt. Én eddig elégedett vagyok a 360 000Ft-os 1.9dCi lagunával. 20 éves diesel, természetes hogy költeni kell rá. nincs ezen semmi szégyellni való. Ennyiért határozottan lehet xart is venni. Sőt, drágábban xarabbat. -
rob210
Topikgazda
válasz
Cola111 #81345 üzenetére
Na akkor levonom a konklúziót, ahol átnézetted oda többet maximum lovaskocsival menj.
Sorry, de én nap mint nap ezeket javítom és tudom mik a hibái és azokat is meg tudom mondani, mik fognak rajta garantáltan előjönni egy átnézés során.
Ráadásul te még az elektromos hibákat el se kezdted, így még nagyon bele se kezdtél az M2 kálváriába.
Az alkatrész pedig tényleg nem drága hozzá.
15-18 ezer egy komplett lengőkar, 19 e a 2 spirálrugó.
Etc.etc. persze sokat rá kell költeni és 4-5 évente meghal benne a futómű, de amúgy.......
Ha tudja mit vesz az ember és van szerelője, akkor nem válalhatatlan.
-
válasz
Cola111 #81345 üzenetére
A csalódottságod érthető, de az, hogy kié volt az autó, semmit sem jelent.
A márkaszervizek is...
A kuplung hosszú távokat járva nem kellene, hogy fent fogjon, hacsak nem botlábú a tag, bár 250e km, az 250e km. Ha kollégád, ha nem, nem ültél mellette a kocsiban, igazából nem tudhatod, hogy hogy használta. Amire ő azt mondja, hogy vigyázott rá, arra egy témában jártas lehet, hogy tépné a haját!Ha legalább 3-4 évre tervezel az autóval, akkor mostmár nem biztos, hogy érdemes kiszállnod belőle azonnal.
-
Somatom
veterán
Nem jó ezt a topikot olvasgatni. Természetes, hogy az emberek akkor írnak ide, amikor vmi nyűgjük van, de ettől a sok(k) probléma olvasásától totál belém áll a para. Vásárlás, átnézés óta még a 10 ezer sincs benne, de már újra átnézetném, mert ha nekem Németország, vagy hazafelé megkotlik, akkor a kardomba dőlök.
-
Cola111
aktív tag
válasz
rob210 #81342 üzenetére
Előtte elvittük szerelőhöz, átnéztek rajta mindent akkor nem volt rajta nagy gond, fékek kopottak voltak és ennyi. Mivel kollégámtól vettem, akit azért valamennyire ismerek, és esküdött rá, hogy rendszeresen szervizelte, gondoltam olyan nagyon rossz nem lehet. Számlákkal igazolt mindent. Azóta 50ekm mentem vele. Az első szervízkor és most cseréltek rajta hosszbordás szíjat.
-
Cola111
aktív tag
válasz
forceberg #81341 üzenetére
De átnézettem. Tudtam, hogy nincs költségmentes autó - ezt a bölcsességet nem Tőled hallottam először, gondolom feltűnt, hogy költöttem is a karbantartására (
). Nekem előtte egy Subaru outbackem volt, amit akkor anyagi okok miatt el kellett adnom. Gyorsan kellett egy autó, aminek ismerem az előéletét és relative olcsó fenntartani - ez nem jött össze.
Ha bármit észlelek rajta azonnal szerelő vittem és viszem az összes autóm.
Biztos nem olvastad el rendesen a mondandóm, vagy nem értetted amit írok, hogy ezek rendszerint típushibák, így hiába okolnám az első gazdáját.
Csupán csak úgy érzem ez a kocsi csak a pénzt viszi, hiába költök rá, mindig újabb és újabb hiba jön elő, és soha nem lesz vége. Ezért gondolkodom rajta erősen, hogy megválok Tőle.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Cola111 #81340 üzenetére
Ne haragudj, hogy ezt mondom, de nem tudom elégszer elmondani, hogy a Megane 2 a legrosszabb megane ami létezik.
Ha ennek utána olvastál volna vétel előtt, nem itt tartanál.
Vagy ha felméretted volna a kocsit, és úgy veszed meg, hogy tisztában vagy vele miket kell majd cseréltetned.
Egyébként meg jól le is húznak, mert az M2 nél szeretik a tulajokat megvezetni.....
Pl. hány éve van nálad a kocsi, hogy 2 hosszbordást kellett cseréltetned? -
Cola111
aktív tag
Úgy néz ki az én kálváriámnak sem lesz vége sose.
Az egész úgy kezdődött, hogy megvettem kollégám II-es benzines 1.4-es megánját, amit anno újonnan vásárolt. Amikor megvettem 200.000 km volt a kocsiban. Megesküdött, hogy rendszeresen horda szervízbe és inkább autópályázott.
Megvétel után cseréltettem azonnal vezérlést + vízpumpát, olajat (amit azóta is rendszeresen 10.000km-ként cseréltetek), összes szűrőt, gyertyákat.
Már itt fura volt, mert a szervízbe mondták, h. szerintük nagyon régi volt a gyertya és a benzinszűrő lehet még a gyári... Nagyszerű gondoltam. No sebaj.Aztán néhány hónap múlva az első hideg indításnál rendre lefulladt... Élő adattal megnézték, hogy falsot szív a motor. Fojtószelepet takarítottak, ill. tömítéseket cseréltek. Állítólag kényes rá a kocsi.
Rá pár hétre elkezdett húzni az autó, rugótörésem lett, úgyhogy csere mk. oldalan, valamint toroncsapágyat és szilenteket is cseréltek, majd közölték, hogy lóg a kormánymű is, de ne aggódjak ezen mindenki átesik, mert az MII futóműve híresen gyenge. Rendben, akkor azt is cseréljük.
Vissza vittem, hogy ennek ellenére továbbra is kopog szerintem halkan. Mondtak, hogy lengőkar is kezdi megadni magát, majd érdemes lenne cserélni később. Itt jeleztem, hogy akkor 1 év cserélték a lengőkarokat.Minden télen átjáratom a klímát időnként, most februárban nem indult el a klíma. Szerelő: nyomáskapcsoló csere, valamint behúzótekercs csere (?). 2-3 napig jó volt, akkor - 7 fokos levegőt fújt be a klíma, majd megint nem kapcsolt. Most itt tartok ezzel.
Amiket eddig cseréltettem
3* Olaj + olajszűrő
2* Levegő- pollen és üzemanyagszűrő
Gyertyák (NGK, hézag 0.9)
Vezérlés, vízpumpa
2* fagyálló
Fékolaj
2* hosszbordás szíj
Tárcsák, betétek, fékmunkahenger, fékolaj, fékcsövek
Akkumulátor
Kormánymű, spirálrugók, szilentek, stabilizátor pálcák, lengőkarok
Hátsó dob felfogató
Ablaktörlők
Ablaktörlő mechanika
Klíma: nyomáskapcsoló, behúzótekercs
Fojtószelep takarítás
IzzókAmi még nem jó:
- klíma
- mozog a motor, szerintem valamelyik motortartó bak ki van kopva, engem zavar.
- hidegben nehezen tudok váltani 1-2-3 fokozatot.
- rendkívűl magasan fog a kuplungom, és időnként rángat, főként első indulásnálMost azt érzem, hogy rengeteg a kiadásom, és csak a pénzt ölöm bele, nagyon hezitálok, hogy eladom és soha többé francia...
Csalódott vagyok kicsit.
-
prandris
tag
válasz
DonThomasino #81338 üzenetére
Ha a hangszóró recseg és biztos nem a vezeték a rossz akkor biztos nem javíttatnám. Pont ma raktam be hátulra (M2 szedán) is az ajtóba hangszórókat, mert gyárilag nekem nem volt. Youtube videót néztem hogyan kell beszerelni oda. Nekik vezetéket is kellett húzni mert az sem volt, szerencsére nekem volt szépen bepattintva a csatlakozója egy kis lyukba.
Hátulra is ugyanazt tettem, mint amit itt írtam egyszer [link] . Olcsó és csak annyit kell alakítani a hangszórón, hogy a két ponton ahol rögzíteni fogod ott a peremes részét lecsíped, de ha ezt választod biztos látni fogod (elöl egy kicsit többet kellett faragni). Kelleni fog ilyen is: [link]
A videón teljesen lerobbantják belül az ajtót, de nem kell csak a felső kárpitot lepattogtatni. Ha van egy rövid csavarhúzód, akkor be tudod játszani a hangszórót. De mivel neked van benne gyárilag az torx lesz szerintem és akkor bit fejes kicsi csavarhúzó lenne a legjobb. -
DonThomasino
veterán
M2 mindkét hátsó gyári hangszóró recseg és halk.
Lehet javítani vagy csere?
Ha csere milyet érdemes ? -
rob210
Topikgazda
válasz
Kronos3000 #81335 üzenetére
Ha megnézitek egy nagyon fontos dolog van, hideg legyen a motor amikor beindítjátok és nagyon figyeljétek a hangját! Ha csattog és melegedésre kisimul elhalkul akkor sajnos az se volt megfelelően szervizelve.
Ez a motorcsalád elpusztíthatatlan, de a 40ezres kötelező szelepállítás elmulasztásával a kompressziót haza lehet vágni. -
Kronos3000
senior tag
Nem sietnek, akkor megnézzük, köszi.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Kronos3000 #81333 üzenetére
Ha nyuggeresen vezetnek akkor jó választás lehet.
-
Kronos3000
senior tag
Kollégámnak segítenék, az ő és családja igényei, pénztárcája alapján. Kifejezetten városba és néha hétvégi telekre szaladgálónak néztem ezt a modus-t, jó lehet ,érdemes megnézni?
[link] -
rob210
Topikgazda
válasz
kisgyerek85 #81331 üzenetére
Ez m2 kyb. [link]
Autónkênt és gyártónként eltér az ár.
Meylet vettem most egy megane 1 hez az kereken 2300.- volt a 2db ot tartalmazó szett. -
t.imi
addikt
Elkezdtem szétszedni a zárat. Célszerszám hiányában mókás a zárbetét eltávolítása
A kis 12v motor háza elég masszív, nem tudom megbontani tisztítás céljából.
Ha kimosom féktisztítóval és kap 1-1 csepp varrógép olajat megfelelő kenést biztosítana az elkövetkező X időre?Ajtó átvezetőkábel javítása szerintem halott ügy, max ha érintkezőkkel együtt cserélném a ~20cm kábel szakaszt. Forrasztás a kis ív miatt nem lenne tartós.
-
rob210
Topikgazda
válasz
kisgyerek85 #81323 üzenetére
Én kicserélném 800.- /db és drága alkatrészt tud megölni, ha tönkremegy.
-
Somatom
veterán
válasz
lsebestyen #81327 üzenetére
Építkezésnél hasznos kellék a vonóhorog.
-
Somatom
veterán
válasz
lsebestyen #81324 üzenetére
Szegény jószág!
-
lsebestyen
addikt
válasz
molnarpeter #81322 üzenetére
-
kisgyerek85
senior tag
válasz
rob210 #81321 üzenetére
Vègül nekem is kyb lesz japanparts helyett, tegnap hívtak a zsu-ból, hogy nincs egyetlen beszállítónál olyan, kyb-át ajánlott ès egy keveset tud engedni a webshopos listaárból. Porvèdőt mindenkèppen vegyek hozzá mèg? Szerelő múltkor azt mondta, hogy az nem kell,mert jók. Szerdán megyek átvenni az alkatrèszeket, szóval mèg van időm leadni esetleg arra is a rendelèsemet.
-
molnarpeter
nagyúr
Enyémben előző tulajnál lett arra cserélve a hátsó pár, de egyszer raktunk valamit rendesen a csomagtartóba, és már jött is ki az olaj, szétszedve látszott a szárakon a rozsda. Aztán kauffernél valami akciót nagyon kifoghattam, mert 7 ezerért vettem olcsóbb márkából egy párt
Mondjuk nem akarom még elítélni, mert lehetett szerelési hiba is a rozsda oka, vagy franc tudja, biztos nem ízlett neki a terhelés sem.
-
rob210
Topikgazda
válasz
sesomaru1989 #81305 üzenetére
Bakból csak TÜV jöhet szóba, az életed múlhat rajta!
Zimmer perfect.
Kiputartó febi jó, ha tudsz inkább meyle.
A kárpitozást, bízd kárpitosra -
Cola111
aktív tag
Sziasztok!
Fékfolyadékot bármikor lehet cseréltetni vagy fékbetéttel együtt kellene? A forráspontja már indokolttá tenné, de a betétek még szinte újak.
MII 1.4 benzin
-
Bass
addikt
Igen porvédő és toronycsapágy is ki lesz cserélve(a rugokat nem terveztem) csak a lengéscsillapító méreténél elakadt a project 😁
-
Benir8
senior tag
Ha már le lesz szerelve, érdemesebb lenne kompletten cserélni. Lengéscsillapító, spirál rugó, porvédő és toronycsapágy készlet. Ugye ezek mind egybe vannak, így sokáig nem lesz gond vele. Én így tettem.
Futóművet átvizsgálni és ha rendben van utána irány a futómű beállítás. -
Bass
addikt
Minden gyári még kivéve egy talpast,a két stabpálca is cserélve lesz a porvédők már a végüket járják ,a rugók nem voltak tervben de köszönöm a tanácsot.
-
Bass
addikt
Sziasztok szeretném kicserélni a gátlóimat amik ugyan nem szivárognak , nem érzem hogy gond lenne velük de még a gyáriak (2005-s 1.6b megane 2 kombi) és gondolom már nem olyanok mint új korukban. Viszont több féle méretet dob fel a rendszer ,max hossz 485mm,506mm,542mm melyik a normál?
Ez az egyik amit kinéztem [link]
Köszönöm -
molnarpeter
nagyúr
válasz
sesomaru1989 #81305 üzenetére
Autó alá kellene a bak szereléshez? Azt hittem először, hogy motor vagy váltó tartó
Többit nézd meg kauffernél, Zimmermann fék kiváló, akkuban szvsz az electric power/Jász is teljesen jó.
Ajtó kárpit otthon nehéz, ha nincs rutinod, persze nem lehetetlen - viszont többször látom, hogy pl átüt a ragasztó, vagy elenged egy idő után -
sesomaru1989
aktív tag
Sziasztok,
Lenne pár kérdésem,
Szeretnék venni 2db tartó bakot.
Milyen márkát javasoltok?
Geko 6000 Ft-ért alza.hu rol?
Fékbetétből Zimmermann mennyire ajánlod hátsó fékhez?
Első hátsó kipufogó tartóbol, néztem Febi típust ajanlott ez a márka?
Akkuból nem talaltam sct-t, nem rendelhető sehol...exide esetleg?Megane 2 nel az ajtó kárpitot húzta e már vki át? Hogyan oldotta meg? Lefurta a műanyag tartokat esetleg?
köszi előre is.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
DonThomasino #81302 üzenetére
Helyéről kifordítva csatlakoztatni? Úgy nem szorul be, és a kocsi szerint is minden rendben kéne legyen.
-
rob210
Topikgazda
válasz
DonThomasino #81300 üzenetére
sehogy, nem lehet kiiktatni bele van programozva a fedcompba.
beszart?
Új hozzászólás Aktív témák
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Haladó fájlrendszerek, de mire jók? Ext4 vs Btrfs vs ZFS vs APFS
- Milyen notebookot vegyek?
- Házimozi haladó szinten
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Star Trek
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Steam topic
- Tudományos Pandémia Klub
- További aktív témák...
- SzoftverPremium.hu
- Újszerű Asus ROG Strix G16 G614 -16" WUXGA 165Hz - i5-13450HX - 16GB - 512GB -RTX 4050 -1,5 év gari
- LG 34GS95UE - 34" Ívelt OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- Fém, összecsukható és kihúzható fotó állvány eladó
- Asus TUF Gaming F16 (2024) FX607JV Grey - 16" - és Lenovo Legion Slim 5 RYZEN 7 8845HS