Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
MaXX81
tag
-
xardas
tag
válasz Jimmy8 #62075 üzenetére
Pont ugyanez történt velem is... Égen földön keresték anno a benzinszűrőt de nem találták, mondták hogy egybe van építve a pumpával és tankban van.
Hétvégén kerék cserekor kicsit alábujtam hogy a hátsó dobon lévő kondenzvíz leeresztő lyukat betömjem (és itt szeretném megköszönni a Bosalnak a gondoskodást és előrelátást de így már újonnan is szörnyű a dob hangja...) és mit ad Isten... ott egy benzin szűrő...[ Szerkesztve ]
Helyesírási hibák ejtésére minden jog fenttartva.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Jimmy8 #62120 üzenetére
A Laguna 3-nál is előrébb van a venti, mint a szűrő, be is szopta szépen ezeket a vékonyka, hegyes faleveleket. Tizenvalahány darabot öntöttem/ráztam ki belőle. Mondjuk érdekes, hogy 10 év alatt, most először sikerült oda bepofátlankodniuk. Nyilván valahol fent a tömítés épp elengedett annyit, hogy ezek oda már beférjenek.
Majd szét lesz kapva az is.[ Szerkesztve ]
-
-
rob210
Topikgazda
-
#89309696
törölt tag
válasz Jimmy8 #76149 üzenetére
5W30 a gyári ajánlás, de simán elmegy 5W40-nel is. A sűrűbb melegoldali akkor előnyösebb, ha sokat van dögmelegben hajtva padlón, magas fordulaton vagy pályázva. Normál használatra, rövid távokra az 5W30 jobb. Bár minimális a különbség, az igénytelen motorkonstrukció miatt.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz Jimmy8 #76980 üzenetére
De ha zörög akkor ott a nyereggel lesz valami.
Nincs kikopva , a rugó jól lett berakva és elég feszes?
Ha az össze van rakva rendesen, annak zörögni nem szabad.
Eddig ilyet csak ott láttam ahol a hátsó rugót tették be előre úgy tessék lássék módjára, mert a két lukat nem érte át, ott tudott zörögni nem is kicsit.
De ha a rugó új és be van feszítve rendesen akkor az meg se moccan.A csikorgás meg sajna ilyen, bosch , brembo, ferrodo csikorog.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
KTU
addikt
válasz Jimmy8 #77207 üzenetére
Épp tegnap este kezdtem, (vasárnap lemostam a motort, és csak tegnap du. mentem az autóval, pár Km után dadogott, nem ment 1 henger biztosan) de ma délelőtt fejeztem be.
Egyrészt mert ma reggel ért ide a gyertya amit tegnap este rendeltem.
Amúgy is terveztem már a gyertyacserét.
Másrészt még este kompresszoros kifújás után se láttam annyira vízmentesnek hogy kivegyem a gyertyákat.
A kompresszor 10 bár-t tud, talán 25 - 30 L tartály, van hozzá pisztoly, de csövet kellett rá raknom.
Szóval még ekkor sem láttam eléggé vízmentesnek a fészket.
Törölgettem: hosszú vékony csavarhúzó + jó nedvszívó rongy.
De inkább ma délelőtt cseréltem ki, nagy meleg van, kiszáradt teljesen.Szerintem ne vegyél levegő spray-t, nagyon kevés amit tudnak, van itthon ilyenekből is pár fajta.
Ha nincs kompresszor, akkor törölgetés hosszú vékony csavarhúzó + jó nedvszívó vékony rongy.
plusz időzítsd úgy, (ha nem lennél elégedett a vízmentesítéssel), trafók nélkül hagyd kiszáradni.[ Szerkesztve ]
"Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G
-
MC Pite
veterán
válasz Jimmy8 #79419 üzenetére
Nem vagyok biztos hogy olyan lesz az eredmény mint amire gondolsz. Nem fog kevesebbet enni, viszont minden dombon vagy kis gyosításnál vissza kell váltani, mert a mostanival ellentétben nem a nyomatékmaxon autótól. És csak a kisebb fordulattól sokkal halkabb sem lesz.
Tudom hogy faszságnak tűnik, de menj 120al. Ha ott tetszik, örülj neki, és még kevesebbet is fogyaszt. Ha az ár tetszik, a hosszabb végáttétel se fog.C verzió, gyűjtés, és M3 futóműben, váltóban, zajszigetelésben is jobb pályázni is, chippelve meg méginkább.
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
-
rob210
Topikgazda
válasz Jimmy8 #80922 üzenetére
Tehát nem szerelőknél jártál.
Utálom amikor ezzel hajtják el az ügyfelet, mert nincs kedvük levenni a szelepfedelet ami ennél a típusnál macerás, mert a szívósort is bontani kell.
CSak sok esetben akkor jut el hozzám a tulaj amikor már zabálja az olajat és hengerfejezés nélkül nem oldható meg a javítás. Ez mind mind az okos szerelők miatt van.
Nincs típusismeret, egyenlő jól van az úgy!
Pedig nem, nincs jól az úgy.
A múltkor is volt nálam egy 1.2 es clio vezcsere szelepek etc.etc. ahogy kell minden belőve.
Hölgy tulaj majdnem sírvafakadt, hogy csodát tettem az ő kis kereplőjével.
Szerencsére még pont időben érkezett, hogy ne maradjon kereplő.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Nordik
őstag
válasz Jimmy8 #81208 üzenetére
És te hogyan cseréled, javítod? Kell forrasztani meg ilyesmi? Vagy csak elvagod, osszetekered a kábeleket és rá zsugorcső?
Sajnos nem igazán van lehetőségem itthon szerelni így egyszerű megoldást keresek. Amikor cserélve lett 5ezer forint munkadíjat kert a villamosságis, de nekem ennyit nem ér ha újra csak 1 évig lesz jó.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Tudományos Pandémia Klub
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Nők, nőügyek (18+)
- Ryzen 7 9800X3D processzor: játékosokra hangolva
- Mesterséges intelligencia topik
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- War Thunder - MMO Combat Game
- Parfüm topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest