-
LOGOUT.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tycon
tag
válasz Jimmy8 #96052 üzenetére
Nem nagyon bízom én ezekben a nyomatékosdiban. Általában megzsírozom a csavart. Meghúzták nekem a Ladán a kerékcsavarokat nyomatékra állított légkulccsal. Addig kalapáltatta, mikor leszedtem a kúp domborulat be lett simítva a fékdobig. Úgyhogy van 25-ig nyomatékkulcsom, de előfordul, hogy felülbírálom. És egy galád vagyok, nemigen cserélek csavart újra, csak ha elveszett. Bizonyos esetekben igen. A gömbcsuklóhoz meg adnak.
fejlesztőmérnök ny. közl. gépészmérnök
-
veterán
válasz Jimmy8 #95686 üzenetére
Ne ködlámpát nézz, hanem a helyére tehető DRL-t.
Az elhelyezésre is más szabályok vonatkoznak.
(ez az én véleményem, hogy a ködlámpa nekem nem szükséges)
Nekem a Lagunán így van megoldva. A Laguna 3-on a ködlámpa pozíciója megfelel a DRL pozíciós előírásoknak is. + rendesen van bekötve, gyújtásra felkapcsol, de a helyzetjelző lekapcsolja.
Van ködlámpa + DRL kombó, de drága.
+ a bekötést is meg kell oldani, nem csak annyi, hogy simán beszereled.Ez kombináltban jópofának tűnik: [link]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
szebe
addikt
válasz Jimmy8 #95257 üzenetére
Mekkora a fájdalomküszöb?
A nem Captur alapú ASX ugrik be elsőre, vagy ha nem zavar a 3 henger akkor Arona 1.0 TSI (bár abból olcsóért elég puruttya van, műanyagkormány, kiskijelző, stb)."ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
Jimmy8
senior tag
válasz Jimmy8 #93329 üzenetére
Új fejlemény Clio motortartó bak ügyében (azért válaszolok magamnak, hogy követhető legyen)
Sikerült szereznem egy keveset futott Clio-ból egy nagyon jó állapotú gyári motortartó bakot. Beépítettem és .... szinte van egy új autónk . Minden rezgés megszűnt, olyan amilyennek lennie kell egy autónak. Az előzményben jelzett utángyártott bak meg megy a.... csak sajnálom, mert egy szinte új bak, csak éppen a rezgéscsillapítása nem megfelelő. Nem is értem miért gyártanak ilyen minőséget, illetve hogyan lehet ilyet forgalmazni (bármilyen gyártmányú is volt a dobozban).[ Szerkesztve ]
-
-
rob210
Topikgazda
válasz Jimmy8 #93128 üzenetére
Két féle meyle van a tömör gumi és a zselés.
Meg kéne nézni, hogy ez melyik.
Ha az alját benyomkodva puha zselés érzete van, akkor csak pöcs a szerelőd és nem tehermentesítette a bakot. Azaz rosszul pozicionálta.
Ha tömör gumi akkor viszont át vagy b@szarintva, mert az drága is meg sz@r is.Renault power
-
zsola400
aktív tag
válasz Jimmy8 #92837 üzenetére
A menet közben villogó motorhiba lampa égéskimaradásra utal 1 v. több hengerben, hibakód is ezt írja, ebbe az irányba kéne keresni. Gyertya, trafó miatt lehet, felső holtponti jeladó nem. Az égéskimaradás hiba nem csak a gyújtás kör hibája miatt lehet, mechanikus hibák, szelepek nem zárnak, befecskendezés stb.
-
norbert1998
nagyúr
válasz Jimmy8 #91678 üzenetére
Menésben szerintem össze sem hasonlítható a szíó és a turbós. A turbós karaktere eleve sokkal teltebb, gyárilag már a pincéből is tol, és a szívó variáns csúcsnyomatékát szerintem ez kb 1500-6000 között túlteljesíti folyamatosan, ahogy a teljesítmény is szerintem 2500-tól végig 140 lóerő felett van 6000-ig, ellenben a szívóval, ami kb a tartománya felén tud talán 100 fölé menni.
Érdekesség a "köz" számára:
Az RS225 turbóval, mivel az nagyobb, más a geometria, később kezd el tolni az autó, 2000 helyett kb inkább 2500 körül kezdi el kitekerni maga alól a bolygót -
rob210
Topikgazda
válasz Jimmy8 #90943 üzenetére
Kuplung 140ezer ebben benne van a munkahenger , a szimeringek, a váltóolaj, a tisztítószerek, a munka.
Azaz ez egy teljes csere luk szettel.A termosztát már zűrösebb ügy 11.ezertől 32ezerig van termosztát tehát azt tudni kéne mi került be.
Fagyálló milyen került be. (Teljes csere vagy rátöltés lefejtés volt) de olyan 40e körül áll meg minőségi termosztáttal.Renault power
-
johnny576
csendes tag
-
-
LamerGyuri
senior tag
válasz Jimmy8 #85186 üzenetére
Csak bontóban vettem eddig kédergumit, lehet találni jó állapotút. Ilyeneket személyesen szoktam elhozni, mert ha mégsem felel meg az állapota, ott helyben adnak jobbat-másikat.
Ja igen; Clio-Thalia hűtőrács feletti kéder profilja egy az egyben ugyanaz, mint a Thalia csomagtartó fedél kéderé
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
zeon.hu
nagyúr
válasz Jimmy8 #83480 üzenetére
Jajj...
Esetleg az égő tartó nem jön ki?
Akkor a búra maradna a helyén és ott talán befér a kezem.
(Főleg időhiány miatt kéne gyorsabb megoldás. Általában hétfőn megyek, pénteken/szombaton jövök, vagy ha itthon is alszom, az reggel/nappal pár óra és rohanás megint.)Youtube link lenne?
[ Szerkesztve ]
#?*@&!
-
mycso
Topikgazda
válasz Jimmy8 #83464 üzenetére
Ha nem csak "polírozgatva" van, hanem le van csiszolva a lakk, akkor nem tud besárgulni. A lakk szokott "megrühesedni" és besárgulni rajta.
De a bura az csak az egyik gond...mire ilyen állapotba kerül, jellemzően a foncsor/projektor is elkoszolódik, elhasználódik.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Nordik
őstag
válasz Jimmy8 #81208 üzenetére
És te hogyan cseréled, javítod? Kell forrasztani meg ilyesmi? Vagy csak elvagod, osszetekered a kábeleket és rá zsugorcső?
Sajnos nem igazán van lehetőségem itthon szerelni így egyszerű megoldást keresek. Amikor cserélve lett 5ezer forint munkadíjat kert a villamosságis, de nekem ennyit nem ér ha újra csak 1 évig lesz jó.
-
rob210
Topikgazda
válasz Jimmy8 #80922 üzenetére
Tehát nem szerelőknél jártál.
Utálom amikor ezzel hajtják el az ügyfelet, mert nincs kedvük levenni a szelepfedelet ami ennél a típusnál macerás, mert a szívósort is bontani kell.
CSak sok esetben akkor jut el hozzám a tulaj amikor már zabálja az olajat és hengerfejezés nélkül nem oldható meg a javítás. Ez mind mind az okos szerelők miatt van.
Nincs típusismeret, egyenlő jól van az úgy!
Pedig nem, nincs jól az úgy.
A múltkor is volt nálam egy 1.2 es clio vezcsere szelepek etc.etc. ahogy kell minden belőve.
Hölgy tulaj majdnem sírvafakadt, hogy csodát tettem az ő kis kereplőjével.
Szerencsére még pont időben érkezett, hogy ne maradjon kereplő.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
-
MC Pite
veterán
válasz Jimmy8 #79419 üzenetére
Nem vagyok biztos hogy olyan lesz az eredmény mint amire gondolsz. Nem fog kevesebbet enni, viszont minden dombon vagy kis gyosításnál vissza kell váltani, mert a mostanival ellentétben nem a nyomatékmaxon autótól. És csak a kisebb fordulattól sokkal halkabb sem lesz.
Tudom hogy faszságnak tűnik, de menj 120al. Ha ott tetszik, örülj neki, és még kevesebbet is fogyaszt. Ha az ár tetszik, a hosszabb végáttétel se fog.C verzió, gyűjtés, és M3 futóműben, váltóban, zajszigetelésben is jobb pályázni is, chippelve meg méginkább.
[ Szerkesztve ]
Spark RC TB | Fastroad SL2 | Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
KTU
addikt
válasz Jimmy8 #77207 üzenetére
Épp tegnap este kezdtem, (vasárnap lemostam a motort, és csak tegnap du. mentem az autóval, pár Km után dadogott, nem ment 1 henger biztosan) de ma délelőtt fejeztem be.
Egyrészt mert ma reggel ért ide a gyertya amit tegnap este rendeltem.
Amúgy is terveztem már a gyertyacserét.
Másrészt még este kompresszoros kifújás után se láttam annyira vízmentesnek hogy kivegyem a gyertyákat.
A kompresszor 10 bár-t tud, talán 25 - 30 L tartály, van hozzá pisztoly, de csövet kellett rá raknom.
Szóval még ekkor sem láttam eléggé vízmentesnek a fészket.
Törölgettem: hosszú vékony csavarhúzó + jó nedvszívó rongy.
De inkább ma délelőtt cseréltem ki, nagy meleg van, kiszáradt teljesen.Szerintem ne vegyél levegő spray-t, nagyon kevés amit tudnak, van itthon ilyenekből is pár fajta.
Ha nincs kompresszor, akkor törölgetés hosszú vékony csavarhúzó + jó nedvszívó vékony rongy.
plusz időzítsd úgy, (ha nem lennél elégedett a vízmentesítéssel), trafók nélkül hagyd kiszáradni.[ Szerkesztve ]
"Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G
-
rob210
Topikgazda
válasz Jimmy8 #76980 üzenetére
De ha zörög akkor ott a nyereggel lesz valami.
Nincs kikopva , a rugó jól lett berakva és elég feszes?
Ha az össze van rakva rendesen, annak zörögni nem szabad.
Eddig ilyet csak ott láttam ahol a hátsó rugót tették be előre úgy tessék lássék módjára, mert a két lukat nem érte át, ott tudott zörögni nem is kicsit.
De ha a rugó új és be van feszítve rendesen akkor az meg se moccan.A csikorgás meg sajna ilyen, bosch , brembo, ferrodo csikorog.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
#89309696
törölt tag
válasz Jimmy8 #76149 üzenetére
5W30 a gyári ajánlás, de simán elmegy 5W40-nel is. A sűrűbb melegoldali akkor előnyösebb, ha sokat van dögmelegben hajtva padlón, magas fordulaton vagy pályázva. Normál használatra, rövid távokra az 5W30 jobb. Bár minimális a különbség, az igénytelen motorkonstrukció miatt.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Feltörték a PROHARDVER!-es regisztrációmat! (vagy elvesztettem a belépési emailcímet, 2FA-t)
- Politika
- Synology NAS
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Rövid videón az Until Dawn mozifilm
- Melyik tápegységet vegyem?
- Hogwarts Legacy teszt
- OLED TV topic
- Csendben mutatkozott be a Samsung Galaxy Tab Active 5
- Ötletek, javaslatok, hogy még jobb legyen a PH! lapcsalád
- További aktív témák...