Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz zeon.hu #72398 üzenetére
1.9 dci 2005 ből, max 800ezer, de akkor nagyon felszerelt nagyon jó állapotú, nagy lekövethető az előélete.
Ezt erősen kétlem.
600ezer környékén már vannak, azokat mondjuk biztos nem venném meg.
Illetve az nem mindegy, hogy melyik 1.9, mert van belőle, olyan verzió amelyik elég bajos.Ezt pl. érdemes lehet megnézni, de 800nál többet ezért se adnék.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
veterán
válasz zeon.hu #72439 üzenetére
Nekem a második autóm gáz üzemű. Egy Octavia.
Csak olyan helyen vizsgázhat, ahol van gáz engedély is a vizsgabázison, ráadásul a szerelők sem nagyon szeretik.
Műszaki lejárta előtt át kell nézetni a gázrendszert, arról kell egy hivatalos kártya, ami 30 napig érvényes, ezzel kell vinni vizsgázni. Nekem full macera...ha nem így vettem volna anno, akkor bele nem rakatnám.
Idén már csak 1 évre kapott vizsgát, mert 10 éves a gáztartály. Jövőre már tartályt kell cserélni, kb.70 ezer ft. és csak ezután mehet vizsgázni. Legszívesebben kiszereltetném, de az is 100 ezer, mert vissza kellene papíroztatni is, meg a sok utánajárás....marad így. Én tuti nem rakatnék bele csak ha taxiznék, mert úgy megéri. Ez is az volt régen....[ Szerkesztve ]
HARLEY-DAVIDSON
-
veterán
válasz zeon.hu #72442 üzenetére
Számoljátok ki, hogy a kb.300ezer fornint, amennyibe kerül a gáz, megéri-e és mikor térül meg. Vegyétek figyelembe, hogy gázból 1-2 literrel többet eszik, legalábbis nálam így van. Az erő ugyanolyan, nem gyengébb a kocsi. Benzinről indul, majd 50 celsius foknál átkapcsol gázra. Ősztől tavaszig, tehát télen, több idő, míg átkapcsol, mert hideg van. Akkor tovább kajálja még a benzint is. Megy az automata szivató is ugye, többet eszik, mire bemelegszik annyira, hogy átkapcsoljon....
229-ért tankolok most a MoL-on, itt a lakhelyemen.Jól meg kell gondolni. Városban nem hiszem, hogy annyival jobb, inkább hosszútávra jó szerintem a gáz.
A környezetkímélése viszont jó. Víz jön a kipufogóból, nincs károsanyag kibocsátás.
[ Szerkesztve ]
HARLEY-DAVIDSON
-
MC Pite
veterán
válasz zeon.hu #72442 üzenetére
Rövid távon benzinből is eszik még.
Amit érdemes lenne: Forensis kártya + kb 25.000 Ft körül egy Eco tréning; bőven megtérül.
Bárki mindenki akinek idáig mondtam azt hiszi vicc, vagy nem tudom miért skippelik. (Szerintem meg hasznos.)[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
LamerGyuri
senior tag
válasz zeon.hu #72480 üzenetére
Alapjában véve igen, ha a táp és hangszórócsatlakozó szabvány DIN-es. Antennacsatlakozást előtte ellenőrizni, ha szükséges, átalakítót beszerezni előre.
Ja, és ha nem valamelyik gyári Renault-ra váltasz, a kijelző és a kormánytáv nem fog többé menni. Hacsak meg nem veszed az átalakítót aranyáron."Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
LamerGyuri
senior tag
-
veterán
válasz zeon.hu #72488 üzenetére
Akkor nekem is lenne kérdésem ezzel kapcsolatban...
Scenic 3.
Esetleg másik fejegységet lehet bele rakni? Milyen alternatívák vannak?
Csak kiszedem és berakok egy újat, ezáltal funkciók megszűnnek, vagy van olyan, ami kezeli továbbra is a dolgokat? Esetleg gyári Renault csak újabb? Nem tudom, csak találgatok...régi autókhoz vagyok szokva, nekem ez már a NASA űrtechnika ez a kocsi
ilyen van benne...[ Szerkesztve ]
HARLEY-DAVIDSON
-
veterán
-
veterán
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz zeon.hu #72564 üzenetére
7 ülésnél ugye nem fér a csomi aljába, van ahol alulról húzzák fel (azt hiszem a Verso is ilyen), van ahol habot kapsz. Ha találsz bontóban, akkor mankókerék és be a csomagtartóba.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
-
Gombinyó
őstag
válasz zeon.hu #72575 üzenetére
Értem, de gyárilag nem volt az autóban és a márkaszerviz se fog érte felelősséget vállalni.
Csak gondolatébresztőnek szántam, mert én is ebben a cipőben jártam (a helye megvan az autóban, de a szerkezet nincs benne alvázszám szerint, olcsón tudtam volna szerezni bontottat) és végül ezért maradtam a gyári defektjavító szettnél. Ha nagyon messze kell mennem meg berakom a "pótkereket" a csomagtartóba egy zsákban. -
veterán
válasz zeon.hu #72624 üzenetére
Jó, oké, legyen ez a baromság, de a hülye állatja, aki így közlekedik, hogy hátul semmi sem világít, bele sem gondol, hogy valaki utoléri és telibe vágja...valamelyik nap késő délután, már majdnem full sötét, elöl a led, hátul semmi. Rá is villogtam, hogy hé! Haver! Kapcsold már fel a villanyt bakker? Elhiszem, hogy vagányul néz ki a verda tőle, de hogy valaki ennyire aluliskolázott legyen, hogy baleset veszélyes, amit művel.
Itt komoly szigorításra lenne szükség ezügyben(is).
De most komolyan? Ki a f.szom találta ezt ki az új kocsiknál? Ki volt ennek a szellemi atyja? Nem gondolkozott el azon, hogy nem csak szikrázó napsütésben autóznak az emberek, hanem rossz látási viszonyok között is?
Suzuki Vitara-k előnyben! De több márka is élen jár ebben a fergeteges újításban[ Szerkesztve ]
HARLEY-DAVIDSON
-
mycso
Topikgazda
válasz zeon.hu #72632 üzenetére
A DRL, (csak elől) használható külterületen nappal és jó látási viszonyok között.
Helyzetjelző+tompított éjszaka és korlátozott látási viszonyok között kötelező.De mint kiderült én világítási bűnöző vagyok, így ennek tudatában kezeld a válaszom.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
veterán
-
mycso
Topikgazda
válasz zeon.hu #72956 üzenetére
Kivenni kilehet (talán a laguna 2-t kivéve, mert ott retesz is fogja a kártyát).
Ezután természetesen elkezd sipákolni az autó, viszont bezárni nem engedi.Menni már párszáz métert mentem úgy, hogy párom kiszállt és nála volt a kártya. Azt nem tudom, hogy valamennyi idő után leállítja-e az autót (szerintem nem, és a sipákolás is megszűnik)
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
harry
veterán
válasz zeon.hu #73109 üzenetére
Most kell hirtelen gyors megoldas?
Megane1-nel pl. volt az ajto zarszerkezetenel egy 'nyilas', amit pl. egy csavarhuzo segitsegevel elforditva be lehet zarni az ajtot (kellett is, amikor 0-re merult az aksim), gondolom itt is van valami hasonlo szerviz megoldas.Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
gypiero
tag
válasz zeon.hu #73764 üzenetére
Hasonlóval küzdök én is. Plusz nekem az alapjárat is vacakol néha, valamint mil lámpát is kapcsol és check emissions is megjelenik, pedig a katalizátor jó. Nekem pillangószelep takarítást ajánlottak (előtte kösd le az akksit), ha ez nem, akkor valahol fals levegőt szív, érdemes a tömítéseket is cserélni. Diaggal nem néztétek, hogy van-e hiba?
-
gypiero
tag
válasz zeon.hu #73768 üzenetére
Nincs mit. Közben elolvastam újra a hozzászólásod, a főtengely holtponti jeladó csinál még olyat, hogy nem indul be tőle az autó. Tipikus tünete, hogy ha indítózol, meg sem moccan a fordulatszám-mérő, plusz ha arrébb tolod egy kicsit az autót, akkor meg beindul. A váltó fölött van a blokk oldalára csavarozva 2db 10-es fejű csavarral, ilyen pillangó alakú cucc, sokszor elég az is, ha meg van takarítva a csalakozója. Ha ez a hiba, egy diag viszont ezt azonnal megmondja. Ha esetleg Hajdú-Bihar vagy Szabolcs megyei vagy, szívesen segítek a kiolvasásban.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Könyvajánló
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Nintendo Switch 2, vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- Eredeti játékok OFF topik
- Metal topik
- Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia topik
- Fotók, videók mobillal
- Vodafone mobilszolgáltatások
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen