- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Asszociációs játék. :)
- Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Konvektor korszerűsítés - Computherm KonvekPRO felszerelése Q7RF szobatermosztát
- Szivat a ONE. Digi és követeléskezelő (Második rész)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Digitális Állampolgárság Program
- Mindent a StreamSharkról!
-
LOGOUT.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz FrankMonzano #36596 üzenetére
Cliónál ez alapból hiba sajnos, nem egyszer kellett már cserélni.
Felesleges a drágát megvenni!
Valami megbízható de minnél olcsóbb verziót vegyél.Hát nem tudom azóta már túl vagyok egy két fojtószelep tisztításon és mindegyiknél diagolni kellett.
Nem tanulja vissza az alap gyári értékeket.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
tresh
veterán
válasz rob210 #36595 üzenetére
Diag nélkül is be kell állni a pillangónak párnap után alap értékre bár emlékszem nálad nem tette. Amúgy ja a map-ra nem is gondoltam
Érdekes m2-nél 2 -t raktam össze nem kellett 1,4/1,6 m1 nél az enyémet se kellett ECU vezérlőt kéne megnézni ki gyártotta lehet abban van válasz
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz FrankMonzano #36592 üzenetére
Folytószelep tisztítás után minden képpen diagra kell tenni, mert az alapjáratod magasabb lesz a normális értéknél.
Egyébként ez nem felső holtponti jeladó és nem is alapjárati motor.
Ezt a jelenséget a beszívott levegő hőmérséklet jeladó produkálja.
Hidegen ingadozik mint az állat, aztán ha bemelegszik a motortér szépen megnyugszik és onnantól nem rángatja össze vissza az alapjárati motorodat.Szvsz vedd le a csatlakozót indítsd be a kocsit ha ugyan az a jelenség magyarán nincs változás akkor az van megdögölve, ez legyen az első kiindulási pont az alap értékek visszaállítása után. Ha ezek megvoltak és nincs változás haladunk tovább.
Renault power
-
tresh
veterán
válasz FrankMonzano #36593 üzenetére
Jut eszembe ha pillangót takarítottál és visszatettétek diaggal nem ártana neki alap értékeket adni mert lehet csak azért csinálja ezt mert nem alapértéket vesz fel. Ill ha minden igaz 3-4 napon belül magától visszarakja az alap értékre. Talán Rob-nál volt ilyen vagy lehet rosszul emlékszem
-
FrankMonzano
őstag
válasz FrankMonzano #36590 üzenetére
Felso holtponti jelado, megvagy. Ez mit befolyasol amugy?
Tresh: pont most kerestem ra en is . Az alapjarati motor akkor vakvagany ???
[ Szerkesztve ]
-
tresh
veterán
válasz FrankMonzano #36590 üzenetére
nem , nem az is lehet simán Mindent végig kell nézni és szépen kitakarít majd vissza aztán rögtön kiderül mi a ludas
[ Szerkesztve ]
-
tresh
veterán
válasz FrankMonzano #36586 üzenetére
FHP?
-
tresh
veterán
válasz rob210 #36585 üzenetére
Clio sokkal keményebb játékszer és belefér neki a keretbe + alapból 170 le a lába alatt turbó nélkül (egy hibaforrás off)+250kg val könnyebb. Aztán ha kevés lenne neki akkor tényleg bagoért vesz hozzá turbót és onnantól koporsó az autó mert úgy megy Persze alapból a 2 liter Tamás megane 2 lenne a király de annak kint is elkérik az árát
[link] kicsit moddolt ecu-val
[link] 2liter Tamást is megfogja a súly végett -
FrankMonzano
őstag
Sziasztok! A clio tech run gepemnek hidegen ingadozik az alapjarata. Amikor beinditom kb 2000-2500 az alapjarat, ja hozzaerek a gazhoz elkezd inhadozni 1500-2500 kozott. Ez melegen kb 20 perc utan elmult. Hetvegen kipucoltuk a pillangoszelepet megfelelo tisztitoval. A jelensegen annyit valtoztatott ez, hogy mar melegen sem hagyja abba az ingadozast. Rettento idegesito. Elso 15 percben menet kozben, ha elveszem a gazrol a labamat is gyorsul az auto. Mi lehet a gond? Alapjarari motor?
-
rob210
Topikgazda
Akkor már inkább egy megane sport.
2T mondjuk.
Még is csak kényelmesebb és nem is kis autó.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Ne haragudj, eddig egy értelmes srácnak tűntél, de ha az E39 egyáltalán felmerült mint lehetséges darab akkor komoly baj van az üzleti érzékeddel, hogy finoman fogalmazzak.
Egyszerűen nem egy kategória a két autó.
Az E46 már más dimenzió, de én szvsz messzire kerülném a BMW-t azt csak nagyon vastag zsebbel lehet fentartani, normálisan, mert ha csak ki akarod taposni a szemét, és pár hét 2-3 hónap után továbblépni akkor uccu neki, kint nincs értéke a kocsiknak, de hosszú távra azokba se ülnék át.
Továbbra is azt mondanám a döntés a tiéd, de mi a túrónak kockáztatni rizikózni megint, hogy belenyúlsz valami szarba.
Főleg ha az Ódit meg akarod csináltatni.
Akkor erősnek ott lesz az ódi elrohangálósnak megbízhatónak meg a megane.Egyszóval nem értem most mi ez nálad.
Tudom, hogy régóta rá vagy kattanva a BMW-re, de én óvva intelek tőle.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Ck.
addikt
Köszönöm srácok a tanácsokat, fejmosást, egy kicsit már kezdek tisztábban látni, de azért ott van még a bugi a seggemben.
Ha megengeditek és offban még elfér, akkor megmutatok még pár jelöltet, amik beleférnének az Ódi felújítás mellett a szűkös keretekbe:Konkrétan ők lennének azok: E39 I E39 II
E46 I E46 II E46 IIIÉs egy ilyenem lenne cserébe (ez nem az enyém): [link] mínusz tempomat
[ Szerkesztve ]
-
Sly189
senior tag
mycso: Ezt figyeld!! WTF?
-
Doki16
addikt
válasz rob210 #36576 üzenetére
Igen emlekszem ra. Csak megprobaltuk azt a dolgot először ami ingyen van Nem az lett felujitva ami benne volt hanem egy masikat hoztak ezert cserebe. Nagyon sok penzt elvitt most az auto, de remelem, hogy 200000-ig mar csak olajat kell majd benne cserelni.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Nem segített a testkábel, mert nem az volt a baja. Felraktuk a frissen csinált teljes réz kábelt és sarukat és annyit értünk csak el vele, hogy 0.01 ohm volt már csak mindössze az ellenállása az egész autónak Szétkapták az indítómotort és meg volt égve benne minden. Ha megint gyárit szerettem volna bele az 120k lett volna. Jó lesz a felújított 2 év garis is 35k-ért Sajnos ez most jól lenyúlta sötétítő fóliázás árát amit tavasszal terveztem. Mind1 most már nyugodt lehetek, hogy 1 év múlva megy a következő kötelező szervizre.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
dhgm
tag
válasz bucilali #36570 üzenetére
Hát annyiért már komoly gépet kapsz, én azt mondom nyugodtan válogass a használtautóról. Ha találtál alanyt itt biztos mondanak rá a kollégát vmit. De arra ne számíts, hogy pusztán kép alapján valaki el tudja dönteni a jó vétel tényét...
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
Doki16
addikt
Elkészült az autóm és megígértem, hogy leírom a baját ha minden rendben lesz már vele. Ez volt az előzmény: [link]
A hiba az volt, hogy 4 év és 100000 km megadta magát az önindító. Eléggé szégyen ez a valeora nézve. De most már készen van és nagyon pöpec Remélem jó sokáig nem lesz gond vele.
Itt egy videó az előtte és utána állapotról: [link] Hallható a különbség
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
bucilali
aktív tag
Hali Mindenkinek!
22 éve vagyok boldog, elégedett tulajdonosa egy R 19 1,4 benzines járgánynak. Jelenleg is kifogástalanul üzemel, csak az idő, ami eljárt felette. Szeretnék váltani, de csak Renault jöhet szóba. Benzines legyen, legalább 1,6-os. Max. 1,5 millát szánok rá sallangokkal együtt.
Segítsetek, vagy ha van valakinek eladó, ne tartsa magában.
Köszi és üdv: bucilali
Ha nem megy, eröltesd!-Ha eltörik, úgyis ki kellett volna cserélni....(Murphy)
-
Kakaduku
senior tag
Ha már az alkatrészeknél tartunk. Vonószemet keresnék 2008-as Clio-hoz. Tudtok esetleg egy jó bontót, ahonnan be tudom szerezni?
-
feco6512
tag
Sziaztok tudna valaki segiteni hol kapnák anyát a hőterelő lemezhez ami a kézifék alatt van a kipuffogó felett a kocsi alján.96os clio.betéteket cseréltem kéne állitanom a kéziféken de annyira rá vannak rohadva az anyák hogy csak roncsolással tudom majd levenni.Olyan érdekes lemezanyának vagy minek néz ki vagy mit lehet feltenni helyette?
-
tresh
veterán
ha 2000 körüli faceliftes e39 ről beszélgetnénk 540i v8-as motorral és nem számít a benya ára akkor kéne nekem is de csak hétvégi hobbi autónak. Amúgy vagy 530 dezső vagy 540i alatta lomha hiába kapar hátul ha nincs kraft Amúgy meg "hülye" ne légy ha kell a nyomaték akkor 2liter Tamást veszel a rönyóból és minden gázfröccs élmény lesz..
-
rob210
Topikgazda
Na akkor adok neked ész érveket az érzelem helyett.
A Renault sokkal fiatalabb nem kérdés melyik lesz tovább autó.
Ne a presztizs számítson, mert az út szélén állva b@szhatod a presztizst amikor egy renaultos vontat el.A másik mi egy hónap eltéréssel vettünk autót a báttyámmal.
Én a renaultra nemrég leírtam mennyit költöttem.
Azt pedig, hogy a tesóm mennyit a bmw-re azt nem írnám ide le, nem férne ki.
Cserébe én 7.5-el eljárok ő meg 9.5 el.
Egyszó mint száz ha megakarod magad szop@tni vegyél öreg széthajtott bmw-t.
Feszíts benne és érezd a feelinget.
Mert feeling lesz azt aláírom, de se anyagilag se érzelmileg nem fogsz jól kijönni a dologból, ha szopó rollerre tesz a vas.A döntés persze a tiéd, az érzelmek nagyon befolyásolják az embert, csak múlandóak.
Ha gondolod szívesen elküldöm a bmw hibalistáját az enyém mellett felsorakoztatva privátba, de ide tényleg nem pötyögöm be.Bár azzal is tisztában vagyok, hogy te dieselfüstös vagy és nyomaték fan, de nem olyan rég mintha a megbízhatóság lett volna fontos neked..
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Nem vétkeztél jó kocsi az, csak köss barátságot egy lakatossal, mert ha az elkezd rohadni havonta kell lakatolni.
3at rugtak már le magukról a cimboráim nagyon szerették de mindegyik rohadt, sajnos szar anyagból készültek.Ha garázyos volt és te is vigyázol rá akkor nagyon jó kis gép az, anno én is nézegettem, de nem találtam olyat amin nem volt rohadás.
Renault power
-
Ck.
addikt
Kaptam ma egy ajánlatot, szőrt szőrért a 2006-os 1.6 Renőt cserélni egy fullos, vajbőrös 97-es E39 523iA-ra.
Szerk.: Illetve egy 2000-es 323Ci-re.
Tudom nem mai csirke, de bömbi és hátul is hajt. Gondolkodási időt kértem egyelőre.
Tőletek meg érveket ide-oda.[ Szerkesztve ]
-
tresh
veterán
válasz AthlonXP #36548 üzenetére
Anyos ules tuzfalon van hely pont a muyszerfal alatt ott jon be/ki par kabel gyonyoruen el lehet huzni oldalt az also oldalso burkolat alatt es pont hatul az ules mogott jossz ki onnan meg szabadon oda teszed ahova akarod nalam anno az ules hatara volt felrakva igy nem zavart es femen volt tehat melegedni se melegedett. De ha most allnal neki akkor garage vagy min 15fok mert a muanyag elemek nem kamazak a hideget es tornek
Rob megelozott
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz AthlonXP #36548 üzenetére
Ha szembe állsz a motortérrel akkor a második tűzfalon bal oldalt ahol a nagy biztosítékok vannak, van egy gumi harang. Azon tudod bevinni a tápkábelt.
Utána a küszöbborításban el tudod vezetni szépen nem fog látszani.
Hátul pedig az ülés mögött kihúzod és már a csomagtérben is vagy.
Érdemes behúzó szálat használni én bowdennel csináltam.Ha kell kép holnap lefotózom neked, ma már biztos nem megyek le a kocsihoz.
Renault power
-
AthlonXP
őstag
Sziasztok!
Szeretnék külön erősítőt bekötni a kocsiba ( Megane 1, PH2, 2002 ferde hátú ), de nem tudom, hol lehetne az akksitól elvinni hátra a csomagtérbe a táp kábelt neki.
A fő probléma a kábel bejuttatása volna a motortérből a fülkébe. Aki kötött már be erősítőt ilyen kocsiba, az hol vezette be a kábelt?Ja és szeretnék venni alufelnihez, középre való emblémát, hol lenne érdemes utána nézni. Ehhez a kocsihoz kell az is. Matricát már találtam, de nekem a műanyag kupak kéne.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
-
tresh
veterán
válasz rob210 #36537 üzenetére
én meg ilyet már csak le kell verekednem az asszonnyal hogy kombi lesz
-
Josi
senior tag
A motorkód valószínüleg K4j750
Gyujtótrafók ne Sagen vagy Valleo legyen. (Beru, Denso a javasolt elsősorban)
Ha megkapta a törődést, akkor nem szokott gondja lenni. (legalábbis nálam. )
Diagra kellene dugni.
De a hűtőviz hőmérő szerintem nagyon fenn van. Nálam még nem csinált ilyent az elmúlt 12 évben.
És ahhoz képest, hogy meleg a motor és áll egyhelyben magas az alapjárati fordulatszám.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
rob210
Topikgazda
Ezt felejtsd el, amúgy megbízható használható autó, iszonyat raktérrel, mert az ami a kombiban van már nem csomagtér.
A trafót írta tresh, a másik ami még típus hiba a hátsó lengéscsillapító törés.
Az alsó szemnél el szokott repedni és elpattan egy idő után, ha az már cserélve van akkor jó.A kiszemelt példányról pedig annyit, hogy a service legjobb esetben az alacsony olajszint miatt világít, ami gondos gazdára utal, rosszabb esetben meg egy motorcserére.
Egyszóval ezt a konkrét példányt felejtsd el, ez leharcolt.De ilyet érdemes keresni, ha nagy raktér kell, amúgy én is az 1.6-ost ajánlom és nem azért, mert nekem is az van. Hanem, mert egy kombihoz az az alap motor szerintem, ha nem forgalmi akadály akarsz lenni.
Renault power
-
tresh
veterán
Szia,
Nem tudom mi a keret de első blikkre ami nekem feltűnik : agyon ült első ülés+ lekopott kormány ( 305k futott autómba majdnem új a kormány állapota és gyári) tehát ebbe a 145 ezer csak km óra szerint van ami még nem baj de ugye serv felírat se azért világít mert minden rendben.. ha munkás autónak kell 1 évig hogy vigyen a-b be még bír aztán belököd az első bontóba lehet érdemes foglalkozni vele amúgy nem. Motorikusan nem rossz ez az 1.4 16 v általában gyújtótrafó hibák szoktak lenni ha sagem/valeo van benne azt cser és utána semmi extrát nem kér csak benyát és rendes gazdát. Bár a kombihoz szerintem nem túl ideális választás inkább az 1.6 16 v erősebb és klímánál se hal meg. Fogyasztás eltérés meg minimális. Jó állapotú m1 ph2 -öket én 500-600k között keresnék
[ Szerkesztve ]
-
t1
veterán
Sziasztok érdemes lenne ezt meglesni? [link]
Ennek a motornak / típusnak mi a buktatója? Illetve a "SERV" miért világíthat?
-
-=Tiger=-
tag
Hello!
Nekünk "is" van egy Thaliánk. 2003 1.5dCI 68Le
A hibakódok nagyon hasonlók...
Nekem is van egy féklámpa hibakódom, most pontos kódot hirtelen nem tudok hacsak nem megyek ki és megnézem.
Járműsebesség... már cseréltem benne jeladót is. Van amikor mutatja, van amikor nem... :S
Elég idegesítő...
Amit én tapasztalok: alacsony fordulatszámon enyhe rángatás?! Megjegyzett adatokat én is töröltem anno. Eleinte hidegen nagyon ingadozott utána a fordulatszám, de egy idő után beállt. Húzni szépen húz. A Megane-al ellentétben, ha álló helyzetben kövér gáz-t kap akkor füstöl, de ez mindig is így volt, meg eleve egész más a két motor.
Röviden ennyi...
Amúgy hibátlan... igaz 2.5 éves 16E Km-es kora óta nálunk van. Eddig szinte abszolút költségmentes volt. "Lassan" ki kell a futóműben cserélni 1-2 ezer forintos cuccot.
Amit viszont kérdezni akarok... mesélj pár mondatot a kocsi előéletéről és hogy esetlegesen lett e valamilyen egység újraprogramozva az autón? Egy hibásan felprogramozott ECU okozhatja a motor nem megfelelő működését. (ezt tapasztalatból tudom)
A kép pár napja készült:
...természetesen nem óra korrekció után.
[ Szerkesztve ]
-
mycso
Topikgazda
-
#42667776
törölt tag
mycso Sajnos Miskolcon nincs senki abban a körben akiket Én tudok, de Erdőtelken van. Régóta foglalkozik polírral, számlaképes is. Ha az neked megfelel akkor küldöm a nevet, számot és fel tudod venni vele a kapcsolatot. Ma beszéltem vele, azt mondta nyugodtan keresd.
-
tresh
veterán
válasz sanyirenyo #36522 üzenetére
Akkor viszont erdekes :/
-
cellpeti
nagyúr
Sziasztok!
Másnál mennyit eszik a Megane 2 autópályán? Nálam 7.5 - 8L és 130as tempóval mászkerálok. Megane 2 1.6 16V
Tigris, tigris, csóvafény...
-
rob210
Topikgazda
válasz sanyirenyo #36520 üzenetére
pedig csodák nincsenek.
Ha füstől nem égeti el a naftát ha pedig nem égeti el az azt jelenti nem kap elég levegőt.
Ha nem kap elég levegőt akkor a turbót és a levegő csöveket kell megnézni.Ha a szelepnél méred a turbónyomást és ilyen alacsony akkor az azt is jelenti, hogy már ott nincs meg a megfelelő mennyiségű levegő.
Tehát akkor a turbó felújítás után, hogy lett kimérve ?Nem tudsz valami ismerőssel haver szomszéd sógor anyós cserélni egy turbót?
Rögtön kiderülne mi a helyzet.
Renault power
-
sanyirenyo
újonc
válasz diablo1984 #36518 üzenetére
ott mérem a turbónyomást így nem is tud kinyitni a szelep.
-
diablo1984
veterán
válasz sanyirenyo #36513 üzenetére
Ez ugyanaz az elv, mint ami az 1.9tdi-n volt, a garett gt15-ös. Van pár szelep, ami a turbó nyomását befolyásolja, anno nekem is cserèlni kellett, mert nem ment az autó, persze hibakód az nem volt!
Viszont nálam ha a turbó kis szabàlyzóján azt a kis vèkony csövet ha lehúztam, akkor nem tudta tiltani a turbót ès 2 baron is töltött, lényegében nem engedte el a nyomást.
Egy próbát megér neked is, talán.....
-
Hugo85
aktív tag
válasz sanyirenyo #36516 üzenetére
Azt az eshetőséget kizárjuk, hogy a felújítás nem sikerült jól?
Wastegate nem tud kiakadni/átszakadni vagy bármi? Azt nem tudjátok nyomás próbázni, hogy tényleg annyinál engedi-e el a felesleges nyomást? -
tresh
veterán
válasz sanyirenyo #36513 üzenetére
Ja már látom telon nem tudtam nagyítani
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz sanyirenyo #36512 üzenetére
Nagyon alacsony a turbó nyomás, azért füstöl feketén. Sok a nafta, kevés hozzá a levegő. Az összes nyomás csövet ellenőrizni kell. IC nem kapott követ? Nem szorult be a turbón a szelep?
tresh 2 féle rendszer van, az egyik vákuum vezérelt, a másikat a nyomás vezérli. Nem ismerem a pontos típust, de meg kell nézni, hogyan viselkedik a turbó reguláció.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz sanyirenyo #36497 üzenetére
Ezt a nyomást padlógázon mérted?
-
tresh
veterán
válasz sanyirenyo #36507 üzenetére
Németeknél néztem dci topikba 1.5 dci nél írta a srác hogy neki ezt dobta igaz 106 lovas. No mindegy én 100% biztos vagyok hogy a turbó töltés/szabályzásnál van a bibi főleg ha új a turbó, ill hogy 0,2-0,3 bar-t tölt. Ennek lambda-s a turbó vezérlése ugye (vákuum) vagy rosszul emlékszem ? Mert ha igen meg kéne nézni hogy gáz adásra egyáltalán mozdítja e a geo kart.
-
tresh
veterán
válasz sanyirenyo #36504 üzenetére
DF004 turbo charging pressure sensor circuit a hiba kód ( nyomásérzékelő) itt tuti turbó gond lesz és nem mechanikus hanem elektronikus.
-
mycso
Topikgazda
válasz sanyirenyo #36504 üzenetére
Esetleg még ITT tedd fel a kérdésed, hát ha tudnak valami okosat mondani, ott több a tapasztalt renaultos.
Egyébként nekem is turbó hibának tűnik az alapján, amit leírsz...“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
tresh
veterán
válasz sanyirenyo #36499 üzenetére
hmm.. akkor nem nagyon értem hogy hova tűnik el a turbó nyomás.. Mert az erőtlensége tuti ebből fakad legalábbis az általad leírtak alapján. Esetleg még egy turbó szemre vételezés (ha nem volt) nem e lóg/kotyog. Ha meg kergeted egy hosszabb távon akkor se javul a helyzet ?
Új hozzászólás Aktív témák
- Tőzsde és gazdaság
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Politika
- Sorozatok
- Spórolós topik
- Futás, futópályák
- Új cégtől származó rendszerchipról árulkodik a Lenovo friss platformkódja
- Milyen okostelefont vegyek? OFF topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- Chernobylite 2: Exclusion Zone - Elindult a Kickstarter kampány
- További aktív témák...