Új hozzászólás Aktív témák

  • bunkomen

    aktív tag

    Sziasztok,

    Hátha segítség lesz valakinek, úgyhogy leírom.

    Kingston Hyper Fury 8GB modulom 4 éves korában bedöglött. Memory Management kék halállal. Mivel az AQUA 3 év garanciát vállalt, már majdnem elkönyveltem a veszteséget. De aztán a kezembe került a gyári doboza és az abban levő kis füzet, amin felfedeztem a Lifetime Warranty feliratot. Aug. 22-én felvettem a kapcsolatot a Kingston supporttal. Angol tudás nem árt. 24-én kaptam is a választ egy kérdőívvel kapcsolatban. Különböző adatok, hibakép, lakcím, hol vettem stb. Megválaszoltam, majd még kértek bizonyíték gyanánt képet a számláról vagy akár a ramról is elég lett volna. Ezek után továbbítottak a szerviznek, akik másnap írtak, hogy küldenek másik modult, de várjak türelemmel, mert csúszás várható. 28-án feladták DHL-el Németországból. Tegnap szept. 3-án pedig már be is üzemeltem az új modult a gépbe.

    Le a kalappal a cég előtt. Nulla kukacoskodás, nulla kifogás. A szükséges adatok után már küldték is az új alkatrészt. Ráadásul nemzetközi postához képest, szerintem teljesen gyorsan :R

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés