- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- sziku69: Szólánc.
- Aggregátor gondjai, örömei, és elmélkedései
- Chosen: Canon 5D II - portrézás 2025-ben
- zebra_hun: Hűthető e kulturáltan a Raptor Lake léghűtővel a kánikulában?
-
LOGOUT
A RAM (az angol Random Access Memory rövidítéseként), magyarul közvetlen hozzáférésű memória. Egy közvetlen elérésű írható/olvasható adattároló eszköz. A RAM tárolja a CPU által végrehajtandó programokat és a feldolgozásra váró adatok nagy részét. Az adatok csak addig maradnak meg benne, amíg a számítógép feszültség alatt van, kikapcsoláskor a benne tárolt adatok elvesznek.
Új hozzászólás Aktív témák
-
darál0w
Jómunkásember
hali.
én teljesen laikus vagyok ebben a témában.
eddig nem igazán fgolalkoztam vele,minden auton volt,tuning közben is.
mire yok ezek az időzítések? -
*Z/\ck*
aktív tag
Az Up-os üzi véletlen kétszer men el úgyh bedobom megint a segélykérést
Az alaplapom eredetileg 4slotos, és max 6giga ram fér bele. ennek ellenére nekem a 4x1Gb geil ultrámból hárommal működik, ha berakom a negyediket minden sötét.Tudnátok segiteni?
-
karika011
tag
Sziasztok!
A haverom gépében van 2x2Gb kingmax ram KLDE88F-B8KU5 .Lehet ezeket 1066 Mhz-re húzni.Nem találom a kingmax oldalán az ezekhez való supportot.(A gép egyébként:abit ip35p,core2duo e7300 ,9800gt stb.) -
Piktorka
csendes tag
Köszi, hogy ilyen aranyosan válaszoltatok a kérdésemre, talán nem vagyok szaki, s butaság amit kérdezek, de ez a forum mindenkié.
-