Hirdetés

2024. június 17., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-06-07 08:51:53

LOGOUT.hu



Mobil flottát, de milyet?

Ha szeretnéd a mobil számládat csökkenteni, ismerőseiddel ingyen beszélgetni, akkor neked egy jó mobil flottára van szükséged!
Általában ingyenes regisztráció után vagy e-mailben, telefonon kaphatsz tájékoztatást a flottáról.

Számhordozás előtt végezz adategyeztetést a régi szolgáltatódnál!

Érdekeltségbe tartozó flottát promotálni tilos!

A belépéshez szükséges ajánlások kérése, keresése csak ide kattintva lehetséges!
A mobilflotta topikban törlésre kerülnek az ilyen jellegű hozzászólások.

Készült egy összefoglaló táblázat a népszerűbb flottákról, észrevételekkel a topikgazdát keressétek:
KATTINTS IDE A TÁBLÁZATÉRT! (Utolsó frissítés: 2024.06.05.)
Ebben megtalálhatók az adott flották kapcsolati adatai is.

A routerekkel kapcsolatos kérdéseket ebben a topicban tegyétek fel, mert ott hozzáértők tudnak tanácsot adni! Ennek a topicnak a témájához pedig nem kapcsolódik szorosan.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#33677) sanyika007


sanyika007
csendes tag

IQPro, folytatás:

Sziasztok,
sok negatív véleményt olvasok mostanában a flottáról, szeretném megosztani most az enyémet (pozitív). Lassan egy éve vagyok már flottatag. 4 gigás csomagban vagyok, hang és adat. Nekem az elejétől kezdve a telenor számláz, mytelenorban fizetem be a számlát, ahol gyönyörűen részletezve van minden. (Megjegyzés: vállalati ügyfélként tudsz regisztrálni, nem magányszemélyként).

Még a számlázási ciklus elején volt két rossz számlázás, ezt email után gyorsan javították nekem ("aktuális számla befizet - következő annyival kevesebb" megoldással).
Nekem volt egy olyan problémám is, hogy valamiért az első 4 gb elfogyasztása után lassított netem maradt nagyon sokáig. Megjegyezném, hogy ez megközelítőleg 30kb/s, ami elég használható GPS-re, sok más alkalmazáshoz és webes böngészésre is, spotify, webrádió és még a legrosszabb minőségű youtube videók is elmennek rajta. Emiatt én februártól szeptemberig ugyan írtam pár mailt erről Istvánéknak és a telenort is hívtam, de nem sikerült javítani a hibát.
Ezután István javaslatára elmentem telenor ügyfélszolgálatra írásos panaszt tenni, a hiba végül technikai volt (telenor oldalon), 2 héten belül javították, jóváírták a net árának felét (arra az x hónapra), így most hasít a 4 giga és valamennyit vissza is kaptam.

Megjegyezném, hogy kéréseimre legtöbbször 1 napon belül jött a válasz, sokszor néhány órán belül, akár este 10-kor is vagy hétvégén. A komunikáció rövid, lényegretörő. Ne üzleti leveleket várjatok. Pár személy csinálja a flottát, szerintem nagyon jutányos áron lehet előfizetni. Akinek rengeteg egyedi igénye van, vagy gyönyörűen fogalmazott válaszleveleket vár (30 napon belül khmm, ott se ég a ház mr azonnalakarokválaszokat emberkék), az válassza a hello data és társait.

Nekem átlag 4000 forint körül van a számla, ez ugye 80+80 beszélgetés (ezt remélem módosítják valamikor 160 univerzálisra, volt erről szó itt a fórumban, még nem kérdeztem rá) és 4 giga internet, de itt nagyon fontos megjegyezni, hogy ez a net számomra gyakorlatilag korlátlan. Viber, messenger, menetrendes alkalmazások, webes rádiók mind mennek vele lassítás után. Ez szerintem már kevés flottánál van így, nagyon használhatónak tartom.

Tudom, hogy már mindenki HD videókat akar nézni 8 VP-n-en 6 ip-n keresztül csakhívható desemmiértsemfizetek adatmegosztós fősim-deannyira-nem-hogy-ezért-isfizessek és még a számom is maradjon meg sőt a régi flottában blablabla megoldással. Nektek a hivatalos partner való, publikus csomaggal, ügyfélszolgálattal. Drágább? Igen. Pont azért, mert ki kell fizetni az embereket, akiknek a feladata az elég gyakran nyakatekert igények kielégítése, vagy a felvilágosítás, hogy ez így hülyeség.

Aki pedig megérti, hogy aprópénzért kevesebb (de megfelelő) szolgáltatás jár, havonta rá tud nézni a számlájára és írni egy mailt ha valami rossz, az használja bátran.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.