Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bambano: Bambanő háza tája
- nonsen5e: DPD tapasztalatok
- eBay-es kütyük kis pénzért
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- mefistofeles: Az újkori csalók...
- Kalandor: Habemus papam
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
busman
veterán
Scarabeo- ba milyen olajat?
-
dJ Peer
aktív tag
De jót nevettem így estére!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
T0mBd1gg3R #17734 üzenetére
nem gyújtás, mert durrogna, vagy be se indulna.
millió dolog lehet
4T ne hasonlítsunk egy 2T robogóhoz a Sepiánál
ez egy állandó nyomáskülönbségű karbi ami rajta van. nem tudod hogy kell hibát keresni, akkor ne vágj bele, mert nem biztos hogy az a baja. mivan ha falsot szív a tolózár membránházánál? vagy akkro mivan ha valami sufnimester egy foggal félrerakta a vezérlést? te meg itt állítgatod a karbit. azt nem tudod megfejteni, hogy mi a baja, dús, vagy szegény. mit állítasz rajta? -
Area51
csendes tag
válasz
T0mBd1gg3R #17736 üzenetére
Ne haragudj meg nekem igazából mindegy mit csinálsz,de mondasz,írsz olyan dolgokat hogy be hugyozok a röhögéstől!
Ha el viszed egy szerelőhöz az max 5000ft.ért be lövi neked ha lehet.és meg fogja mondani mi a probléma!!Ha már ennyire nem sejted a dolgot!
Nem akarlak bántani ezt nem ezért írom! -
válasz
Area51 #17735 üzenetére
Azt mondta nem nagyon keresgélte a hibát, mert minden 4 ütemű 50-es szarnak tűnt neki amin eddig ült, úgy volt vele ez is az és kész. A kipufogót teljesen levéve gondolom nem nagyon kéne megpróbálni mit csinál teljes gáznál mert a fojtása nélkül behal a motor nem? Vagy lazítsam meg kicsit a kipufogótartó csavarokat, hogy picit szivárogjon? Mármint ha azt akarom megnézni nem-e a kipufogó van eltömődve.
-
Area51
csendes tag
válasz
T0mBd1gg3R #17734 üzenetére
Üdv
Ha autó szerelőé volt a motor és ő sem tudta megcsinálni akkor már van baj elég!
Erre nem gondoltál?
Egy valamire való autószerelő csak tudott volna csinálni neki valamit nem?! -
válasz
PLaci58 #17733 üzenetére
Nem várok csodát, csak hogy ne fulladjon le teljes gáznál terhelés nélkül. Ez már jelentene szerintem pár plusz kilométert, ami nekem elég is lenne. Jó tud lenni mikor visszaveszem a gázt és megindul picit a gép. Amúgy tudom, hogy egy rakás sz*r, ezt az előző tulaj autószerelő bátyja is elmondta, de ez mind (minőség, kínai, 50ccm, 4T) nem magyarázat arra, hogy nem pörgi ki magát a motor. Amúgy Sepia ZZ mellé vettük, nyilván ez nem fog 65-öt menni mint az. Van normális biciklim is, ez csak azért kell, hogy hajnal 2kor télen kényelmesebben menjek dolgozni. A karburátorbeállítós videót tudnátok linkelni? Köszi! Olaj 1-2 hónapja lett cserélve, azért nem akarok erre pénzt kidobni. Ja az előző tulaj és az autószerelő bátyja megbízható, párom nővérének a fiai.
Szerk: 9 ezer van a mociban, és úgy tudom 8000 a gyertya élettartama. Lehet hogy ez okozna gyújtás hibát ha nem az akksi?
-
PLaci58
addikt
válasz
T0mBd1gg3R #17730 üzenetére
Az akksi nem befolyásolja a szikrát. Járó motornál a generátorról megy a szikra és feszültségstabilizátoron keresztül tölti az akksit. Akksi nélkül is mennie kéne.
Érdemes a motorban olajat cserélni!
Azért ne várd, hogy rakétát tudsz belőle csinálni. -
runner 125
nagyúr
válasz
T0mBd1gg3R #17730 üzenetére
Figy, inkább told el szerelőhöz, mert butaságokat írsz. Teljes sötétséggel tök felesleges otthon kínlódni, mert csak rosszabb lesz.
De, ahogy látom ez 4t, akkor meg pláne...
-
Area51
csendes tag
válasz
T0mBd1gg3R #17730 üzenetére
-
válasz
Topiccsendőr #17729 üzenetére
Köszönöm a válaszokat, holnap eljátszom a karbival, aztán lehet megpucolom a gyertyát is, illetve gyanakodhatok-e olyanra, hogy akku? Az nem egy bivaly már, lehet, hogy nem tud másodpercenként x darab szikrányi teljesítményt már leadni?
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Topiccsendőr #17728 üzenetére
Most nézem, ez egy négyütemű gyöngyszem
hát itt a membrános tolózártól elkezdve, egy rossz vezérműlánc feszítőig bármi lehet. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
PLaci58 #17727 üzenetére
rossz gyertyánál mindenképp puffogna a kipufogóba. azt észre lehet venni. durrogna a gyenge szikrától. szegény és dús keveréknél majdnem ugyanazt csinálja a motor. Ha gyulladásképtelen a keverék, mindegy, hogy dússága, vagy szegénysége miatt van, hörögni fog. Ki kéne először találni, hogy most melyik irányba menjünk. De ha ilyen elölről kezdjük, hogy karbiállítás... Nem biztos, hogy az a baja.
ha tele van a kipufogó, és a gázcserét akadályozza, tud ilyet csinálni. vagy ha túl szűk a keresztmetszet fojtás miatt, akkor ugyanígy viselkedik levegőbe emelt kerékkel is. Semmiféleképp nem zárnám ki a fojtást. -
PLaci58
addikt
válasz
T0mBd1gg3R #17719 üzenetére
Neten van video a karbid beállításáról. Kell hozzá egy 20 centis csavarhúzó. Fentről tudod állítani a pillangószelep nyitottságát (alapjárat), oldalt pedig a levegőt. Befele tekerve dúsul a keverék kifele ritkul. Addig kell kifelé tekerni, amíg el nem kezd felpörögni a motor a szegény keveréktől, onnan vissza mondjuk 1 fordulatot. Aztán a késöbbiekben lehet finomítani. Ha nagy fordulaton fulladozik az lehet a gyertya hibája is. A folytás az nem fulladozásban jelentkezik szerintem, hanem egyszerűen nem megy feljebb a fordulatszám.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
T0mBd1gg3R #17719 üzenetére
tűszelepet nem kéne piszkálni, az az úszószintet szabályozza a karbiban. Nem tudom hogy akarsz azon állítani, max az úszódat lehet hajlítgatni, ha olyan egyáltalán, de nem javasolnám. Ha ennyire el tud szegényedni, hogy hörög, akkor ott valami eszméletlen fals szívás van, ha egyáltalán szegényedés okozza! Gyertyát ki se csavartad? előrébb lennél, hogy most túl dús-e vagy túl szegény. De inkább el kéne vinni szerelőhöz, mert úgy látom káosz van.
-
runner 125
nagyúr
válasz
DigitXT #17723 üzenetére
Úhbázeg,
Nah, ilyet csak mazochista ember vesz magának pénzért.
Az ilyen gyér teljesítményt okozhatja a kopott motor is, esetleg valahol fals levegőt szív - teljesen át kellene nézni.
De, szvsz tök értelmetlen időt fecsérelni rájuk, mert 3 hónap múlva újabb nyűgje lesz, amire megint el kell verni pár ezret, és ez így megy tovább - amíg azon kapja magát az ember, h továbbra is van egy kotlája, de már 100k fölött jár, amiért olasz és japán robogót kapott volna, hibátlan működéssel.Area51
Mondasz valamit.
...az az én egyéni böszmeségem, h a bringám jóval drágább, mint a Runner mindennel együtt. De, hát ez van, valaki elszívja, valaki elnyaralja - engem ezek hoznak lázba. -
DigitXT
félisten
válasz
runner 125 #17722 üzenetére
Ez az a 15K-s csodabogár.
-
runner 125
nagyúr
válasz
T0mBd1gg3R #17719 üzenetére
Nem tudom az előzményeket, viszont ez mindenképpen karburációs probléma. Gyertyaképet néztél?
Milyen robogó ez? Érdemes a gyári értékekkel próbálkozni. Ha, megírod a típust, utánanézek. Ha, akkor sem lesz ok, told el szerelőhöz. -
Area51
csendes tag
válasz
T0mBd1gg3R #17719 üzenetére
Nagy valószínűséggel ez karburátor beállítás kérdése lesz!
Ha helyesen be van állítva a karbid,és nincs dugulásod sehol akkor elvileg szépen kellene mennie ha negyvennel is az mindegy! Amíg beállítási problémád van addig felesleges a fojtást piszkálni,bár ezek a Kinaiak 45km/h vannak tiltva ez biztos!
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba Ár! Lenovo ThinkPad T540P - i5-4GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" HD I Cam I W10 I Gari!
- Lenovo ThinkPad X270 (16) - i5-7300U, 16GB, 512GB SSD, 12" FULL HD
- MSI CreatorPro Z16P RTX A5500 TOUCH! - A világ legerősebb RTX A-s tervezőgépe (vapor chamberrel)
- Samsung Galaxy A5 2017 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Asus TUF Gaming F16 (2024) FX607JV Grey - 16" / Intel Core i7-13650HX / 16GB / 1 TB SSD / NVIDIA
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest