- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- bobalazs: Alulfeszelt GPU profilok FPS teljesítményének összehasonlítása 10 játéknál
- Graphics: Hello Moto! - Kipróbáltam a Motorola Moto G55 5G-t. (videó is)
- GoodSpeed: POCO X6 PRO 5G 12/512 GB vs Samsung Galaxy S24 FE 8/256GB
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- MasterDeeJay: Kínai DDR5 második felvonás - Puskill PSK-D5M4800BH-16G
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- bambano: Bambanő háza tája
-
LOGOUT
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
m3tr0
őstag
válasz
bajnokpityu #10361 üzenetére
Ezt értem is,hogy óra szerint...az enyém óra szerint 105-öt megy.
De annyit csal,hogy kb.65-70 van meg belőle.
Gondolom a tiéd nem csal ennyit.. -
CHIPman
nagyúr
válasz
Tothgera30 #10397 üzenetére
Dehogy veszek. Nem vagyok hülye én sem, tök nyilvánvaló, hog egy nagykerekű, nagyobb testű motor nem 50ccm-es.
Gergello: Azért kérdeztem, mert kíváncsi vagyok több ember véleményére is, és amit a legtöbben mondanak, az lenne. Eddig három vélemény volt.
m3tr0: 1mp. -
-
Atomgeszi
nagyúr
válasz
Tothgera30 #10395 üzenetére
Ha meg balesetet csinál akkor lesz ám igazi botozás a végbelébe.
-
-
Gergello
addikt
-
CHIPman
nagyúr
válasz
Tothgera30 #10391 üzenetére
A mai világban már hozzá kell tenni, hogy vezethetsz 70-es és 125-ös gépet is M jogsival, csak egy kis találékonyság kell hozzá. Nem, nem tudok segíteni, csak tudom, hogy van ilyen.
-
-
#40835072
törölt tag
hány éves kortól kell jogsi a robogóra? Én 14 et hallottam És hány köb cm s robogója lehet egy 15-16 éves embernek?
-
CHIPman
nagyúr
válasz
bajnokpityu #10388 üzenetére
Az bejáratós és közel sem jön ki 25-30k-ból. Egyébként a hengerszett a gyári kipufogómmal, fojtástalanítva szerintem elég lenne magában is, csak pont a bejáratást akarom elkerülni.
-
CHIPman
nagyúr
Mit javasoltok 25-30e körül, amivel a legtöbbet lehet kihozni a levegős Piaggio Typhoon-omból? Megoszlanak a vélemények, és szét is vannak szórva. Örülnék, ha nem kéne bejáratni és menne 75-80-at.
-
bajnokpityu
félisten
azért nem feltétlen,mert külföldön,némely kevéssé elbalkánosiasodott országokban bizony benne hagyják a folytást.pl mert történy előirja.és németeknél sorra látni,hallani olyan gépekről,amik bizony gyári hengerrel 40e km-nél még folytottak.
nekem pl a CBRem volt 34e km-el 10évesen folytott.km ora persze csalhat,de ott akkora macera kiszedni a folytást,hogy biztosan nem rakta vissza csak,hogy én örüljek.pláne,hogy nem is tudtam rola.
-
bajnokpityu
félisten
-
Barell
senior tag
Giannelli Next-ből ha kiveszem a gyapotot a tompítóból annak lehet valami következménye? Haver mondta hogy ő úgy használta annó az övét és jobb volt a hangja, pattogósabb.
-
Tudod manapság ott hazudnak, és vernek át ahol akarnak, ezért ha hinnél minden leírott betűnek, már rég öngyilkos lennél
. Abból a motorból már szinte új korában ki volt véve a fojtás, bár nekem eddig az összes motoromban benne volt, de egyikben sem volt 13 ezer km-nél több, és összesen nem volt bennük annyi mint abban a Mito-ban
. Most emlékszem vissza, hogy volt olyan, mikor egyszerre három motor tartozott a tulajdonaim közzé
.
ui.: Ma is felhívott egy idősebb hangú bácsika, hogy érdekelné az Mz-m, hát ő 120 ezer forintot adna érte, és most rögtön vinnél el. Hát, jót röhögtem, és mondtam neki hogy gyűjtsön még hozzá, mert 140k alatt nem adom, ez már így is szorítja a tökömet
.
-
akos3
addikt
válasz
Tothgera30 #10379 üzenetére
34e-nél vette ki a folytást? Az vicc...
Am nem rossz motorok ezek, csak nem igazán lehet 2. személyt szállítani vele -
Barell
senior tag
válasz
bajnokpityu #10371 üzenetére
Alapjában a kuplung nem növeli a teljesítményt, de az a feladata hogy a motor erejét optimálisan használjuk ki, ezzel a robogó gyorsulását javítva. És erre egyáltalán nem elég a kisrugók kicserélése. Főleg ha mellé rakunk egy új, erősebb variátort a gyárinál.
Nekem nem igazán volt fordulat a motoron és elkellet érni azt a fordulatot amin a sport kipuf dolgozik. Ne csak dísz legyen. Ezért kellet teljes alkatrészcsere. Én is csak rugókat cseréltettem volna...
-
-
akos3
addikt
válasz
runner 125 #10369 üzenetére
Ez király!
Rem nem haragszol meg, h betettem a vicces képekhez
-
Atomgeszi
nagyúr
válasz
bajnokpityu #10371 üzenetére
Hátja. Általában ilyen kis tuninghoz elég csak egy kisrugó csere.
-
Atomgeszi
nagyúr
válasz
CHIPman #10365 üzenetére
Én mondtam már,hogy a helyedben vennék egyet használtan vagy újrahuzatnám az ülést pár ezerből a maradékot meg rákölteném egy alkatrészekre. Persze, ha csak úgy mondod, hogy lesz mit fizetnie a biztosítónak, akkor ok. Mert egyébként 9 ezerből már olyan króm tükröt veszel ami füti magát elektromosan állítja magát index is van benne meg minden szar.
Az eredeti cuccok meg mindig aranyárban voltak és még 1/4ét sem érik meg.
Mark:
El van kényelmesedve a csákó eléggé
Csak az lehet a gáz,ha visszadolgozza a kerék a "sarat".
-
Barell
senior tag
Nos kész lett a Motowell Kid-em. Kapott egy Giannelli Next dobot amivel viszonylag jobban ment de 40-60 között gyakorlatilag nem húzott. Vettem egy Stage 6 Sport Pro kuplungot, közepes Stage 6 kontrasztrugút, Motoforce Racing variátort. Szerelővel megdumáltuk hogy a 4es görgő legyen benne had pörögjön. Elmentem érte tegnap, még nemvolt teljesen összerakva de közölte velem hogy menjek így vele egy kört, mondom jó megyek. Hát bizony alaposan meglepődtem mit csinált vele. Folyamatosan húz, fordulat nem esik vissza. Aztán közölte velem hogy 3db 6os 3db 5ös görgő van benne mert 4esekkel elsem indult. Jah mondom oké. Gyári Gilera Runnert otthagytam tegnap, sportkipuf volt rajta az is gyári. Jobban is gyorsultam meg végre is többet ment. Végre egyébként 85-öt megy. Nos lehet hogy nem érdekel senkit de én ezt gondoltam leírom. Egy új kuplung + variátor csodákra képes a motorral. Hát még egy Sport kipuffal...
-
CHIPman
nagyúr
Új ülés kéne a tph-ra(ár nem lényeges). Nekitolattak, eldőlt haver forró kipujának és kiégett az ülés. A tükör meg letörött.
-
-
bajnokpityu
félisten
igy most 110kiló alatt sik uton 85öt. 4,2vel 90fölött,persze óra szerint.
úgy szoktam beálitani a hézagolást,hogy gyorsulásra inkább,aztán vég meg lesz,ami lesz.
egyszer kipróbáltam végre állitva,egy5- 8%os lejtőn körbeért a mutató.tehát erősebb hengerrel ezt tenném.de most sima gyári 50es hengerem van,3e Ftos magyar dugóval,és a gyorsulás sokkal fontosabb.most olyan,h 7ezernél indul el a gép,fixen tartja 65ig a 8500as fordulatot,majd kipörög 9700ig, itt éri el a 85öt
láttam már olyan setupot,ahol a kontrasztrugó volt betonkemény,és nehezebb volt a görgő,hasonlóan ment.de igy hamarabb kopik a a szij,viszont valszeg kevéssé érzékeny a koszra,amit nemrég irtam.
-
Gergello
addikt
válasz
Tothgera30 #10357 üzenetére
Nem először hozod fel ezt.
Amúgy ezek üzemórás motorok, nem?
-
Gergello
addikt
-
m3tr0
őstag
válasz
bajnokpityu #10351 üzenetére
3.8 és 4.2?
Így a tiéd mennyit megy?
Mert mondom, az enyémen 5.8-as van, de pl. ma is úgy éreztem,hogy alulról nem húz úgy rendesen, meg végsebességre se túl jó.
Egy fordulat fölött meg szépen elindul és pörög is elég rendesen,aztán utána meg már nem pörög tovább...pedig olyan mintha még tudna menni...
Lehet egy kuplung rugó is esedékes lenne cserére...csak nincs időm elvinni szerelőhöz. -
CHIPman
nagyúr
válasz
bajnokpityu #10350 üzenetére
És ezt miért írtad nekem? Levegős Piaggio-m van.
-
-
akos3
addikt
válasz
Tothgera30 #10347 üzenetére
íMi köze van az életkorhoz a PH! rangnak?
Különben is 15 évesen még tanulnia sem kell, így van ideje gépezni!
-
válasz
CHIPman #10346 üzenetére
Ahhoz képest már PH! addikt vagy, hát az nem semmi. Tudod vannak olyan 70-es hengerek, amikbe 50ccm van beütve, és anyud se fog duzzogni. De érdemes hozzá szt-azt vásárolni, mert magában csak a nyomatékot és az erőt fogod érezni, a sebessége nem fog drasztikusan nőni, ahhoz még kel pár cuccos.
ui.: Most látom hogy Barell megemlített pár dolgot.
-
CHIPman
nagyúr
válasz
Barell #10342 üzenetére
Mennyiből is?
Az a helyzet, hogy azt nem szeretné, hogy gyorsan menjek vele. A hengerszettről meg süt, hogy azzal bizony csúnyán húzna a cucc. És arra gondoltam, hogy ha elvinném szerelőhöz, és kihozná belőle a maxot, akkor nem kéne tudnia, hogy mennyit megy. Mondjuk egy 70-75 nekem sem lenne elég, 80-nal már talán megbarátkoznék.
-
-
-
m3tr0
őstag
válasz
Gergello #10322 üzenetére
De megpróbáltam. Nem is volt vele gond.
Azt tudtam,hogy a kilométeróra csalni fog, csak azt nem gondoltam,hogy ennyit...Az a baj,hogy ezzel járok dolgozni minden nap. Így nem igazán tudom szerelőhöz vinni ott hagyni meg pláne nem.
A srác akitől vettem, meg volt osztálytársam, görgőt és a hengerfej tömítést sem fizettem, mert mondta,hogy az az ő sara. Szóval nem átbaszni akart...Ha fejlesztés nélkül menne 80-90 között, akkor teljesen elégedett lennék.
Nem akarok rákölteni 80-100 ezer forintot,hogy jól menjen...menjen így gyárilag jól,aztán kész. -
birdhouse
csendes tag
válasz
Tothgera30 #10326 üzenetére
hmm yamaha wr 125 x
már csak az árral van a gond
-
-
birdhouse
csendes tag
1hét és 2 nap alatt kihozták a jogsit! most már csak a motort kéne megvenni
-
Vidd el egy megbízható szerelőhöz nézesd át, és előjön a hiba
. Végső esetben pedig válogass össze pár alkatrészt, mint pl.: DR 70-es henger, Dell'orto 19mm, multivar, redfilter, és még ez-az, utánna már kész is, a többi pedig hangolás kérdése, de gondjaid nem lesznek a sebességgel
.
-
m3tr0
őstag
válasz
runner 125 #10320 üzenetére
Zsír.
Akkor már csak a kis végsebesség gondomat kéne megoldanom.
Már végig olvastam az internetet, fojtás nélkül 88-cat kéne mennie a gyári katalógus adat szerint.Persze tudom,hogy nem most toltam ki a szalonból...de többet kéne mennie mint 65. Egyszerűen nem tudom mi lehet.
-
m3tr0
őstag
Leszedtem a légszűrőt és most láttam,hogy a középső csavar semmit se fogott össze.
Attól lehet teljesítmény csökkenés,hogy a 3 -ból csak 2 csavar fogja össze a légszűrő házat?
Úgy mond falshot szív..? Mondjuk akkor alacsony fordulatnál is falshot szívna és akkor se menne... Nem tudom már mi legyen... -
Gergello
addikt
Hézagolás is számít, meg sok minden. Nem egyszerű ez.
Nekem tegnap volt hangolva a motor, maradt benne a 7-es görgő, csak be lett zsírozva (pedig elvileg nem kéne), meg hézagolva lett. Jobban kimegy így a szíj. Behasalva 95-100ig kihúzattam, pedig előtte 60-at ment csak alattam. Persze nehéz ez a görgő, csak 60-tól van rendes fordulat. -
m3tr0
őstag
Sziasztok.
Tegnap előtt tömítés csere volt a motorban, hengerfejtömítések összes, megnéztük a dugó és henger állapotát is, hengerfejet szintén.Minden jó benne.
Dugó teljesen jó állapotú.(még gyári minarelli)
Aztán még görgőket is cseréltettem a motoron, 6.2-es helyett most 5.8-asok vannak benne.
Azt nem értem,hogy 5.8-as görgővel is ugyanolyan kevés a végsebességem mint a 6.2-es görgőkkel. Szerintetek mi okozhatja,hogy a végsebességem csal 65 km/h?
Mit nézzek még meg, mit kéne cserélni?Én a karbira gyanakszom még,mert azaz amit nem szedtünk még szét...
Kipufogó nem gyári, görgőcserét írtam...nem tudom mitől lehet, amúgy meg jól megy,csak a vége kevés.
-
-
akos3
addikt
válasz
Tothgera30 #10307 üzenetére
Van benne valami amit mondasz. De nekem ezek az új stílusuak jönnek be. sajnálom.
Kerül amibe kerül én csak jó állapotút akarok venni. Ja most nem a tiedre értem, mert tom h az elég pöpec, hanem azért van egy-két lelakott. Nekem olyan nem kell, h megveszem olcsóbban és utána ráköltők még annyit, h egy mostanit tudnék venni belőle. Ezt már egyszer eljátszottam robogóval. Be is szoptam vele....
-
Tudom
. De ha épp ésszel gondolkodsz, akkor jobb venni egy régebbi motort, mint egy újabbat ha nincs elég pénzed az újra. Így esetleg jobb minőségű motort vehetsz. Bár a te dolgod, azt veszel amit akarsz, bár én nem költenék annyit 125-ösre, mert hipp-hopp kinövöd. Utána meg kezdődik az ördögi kör elölről, csak már 250-400ccm-es kategóriában.
-
CHIPman
nagyúr
válasz
runner 125 #10301 üzenetére
Gyárilag 17,5mm-es van rajta. A fúvókázás belefér a 10k-ba? Variószettet nem fogok venni, 50k sok így egyszerre. Kipuval ugyanez. És igen, 70-es henger lenne.
-
akos3
addikt
válasz
Tothgera30 #10304 üzenetére
Ez már lefutott kör...
-
-
akos3
addikt
válasz
CHIPman #10299 üzenetére
A1 jogsim van, ezért csak 125ccm jöhet szóba. A 11kw-tal nem kell foglalkozni
De dúrva, h 25ös gép 30lovas legyen
Azért az mehet rendesen.
(#10302) Tothgera30 : Gyűjtök-gyűjtök, de már hasznosítani szeretném az A1 jogsit és nem csak egy robogón
Előre látóan direkt erre tettem le, h majd ha lesz pénzem nagyobb motort venni, akk ne kelljen új jogsit is csináljak. Csak hát egy diáknak ezek az összegek elérhetetlennek tűnnek. ezért mondtam, h min 1 év h összegyűljön a rápótlás a bws-re
Tom, h 2T-t venni kockázatosabb, mert lehet h széthajtották, de a 4T-k olyan kis gyenguszakOtt van az xt, a cbr, ybr, cbf, dr....Mind jól néznek ki, csak hát azt írják mindegyikre, h az erő elszáll belőlük
Én meg nem akarok több száz ezerért egy oylan motort venni, amire egy hónap múlva azt mondom, h bakker ez nem megy! Olyat szeretnék ami már jó pár évig nálam maradhat. Ezért gondoltam, h egy jóállapotú 2T ilyen szempontból jobban megéri. Mint pl amiket linkeltem. Csak hát ugye ennek meg ára van...
-
Még van idős átgondolni, gyűjteni rá, de használt 2T 125-öst inkább kerüld ha nincs sok pénzed rá, mert nagy valószínűséggel széthajtott darabot kapsz.
nLali: Szép az a DRZ, csak kicsit gyenge. Egy normális Husky SM kenterbe vágja.
Gergello: Ugyan ez véleményem, kivéve azt hogy tetszik.
-
runner 125
nagyúr
válasz
CHIPman #10290 üzenetére
Nem tudom manapság mennyiért dolgoznak a szerelők...szerintem totál változó.
De tippjeim szerint 5-10k.Karburátort.
Ha 70-es szett kerül rá, egy 17,5-es karbit ajánlott feltenni rá. Ha nem, akkor fúvókázni kell a gyárit. (..s persze a 17,5-est is.)Nem feltétlen szükséges, görgőkkel lehet próbálkozni, de érdemes szettet venni. Légszűrőt felejtsd el.
Igazán egy kipufogó húzná meg a teljesítményt, s ezt lehetne fokozni egy erősebb kuplungrugószettel.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BESZÁMÍTÁS! ASUS TUF Z790 i7 14700KF 32GB DDR5 1TB SSD RX 6800XT 16GB Pure Base 500 White 1000W
- LG 27GR95QE - 27" OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- 123 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!)
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H610M i5 13600K 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Zalman S2 TG Seasonic 650W
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S24/Samsung Galaxy S24+/Samsung Galaxy S24 Ultra
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest