- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Fűtés és hűtés klímával, napelem segítségével
- [K2]: A vagyonvédelmi rendszerszerelővé válás rögös útja
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KRTLPC: Ki és hogyan élt túl? Volt ám fennakadás
- sziku69: Szólánc.
- ldave: New Game Blitz - 2025
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
-
LOGOUT
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nLali
őstag
válasz
Topiccsendőr #8795 üzenetére
Megmondom őszintén, most még azt se tudom, hogy hol van az úszó
Ma már nem , holnapi cégesbuli után inkább nem. Asszem szombatra ütemezem. Kössz a tippeket !
-
Topiccsendőr
addikt
-
nLali
őstag
válasz
Topiccsendőr #8791 üzenetére
Kb 8 decit tettem bele nemrég, azóta kb 200 Km-t mentem. Leginkább azóta csinálja, mióta leengedtem a régit és beletettem a mostanit
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
runner 125 #8787 üzenetére
Én inkább azt írtam, hogy ahhoz, hogy kitágítsd eléggé bele kell gyűrnöd.
szóval meg kell erőszakolni rendesen. Ha meg átmegy rajta simán akkor semmi gáz.
-
Samus
addikt
Ugyan nem vagyok hozzáértő, de valószínű az érzékelő gomba piszkos lett (rászáradt valami) vagy elromlott, fals jelzést ad. Ha biztosan van benne megfelelő mennyiségű olaj, akkor csak ez lehet. Esetleg rövidzárlat. Ennek a kis cuccnak a cseréje nem nagy tétel.
De az okosok kijavítanak, ha rosszat mondtam.
-
birdhouse
csendes tag
válasz
runner 125 #8787 üzenetére
runner 125! én nem mondtam .h hülye vagy! én csak annyit mondtam, h. én igy csináltam. persze fölöslegesen én sem szoktam piszkálni, csak akkor ha valszeg arra lehet gyanakodni, hogy a karbival van vmi. elnézést ha valakit félrevezettem, vagy hasonlók, gondolom ti is tudjátok hogy nem rosszat akartam. hát ugylátszik nekem is kell még tanulnom
. jaamugy persuader! enyém fémtankos!
-
nLali
őstag
Hahó !
Kéne egy kis help. Mostanába fel-felvillan az "olaj" lámpa. Nem fojamatosan. Először csak gáz elvételre csinálta, utána gázelvételre és nagyobb úthibákra, mostmár erre a kettőre és az egész kicsi úthibákra is csinálja. Olaj van benne. Mi lehet a probléma? -
runner 125
nagyúr
válasz
birdhouse #8782 üzenetére
Most próbáld meg bennem tudatosítani, h én vagyok hüe.
Ahogy persuader és Brogyi, is írta egy tűvel rohadt könnyen el tudod cseszni a fúvókat, egyszerűen megtágítod és ennyi.
..Brogyi is helyesen írta, vízzel ne.
Mellesleg valóban nem kötelező szervizelőírás a karbi tisztítás, ha minden ok vele, nyilván nem kell szétszedni.
-
Topiccsendőr
addikt
Monnyuk ahhoz hogy átpasszírozzon egy tűt a fúvókán. Igen csak dolgozni kell az elb@száson. Egyébként a fúvókaeltömődés a legutolsó dolog, amit ezek a robeszek produkálnak. Régi fémtankos motorokon még előfordulhat, de műanyagtankoson nagyon kicsi azesély. Sztm értelmetlen kifújkálni, meg szétszedni rendszeresen, ha semmi baja.
-
Brogyi
őstag
válasz
birdhouse #8782 üzenetére
Hat szerintem se a vizzel mosas, se tuvel valo tisztitas nem ajanlott. Az a te dolgod ,hogy hogyan b@szod el a motorod, de kezdok ilyet ne! Gondolj bele egy kicsit. A viz nem egeszseges semmilyen szempotbol a szegeny motornak. Nem oldodik a benzinben , nem egheto, korroziora hajlamosit. Most csak ennyi jutott az eszembe. A tuvel valo tisztitas , pedig igen amator dolog. Azt a nogyon pontosan mernokok hada altal kikiserletezett atmerot elb@szod, megnagyobbitod, de ha tuning a cel akar jo irany is lehet.
Nagyon csodalkozom , hogy csak runner 125 szolt rad. Sajna ilyen keves tapasztalt olvaso van jelen ebben a forumban. Aaa, talana az ok a kovetkezo:" ha elrontjak majd hozzam fordulnak". Szerencsed volt. Tisztithatod, de semmikeppen igy. Halgass egy oreg motorosra. -
birdhouse
csendes tag
válasz
runner 125 #8781 üzenetére
erről annyit h. modellfüggő, nekem 92' és 94' jogon is eredeti van, a 92esen a csatlakozásnál szakadozott ki egy kicsit de a másikon teljsene jó. haverom 99es runnerjén egy az egybe kettészakadt. de már rég
hát igen japók az igaziak
-
birdhouse
csendes tag
válasz
runner 125 #8777 üzenetére
hát ugy csináltam h. szétszedtem amennyire lehetett, és csappal átmostam, továbbá fúvókát tűvel tisztitottam meg minden nyílást amit tudtam azzal. aztán alaposan megszárítgattam, majd összeraktam. eddig még csak meghálálta ezt a müveletet pedig nem 1x csináltam. na mind1, lehet énvagyok hülye
-
runner 125
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #8780 üzenetére
Akár..
Bár a 11 éves Jogon még az eredeti.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
runner 125 #8779 üzenetére
Lehet hogy valahol falsot is szív, a légszűrőcsonk nagyonszépen ki tud repedezni. Fene tudja. Vigye el szerelőhöz.
-
runner 125
nagyúr
Fentebbire; hasonlót nekem akkor produkált a Jog, amikor -az előbb említett
- fuvókába kis kosz volt.
Hát izé', a légszűrő a karburátoron van rajta
, egy jó nagy feka doboz. (ha gyári)
A vízhűtés egy zárt rendszer, nincs "túlfolyója". Átlátszó csővel általában az akkumulátor túlfolyóját szokták levezetni. Valszeg' az lehetett.
A cső könnyen megeshet, ha karbi vákuumcsatlakozóját zárja.
..vagy esetleg az olajzás bemenet lehet. De ebben az esetben vagy a blokkra megy rá az olaj csatlakozója, vagy Te kevered a benyát. -
akos3
addikt
válasz
runner 125 #8777 üzenetére
Ok, köszi
Bár kicsit félek, h meghaladja majd a szerelő tudásomat
..már ha van ilyenem...
De leszegy egész télem rajta gondolkodni, utánajárni.. -
runner 125
nagyúr
A szívócsonkon egy bilincs fogja, azt lelazítod, lehúzod a karbit, majd fejtetőre állítod (ne lepődj meg ha kifolyik belőle egy kis benya) majd a sarkokon látható 3 vagy 4 csavart kihajtod, s kettéveszed.
Az úszóra vigyázz, nehogy kilyukaszd. Egyébként a résekbe -fuvókába- kompresszorral belefújsz és annyi.
birdhouse
Vízzel olajos-benzines házat mosol ki?!
Butaságot ne terjesszük.
-
Topiccsendőr
addikt
Ez annyi minden lehet.
Első körben szegény keverékre gondolnék. Karburálási problémák. Nem gyertyapipa. Amit eddig is emlegettem. Lehet nem lett nagyobb fúvóka berakva a TT hez. Vagy nemtom milyen benzinszivattyúd van. Annak a hibája is csinál ilyeneket. De fórumról nem lehet diagnosztizálni, szerelni pláne nem. Látni kellene a gyertyád színét.
"megálltam menet közben" motorfék van akkor hogyaviharba ne menne a motor, hiszen a kereked hajtja. Nem értem ha így irod, de szerintem senki sem. -
Samus
addikt
válasz
bajnokpityu #8774 üzenetére
Egyenesen állt a kormány, mikor a gázt elengedtem, utána picit jobbra, mikor lassan letértem. Tényleg nem értem, mert nagyon szépen megy, reagál minden apró gázmozdulatra. Ha el lenne dugulva a karburátor, akkor nem lenne ilyen finom a vezérlés. Azt sem mondhatom, hogy full gáz után visszaengedve áll meg, mert ezt sem teszi. Arra sem tudom ráfogni, hogy hosszú ideig megy csutkán, utána engem el, akkor csinálja, mert az említett esetben nem is volt tökig húzva. Rejtély...
Más. Hol a retekben van a légszűrő? Továbbá mikor cseréltem a pipát, kihúztam a vezetékét, egy vékony átlátszó cső is jött vele (külön volt, csak ahogy húztam, megláttam). Első tippem azt volt, hogy a vízhűtés miatti túlfolyó, ha víz felforr. Bár azt sem tudom, egyáltalán van-e ilyen... Továbbá a karburátorról lóg egy fekete cső, kb. 8 mm átmérőjű, a belső átmérője alig 3 mm (tehát vékony) a vége egyébként is el van szorítva egy bilinccsel. Ez mi lehet?
-
Samus
addikt
Lehet nekem is karburátort kellene tisztítanom, bár ahhoz minimum az egész motort atomjaira kellene szedni. Még szerelőnél is eltartana egy darabig...
Ugyanis a következőket produkálta. Szépen mentem vele. Majd leállítottam (megkötöttem a biztosítást), időközben elkezdett esni az eső, először csak lassan, kevés (közben olyan 10 fok volt). Elindultam, majd kimentem a városból, az úti célom messzebb volt. Húztam körülbelül háromnegyed gázt, ment is hetvennel, közben az eső még jobban elkezdett szakadni, és mivel már nem láttam semmit, úgy döntöttem megfordulok, irány haza. Gázt elengedem, motor lassít, majd mikor megálltam, a motor is megállt. Hmm...önindító nem indította, húztam szívatót, és berúgtam, harmadszorra ment is, de lefulladt. Szívató nem kell..újabb rúgás, pici gáz és megvolt az alapjárat...menünk. Megint hetven, le fogok kanyarodni, lassítani kellene. Gázt elengedtem, újra meg akart állni, megint ráhúztam, jó volt, utána direkt játszottam még vele, de már nem volt probléma. Pedig az eső továbbra is szakadt. Miért csinálhatta ezt? Hideg volt? Eső miatt párás lett a levegő? Más tippem nem nagyon van, utoljára akkor volt ilyen, mikor a pipa volt rossz, de akkor menet közben leállt már, itt pedig csak akkor, ha megálltam, menet közben (lassítás, motorfék) még járt a motor. Utána piros lámpa is jött, itt is gyönyörű alapjárat volt a szakadó esőben. Húztam elengedtem, de nem akart megállni, mindig járt, nem is fulladozott.
-
akos3
addikt
válasz
runner 125 #8768 üzenetére
Ja jó, akk köszi
Legalább ennyivel kevesebb a dolgom! De közben rájöttem, h hülye vok mert tom, h ha kinyítom a benzntank fedelét, akk egy szép Zöld tankba nézek bele, ami ugye műanyag
Szal akk azt mondod, ha azt nem kell feltöltenem színig benzinnel?
"Nyilván időként érdemes kifújatni a karbit, pl. tavasszal."
Ez alatt pontosan mit értesz? Mit, mivel, hogyan?
-
akos3
addikt
Hát én sztem a napokban téli álomba szenderítema kicsim
Csak akkor előtte még el mek tankolni,mwrt most jo hogyha 1 L van benne..
-
Samus
addikt
válasz
bajnokpityu #8764 üzenetére
És hová kell befecskedezni a benzint?
-
bajnokpityu
félisten
ha kell,van egy 12es karbim ócsóé eladó.a gyári,pár fúvókával együtt.
nem attól jó a fekvő henger,mert fekszik,hanem mert az egy jobb konstrukció
amikor 205ösöm volt,ott nem volt jó a fekvő henger.itt jó
persze a henger felemás kopást fog nyilván mutatni,de annyit nem számit.vannak olyan robik,ahol a járó motor nyit membrános csapot,és igy megy le a benya a karbihoz.namost ugye addig nem indul,amig nincs lent a benya.tehát,sokáig kellene inditózni.igy kimélik az akksit,öninditót. azért injekciós tűvel,mert az valamennyire porlaszt.
-
Samus
addikt
válasz
birdhouse #8761 üzenetére
Egy TT lecserélni? Ez a kedvenc Leo kipufogóm
(csak kár, hogy nem ezüst színű a hangtompító vagy tudom is mi a vékony hajlított rész neve). Jól szól, csak furcsa a gyári után a hangja. De azért köszi az ajánlatot. Egyenlőre annak örülök, hogy megy a motor rendesen, Féltem a pipás incidens után, hogy mit vettem...Főleg miután megláttam, hogy egy új 17.5 karburátor 22k felett mozog...(12est nem láttam...)
Valaki elmagyarázná, miért jobb egy fekvő henger, mint egy álló? A másik, amire szerettem volna rájönni, de sohasem kérdeztem meg, az az, hogy mit csinálnak akkor, mikor injekciós tűvel indítják a motort hosszú állás után? (igen, láma vagyok, de szeretnék tanulni...)
-
Samus
addikt
válasz
bajnokpityu #8758 üzenetére
Akkor örülök neki.
Megvolt a pipacsere, jó két percig szenvedtem azzal, hogy a régi pipát egyáltalán a gyertyáról leszedem (a home-made rögzítés a szigetelőszalaggal rendesen megfogta. Rá is volt szorítva a gyertyára, nem csak rátolva. Belenéztem, összehasonlítottam az újjal. Az újban volt egy kis tűszerűség, ami kiállt belül. A régiben ilyesmi nincs. Lecseréltem, rádugtam és start. Második rúgásra szokás szerint megindult, majd a szívatás után az alapjárat is felállt. Kicsit járattam, bementem sisakért és próbára indultam. Persze jelentkezett a húzom a gázt, de a motor fojtott hangon pörög, nem megy (a hőfokjelző meg sem mozdult, minimumon állt). Két perc után a jelenség megszűnt (picit volt a minimum felett, épp csak minimálisan), ahogy húztam, úgy pörgött. Ezek után alávetettem a rázástesztnek. Mentem direkt rossz minőségű úton, hadd rázza, játszottam a gázzal, hadd "rezegjen" a blokk. Egy óra után elkönyveltem, hogy igen, a pipa volt a rossz. Elszidtam az eladót, amiért hazafelé szenvednem kellett Vele...A hangja "érces", Anyám motorján a gyári kipufogó van, az olyan, mint egy csőben szólna a motor (a dob jó kétszer, két és félszer ilyen vastag), itt magasabb, közvetlenebb a hang. Ha jól azonosítottam be, akkor Leo Vince TT a kipifogó.
Nem ugrik ki alólam, nehezen gyorsul az újhoz képest, pörög, a kuplung fog, de "lassan" indul. Állítólag nemrég volt görgőcsere, szerintem nehezebb görgőket kapott. De lehet csak a motor kora és a hirtelen váltás az újról az oka.
De szertetem. Sajátom, jól megy -
akos3
addikt
válasz
runner 125 #8751 üzenetére
Hát nemtom..Még a régi malámnál mondták a szerelők, mikor állt vagy fél évet, h igazából hosszú állásnál le szokták engedni a karbiból is a benzint egy kis csavart kitekerve, h ne tudjon semmi sem lerakódni, leülepedni! Én csak innen szeftem, gondoltam, h tényleg így van..
De az is lehet, h félre értettem vmit, és az olajra értette? Vagy az nem lehetséges??
persuader: Nem teljesen értem eme megjegyzésed valódi értelmét!
-
-
Samus
addikt
válasz
bajnokpityu #8756 üzenetére
Azt, hogy más az orridom formája...Ahogy észrevettem a sok típus közül (SR R, Street, Stealth, Racing, stb, stb.) csak az orridom formája különbözik. A motor azonos, ha a blokk is, bizonyos típusokat csak bizonyos blokkokkal szerelnek, más különbség nemigen van. Lényegesen a Factory más (nagyon tetszik) és a régi Replica, ami nagyon nem (egyszerűbb forma, nem projektoros körlámpa, kisebb test). Ma reggel, 4 fokban ötödik rúgásra kelt életre, jó fél percig kellett szívatóval járatni és gázt pöckölni, mire hajlandó volt magától járni. Én ezt jó eredménynek könyvelem el.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Tothgera30 #8708 üzenetére
apukám,szerinted hogy mérnek végsebességet a nagy emberek?
a szél/domborzat miatt ugyanazon az útszakaszon vissza is kell menni...és a két irányban mért végsebességének az átlagát veszik. -
runner 125
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #8752 üzenetére
-
akos3
addikt
válasz
runner 125 #8749 üzenetére
passz
Honna lehet tudni szétszerelés nélkül? Am egészen pontosan egy yamaha bws motogp editionról van szó 2006os kiadásu...igy te nem tudod?
Am ilyen h karbiból leengedni teljesen h ne ülepeggyen le a koksz? azt nem kell? -
akos3
addikt
Kérdésem az lenne, mível közeleg a tél, h ha nem használom télen a mocit, szal állni fog 3 hónapot kb, akk az akksi kivételén kívül még mit kell csinálnom? Vmi benzint leengedni vagy ilyenek?
-
salieri.
őstag
válasz
runner 125 #8745 üzenetére
hasznalom,de hetente egyszer kb... szegeny scaramnak nem teccik ez a hideg rugdosom vagy ket percig es nehezen is melegszik
-
salieri.
őstag
Az lenne a kerdesem, hogy telire ki kell szerelni az akkumlatort vagy maradhat benne?
-
Samus
addikt
válasz
Dízeles #8738 üzenetére
Köszönöm a tippet. A bikinis kép egy Würth naptár része, sajnos még 2006-os, de szép, tele van vele a garázs. A képről hiányzik ugyan, de megvan a láb közötti kis kulccsal zárható rekesz is, csak ki van véve, alatta van a az akku, és a gyertyához is itt lehet felülről hozzáférni, itt lökődtem vissza a pipát mindig kézzel kattanásig...
Nem tudom szakavatott szemek felismerik-e, de ez valóban minarelli?
-
Dízeles
aktív tag
Nekem tetszik.
Az csak műanyag.Szereld le vízpapírral vízben csiszold meg .Ha elkezded csiszolni néha kicsit folyass rá vizet és látod hol és mennyire kell még csiszolni.Így ahol nem tapad a víz kicsit csiszold még.Esetleges szennyeződés vagy szilikon miatt.
Teljes száradás után akryllal lefújhatod .Ha nem fogdosod zsíros kézzel nem is kell zsírtalanítani.Egyszerre csak vékonyan nehogy megfolyjon . Gyorsan szárad 3-4 réteget fújhatsz rá.
Go...
foci bikinis csaj is tetszik 200911011126 -
Samus
addikt
Pár kezdetleges kép...Azért ilyenkor tűnnek fel a hibák. A deknifedélen minden csavar különböző, egy hiányzik is, ezeket cserélem majd festés után. Tudom, volt róla szó, de milyen alapú (típusú) festéket ajánlotok a fedél festésére? Megteszi a sima Akrilfesték (spray) is?
-
válasz
runner 125 #8732 üzenetére
runner 125: Az
, én is úgy gondolom
...
Samus: Jó motorozást, de igazán majd csak nyáron élvezed
, amúgy kis gép az az SR
...
-
akos3
addikt
igazából ha leszeded a hátsó kereket akk már mindent látni fogsz! Szal nem mondanék most semmit, mert nem nagyon emléxem már rá, csak arra h a 2 patkó alakú fékpofát az a buzi rugó tartotta össze ami nagyon kicseszett velem..
De mondom, h leszeded a hátsó kereket akk látni fogsz minden már, nem kell külön leszedni semmit sem hozzá...
-
hoby36
senior tag
válasz
Topiccsendőr #8711 üzenetére
Nekem hátul dobfék van.Ki kell cserélnem a pofákat.Itt lehet valami buktató,vagy csak ki kell kötni a féket és a kerékanyát leszedni?
-
Samus
addikt
Képeket teszek (holnap). Hétfőn vásárolok egy új pipát, reményeim szerint azzal minden megoldódik. csinosítani pedig a dekni fedelet kell, mert az olyan, mintha...szóval nagyon ronda. Kérdésem, hogy elég levenni a berúgókart és a dekni csavarjait, majd levehető a fedél? Nem fog semmi a kezembe pottyanni, szembelőni, kiesni, letörni? Ahogy néztem a fedél elég vékony anyagú, és műanyagnak tűnt...lecsiszolom, kijavítom, lefújom, ha eláruljátok, hogy kell levenni...
A gumik újak, ez valóban igaz, megvannak a pici kis "szőrök", és a mintázat között is kis "hártyák", élek sem kopottak. Az első fékbetét új, és úgy fog...mint egy új. A hátsót kicsit húzni kell, de az is jó, még. Ugyan nem értem, miért van 120-ig számozva az óra, de szép a világítás, folyamatosan, szépen mér (nyolcvanig még nem ment el, 75 körül van a vége, 70 utazót probléma nélkül tartja, ha a pipa is úgy akarja...úttartása stabil, nem rángat.
18525 kilométer van benne jelenleg (ha jól emlékszem, este jöttem, inkább az utat néztem, a számláló is szépen pörög). A szívató kézi egyébként (vicces, mert utoljára ilyet a Simsonokon láttam).
A dob Leo Vince TT vagy ZX (a TT-re hasonlít legjobban, ezt holnap még alaposan megnézem), a motor színéhez van fújva, és Racing matricát kapott.
Nagy az öröm, főleg, hogy első saját motorom (ezúton is köszönöm Édesapámnak a támogatást).persuader: ha a pipa rajta van, nincs adagolási probléma, sem ütemkiesés, fulladás. Full gázról visszaengedve egészséges alapjárat van. Egyébként ez a pipa olyan mértékben kopott (lötyög a gyertyán...). Ha utána sem lesz jó, akkor fogok nyavalyogni. És remélem olyan motort vettem, amit "real life" lehet vezetni, és digitálisan dicsérni.
Az eladó egyébként garanciát vállalt a motorra...
Remélem, hogy örömöm nem csak digitális lesz. -
Dízeles
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #8721 üzenetére
Ne ne ne ....Jóleszaz!
-
akos3
addikt
Jóvanna.. tudtam, h vmi nem lesz rendén a leírással, de azért nem hibáztam sokat
Én semmilyen légtelenítő csavart nem lazítottam ki
De már mindegy, mert régen más bosszankofik azzala moccalSamus: Gondolom most nagy az öröm a háznál, Grat hozzá, képeket tényleg rakj majd fel!
-
-
Dízeles
aktív tag
válasz
runner 125 #8714 üzenetére
Pedig betszivel ütöttem
-
Samus
addikt
Nos, megnéztem, kipróbáltam, menet közben pedig szépen megállt alattam. Mint később kiderült, a gyertyapipa nagyon kikopott, sűrűn leesik, mert gyertyacsere után "elfelejtett" újat enni rá. Rátettük, két személy alatt 60at futott, alattam 70et túlmegy, fékek harapnak, a Leo Vince sportdob (még nem sikerült beazonosítanom a típusát) miatt elég krosszos hangja van. Útközben még vagy tízszer leesett, kilazult. Érdekes, hogy ilyenkor csutka gázon megy, ha elengedem, vagy visszaengedem, megáll a motor, ha újra ráhúzom, nehezen, de újra megindul. Ha rendesen rajta van, akkor szépen egyenletesen úgy megy, ahogy kell Neki. Jó fél tekercs szigszallagot tekertünk rá, mire valahogy rögzíteni tudtuk hazafelé...hétőn veszek új pipát. Kézi szivatós, hidegben, egy óra állás után (este öt és hat között, visszafelé beugrottunk enni) harmadik rúgásra indul, melegen másodikra, önindítóval hidegen nem, melegen probléma nélkül megy. Hangja egészséges, nincs kopogás, alacsony sebességen (20) valamiféle súrlódó hang hallatszik, nem sikít, pici gyorsításnál megszűnik, görgőcsere volt nemrég, azt mondta a tag.). Egyébként megy, mint a veszedelem, és nem utolsó sorban nagyon tetszik. Motorolajból Api típusút kapott (pontos típust most nem tudom, full szintetikus, sötétlilás színű, doboza a motorban), a csóka büszkén mutogatta az EU igazolást, és az Aprilia sorszámos matricát is. A motor egyébként Osztrákból származik. Motorszám viszont nincs, állítólag ez ennek a típusnak nincs, csak alvázszám, a számok, matricák és az aluminium számos "cédula", ami egy lap egyébként sértetlen. Festve volt, az biztos, de blokkom látszik a kora azért. Karcok mindenhol a deknin, berúgókar jól áll a kép csalt kicsit...remélem a pipa csere után nem lesz vele probléma. Első saját motorom...Köszönöm mindenkinek a segítséget, hozzászólásokat, tippeket.
Kellemes utat. -
Dízeles
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #8711 üzenetére
Hát nyáron megkíséreltem leszerelni .Meg sem moccant ,csak görbült az imabuszkulcs Pedig nem gagyi.
-
akos3
addikt
válasz
Gergello #8709 üzenetére
hehe
Pont erre tok is válaszolni, mert már csináltam:
Ugye kiszereled a kereket, egyik oldalon a km meghajtó jön ki (itt fogyelsz h ne guruljon semmi sem el)a másik oldalon pedig a tárcsa is kijön a fékpofák közül ami összehúzódik rögtön, mihelyt meghúzod a fékkart! (szal ne tedd) Utána van egy kis pöcök, ami tartja a fékpofákat, azt kihúzod és akkor ki tod szedni a pofákat, ha még nem estek volna ki maguktól! Elmész a boltba kérsz ugyanolyat és beleteszed ugyanígy! Ha korábban összehúzódott volna a fékpofa,tehát nem férne be a kettő kéző már a tárcsa akk fogsz egy fogot és széthúzod/feszíted a pofákat! (csak bátran, nem lehet semmi baja)... -
Gergello
addikt
válasz
runner 125 #8701 üzenetére
Kösz, majd belekukkantok.
akos3: Ezt az oldalt ismerem, nyomtattam is már ábrákat. Engem inkább leírás érdekelt volna, "hogy cseréljünk első fékbetétet". Valahol el kell kezdeni. Már szereztem egy tuskót a motor alá baknak -
válasz
bajnokpityu #8625 üzenetére
Az (álltalad írt) "átlagban" és a (álltalam írt) "vége" szó között tudod mi a különbség? Én nem álítottam hogy átlagban annyit mennne, csak azt hogy az a végsebessége, és itt nem volt szó tuningról.
-
birdhouse
csendes tag
angliából lett hozva.
-
Zooka
tag
válasz
runner 125 #8700 üzenetére
Köszi, akkor majd kap egy barátságos árképzést.
Tényleg, Nexus: [link] Ezt hogy a viharba' adják ilyen áron? Lopott lehet?
Új hozzászólás Aktív témák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Realme GT 2 Pro - papírforma
- Gumi és felni topik
- Milyen alaplapot vegyek?
- Sweet.tv - internetes TV
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Milyen légtisztítót vegyek?
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- További aktív témák...
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif
- Techsend cyber A 2023 elektromos roller eladó
- Terrán Synus resistor korall alapcserép (2 raklap) 550 Ft/db
- IKEA Format lámpák eladóak (Egyben kedvezménnyel vihető!)
- ÚJ, USB-C-s / elemes, rádiós (RF), wifis (Tuya, SmartLife, stb.), programozható okostermosztát
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- 0% THM részletfizetés, beszámítás! Gamer PC, notebook, konzol, Apple termék, hardver KAMATMENTESEN!
- Bomba ár! Dell Latitude 5310 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- ASUS 18W USB ADAPTER
- Bomba ár! Dell Latitude 5430 - i7-1255U I 16GB I 512SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I NBD Garancia