- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- GoodSpeed: POCO X6 PRO 5G 12/512 GB vs Samsung Galaxy S24 FE 8/256GB
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Graphics: Hello Moto! - Kipróbáltam a Motorola Moto G55 5G-t. (videó is)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- MasterDeeJay: Kínai DDR5 második felvonás - Puskill PSK-D5M4800BH-16G
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- bambano: Bambanő háza tája
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
-
LOGOUT
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
bajnokpityu
félisten
válasz
runner 125 #11899 üzenetére
km órán valiráltak.
talán ha 2 évjáratnak volt olyan órája,hogy fordulatszámérő is volt rajta,meg km óra is.pedig egy 50es 2Tnél a legfontosabb műszer a fordulatszámmérő. -
runner 125
nagyúr
válasz
bajnokpityu #11898 üzenetére
Az az "alig" pontosan semmi.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
róbert gida #11895 üzenetére
az h karbis,még lehet rossz blokkos.
csodák pedig nincsenek,ujonnan egy az áruk.
aprilia konszolidáltabb gép,aerox meg sportos,de alapvetően egy kutya.piaggo blokkos chippelt SR50essel mentem,hát jó volt visszaülni a roxira.
roximnak van a legdurvább fékje,amit robeszen átéltem.ezt én sem értem,ez sztem megfizethetetlen.SRnek meg kisebb a kereke is.roxi 13 előlhátul.ugyan 1 col,de valahogy sokkal jobbnak érezni a 12eshez képest.
szal én elfogult vok,de sztem simán megér 30-40e pluszt a roxi.alkatrész meg ezer van hozzá,alig változtattak rajta 97óta.
-
.physX.
csendes tag
Sziasztok!!!
Nagyon kérek valakit SEGÍTSEN! Motor problémám van.
-Yamaha Aerox 2 ütemű robogó.
-70es Top henger.
Ennyi infó elég szerintem. A lényeg,hogy amikor a motor felmelegszik mintha elveszne az ereje és nem húz. Hidegen semmi probléma.HELLPP MEEEEE!!!!!!!!!!!!:'( -
róbert gida
tag
válasz
bajnokpityu #11890 üzenetére
Gondolom az áruk valahol tükrözi azt is ,hogy megbízható jó kis motorokról van szó és ezért is értéktartobb drágább mocik.Én is úgy láttam a neten,hogy nehéz 150 ből ilyen motort jót kapni ezért is választottam az Apriliat mert talán olcsóbb kategória .Megpróbálok egy paggio blokkost keresni vagy egy karburátorost ,semmikép nem tuningolt újrafestett és ha a kopó alkatrészeken kívűl minden mást cseréltek akkor az nem érdekel.Amúgy kösz a hsz-t.
-
akos3
addikt
válasz
róbert gida #11887 üzenetére
Nem kell a BWS-em?
-
bajnokpityu
félisten
válasz
matyibalogh #11885 üzenetére
azt mondd már meg,miért kellett rá teljesen új villa,rugostag?2003as robogora?
enyém 2002es,de tökéletesen működik,teljesen olyan,mint a gyári ujé.
mondjuk enyém még nem ment összesen 40ezret... -
bajnokpityu
félisten
válasz
róbert gida #11886 üzenetére
ditechből a piaggo blokkok még csak jok is,de a régiek széthullanak.moroni és egyéb ócska konstrukcióból véletlenül se vegyél...
ditech egyébként megbizható.ujonnan 40e km-t simán elmennek gond nélkül.ellenben a szerelők nem értenek általában hozzájuk,és össze vissza próbálkoznak,ha megáll,mi baja.te meg fizeted a tizezreket a hozzánemértésük miatt.98%ban igy működik... -
bajnokpityu
félisten
válasz
matyibalogh #11885 üzenetére
150ért baro aeroxot biztosan nem lehet venni.
én legalábbis,ha tökéletes lesz, esztétikailag is,kizárt,h odaadjam 200 alatt.
állitásom alátámasztja amúgy a használtauto is.200 alatt mindnek komoly hija van.egyébként tévedés,h japán lenne. gyakorlatilag nincs benne japán alkatrész.olaszok gyártják olasz alkatrészekből.
ez egyébként nem baj.
Róbert Gida:azért annyira drágák az aeroxok,mert annyira jók.tényleg annyira jók.2 év alatt gyakorlatilag semmi baja nem volt,ellenben nagyon nagyon jó a futóműve,fékje,kezelhetősége.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Gergello #11884 üzenetére
Íj, ezt akkor benéztem.
Őszintén szólva megnéztem a képeket róla mielőtt elküldtem a postom, de a fő problémám, h nem volt a dekli felőli oldalról fotó. Így a légszűrőre hagyatkoztam, ami nekem Morinis-nek tűnt, az alaplap felőli részt meg nem néztem.
..ettől függetlenül a nem gyári festés sok mindent elárul, én kihagynám. -
m3tr0
őstag
válasz
runner 125 #11880 üzenetére
De, saját. K..vára el kéne adnom,mert kocsit kéne vennem, mondjuk én ennél többért vettem és cseréltettem rajta ezt azt, mert minden gyári volt rajta.
-
róbert gida
tag
válasz
matyibalogh #11885 üzenetére
Köszi de 235 ezret nem szánok rá.Amúgy nincs bajom a japán cuccokkal és a Yamahákkal sem (nekem is mazdám van elötte corollám volt).De úgy látom talán drágábbak .
-
róbert gida
tag
válasz
Gergello #11883 üzenetére
Van egy unokaöcskös akinek van már tapasztalata robogó ügyben ,talán vele majd megnézünk egy pár motort.A biztosítás dolog az egyértelmű és logikus is.Viszont ez az okmányosdi azért ezek szerint csak parasztvakítás ?!Ha van akkor csak non plus ultra
.Ha nincs ne is keressek hanem ha nagyon kíváncsi volnék akkor ahogy runner írta az ülés alatt vagy egyéb helyeken keressek számokat mint a kocsik üvegjében 03..stb.A paggio blokk előnyben és a ditech csak ezzel a blokkal jó a régebbiek nem.Mi a gond velük ?Amúgy kösz neked is
-
matyibalogh
csendes tag
válasz
róbert gida #11881 üzenetére
Helló!
Ha a fiadnak akarsz akkor inkább aerox..jobban megnézik mint az sr-t(tapasztalatbol mondom) és ugye nem olasz hanem japán!
150e-körül lehet elég baró aeroxokat is venni!
Nézz alaposan szét!Amúgy itt az én aeroxom! [link]
-
Gergello
addikt
válasz
runner 125 #11879 üzenetére
Ez nem piaggios ditech? Belső vízpumpás. Pigis a gyújtás takaró is.
-
Gergello
addikt
válasz
róbert gida #11881 üzenetére
A robogónak (50-es, smkp) nincs okmánya. Adásvételi szerződés és a kötelező biztosítás papírja van csak.
Az állapot az ami számít. Egy-két régi haver csak ért hozzá valamennyire.Sok hirdetésben írják, hogy "Erre az évre be van fizetve a biztosítás." Ez semmit nem ér, amikor te megveszed majd a motort, akkor a saját neveddel kell rá biztosítást kötni.
-
runner 125
nagyúr
válasz
róbert gida #11881 üzenetére
Az "okmányokkal együtt" 50-es kategóriában azért necces, mert csak egy adás-vételi szükséges hozzá. Szóval nagyon ritka, h minden használthoz megvannak a gyári papírok.
Vinni kell magaddal egy hozzáértőt, aki kicsit szemügyre veszi. -
róbert gida
tag
válasz
runner 125 #11879 üzenetére
Én is úgy gondolom,hogy komolytalan a dolog és már látom csak okmányokkal együtt fogok venni motort .A linket csak példaként mutattam ,még senkivel nem tárgyaltam vásárlás ügyben.Ahogy írtam először kicsit "okosodni" akarok illetve véleményeket és tapasztalatokat meghallgatni mielőtt megvennék bármit is.Amúgy meg a lakóhelyemhez közel akarok "szimatolni" mert nincs mivel elhozzam az ország másik feléből.Persze semmi sem garancia arra,hogy így is belenyúlhatok egy szarba és jól átba....nak.Azért látod már is tanulok tőletek mert én nem értek a robogókhoz .Köszi a válaszod.
-
runner 125
nagyúr
válasz
róbert gida #11876 üzenetére
Elég kokánynak tűnik, mellesleg ez Morini-s Di-tech - felejtős.
( Csak zárójelben; a hirdetések írásképe alapján próbálj normális embertől - ne gyerektől - venni robogót, sokan idióta mód húzzák nekik, és azt hiszik értenek hozzá. )Ha már SR, akkor Piaggio blokkos, vizeset keress.
mod. a 2006-os évjárat meg egyesen vicc, jó, h nem 2010-et írt.
Ez kb. 2002-es, de a felnikben, ülésben benne van az évjáratra utaló szám / számpáros.
Pl. "3" -2003-as, vagy; "04" - értelemszerűen 2004-es. -
róbert gida
tag
Köszi !
Jól néz ki a motor és azt írta minden gyári rajta !De nem ismerem ezt a márkát megmondom őszinténDe az ára is jó
.Ez a Minarelli blokk ez tuti ?Azt hittem ,hogy aprilia vagy paggio vagy vespa blokkok vannak ezekben az olasz robogókban .Látod nagyon nem vagyok jártas ebben a témában de igyekszem !Én anno babettával vagy simson B50-el mociztam
-
m3tr0
őstag
válasz
róbert gida #11874 üzenetére
Esetleg ezt tudnám ajánlani [Benneli 491. Nem Di-Tech, karburátoros, vízhűtéses, tárcsa fékes, fekvő Minarelli blokkos és 140 ezer az ára...
Gondoltam hátha...
-
róbert gida
tag
válasz
runner 125 #11875 üzenetére
Köszi a gyors választ !
Speciel én ezt nem is tudtam de valami hasonlót nézegettem :[link].Az okmányok nélkül persze lehet ez a moci akárhonnan akárhányéves és persze akárhány kilométeres is.Egyenlőre csak nézegetem őket és a neten próbálok "okosodni".De ezen az oldalon elég sok aprilia sr 50 van ! -
runner 125
nagyúr
válasz
róbert gida #11874 üzenetére
Hali,
Mikori évjáratú az a Di-tech? Mert ha régebbi (2002 környéke) akkor Morini-s Di-tech, ami a messziről kerülendő! Az új Piaggio blokkos Di-tech blokkok már nagyon jók, de gondolom 150k-ért Te a régit nézted.
Annyiért viszont mindenképpen karbisat kellene keresni. -
róbert gida
tag
Sziasztok
Még nem jártam itt ebben a topicban ! Szeretnék tanácsot kérni valaki szakavatott vagy nálam jobban hozzáértőtől motorvásárlási ügyben .A fiamnak egy Aprilia SR50 ditechet néztem ki .Nem tudom jó döntés -e ? Külsőre formára nekem is bejön .Jó e a ditech vagy a karburátoros jobb ? Vagy 150 ezer körül mit érdemes venni ?Az okmányoknál mit kell nézni ?Ebben a témában dilettáns vagyok
ezért minden jó tanácsra vevő vagyok !
Előre is köszi -
b.bone
senior tag
Tényleg szélesebb mint egy átlag robogó, de azért annyira nem vészes mint egy autó.
Szerintem simán el lehetne közlekedni azzal is, de mindegy is, mert úgy néz ki kétkereű hondám lesz -
b.bone
senior tag
válasz
bajnokpityu #11870 üzenetére
Jup, így vagyok vele én is. Valószínűleg PCX lesz belőle.
Tavaszig csak összeszedem valahogy az árát.
Aztán majd kihúzom vele addig amíg nem lesz emberi áron kapható 3 kerekű, tetős (bukócsöves whatever) hybrid, ABS-el -
b.bone
senior tag
Egy honda PCX 125-ön vacilálok. Ez jóval olcsóbb mint a Piaggio MP3 szériája.
Csak lehet hülyén néznék ki raja a 200 centimmel. Mint majom a köszörűkövön kb.Nézem használt motorokat is, de félek hogy befürödnék vele. Egyszer vettem használt autót, egy rémálom volt.
o
-
nLali
őstag
Én nyomtam télen is.Reggel mindig korábban keltem megnézni, hogy esett/esik-e a hó.Ha igen, akkor is elindultam
Voltak olyan részek, hogy a gyalogos leelőzött.Az vígasztalt, hogy ott pont annyival tudtam menni, mint az autósok. Azzal a nem elhanyagolható különbséggel, hogy neki volt fűtése és nem volt lent mind a két talpa a földön.Aki ült már runneren és nem magasabb 185 centinél, az el tudja képzelni, hogy ez miért kényelmetlen.
Szerk: De megérte, sokat tanultam belőle.Azóta nem szeppenek meg, ha egy kicsit megcsúszik a motor valamelyik kereke.Térdvédő, két kesztyű, két nadrág, annyi pulcsi és kabát, amennyi elfér. -
matyibalogh
csendes tag
válasz
bajnokpityu #11861 üzenetére
tehát elég öreg az én LeoVinci-m
-
bajnokpityu
félisten
válasz
b.bone #11862 üzenetére
egyébként kicsi robikra készültek téli gumik.hogy érnek-e valamint nemtom.kérdezz futárokat
egyébként nem azt mondom,h veszélyesen csúszik,hanem, hogy ésszel kell menni,mert kevéssé tapad,mint nyáron.de azért nem 50%,annyira azért nem drasztikus.nekem ez a tapasztalatom a heidenau racing gumikkal.
-
b.bone
senior tag
Azóta videókat nézek zsütübön mindeféle mociról. Találtam egyet ami szerintem tökre érdekes. (és hosszú).
Lehet kicsit off, de érdemes végig nézni. -
b.bone
senior tag
Őszintén szólva nem, motoroztam még hidegben, csak bringáztam, de gondolom fel lehet öltözni úgy hogy ne fázzak agyon a negyed órás utamon
-
runner 125
nagyúr
válasz
b.bone #11862 üzenetére
Motoroztál már hidegben? ..de abban a nagyon csont hidegben.
..én 5 éven keresztül kis robogóval jártam vasútra, télen-nyáron. Ha még nem tapasztaltál olyat, h annyira hideg volt, h már rendesen fájtak az ujjaid, akkor most nyilván fogsz.
..és nálam ezen a kesztyű sem segített.
A 3 keréknek az az előnye megvan, h kisebb eséllyel szállsz el egy csúszós kanyarban, de nyilván nem garantál semmit. A 30 kerék is megcsúszik. -
b.bone
senior tag
Munkába szeretnék vele járni. Nyilván nem csak télen, hanem egész évben.
Arra lettem volna kiváncsi, hogy melyek azok az útviszonyok amelyeknél esélytelen motorral túlélni és vajon mennyivel jobb egy 3 kerekű robogó.
A hidegtől nem félek, de a csúszós úttól igen.
Abban reménykedtem ,hogy mindenki egyhangúan azt mondja, hogy hááát peeersze, a három kerék legalább olyan biztonságos mint egy autó vedd meg nyugodtan...
-
bajnokpityu
félisten
válasz
matyibalogh #11858 üzenetére
8-9 éve a márkát átnevezték.de ettől még ugyanazt gyártották.
a hungárián pont nem poen robogozni.meg egyáltalán motorral sem poen.hót hullámos a felület,idioták a kocsik.bicosávot meg nem használhatod,mert belterület.
én végignyomtam egy telet az aeroxon.a legnagyobb baj a plexi.alapfelszereltség a pinlock.anélkül meg sem próbáld.
valamint előbb kéne a robi,h kiderüljön,milyen szelek érnek rajta,és annak megfelelően venni felszerelést,ruhákat.
ezzel együtt a tél azért is szopás általánosságban robeszen,mert nem tapad eléggé az aszfalt,minden vészfékezés kétesélyes.
-
runner 125
nagyúr
válasz
b.bone #11859 üzenetére
A tél azért robogóval necces. Bp.-n nem is feltétlenül a nagy hó miatt - nyilván azért is -, de egyszer fagyjon le az út. Főleg kora reggel melóba menet. Azért ilyen célra nem robogót kell venni. S nem is értem miért pont télre kell neked a robogó?! Talán pont fordítva illene nem?
-
b.bone
senior tag
Mennyire reális, hogy dobom a bringa/bkv/autó combót és mostantól télen, nyáron >250ccm-es robogóval járok dolgozni a hungária körúton?
Avagy szoktatok-e ilyen hitvány időben is motorozni?Még mindig ezeken a háromkerekűeken rágódom... de azért inkább vennék valami olcsóbbat, ha a 3 züber kerék csak parasztvakítás
-
matyibalogh
csendes tag
válasz
runner 125 #11857 üzenetére
50es rácsos volt...csak a kipufogóbol lehet látni illetve valamivel nagyobb mint az 50es hiáb hogy aztmondják ugyanakkora! Nem!
Nem megy egyikse amugy olyan jól....
LeoVinci Handmade kipu van rajta... ilyet meg nem találok a neten..csak a LeoVincE-t!
És rendesen i-vel van irva! Nemértem -
runner 125
nagyúr
válasz
bajnokpityu #11856 üzenetére
..még mindig nem olyan egyértelmű a különbség, mint pl. a Runner-eknél, hiszen ott jóval nagyobb a blokk, illetve a légszűrő is, míg az Aeroxnál semmi feltűnő különbség nincs. Talán csak az orra, de azt meg sokan lecserélik az 50-es rácsosra.
-
nLali
őstag
Sokba került volna megcsinálni a nagyobb roxit? Tudom, hülye kérdés, mert attól függ mi a baja..De nem érte volna meg, ha ráköltesz monnyuk 30-50 ezret és akkor tuti a gép?( Bocs, senkinek nem akarok a zsebében turkálni )
-
Gergello
addikt
válasz
matyibalogh #11852 üzenetére
Jó nagy hülye volt, aki elcserélte.
-
matyibalogh
csendes tag
Sziasztok...
Augusztusban sikerült megvennem életem első robogóját egy Aerox100-at!
Tetszett meg minden, közel is volt, ismerőstől vettük elég olcsón..
Szar is volt....
Nem ment, csörgött-zörgött, meg esztétikailag se volt a toppon!Elkezdtem hirdetni...és kaptam egy ajánlatot->csere egy aerox50-re!
Mondtam hogy nem!..1hét mulva visszahivtam és szőrbe cseréltük!
Ez a gép fokokkal jobb.sportkipu,új gumik,teleszkop uj hátul, szép
stb..
Tehát most van egy pöpec gépem!
Tegnap fulladt, de egy gyertyacsere megoldotta a gondját!
-
DigitXT
félisten
Akkor már inkább elmegyek a nagyvashoz, aztán majd
jól megmondják, hogy "ezek közül" melyiket válasszam.
Vacakoltam a linkkel, de nem tudom linkelni, mert nézi,
hogy a főoldalról volt-e hivatkozva, ha nem, átirányít oda.A menüben itt található(k), amit szerettem volna linkelni:
Alkatrészek/Elektromosság/Irányjelző/Relé, elektronika -
DigitXT
félisten
válasz
runner 125 #11847 üzenetére
Köszi a linket, ránéztem, de nem nagyon tudtam értelmezni...
Olaszul nem igazán tudok, Google fordítóhoz meg nem volt kedvem,
mivel ránézésre nem pont arról szólt a link, mint amit a kérdeztem...
Visszamentem a főoldalra, és megnézetem egy másik indexlámpás
"cikket", de ott ha jól vettem ki, ellenállás bekötéséről regélt: persze
ez is egy megoldás, de ezzel a "műterheléssel" pont azt az előnyét
veszítené el a ledes index, hogy szinte nem fogyaszt semmit. A sönt
ellenállás ezenkívül melegszik, emiatt akár tűzveszélyes is lehet..
(Szóval maradnék az elektromos vezérlésnél, ami terhelésfüggetlen.)Mondjuk ha beszerzek egy relét, annak valszeg lesz leírása, hogy
hogyan kell bekötni, csak gondoltam, hátha van valakinek konkrét
tapasztalata is ilyesmikkel. Eleve ugye milyen relét is vegyek?! -
DigitXT
félisten
Ledes indexekkel próbálkozott már itt valaki? A hagyományos relé persze
nem vezérli őket (jól), mert a ledes izzóknak alig van áramfelvétele, szóval
célszerű lenne egy elektronikus relét beszerezni.De hogy a viharba kell
azt bekötni? (Ilyen 2-3 lábasakat látok csak, az eredetin meg eleve van kb.
8 láb.) Van a mocin vészvillogó is, ráadásul ez gyárilag gyújtás nélkül is
kint tud maradni, szóval bonyolítja a jelenlegi kapcsolást... (Mindenképpen
szeretném a vészvillogót is megtartani, de elég ha csak gyújtással megy.)Ebben a doksiban a 34. oldalon van egy fullos kapcsolási rajz, ha valakit
érdekel, ill. ebben jártas. A 21-es számú alkatrész az indexrelé. Az tuti,
hogy van egy fix tápja az akkuról (piros + fekete): erre szerintem semmi
szükség nem lenne az újnál, hiszen elég, ha a gyújtás rákapcsolásával
vezérli az indexeket. Amúgy is pontosan ezt teszi, csak akkor használja
(szerintem) ezt a fix tápot, ha úgy veszed le a gyújtást, amikor kint van a
vészvillogó: ekkor kint is hagyja, viszont a vészvillogó kapcsolójára ezután
már nem reagál, csak a gyújtás visszarakása után lehet a villogást lelőni.Az az érdekes, hogy a vészvillogó villogásának üteme teljesen normális,
csak az indexek "pörögtek fel" a ledes izzók következményeképpen... -
válasz
runner 125 #11836 üzenetére
Rendben, ahogy akarod, bár én 40k-ért nem adnám el, az nevetséges összeg érte.
-
hoby36
senior tag
válasz
runner 125 #11840 üzenetére
-
akos3
addikt
-
macikos
addikt
válasz
runner 125 #11840 üzenetére
I think this is the beginning of a beautiful friendship
-
hoby36
senior tag
válasz
runner 125 #11838 üzenetére
Persze-persze
-
hoby36
senior tag
válasz
runner 125 #11834 üzenetére
Csak ez 4 hónapos.
Ez te vagy?[link]
-
runner 125
nagyúr
válasz
Tothgera30 #11835 üzenetére
40-ért én is odaadnám az enyémet, motorikusan totál rendben van.
..és megbízhatóbb is, mint egy ilyen Motowell. -
válasz
runner 125 #11834 üzenetére
Igazság szerint 40-ért elég tré Jog-ot kap, még Babettából talán kifog egy normálisat
. Most komolyan, szinte ugyan az a blokk, szóval tök mindegy, csak ugye a Jognak kicsi a kereke, szóval inkább Motowell
.
-
-
hoby36
senior tag
válasz
Tothgera30 #11813 üzenetére
Jövő hétre kész a Motowell.30000ft javítással.
gázkar,1 fékkar ,kipufogó könyök,légszűrőház,belső sárvédő. -
nLali
őstag
Jó lett az sp3 a motoromra.Kellemes hangja lett és határozottabban indul.Nem barom módon forog, csak erősebb lett.Boldog vagyok
(OFF)Nagyon szar használt kiput hegeszteni..(/OFF)
-
bajnokpityu
félisten
válasz
_seth_ #11821 üzenetére
huh,1 éve én is akartam lidlben sisakot venni.nem tettem,te sem tedd.annyiért inkább vagy vennék használt üvegszálasat,vagy gyűjtenék.katasztrofálisan rossz minőségűek.csatjuk eltörik 1-2 hónap után,és hiába van a garancia,gyakorlatilag nem tudod érvényesiteni..
egyébként lehet nekem volna eladó sisakom.aprópénzért adnám,csak nekem már fölösleges 4 sisak után az ötödik
egyébként óra szerint az 50es roxim 95öt megy ,ha úgy állitom be a variot.érdig járok vele 20km,nem gyakran előznek országúton sem meg.cserébe 4 fölött eszik.
-
_seth_
veterán
válasz
runner 125 #11824 üzenetére
Meglesz már ha lesz az egészből bármi is
Jó lenne
Pl ilyenre gondolsz: [link] ez még közel is lenne és gondolom egy olcsóbb is sokkal többet érne mint a semmilyen
-
runner 125
nagyúr
Ha esetleg valakinek van, vagy éppen találkozik 2JA Jog gyújtásalaplappal, kérem keressen meg.
Köszönöm. -
-
runner 125
nagyúr
válasz
_seth_ #11823 üzenetére
Megértem, nyilván. Nézd meg azt a sisakot, főleg a bélésükkel szokott gond lenni, idő előtt elkopnak, elszakadnak. Mellesleg a zárszerkezetet is ellenőrizd, h mennyire erős. Egy gerincprotektort én mindenképpen vásárolnék a helyedben, ha pl. motoros kabátot nem is veszel. Utcai kabát/hosszú ujjú alatt észrevehetetlen.
-
_seth_
veterán
válasz
runner 125 #11822 üzenetére
Sisakra kb ennyit szánnék rá. Hol használnám? Jó kérdés sokszor csak egy 30ezres kisvárosban néha elmennék vele Debrecenbe is ami tőlem 13 kilométerre van és ebből kb 10-et kell főúton megtenni.
Szeretek alaposan készülni de nem szeretnék olyan sem lenni mint sokan, hogy pl honda diora vesz lángmintás uvex sisakot ami már önmagában a robogója ára + full bőr ruha + csizma és egyéb kiegészítők...
-
runner 125
nagyúr
válasz
_seth_ #11821 üzenetére
Sisakból, még ha 50-es robogóra is kell, szvsz érdemes minőséget venni. ..de nyilván ezen része pénztárca kérdése. Ha úgy ítéled meg, h neked megteszi egy ilyen lidlis sisak is, akkor vedd meg.
Egyértelmű, h a 2t. Eleve egy egyszerű technikáról van szó, amit kis utánaolvasással magad is tudsz javítani. Mellesleg jobban is mennek. (Csak zárójelben; 125ccm-ig én nem is vennék 4t-t)
Biztos, h nem megy annyit. 60 körül tudnak azok is, max a 125-ös.
Hol fogod használni? Igazság szerint meg lehet halni már 40-nel is, szóval amit megengedhetsz magadnak, azt vásárold meg. Nyilván nem kell egy full bőr ruha, de ha nagyvárosban fogod használni, akkor pl. térdvédő, gerincprotektor/protektoros mellény, kesztyű alap.
Hivatalosan még egy izzókészlet, de kb. soha nem kérik.
-
_seth_
veterán
Köszi az eddigi segítséget is!
Bukósisak választásnál mit kell figyelembe venni? Nem szeretnék se mintásat se semmi extra vagány megjelenésűt hiszen robogóra szerintem nem kell ellenben praktikusat szeretnék ami teljes sisak és felhajtható állrésze van mint pl ez: [link] tudom igen... nem éppen motoros bolt de ezek a többnyire német TÜV által bevizsgált cuccok szerintem vannak olyanok mint motoros szakboltból valami kínai ismeretlen cucc és még tetszik is
A Scarabeoból létezik 4 ütemű változat is, melyik a jobb, a 2 vagy a 4 ütemű? Elképzelhető, hogy mindkettő 50cm3 de a 4 ütemű megy 95 km/h sebességet is és arra írnak alacsonyabb fogyasztást.
Milyen kellékekre van szüksége egy robogósnak? Kesztyű nem árt, bukósisak kötelező, eü csomag szintén kell, mi másra lehet még szükség? Defetkjavító esetleg és mellény.
-
nLali
őstag
válasz
Tothgera30 #11818 üzenetére
Ha nem jön be, akkor átadom szívesen.Természetesen kicsit rendbetéve.Nem tudom milyen motorra való, de valami fekvő hengeresre.Levágom a könyököt, ami rajta van, azt elteszem.Szükség esetén vissza is hegesztem.Van valakinek tapasztalata ezzel a kipuval?Remélem jobb, mint a gyári.Csak youtubos videókból tudtam tájékozódni, hogy kb milyen lehet.6doboz cigaretta áráért nem tudtam otthagyni
-
-
nLali
őstag
Vettem egy LeoVince SP3 csövet a runneremre.Hétfőn darabolás, hegesztés( valami másik gépre való )Már nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyen a gyárihoz képest.Remélem többet fog enni és okkal
Szorítsatok...3500Forintom bánja, ha nem jön be.
-
akos3
addikt
válasz
_seth_ #11814 üzenetére
nagyjából mindent elmondott DigitXT, de azért kicsit hozzáteszek. 1,5l-es fogyasztás nincs. egy normál állapotú robogú ha nem csutkán mész 2,5-3,5l-el szaladgál kb. (most nem a tuningra gondolok) scarabeo nem rossz választás, de hamár nagykerekű akk libertyt vennék. (vagy a drágább aprilia sportcity-t).
Igen, külön kell az olajat önteni a 95-ös benya mellé és ő majd összekeveri a megfelelő arányban. kb 1000-1500km-t lehet 1l olajjal menni, persze ez is függ a motor állapotától.
Robogókon csak húzni kell a gázt, más dolgod nincs. A két kar meg a fékkarok (vigyázz mert forditva van mint a biciklin--váltós motorok miatt) Jah és az csak jó, ha van berugókar, engem már nem egyszer húzott ki a csávából
-
DigitXT
félisten
válasz
_seth_ #11814 üzenetére
Főúton óvatosan. A nagytestűség tényleg nem rossz,
a nagy kerék is előnyös, csak elveszi a csomagtartót.
Ha 45-tel mész, letolnak az autók, neked veszélyes...
A 72 jó végsebesség, csak kérdés, milyen gyorsan éri
el, ha 50-60-at jól tudja tartani, azzal lehet közlekedni.
100 forintért én is veszek. Kettőt.A 1,5L szerintem
kamu, esetleg iszonyat nagypapisan, hosszú távon...
(Városban, dinamikusan közlekedve kizárt: 2-3-at tuti
benyel, ha 4T. A 2T többet, de ezért jobban is megy.)Hátsó dobozt különböző áron lehet venni: gyártmány
s méretfüggő, de általában 10K környékéről indulnak;
ha tartókonzolt is kell venni, az rádobhat - nem kicsit.
(Ha már rajta van, az jó, mert nem kell vele vacakolni.)Ha 12V rendszerű, akkor 12V akku van benne. Naná,
hogy van benne generátor, hiszen lemerülne az akku.
A berugókar pont lemerült akku esetén jön jól, mikor
nem tudja (vagy éppen tudja, de nem eléggé) forgatni
az önindítót... Berugókar nélkül egy akkulemerülés a
motor mozgásképtelenségét jelenti: sz*r ügy... (Ugye
a legdurvább terhelés az akkunak épp az indítózás...)
Van aki szinte mindig a berúgókart használja, mert pl.
azt szokta meg, vagy azt tapasztalja, hogy úgy inkább
indul a motor, mint önindítóra. Van, aki fordítva: én pl.
a korábbi robogómat sosem rúgtam be, pedig volt rajta
berúgókar. A mostanin nincs: lemerült aksim már volt.
(Mondjuk konkrétan sz*r aksi volt: nem a motor sara.)Ha jól tudom, a modern 2T-be ugyanúgy simán kell a
95-ös benyát tolni (nem is igen lehet kapni keveréket
kúton manapság), és az általad említett olajtartályból
magának adagolja a szükséges mennyiséget. (De én
csak 4T-t hajtottam, szóval erről majd mások írnak...)
Benzinhez külön keverni tuti nem kell, max. ha valami
felújítás után bejáratós a henger, akkor szokták írni...Szinte minden robogó automata váltós: nincs kuplung-
kar, ún. röpsúlykuplung van ezekben, tehát ahogy írod:
gázt adsz a motor felpörög, erre a kuplung fogni kezd.
Twist-and-go, ahogy a művelt német mondaná. -
_seth_
veterán
Aprilia Scarabeo 50-esekről mi a véleményetek? A cél az lenne, hogy városban közlekedjek vele a 2 literes 1,5 tonnás autóm helyett vagy akár néha főúton de csak kis távon használva.
Amiért nekem tetszik: viszonylag nagy méretű bár nem vagyok nagydarab de nem árt ha nem egy hokedlin ülök gondolom én. Nagyok a kerekei amik az úthibákat jobban kiegyenlítik. Aránylag jól megy 30-60 között ami városban előny bár csak 72 a vége de sebaj úgyis csak 45-el lehetne vele menni hivatalosan. Ahogy néztem már 100 forint vagy akár alatta is lehet ilyeneket kapni jó állapotban.
Neten 1,5 és 3 liter közötti fogyasztást találtam, melyik közelíthet a valósághoz? Létezik, hogy 1,5 literrel beérje? + Mennyiért lehet venni ezekre koffert a csomagtartóra? Van amelyiket azzal együtt árulják van amelyiken nincs.
12V rendszerűek, azaz 12V akku van ezekben, de van generátor is vagy hogyan működnek ezek? Gondolom csak van benne valahol
akkor viszont miért van egyszerre önindító és berúgó kar is? A berúgó kar már csak vészmegoldás lenne?
2T azaz kétüteműek akkor ezekbe is folyamatosan önteni kell az olajat a benzin mellé? Azt megtaláltam már, hogy a benzintank mellett van az 1 literes olajtank de vajon milyen gyorsan eszi meg azt az 1 litert?
Automata váltót írnak pár helyen hozzá, de az hogyan működik? Kuplung van ezen egyáltalán? Csak mert a két kar az a két fékkar + egyik markolat ugye a gázmarkolat de akkor ez úgy működik, hogy gázt adok és megy?
Bocsi a sok hülye kérdésért
És előre is köszi
-
-
hoby36
senior tag
válasz
Tothgera30 #11811 üzenetére
Na,ja.Meg van 19 év különbség is.
-
-
hoby36
senior tag
válasz
Tothgera30 #11775 üzenetére
Letotálozták a motowellt.
Most el kell adnom a sepiám és rányomom a javításra.
-
Az elég kemény, mondjuk érthető, ők se tudnak 150k-tól többet kicsikarni érte, de még eladni sem igazán lehet a mai világban
.
ui.: A Jawa kb. 30k-ban áll addig és mindig nem tudni hogy mi baja van, mert nincs alapjárat, tehát nagyon megy, vagy nagyon nem, pedig már két szerelő is csinálta és nem is keveset kértek el
.
-
nLali
őstag
Sziasztok
Nincs valakinek felesleges M6-os , 65nél nagyobb főfúvóka elfekvőben? Motoforce/Dellorto karbira. Természetesen fizetném is. Ebben a városban nem lehet egyesével venni...Szettre nincs szükségem.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10600KF 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RTX 5070 GAMER PC termékbeszámítással
- Új szintre emelnéd a géped sebességét? Ne várj tovább!
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B760M i5 14600KF 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3080 10GB ZALMAN Z1 Plus Corsair 850W
- Apple iPhone 13 Mini 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest