-
LOGOUT.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
mekkGyver
aktív tag
válasz bajnokpityu #70771 üzenetére
Az egyensúly dologban teljesen igazad van, de a jobban elégő üzemanyag nem elállítás, csak simán teljesítmény növekedés. (Mint ha nagyobb oktánszámú benzint tankolnál.)
[ Szerkesztve ]
Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
-
Ferenczi Áko
addikt
válasz bajnokpityu #70763 üzenetére
Azért remélem annyira nem ugrik meg a fogyasztás, mert nekem 65 km/h elég, 2 literes fogyasztással..
Honor 200 Pro - Playsation 5 - Honor Watch Gs Pro - Hisense 55U8QF & 65U8QF
-
Topikgazda
válasz bajnokpityu #70529 üzenetére
Ugyanazok a dolgok befolyásolják az állapotát amikre oda kell figyelni vásárlásnál mint bármilyen más járműnél. Mennyi valós megtett km van benne, mennyire vigyáztak rá, mennyire tartották karban stb. Vehetsz 10-12 éves (vagy még öregebb) motort minimális valós megtett km-el is ami patika állapotban van, és vehetsz 2-3 éves motort is, ami szinte teljesen le van amortizálva. Ezt így nem lehet megmondani, hogy milyet találsz. Ha kinézel egy típust, akkor kutatni kell és keresni addig, amíg nem találsz egy olyan darabot ami megfelel a kívánalmaidnak.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
bajnokpityu
félisten
válasz bajnokpityu #70529 üzenetére
ilyen kérdéssel odaát nem merek megjelenni, mert kikapok.
-
Topikgazda
válasz bajnokpityu #70524 üzenetére
Ja ja, ha ezt megtudták csinálni úgy, hogy tényleg megfelelő mennyiségű üzemanyagot kapott akkor rendben van. A variátor áthangolása meg sima csiga itt is, az nem gond.
A runnert 2005-ig gyártották a klasszikus vonallal, 2006-tól meg változtattak valamennyit a kinézetén. A műszerfal is más lett. De mag a a váz, a blokk meg minden szerintem maradt a minden régi.
Milyen normális villára gondolsz? Hogy nem zsíros hanem rendes olajos. Ha erre akkor igen. Az első 180-as 2T runner-ok még zsíros teleszkóposak voltak elől (sőt, a legeslegelsők még nem is voltak hátul tárcsafékesek sem, de ebből tényleg nagyon kevés van csak), de utána (talán 98-tól) már rendes olajos telóval jöttek ki. A 4T-k meg csak olajos első villával jöttek ki.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz bajnokpityu #70519 üzenetére
Sohasem teszteltem diteches robogó fogyasztást, így nem tudhatom, hogy mennyi lehet a valós fogyasztása. Egy diteches rendszernél mit tudtál tuningolni?
A motorra a tipp: Ha egy keskeny 4T és már viszonylag fürge gépre vágysz ami nem a fotel, hanem inkább a sport vonalat képviseli, akkor én a Gilera Runner VXR200-at ajánlom. Szerintem napi 2x15 kilométerre simán jó. Megtévesztő ám a 200 köbcenti, mert ahhoz képest tényleg nagyon megy (ez részben köszönhető a viszonylag könnyű tömegének is). Nekem egy 180-as van, és én is hasonló célra vettem. Rövidebb távokon ide-oda elugrani tökéletes, nem kell előhoznom a nagyot így.
Ha bővebb infót akarsz, hogy mik vannak még a kínálatban, akkor javaslom a nagyrobogós topikot, ott jobban útba tudnak igazítani. Nekem speciel nincs nagy tapasztalatom az egyéb nagyobb robogók terén, nem az én világom.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
üszök
őstag
válasz bajnokpityu #52377 üzenetére
Nem találom a Beverly-m képét,hogy nézett ki mikor érkezett,pedig be tenném.
Szerintem már egyszer fel is töltöttem úgy emlékszem..
[ Szerkesztve ]
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
30z.Samu
félisten
válasz bajnokpityu #51508 üzenetére
Hát én ezzel nem fogok játszani szerintem, az a pillanat, amíg behúzom, meg felengedem a kuplungot már nem oszt, nem szoroz.
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz bajnokpityu #51501 üzenetére
Totál kezdőként nekem is sikerült, amikor bekanyarodás után az index-kikapcsolóval kuplungoltam tévedésből. Semmi gond nem volt, vajsimán vette a harmadikat... Azóta nem próbáltam.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
30z.Samu
félisten
-
hori-zoli
tag
válasz bajnokpityu #48159 üzenetére
Megcáfollak, mert a gyujtás gyári volt nem tiltásmentes!
A variónál benne volt az alátét!
Én kivettem, lepróbáltam a motort, de semmi látványos változás és vissza raktam.Ennyi!!
-
Lavidaloka
aktív tag
válasz bajnokpityu #47434 üzenetére
Amikor hozzám került az SR50 én is első körben megvettem a sportkipufogót ....reménykedve egy kis plusz gyorsulásért.De csalódnom kellet mert még szarabbul ment mint a gyári kipuval.... mivel már
nem volt benne elég kompresszió.Azt követően került bele a 70-es szett amihez meg szinte kötelező egy sportkipufogó.Szóval szerintem hiába teszel sportdobot+17.5 karbit a gyári kopott 50-es hengerre menni nem fog csak zabálni...az tuti!
ホンダシビッククーペ
-
canniball
nagyúr
válasz bajnokpityu #47013 üzenetére
Ha 800Ft/nap áron fedett-őrzött parkolóban pihen az autó és aznap ingyen BKV-zhatok akkor egy szavam nem lesz.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
runner 125
nagyúr
válasz bajnokpityu #47004 üzenetére
Jajám, 180 2T.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
canniball
nagyúr
válasz bajnokpityu #47009 üzenetére
Erről lemaradtam, az utolsó infó ami megvan erről az volt hogy mégsem lesz. De ha tényleg bevezetik addigra remélem elkészül a rengeteg parkolóház a város szélein...
Bár motoron még nem használtam de nem tűnik túl bonyolultnak.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
canniball
nagyúr
válasz bajnokpityu #47004 üzenetére
Milyen 1 év? Milyen GPS?
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
runner 125
nagyúr
válasz bajnokpityu #36429 üzenetére
Kymco, és ennyi.
De, elfogult vagyok, olasz alá saját célra soha nem adnám.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
válasz bajnokpityu #36379 üzenetére
Mert az új görgőkkel úgymond egyenes vonal a gyorsulási grafikon. A keverttel pedig nem. Az 30-ig kicsit visszafogottabb mint most, ami nem is baj, majd 30 felett visszaesik kicsit a fordulat és ha korrigálom akkor ugrik úgymond. Hiányzik az ugrása. Kell 3db 4.9-es meg 3db 5.6-os görgő. 16x13-as.
Na van pollini!
[ Szerkesztve ]
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
DigitXT
nagyúr
válasz bajnokpityu #36315 üzenetére
Egy lejtőn majdnem megütötte a nullát alulról.
Kicsit túlpörögte magát na... Azt hitte, hogy 60-ig van skálázva és mehet még.Amúgy fura, mert autóknál fordítva szokott lenni: beleírnak valami bődületes nagy
végsebességet, aztán csaljon akárhogy az óra, azt úgysem fogja elérni. Gyárilag.
Más kérdés, hogy aki megpiszkálja a motort, láthat simán ilyen túlfordulást.Szegény Dacia volt még olyan anno: óra 100-nál még csak 80 körül járt, meg bele
volt írva talán 160-ig, de 140-nél többet még atom csalással sem tudott menni...
(Mondjuk akkor még nem volt jogsim, anyukám meg nem tudom, mikor padlózta*,
de amikor egyszer sietve jöttünk fel Pestre, óra 140-ig biztosan nyomta neki.
Aztán besült a motor. Ja nem, az nem akkor volt, de amúgy igen, egyszer besült.)*: tegyük hozzá, hogy nem csak a motorerő volt ott a gond, hanem a 4 sebesség.
#36317: lehet, hogy már meg volt picit nyúlva a visszahúzó rugó, és attól nem volt
lineáris a csalás. De ez csak egy ötlet. Mindenesetre vicces lehetett.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz bajnokpityu #36315 üzenetére
Mármint túlfordult, és bement a km számláló elé?
-
akos3
addikt
válasz bajnokpityu #35903 üzenetére
Jól mennek a libertik a viszonylag kis testük miatt. Azzal sztem nem tudsz mellé nyúlni,
Hát igen, sajnos mindennek megkérik az árát, a többi sem olcsó(bb). 700ért cakumpakk egy líberty elég jó árnak mondható.(#35906) bogyo112 130 a vége? Vazze az én cbr-em már 120nál kivérzik :/
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz bajnokpityu #35903 üzenetére
Képes lennél ezt venni egy Burgi helyett? A teszt még a régi karburátorosról szól, a mostaniak még szebbek / jobbak! De már ennél is 2 sisakot simán elnyelő zárt csomagtartó, benne szivargyújtó aljzat, rögzítőfék (!!!), zárható kesztyűtartó, stb. Ja, és jól néz ki_!
Olcsón nem lehet megúszni egy új motor vásárlását, nálunk sajnos továbbra is luxuscikknek számít...[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Tothgera30
Ármester
válasz bajnokpityu #35903 üzenetére
Nem engednek egy picit? Eleve nincs most új motort vásárló (sőt, használtat se nagyon viszik), akkor igazán bele lehet alkudni.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
alba-regia
aktív tag
válasz bajnokpityu #35863 üzenetére
Kb. 1,5 hónapja vettem Honda PCX-et. Azóta (a rossz idő miatt) közel 1000 km került bele. Vegyesben a fogyasztása stabil 2,27 l/100 km lett. Legutóbb kipróbáltam, óra szerint 108 km/h környékén tilt le. Az utazója 90-95 két személlyel is, a dombok nem viselik meg. Nagyon kulturált gép, csak ajánlani tudom.
Azon gondolkozom, hogy Zakopanéba is ezzel megyünka 650-es helyett, annyira megszerettem. Simán vállalható, de autópályára azért nem szívesen vinném fel.
-
akos3
addikt
válasz bajnokpityu #35886 üzenetére
vegyél honda innova-t (suzuki addres), az körváltós és nem kopik tőle a cipő
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz bajnokpityu #35886 üzenetére
Ha tényleg arra kell a kismoci / robogó, amire írod, akkor picit tegyél még hozzá (cég bírja... ) és vegyél egy 125-ös Burgmant. Az szerintem bővel az előzőek felett van használati értékben (nem sporteszközként).
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
akos3
addikt
válasz bajnokpityu #35883 üzenetére
jaja emléxem még a roxidra itt, elég high end volt
Csak robogó jon szóba?
-
SzlobiG
félisten
válasz bajnokpityu #35877 üzenetére
Akkor nem lehet linkelni rendesen, de Sportcity Cube 125 erről van szó.
Kérj ajánlatot rá, de szerintem tuti 600k felett lesz az új.
[ Szerkesztve ]
-
korpicschess
veterán
válasz bajnokpityu #35880 üzenetére
Szimpatikus a hozzáállásod.
Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
runner 125
nagyúr
válasz bajnokpityu #35863 üzenetére
Rég láttalak erre. Aerox, CBR?
Napi 100km-re szerintem kevés a 125-ös. Minimum 250-est, de inkább nagyobbat vennék, pláne úgy, h neked azért van viszonyítási alapod.
Ráadásul fogyiban ezek gyakrolatilag 1:1-ben megegyeznek.Keeway-t én újannan sem vennék, nem használtan.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
akos3
addikt
válasz bajnokpityu #35873 üzenetére
Kigyűjtöttem az 1M alatti gépeket a 3 japán márka oldaláról, nem tom miben gondolkozol, de ez tartalmaz váltósakat is természetesen.
Honda NF110 Wave: 580.000.-
Honda CBF125: 708.000.-
Honda PCX125: 748.000.-
Honda MSX125: 895.000.-
Honda SH125 ABS Dobozzal: 915.000.-
Honda CBR125R ’12: 955.000.-Yamaha árlista
ezt lusta vtam kigyűjteniSuzuki UH125 (+ magasított szélvédő): 798 000.-
Suzuki UX125: 758 000.-
Suzuki RV125: 748 000.-
Suzuki DR-Z125L: 748 000.- (regadó nélküli ez) -
SzlobiG
félisten
válasz bajnokpityu #35873 üzenetére
Ez? Bár esélyes, hogy fél milla felett van az ára jóval. Viszont vizes pigi blokk, jó futómű, sportos.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz bajnokpityu #35871 üzenetére
Nézz utána, mert nekem úgy rémlik, hogy 125cm3-ig a motorkerékpárok áfáját cégként vissza tudod igényelni (munkaeszköz), így viszont mindjárt más a leányzó fekvése!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
válasz bajnokpityu #35868 üzenetére
Csak rohadt csúnya.
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
Tothgera30
Ármester
válasz bajnokpityu #35868 üzenetére
Agility 125 jó, vagyis azt már inkább venném.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz bajnokpityu #35865 üzenetére
Akkor én ezt venném.
Persze, ha cégként vagy, akkor igen, sokat elmenne. Viszont Pigihez bontóból is van alkatrész, és minőségibb is mint a Keeway, árban meg nem nagy dilemma, ha hosszú távra tervez vele a tulaj. A gariba annyira nem bíznék semmilyen motornál sem, de ez már személyes véleményem.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz bajnokpityu #35863 üzenetére
Elegendő, de használtan van jobb vétel is.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
r-chee
őstag
válasz bajnokpityu #13284 üzenetére
Köszi mindenkinek!
Az első villáról olvastam már valahol, hogy az e robogó gyenge pontja.
A kérdéseimre amúgy tud valaki válaszolni?
Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
-
runner 125
nagyúr
válasz bajnokpityu #13275 üzenetére
Finster-em ugyanilyen volt.
Abban is kotyogott az egész a perforált lemez körül. S, aztán a srác akinek eladtam szétszedette, és újragyapotoztatta - mert idézem; "B+ én nem gondoltam volna, hogy ez ilyen kibszott hangos".
..én is gondolkodtam rajta, h szétkapom. Csak 3-4 popszegecset kellett volna kifúrni és lejött volna valamelyik vége, de engem nem zavart. Menet közben meg nem is lehetett érezni, h van-e bent valami."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz bajnokpityu #13271 üzenetére
Gyapot nélkül azért valszeg nem E legál. Hallottam már a különbséget, elég komoly.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
-
Tothgera30
Ármester
válasz bajnokpityu #13142 üzenetére
Hát igazán annyi km-t futott motorokat már nem igazán akarok fenni, de lehet szétnéznék nála. Esetleg van valami holnapja? Sajnos az van hogy errefelé pedig csak olyan motork kerülnek amik nagyrészt már elfutották a maguk távját olaszban vagy Bp-n. Pár Aerox-ot látok Nyíregyen, ami tényleg újnak néz ki, de azokért meg már nem tudnak mit kérni. Még egy ilyesmi NRG érdekelne, bár elég érdekes hogy semmit se ír róla.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
akos3
addikt
válasz bajnokpityu #13142 üzenetére
én szigetszentmiklóson vettem az import malám. rem nem egyre gondolunk mert azt megverném!
-
Tothgera30
Ármester
válasz bajnokpityu #13135 üzenetére
Elvileg van még egy hirdetve, ha lesz ideje megnézi. Illetve két hét múlva még itt Nyíregyen egy Aeroxot is megkukkolok, kicsit drága, de elég gyáriasnak tűnik. Viszont jobban vonzódom az F12-höz, Aeroxal volt már kapcsolatom régebben, haveri körben volt már pár, meg errefelé van is, csak mind berhelt jószág.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
magnum_pi
tag
válasz bajnokpityu #13127 üzenetére
Az olcsó alatt mit értesz? mekkora összegekről beszélünk itt?
Gigabyte P55-UD3 F4, i5-750 @3.67 B1, ASUS ATI 6870, 2x2024MB Kingmax DDRII 1333Mhz, Samsung 245B, Chieftec 450W + FSP VGA Booster x3, Ninja Plus rev 2, CM 690
-
Motaba78
addikt
válasz bajnokpityu #13122 üzenetére
"rendőr csak a köbcentit nézi,sz*rik rá,hogy 90el mégy országúton."
ez milyen helységnél van ?
mifelénk szfváron elég háklisak az ilyenre, engem rendszerint megállítanak a runnerrel, mert azt hiszik nagymoci rendszám nélkül. -
Tothgera30
Ármester
válasz bajnokpityu #13097 üzenetére
Dehogynem, majd meglátjátok és nem fogtok csalódni bennem, mondta a kis medvebocs és elindult motornézőbe . Remélem találok, bár pont az hogy az a fekvő Mina nagyon bejön nekem, így főként ezeket keresem . A Runner már csak azért is tetszik mert egyszerűen jó, tudom hogy nehezebb, lomhább, de tetszik és faternak az is jó lenne a kívánt 50-60km/h sebesség eléréséhez .
#13099 akos3: Hát nem sokat, földút annyiban merülne ki hogy 2-3 évente kinézne a szőlősbe, mert többször nem megy arra. Már évek óta úgy se volt .
Bajnok: Faterod nem semmi .
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz bajnokpityu #13094 üzenetére
Hát ezzel biztosan nem lesz stopizás, se egykerekezés, azért 50 évesen már van annyi esze és súlya, sőt gyorsan sem fog vele hajtani . Ezért keresek olyat ami tényleg megkímélt és nem gyerek használta, gyerek üzemmódban . Eddigi rangsor így néz ki: F12, Aerox, Runner, és végül a Stalker (mert nekem bejön) . Szar villásat nem akarok/szeretnék venni, ezért inkább kétszer nézem meg, ha meg mégis szar akkor megpróbálom lealkudni az árából egy részét az új telónak és megveszem a kereskedésbe újonnan, nem szarozok bontós cuccokkal . Amúgy az F12 is lép úgy mint az Aerox, sőt, mina blokk ugyan az, és még a kaszni is kisebb, tehát azért került első helyre, az Aerox az etalon, viszont sok a kókány, illetve Runnerrről (csak utolsó szériás Piaggio blokkos jöhet szóba) ugyan ez elmondható, így kész a rangsor . Apám 185cm, neki elég lesz, maximum kicsit hátra rakja a lábát és volá elfér minden .
#13095 runner 125: A földutat úgy képzel el hogy ilyen és ilyen kombó, sárba pedig egyszerűen nem megy, mert nem odavaló.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz bajnokpityu #13091 üzenetére
Hát a Roxi is fekvő Mina, a tegnap kipróbált F12 is, és tetszett neki, bár ő fél gázon elgurult vele (legalább nem hajtja szét). A linken látható Aerox azért érdekes mert mintha nem gyári lenne a matricázása, illetve a berúgókar és a dekni színárnyalata között is van különbség. Mindegy, jövőhéten lehet elmegyek megnézem, ha ferde a villa akkor azt cserélni kell, mert nekem gáz ha ferde, nem 1-2 évre venném, tudom hogy vigyázva lenne rá, évente belemenne max. 1000km, mert úgy sem mindennap használná, csak hetente egyszer.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
GabN73
addikt
válasz bajnokpityu #13088 üzenetére
na látod... akkor minek beszélsz hülyeségeket.. jó, aláírom az a 60 paci is hülyeség volt, de hogy egy 2tnél nem számít a rezó...
-
GabN73
addikt
válasz bajnokpityu #13085 üzenetére
persze, a gagyirezó... Te se ültél még akkor tuningolt 2t-n hozzá szabott rezóval...
-
Tothgera30
Ármester
válasz bajnokpityu #13064 üzenetére
Viszont van amit a kereskedő magának hoz be, abból tuti jobbat néz, nem sz@rt, és már olvastam blogon is több olyat hogy felségének/apósának/szomszédjának/stb. inzézett motort . Na mindegy. Ha tud valaki valami jó motort, nyugodtan keressen meg itt vagy inkább privátban, lehetőleg fekvő vizes Minarelli vagy Piaggio legyen, inkább mint hogy apám Keeway-t vegyen . Bár semmi bajom a Keewa-al, de eléggé érdekes hogy miért adnak el 1-2-3 éves szinte új motorokat az áruk töredékéért ?
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Bull Boss
őstag
válasz bajnokpityu #13032 üzenetére
ezt nem értem tiszta a légszűrője. A gyertyát néztem az eléggé ratyi kicsit megdrótkeféztem de nem változtatott a dolgon
-
Tothgera30
Ármester
válasz bajnokpityu #13012 üzenetére
Nem, csak bosszantó. Azért egy 50-es robcsit szarrá lehet hajtani pár 50-es/70-es hengerrel, úgy hogy azt se tudod milyen van rajta. Ezért állapotot kell főleg nézni, a többi meg már mindegy.
#13014 korpicschess: A csúszás látszik elég erősen, de attól még egész szép a gép. Feltolnám egy 130k-s irányáron, hátha ráharap valaki így szezon előtt/kezdetén.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
runner 125
nagyúr
válasz bajnokpityu #13010 üzenetére
Hjah, én hála ég így egy motort sem törtem meg. Viszont alkatrészt eddig neten mindig az új harmad / fél ár alatt sikerült szereznem.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz bajnokpityu #12996 üzenetére
Magyaráztam én is, de esélytelen.
Ahogy mondtam, egy darabig működik az önigazolás..."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
válasz bajnokpityu #12718 üzenetére
...bocs, kétszer ment...
#12719 Tibii91: Nem csavarodik, elbírja a 300-as blokkot is, csak néha nincs a helyzet magaslatán, én inkább TS vázba építenék!
#12715 GabN73: Szinte mindenben egyetértek, viszont abban ne reménykedj hogy olyan sokat fog érni, mert Magyarországon nem vesznek veterán motort, itt vagy csak felújított van, vagy régi és kész . Én is 150k-ért tudtam eladni, pedig ahogy most szétnézek 25-30 ezret futott gépért akar 120-at kapni ! Van amelyiken műszaki sincs és horror áron kínálja, de ki fogja azt megvenni, mert alkudnak orrba-szájba, vagy felújított Simsont kínálnak érte .
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz bajnokpityu #12718 üzenetére
Hát persze, azért azt a vázat használják három blokknál is, érthető hogy nem épp a legnagyobbhoz a legjobb, bár nekem nem volt 250-esem, nem is lesz.
#12720 runner 125: Hát egy 20 év fölötti géptől mit vársz? Amúgy a múltkor mentem egy Ybr-el, nah annak is ugrált az órája pedig alig 5 éves a kis gép, bár már van benne 30 ezer km.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
koshmar
addikt
válasz bajnokpityu #12718 üzenetére
Gondolom csavarodik, mint az atom.
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
cila1
aktív tag
válasz bajnokpityu #12683 üzenetére
Házilag kivitelezhető megoldás nincs?PL valamilyen Spray?
-
runner 125
nagyúr
válasz bajnokpityu #12662 üzenetére
Ez egyértelmű, GSX-R-ekből sokkal nehezebb jót kifogni.
..egyelőre nem is merülök bele, először menjen el a Nexus."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
koshmar
addikt
válasz bajnokpityu #12650 üzenetére
Full rendszerről beszéltem végig.
Ezek a rendszerek a K8-as Busára 12 lóerőt is dobnak, szóval a 7 szerintem teljesen reális.Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
runner 125
nagyúr
válasz bajnokpityu #12589 üzenetére
Tényleg feszes, nem viccelek.
A hátsó előfeszítése állítható, ennyi.
_
Nem írtam, de a Jog-ban nem rég elszállt a szikra, alaplapra gyanakodtam, hát az is volt.
3k-ért vettem rá egy másikat, mivel én sem vagyok szerelő, csak egy lelkes amatőr, így speckó szerszámokkal sem vagyok ellátva, a lényeg, h baromi egyszerű mód csináltam egy lendkeréklehúzót.
45 perc alatt kicseréltem, már pöfög is.
Kép minőségért bocs, a lényeg látszik.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz bajnokpityu #12578 üzenetére
Faxa is, ..jó kemény.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Killing
addikt
válasz bajnokpityu #12519 üzenetére
Simsonon? Majd kerítek rá egyet, addig marad a biciklizár.
Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
akos3
addikt
válasz bajnokpityu #12519 üzenetére
Még az előző robcsimnál én is odaragasztottam, de sose maradt fenn mert érdes vt a belseje...
-
runner 125
nagyúr
válasz bajnokpityu #12510 üzenetére
Jaja, matrica már nálam sincs jó ideje...
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
akos3
addikt
válasz bajnokpityu #12510 üzenetére
jah nem tudtam h kell kérni. hát én msot azért nem fogok kérni, h leygen. hülye leszek ráragasztani Bőven jó nekik a csekk is
-
Tothgera30
Ármester
-
Tothgera30
Ármester
válasz bajnokpityu #12456 üzenetére
#12455 bajnokpityu: Hát igen, azok a fránya anyagiak...
Ismerek pár embert aki úgy motorozott hogy jogsija sem volt, azután lett jogsija, ruhát meg lesz@rja. A műszakiztatás igen is nagy kaland, ma műszakizott a 7 éves kis sz@r autóm és 21500ft, és még lesz olajcsere és váltóolajcsere, az Mz-re meg több mint 50000ft-t költöttem csak a papírok és műszaki miatt, mert mechanikusan gyári volt, semmit sem kellett cserélni rajta/benne. Igen, sok hülye kerül motorra, de ha elvégzi az A.1-et akkor is vezethet 125ccm-es motort, szóval ugyan az és főleg olyanok fognak venni akik 30-45 évesek és munkába szeretnének bejárni, de ebből se lesz sok, mert lassan 400ft a benzin, a 4T 125 is megeszik 4 litert, egy kisebb autó meg 6 litert. Műszaki nélküli robogó (manapság segédmotornak minősül) és amelyik 90km/h-ra képes abban van egy-két tuning finomság, és szerintem te is úgy tolod, szóval...
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz bajnokpityu #12452 üzenetére
Hát akkor nem lesz robi, rendben, bár szerintem ha eladod hiányozni fog, nekem is hiányzik, ezért vettem a Babcsit is, de azzal meg sohasem mentem, így én is eladtam. Az MZ se igazán több 90kg-nál és 100km/h-hosszabb távon is tartja, illetve egy átlag 125ccm-es robogó is 90kg körül van és 90km/h-t ki lehet hozni belőle!
Én örülnék neki ha bevezetnék. Ha úgy nézed a B kategóriára így is képzés kell majd hogy 125-re üljön, tehát szinte ugyan ott lesz mint aki most vizsgázott A1-re, végül is ott se sokkal több a rutin, illetve forgalom.
ui.: Azért annyian nem lesznek, le is írom miért:
1. válság van, nincs pénz motorra.
2. ha mégis van, rohadt drága a műszaki meg minden hülyeség, és autó mellett fenntartani még egy motort nem móka és kacagás 400ft-os benzináron.
3. nem sokan áldoznak pénzt továbbképzésre.
4. Magyarországon nem igazán van műszakis 125cccm-res robogó, külföldről meg pluszköltséges itthon papírozni meg miegymás.[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz bajnokpityu #12450 üzenetére
Az nem rossz, sőt, túl jó . Bár ha bevezetik a B125-öt, gondolom Roxit cseréled 125 4T-re és akkor még keveset is fog enni .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz bajnokpityu #12446 üzenetére
Astra F volt, tetű 1.4-es 8 szelepessel, szóval annyira nem gáz az a kis robogó, és ugye nem kihúzatva ment előttünk.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz bajnokpityu #12423 üzenetére
Persze, óra szerint, de autóval mértük, olyan stabil 50-55km/h-t azért tud a gép.
#12422 akos3: Persze, még a szobába is tartotta, mellette aludt, nehogy magányos legyen.
#12428 Debilon: Én ezt mindenképpen ajánlom, rosszat nem hallani róla, csak jót.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Brogyi
őstag
válasz bajnokpityu #12424 üzenetére
5599Ft volt.Szerintem jó vétel, azért is vettem meg, no meg a motoros mód miatt .
Kiváncsi voltam milyen egy másolat.Szerintem jó.CTEK-re sajnálom a zsét.Nem szeretek fizetni a puccos kinézetért, főleg ha a motorja ua. vagy hasonló.Accumate jót írtak róla ahogy olvasgattam mostanában. -
bajnokpityu
félisten
válasz bajnokpityu #12424 üzenetére
ja látom,mode2
-
runner 125
nagyúr
válasz bajnokpityu #12404 üzenetére
Azt híjják' külső szíjtárcsának.
Szvsz tök mind1, mert amire az is hullámosra kopik, iszonyú sok km kell hozzá.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz bajnokpityu #12398 üzenetére
A hátsó, kuplungnál lévő szíjtárcsára gondolsz?
Ez érdekes, h meg tud kopni, mivel "csigás" elven távolodik egymástól a kettő. Annó raktunk Malossi variót egy 180-as FXR-be, és a gyári, 54.000km-t futott hátsó szíjtárcsa ment vissza, semmi baja nem volt.
_
Hm, értem, hát sajnálom. Pedig azt hittem bevállalsz egy frankó 180 2t-t.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
akos3
addikt
válasz bajnokpityu #12401 üzenetére
jó én nem értek nagyon hozzá nekem ezt mondták én csak ezt tudom ismételni
egyébként én benzinen kívül semmit nem akarok erre a motorra költeni amig teljesen használható. -
akos3
addikt
válasz bajnokpityu #12398 üzenetére
Nah igen, pont ilyenek a tünetei. De nem zavaro, pláne h kiszámíthatatlan, h mikor csinálja..
-
akos3
addikt
-
Brogyi
őstag
válasz bajnokpityu #12358 üzenetére
[Ez]
normális ár, míg a masik eszement.Nyilván a korábbi fiatalabb, de akkor is.
Most nézem érdekes a műszerfala.[ Szerkesztve ]
-
Tibi78
csendes tag
válasz bajnokpityu #12327 üzenetére
köszi a választ...ez cserére szorul vagy csak tisztításra, karbantartásra?
-
akos3
addikt
válasz bajnokpityu #12324 üzenetére
oh, hát én eztet nem tudtam! Így már jogos a motorcsere
-
akos3
addikt
válasz bajnokpityu #12322 üzenetére
nah mi van becsajoztál?
-
akos3
addikt
válasz bajnokpityu #12320 üzenetére
Nekem automata szivatóm van, szal nem iagzán tudom befolyásolni a dolgot...
-
akos3
addikt
válasz bajnokpityu #12317 üzenetére
hát ja. 2T megszivja csak magát...
-
runner 125
nagyúr
válasz bajnokpityu #12317 üzenetére
Erről múltkor hosszas csata volt a motoros topikban is. Inkább ne menjünk bele.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz bajnokpityu #12244 üzenetére
Meg kell nézni alaposan, és bízni magadban (szerelő haverban). Ennyi.
Én pl. krván leszarom, h kitől veszek, meg fogjuk nézni alaposan és döntök.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
akos3
addikt
válasz bajnokpityu #12235 üzenetére
nyilván egy kereskedő nem fog a roxodért 200at adni. beveszi 150ért kipucolja kifényezi és eladja 180-200ért. az árrés meg a haszna.
-
runner 125
nagyúr
válasz bajnokpityu #12215 üzenetére
Volt már olyan, h városban nappal rajt maradt egyszer huzamosabb ideig mindkettő, ilyen ide-oda futkozások voltak, noh egyszercsak arra eszméltem, h nem indul a gép.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
DigitXT
nagyúr
válasz bajnokpityu #12206 üzenetére
Nekem le van tolva a "minimum szint alá" a tompított,
soha nem villogtak, hogy vakítom őket. A refit meg
nem is használom, csak arra, hogy villantsak, ha vkit
elengedek. A gyári "fos" 35W-os izzó helyett viszont
nagy a különbség: ezzel látok (és jobban látnak), az
meg egy gyertya fényével ért fel, és hazardírozás volt
vele sötétben közlekedni. (Automata szintszabályozó
meg azért van, mert ha jól telerakja a paraszt az autó
csomagtartóját, az égbe világítana a lámpája, s azzal
tényleg vakítana. Viszont ez motornál atipikus, illetve
a minimum szint alá semmilyen rendszer nem tudná
levinni.) Ja és nem az a 6000K (és a még fölötte) lévő
ordenáré kék színű cucc: 4300K-s, olyan, mint egy jó
halogén, csak nem fogyaszt annyit, s nem égeti szét
a foncsort... Ettől függetlenül persze egy jobb foncsor,
egy gyárilag már erre tervezett rendszer biztos sokkal
jobb (!) fényt adna, de abból kell gazdálkodni, ami van.A féket meg nem baszogatom otthon, mert az életem
múlhat rajta, ha valami "nem klappol" - ilyen egyszerű. -
LeoVince
csendes tag
-
runner 125
nagyúr
válasz bajnokpityu #12199 üzenetére
Jaja, 4t.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz bajnokpityu #12195 üzenetére
A 250-es Burgmanok 35.000 környékén már általában annyira alacsony kompresszióval bírnak, h fúrni kell őket. Sőt, még annó indexen Burgman topikban olvastam a 400-asról is nem éppen bíztató tényeket, 42.000km-nél vezérműlánc cserés volt, és fúrni kellett.
Nyilván ehhez hozzájárulhat egy igénytelen karbantartás, és tipikus széjjelhajtás' is.Egy ilyen 125-ös meg eleve magasabb fordulaton dolgozik, mert alul semmi nincs ebnnük, hiába 1 henger. Így, egy ilyen futásteljesítményűvel én óvatos lennék.
Persze nyilván egyénfüggő, ki, h használta... Ha azzal is pl 70-80-nal jártak, és nem folyton koppon, illetve 5000-enként kapott friss olajat, minden bizonnyal még egy 20k-t elmegy komolyabb belenyúlás nélkül.
Egy barátom 400-as Majesty-jében pl. most volt 85.000! km. Az viszont hozzátartozik, h 70-nel jár vele mindenhol, szíjat is kb. 60.000 nél cserélt, s inkább lerakja a lábát ha fékezni kell.
Vannak szélsőségek, csak kicsi az esély kifogni egy ilyet."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
LeoVince
csendes tag
-
matyibalogh
csendes tag
válasz bajnokpityu #12124 üzenetére
Csak gondolkozok nagyon hogy megérné -e a 125-ös aprilia sr!
Kezdek rájönni kevés ide városba is az a max 70!
Amikor üres a város és nyomulhatnék akkor kellene a kraft!
Meg amikor elmegyünk motorozni, a környékre(mátra..stb) oda is kellene!
Fölfele alig megy●A lányok röpiznek, a fiúk fociznak..A Férfiak pedig EDZŐTEREMBE járnak!●
-
DigitXT
nagyúr
válasz bajnokpityu #12124 üzenetére
Hát ez az, hogy én sem.
-
matyibalogh
csendes tag
válasz bajnokpityu #12056 üzenetére
Mennyi volt a flipflop?
decije?
mennyit vettél?●A lányok röpiznek, a fiúk fociznak..A Férfiak pedig EDZŐTEREMBE járnak!●
-
sowi
őstag
válasz bajnokpityu #12054 üzenetére
milyen statisztika? nem ez az elso scarabeom, se nem az elso motorom...
Anytime, anywhere, any war ... if the price is right