Hirdetés
- Milyen mosógépet vegyek?
- Itt az új LOGOUT!
- No Voice in the Galaxy
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Full-size AT form factor gépház restaurálása.
- 2024 őszi fórum peca
- Gurulunk, WAZE?!
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bajnokpityu #4789 üzenetére
Elmondanám neked, szemléltetve az aeroxon, szét is szedhetjük közben
Explosión de dos tiempos
-
bajnokpityu
félisten
válasz bajnokpityu #4797 üzenetére
továbbra is furi a működése,és azóta sem tom mennyit mutat a műszerem,de emelkedőn, országúton autót előzgetek.vagy 5 literes fogyi mellett.(nonstop nyélen hajtom szegént)
eladó topping dac
-
Topiccsendőr
addikt
-
vicces
addikt
válasz bajnokpityu #4807 üzenetére
fogyasztás, átlagsebesség stb. kis computer.
na meg persze nagyon jól mutat a fordulatszám mérő.:)
-
bajnokpityu
félisten
válasz bajnokpityu #4811 üzenetére
mármint min 90%ban nyélgázzal,és sokszor durva emelkedőn.
namost azt azért tudni kell,h haverom kis injektortuningos ditechjét erőben is keményen megverem(fékben egyenesen alázom).övé eszik 2.8at enyém 4et,de pont ennyivel jobban is megy.és ő 70kiló,én meg mázsa.
[ Szerkesztve ]
eladó topping dac
-
ett
aktív tag
válasz bajnokpityu #4812 üzenetére
Ezt így nem lehet összehasonlítani. Egy mhr sr meg egy sport hengeres aerox közül meg az aerox lenne vesztes de csúnyán. Attól függ milyen cuccok vannak a gépekben. Lehet az injektoros sr-ből is morcit varázsolni, csak ahhoz még nem forrott ki annyira a tuningcuccok kínálata, de folyamatosan bővül. Na meg nem csak injektortuning kell, hanem henger is, meg variátor, kuplung, tengő a belerakott hengertől függően és akkor nagyot fog lépni az sr is.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
ett
aktív tag
válasz bajnokpityu #4814 üzenetére
Melyik régi sr-el egyezik meg? Mert a legrégebbiből is van állós, fekvős, a fekvő vizes minarellissel megegyezik, az igaz. A kipuf azért dob rajta valamennyit, érezhetően jobb lesz tőle a gép, ha meg variátort is cserélnél, lehetne még jobb.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
ett
aktív tag
válasz bajnokpityu #4816 üzenetére
Ha hozzá hangolod a kuplungodat meg a variátorodat, akkor jobb lesz sokkal mint a gyári.
Nem állítgattál még rajta?
Suzuki blokk soha nem volt sr-ben, hanem morini volt benne, amit a suzuki is használ.Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
ett
aktív tag
válasz bajnokpityu #4818 üzenetére
Ja értem, akkor majd ha lesz idod rá hangolhatod. Egun linkelte valaki, de már nem emlékszem ki volt az.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
golyani
őstag
válasz bajnokpityu #4822 üzenetére
nekem hidegben rosszabul megy 10 fok körül 80 a vége nyáron nagy melegben túl szaladt a 80-on. óraszerint.
[ Szerkesztve ]
-
golyani
őstag
válasz bajnokpityu #4824 üzenetére
gyertyaképem frankó. annyi h a gyáritól picit ritkább szűrő van benne, de a házban a pipát bent hagytam karbin se kellett hangolni csak nagyon picit a levegőcsavaron. melegben jó. betudom ezt annak, hogy ballábbal kelt ma fel a gép
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bajnokpityu #4824 üzenetére
Jajj ezt énis hogy utáltam a robikban. Szerintem a kuplungpofa melegedik ilyenkor, illetve a szíj, és teljesen máshogy viselkedik az egész kuplung. Mindegy, szerintem magától a melegedéstől van ez a jelenség.
Explosión de dos tiempos
-
válasz bajnokpityu #4829 üzenetére
szakszavakkal csak módjával
A lábadba nem akad bele a kormány ha nagyon elfordítod?
-
válasz bajnokpityu #4831 üzenetére
aham. Ilyesmi nekem nem annyira szempont, mert majd melóba járni kellene, BKV kiváltására, nem ökörködni. (igazából elektromos cangán is filózok, de van pár macerás tulajdonsága)
áttam, hogy neked yamaha aerox van, és első ránézésre ez is elég termetes. Szereted? Mennyibe fáj újonnan? Eddig csak használtan láttam 220k körüli áron.
-
válasz bajnokpityu #4833 üzenetére
és mennyit eszik?
-
válasz bajnokpityu #4838 üzenetére
90 kilós mocit? Ahhoz még sok palacsintát meg kell ennem
-
ett
aktív tag
válasz bajnokpityu #4842 üzenetére
Ez igaz, én csak azt írtam, hogy nem sok a 4 liter a robitól, mivel ezek pörögnek ezért esznek ennyit. Pesten mindent lopnak, nemcsak robogót. Az is igaz, hogy sok embernek biztos nem jönne be, de soknak meg igen. Nem vagyunk egyformák.
Rábeszélni engem nem tudom mire nem akarsz, semmiféle robogót nem akarok venni, nem is írtam ilyet. Már van egy yamaha aerox egy peugeot speedfight 2, és egy yamaha mint itthon.Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
Gergello
addikt
válasz bajnokpityu #4850 üzenetére
Nah az volt az, Mol Arol. 2,5k volt körülbelül. Ez okozná, hogy ennyire füstöl? A Castrol akármi racinget sokalltam 6k-ért.
Látom egumotors fórumon szidják orrba-szájba ezt az Arolt. Mindegy, csak fogyjon ki belőle...
[ Szerkesztve ]
-
Gergello
addikt
válasz bajnokpityu #4852 üzenetére
Hát ez van sajnos. Először elmentem a Tescoba, ott csak fűnyíróbavaló olaj volt. Coraban volt ez ennyiért, meg a Castrol 5 ezer valamennyiért...
-
golyani
őstag
válasz bajnokpityu #4850 üzenetére
nem kell oda 3k fletti max aluhengerbe vagy erősebb vashengerbe.
gyári motorba tökéletesen megfelel a félszintetikus is.mod: arolt azonnal engedd le belőle, mert az egy szemét. simson-ba meg MZ-be elmegy de én abba se tenném. minősítést kell nézni egy robeszba legalább JASO FC, API TC ISO-L-EGC vagy EGD kell. pl: MOL Sprint 2t, vagy SHell Advance VSX 2T, Repsolnak van direkt robogó olaja, Motulnak is.
[ Szerkesztve ]
-
ett
aktív tag
válasz bajnokpityu #4857 üzenetére
Szívni is lehet, de ha ismeri a csavarhúzot, akkor túl nagy gond nem lehet. Legalább megnézheti belulrol az idomokat, hogy melyik javított, vagy cserélt.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
golyani
őstag
válasz bajnokpityu #4866 üzenetére
egün létezik hozzájuk 70-es henger asszem.
-
ett
aktív tag
válasz bajnokpityu #4870 üzenetére
Az új aprilia sr-en jobb futomu van mint az aeroxon. Nekem aerox van, kiprobáltam az uj sr-t, hát brutálisan jo a futomu, pedig a roxyé se rossz.
Nekem tetszenek a kymco mocik is, szerintem bárki megveheti jo gépek ezek. De keewayt nem vennék semmi pénzért, meg az ismeretlen nevu vackokat sem.
A motowellek is jok.Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
csibor
őstag
válasz bajnokpityu #4880 üzenetére
Ezért kell megtartani az 50 hengert is
-
golyani
őstag
válasz bajnokpityu #4883 üzenetére
hát sztem evidens h már a 80-ashoz is új tengő kell + vezérműtengely...
-
golyani
őstag
válasz bajnokpityu #4885 üzenetére
Stage6 Street vashenger vagy DR Evo vashenger meg hozzá vmi pufó monduk Gianelli Reverse, Polini SPC, meg egy főtengő+csapágyak. ja meg vmi jobb fajta kuplung. nah vmi iylesmit én is bevállalnék
-
nagyúr
válasz bajnokpityu #4891 üzenetére
Ja, 50-es lesz belole, es csinalok jogsit is majd.
Egyebkent Malaguti Ciak 100-rol lett volna szo.
while (!sleep) sheep++;
-
golyani
őstag
válasz bajnokpityu #4892 üzenetére
hát egyik srác rakott össze egy roxot: DR EVO+ amiket írtam. és aszondja h olyan 3,5-4 körül eszik és valósban megy 80-90 körül, ha jól emléxem. de még járatós neki a vas
főtengely is attól függ hány klóméter van benne és milyen állapotú. mert lehet h a gyári is elmegy az erősebbb hengerrel de sztem idővel tuti cserélni kellesz. -
golyani
őstag
válasz bajnokpityu #4895 üzenetére
a zanyag használatközben is alakul szerkezetileg tehát ha kap egy nagyobb hangertől nagyobb igénybevételt, gondolhat egyet és reccs. lehet h még a 10k km-t futott tengő a gyári hengerrel elfut még 20-at de ha rápakolsz egy nagyob hengert lehet nem fut el csak pár ezret.
továbbá az alsó tűgörgő is elkophat. -
golyani
őstag
válasz bajnokpityu #4897 üzenetére
de állítható a motoforce kuplung nem? miután megcsiszolgattad a pofákat és mentél 2 kört teljes felületükön fognak??
ha keményebb a kontrasztrúgó, akkor jobban feszíti a szíjat, nagyobb fordulaton fog dolgozni. olyasmi a hatása, mint a könnyebb görgőnek.[ Szerkesztve ]
-
Gergello
addikt
válasz bajnokpityu #4926 üzenetére
70-es robogónak nem látom értelmét, nálam a megbízhatóság fontosabb, mint hogy most éppen beállt a dugattyú, most szimeringes, ez ment szét, az ment szét, épp ezért nem megy ...
Olcsó robogó vásárlásánál később felmerülő költségekre számítani kell. Régebben olcsóbbak voltak az alkatrész vagy miért írod, hogy "ma már"? Én az NRG-met 75-ért vettem akksi nélkül, KO. hátsó telóval és még egy szezont bíró gumikkal. Szerintem még így is jól jártam, 100-asból van egy jó robogóm. Beáll a dugó az előző tulaj miatt az is max egy 20-as.
-
golyani
őstag
válasz bajnokpityu #4931 üzenetére
cserélt főtengőt, variot, kuplungot, csapágyakat, karbit komplett motortuning volt.
-
ett
aktív tag
válasz bajnokpityu #4933 üzenetére
Volt az több is, az önindítót meg hidegen nem használom, csak ha már meleg a motor. Egyrészt nem bírja betekerni, mert az akksim se százas már, másrészt nem akarom tönkrevágni, melegen viszont simán indítja könnyedén mintha 50-es lenne.
A gép kapott új főtengelyt, csapágyakat, szimeringet, úgyhogy itt jó darabig semmilyen probléma nem lesz, a dr henger is elég tartós cucc, 15-20000 km-et gond nélkül elmegy, addig hozzá sem kell nyúlni. Én meg megyek kb. 3000-et évente, úgyhogy pár évig rendben lesz.Neked megjavult már a mocid? Bocsi, hogy nem válaszoltam a prividre, nemrég jöttem haza külhonból.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
golyani
őstag
válasz bajnokpityu #4989 üzenetére
passzolom. azt tudom h a 2 első varió tárcsa között a távtartó gyárilag pontosan 4mm(fotót is tudok mellékelni róla igény szerint), de én még nem szedtem szét a témát itthon légkulcs hiányában.
fék: én pirelli Evo gumit nme tudok elől tapadáson túl fékezni60-ról satufékkel is inkább visít mint a barom de nem csúszik csecse gumi szeretem
[ Szerkesztve ]
-
golyani
őstag
válasz bajnokpityu #4992 üzenetére
frászt.
gyári motorban a folytás azt jelenti variónál h a két első kuplung tácsa közt van egy 4mm-es alátét a csapon ami csúszkál a mobiltárcsa.
szervízbe is légkulcsozott a csávó.fotózhatod de én ezt még nme láttam szétszedve. kérdezz rá egün!!
[ Szerkesztve ]
-
ett
aktív tag
válasz bajnokpityu #4994 üzenetére
Nem kell rosszul használni. Hidd el, légkulcs a leggyorsabb és legegyszerűbb módszer. Én régóta azt használok hozzá és semmi baja a hatlapfejűnek. Dorogi Egüék is azt használnak és még sokan mások. Van más módszer is persze, hogy megfogom a lendkeréknél, meg a kuplungnál, de ez a legkényelmesebb. De mindenki használjon olyat, amilyet szeretne
A meghúzós részhez csak annyit tennék hozzá, hogy meg kell azt húzni rendesen, mert lelazul az anya pl. a variátornál. Nekem már lazult le a pözsin és elég kellemetlen volt menet közben. Én azóta meghúzom rendesen.Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
ett
aktív tag
válasz bajnokpityu #4996 üzenetére
Helyes. Ha jól láttam a motoros topicban is jelen vagy méghozzá egy honda cbr600-al. Nem furcsa a nagy gép után, hogy nem kell váltogatnod, csak ráülsz és mész?
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
golyani
őstag
válasz bajnokpityu #5042 üzenetére
nem akadok én...
végülis fékbetét mind1 bementem kezembe nyomta a boltos a GoldFren S3-as pofákat h ez van. előre hátra 9400-ér, mondom hájó lesz ez úgyhogy most várok h száradjon kicsit és szerelek
-
golyani
őstag
válasz bajnokpityu #5044 üzenetére
előző gári brembo volt. ez meg goldfren s3- fém fékcsövek vannak nekem is. fékhatás egyelőre katasztrófális ugyanis pofa kb fele felületen fog. majd összekopik és jó lesz. hátsót egyelőre nme raktam be mert vmivel meg is kell állni
-
Gergello
addikt
válasz bajnokpityu #5059 üzenetére
óra szerint
ha ekkor erő volt benne, akkor ez elég high end cucc lehetett. mhr team, polini evo vagy ilyesmi
-
tothm
őstag
válasz bajnokpityu #5064 üzenetére
Hát igen, de akinek Euróba van a pénze...
-
tothm
őstag
válasz bajnokpityu #5066 üzenetére
???
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bajnokpityu #5073 üzenetére
Héj vigyázz vele, mert ez egy motorszerelő. Bár nemtom hogyan rakta le a vizsgáit ilyen idősen, dehát ő mondta, szerelt már Harley-t is:
[link]mod:
azt nem értem, hogy korunkban a fórumok hsz-ei valamilyen titokzatos módon megőrződnek, így teljesen felesleges letagadni, vagy elmismásolni miket hordtunk ösze. Nem értem. Azt sem hogy én még minek pazarlok energiát a srácra. én is igggazi hülye vagyok.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Tothgera30
Ármester
válasz bajnokpityu #5077 üzenetére
A papír az egy dolog, meg a szakértelem is egy dolog. "a motorosoknál kiutáltak,és itt is najzolsz" - ez érdekes, erről nem is tudtam, pedig a múltokor jó hangulatban ment ott a fórumozás.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
tothm
őstag
válasz bajnokpityu #5080 üzenetére
Nem kell biztosítás? A rendőr mit néz?
-
tothm
őstag
válasz bajnokpityu #5082 üzenetére
Ott adásvételit nem adnak! Egyébként a biztosítást hogyan tudom intézi ha veszek egy robogót?
-
--TIKI--
tag
válasz bajnokpityu #5091 üzenetére
Kösszi!
ki az?
-
Gergello
addikt
válasz bajnokpityu #5131 üzenetére
Szerintem elég megbízható a szerelő, aki csinálja. Olajat meg töltök bele én, nem spórolok semmivel. Nálam eléggé meglátszik a sok km-tér, de teljesen felújítani nekem már nem éri meg. Ez nem jelenti az, hogy elhanyagolom.
"majdénjobbanértekhozzá hozzáállás" sehol nem mondtam, de ha valaki szervizbe akar szaladgálni, az szaladgáljon
-
udi
őstag
válasz bajnokpityu #5131 üzenetére
ez csak nézőpont kérdése,én pl sosem vittem szervizbe mert cirka 4-szer annyiért javitották volna mint amennyiért én otthon.az állapotról pedig annyit hogy nem azon mulik hogy honnan van hanem hogy hogy használták.én pl amit eladtam az 3éves korában is szalon állapotu volt
tehát nem feltétlen rosszabb otthon "sufnizni"Rossz alkatrészek garanciáztatásában,javításában,garanciális problémában tudok segíteni.Ezekben:vga-hdd-táp-ram-cpu-lap-monitor.Priviknél több hetes csuszásban vagyok,sorry.Ezért hivj bátran:06305902749
-
--TIKI--
tag
válasz bajnokpityu #5139 üzenetére
kösszi
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Chevrolet Captiva 2.4, Benzines,2007.-es Városi Crossover. (SUV.)
- Görgős TV-állvány - forgatható tetőlappal, 1 belső polccal, üvegajtóval
- Black & Decker konvektor (2000W)
- Szinte új Krups XS 600010 cappuccino set (tejhabosító) eladó ajándék Krups tisztítótablettával
- Nespresso Barista Receptkészítő, tejhabosító újszerű állapotban eladó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen