Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz Stylewars_kp #166088 üzenetére
Stilobol minel fiatalabb, annal jobb. 1.9 JTD-bol mindegy mit veszel, de lehetoleg 8 szelepes legyen 80-tol 116 loeroig terjed a 8v teljesitmenye.
A kisebbik ritka, es gyenge, se intercooler se valtozo geometrias turbo, a tobbiben van.Elektromos hibak nagyreszt a faceloft elott voltak, legzsak visszajelzok maradtak, mint hibaforras, ules alatt a csatlakozokat szet kell huzni, megmozgatni, kontakt spray es osszedugni, illetve ha raterdelnek az ules kozepere, akkor a foglaltsag erzekelo mehet tonkre.
Motorikusan tipikus dizel nyugok fordulhatnak elo, egyebkent az egyik legmegbizgatobb dizel a piacon.
Futomuve egyszeru, alkatresz van boven, bontott es uj is.
FB-s Stilo csoportban van 2-3 tudos, aki ert hozzajuk, viszont esszel, megy a faszlengetes az autokra allandoan, szoval egy rozsaszin kodos oklendezes az egesz. (A legujabb, a varosban 6 litert fogyaszt az 1.8, es van egy srac, aki minden Stilo melle odaparkol, lefotozza, es feltolti, en bannolnam a francba...)"Bad reklám is reklám too"
-
vzsryl
nagyúr
válasz Stylewars_kp #166088 üzenetére
Stilo 1.9 JTD-vel minél fiatalabb kiadásban jó gép.
Golf 1.9 TDI szintén jó, de általában túlárazottak, és emiatt a keretedbe se fér bele egy normális darab.
Opel-ből inkább C Vectra 1.9 CDTI (Fiat 1.9 JTD valójában).
307-eseket 2005 utánitól már szabad venni, de előtte sem a motorral volt a gond, hanem az elektronikával.
2.0 TDCI és HDI jó motorok, sőt az 1.6-osak sem rosszak, de jól megpakolva, klímával előzni inkább a nagyobb javallott.
Japánokból a Honda 2.2 CTDi nagyon jó, de 1.5m-ért nem fogsz találni szépet. Esetleg még Toyota 2.0 D4D (a 2.2-es betegágy). Subaru boxerdízelnél pedig tudomásom szerint nem létezik rosszabb dízel a világon.Igazán akkor tudsz mellényúlni, ha erőn felül vásárolsz, és a szokásos dízeles kopóalkatrészek cseréjére nem készülsz fel anyagilag.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Stylewars_kp #166092 üzenetére
Passat, Octavia, Leon, stb... 1.9 TDI vagy PDTDI. Ezek mind jók.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Stylewars_kp #166092 üzenetére
Ha 4 embert hosszú távon kell vinni, inkább Passat, golf 4 hátul szűkös.
-
Kickass
őstag
válasz Stylewars_kp #166088 üzenetére
A G Astrát az 1.7-l kihúznám, nagyon gyenge megpakolva (meg egyébként is).
Stilonál én figyelném a kasztnit, állitólag galvanizálnak az olaszok mégis sok autójuk rozsdásodik előszeretettel, ivek, küszöbök.
-
8th
addikt
válasz Stylewars_kp #166092 üzenetére
Egy ilyen kell neked. 1.9 motorral kézi váltóval. Nem egy rakéta de lehet vele előzni is. Egy jó füsti chiptuning 40k rá és rögtön megtáltosodik.
mod: vagy ha elég bátor vagy hozzá akkor ez is jó vétel lehet.
[ Szerkesztve ]
...
-
hobizoli
nagyúr
válasz Stylewars_kp #166100 üzenetére
5 ev allas utan be lehet szamolni egy fullos nagyszervizt
a vezerlescseret es minden egyeb folyadek cserejet beleertve
meg valszeg a fek is kicsit felújításra szorulhat, mert ennyi ido alatt mar siman berohadhatnak a fekdugattyuk a feknyergekbe a mozgas hianyaban
ez alsohangon is 300k munkadíjjalplusz az a valto meg ha kell a kuplung masik, esetleg DMF is, akkor 3-400k
meg ha 5 eve all akkor valszeg a gumik is KO-k, ~100kszoval ezt ugy erdemes nezni, hogy min 7-8kiloba faj meg talpra allitani a vetelaron felul, es akkor meg mas nyugje-baja nem is volt
de utana van egy kb felujitott mechanikaju autoez az eleju Touran amúgy 2007 vege fele jott ki, es 1.5M korul kezdodnek arban ezek
több drón kell ;P
-
válasz Stylewars_kp #166107 üzenetére
Ez jó ötlet, még ha jól tudom ezeknek a 60-70% 1.2 8&16V motorral szerelt így van alkatrész hozzá bőven.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Lacy6
senior tag
válasz Stylewars_kp #166088 üzenetére
Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
sugarforce
addikt
válasz Stylewars_kp #166110 üzenetére
Milyen autot ajanlanatok 1.2m ft-ig?
Havi 500km, fokepp varosban.
Fo szempont a megbizhatosag.
KosziUi: bocsi nem valasz akart lenni.
[ Szerkesztve ]
-
Vesztor87
senior tag
válasz Stylewars_kp #166351 üzenetére
Köszönöm!
Más: Ford fusion van valakinek? Még az is elérhető áron van, egy 1,6 benzines talan nem is lomha.
-
F-ECT$
titán
válasz Stylewars_kp #166626 üzenetére
Közben nézelődtem, hogy egy tetőbox mindennel együtt megvan 300e Ft-ból, és kapsz plusz 400 litert, ennyi plusz helyért egy csomagtartóban igencsak többet kellene fizetni. Persze kicsit kényelmetlenebb, de valamit valamiért.
Dive ever, work never.
-
F-ECT$
titán
válasz Stylewars_kp #166638 üzenetére
Mennyi pakolható összesen beléjük? 3 nagy bőrönd belefér?
Illetve mennyi a bérlés 1 hétre kb?
Dive ever, work never.
-
Integrale
veterán
-
válasz Stylewars_kp #166941 üzenetére
Na de zabál? 5,5 v 8,5?! Nevetséges. Ezért tartunk itt minden szinten.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
kalmanchris
tag
válasz Stylewars_kp #166941 üzenetére
Milyen kasztniban eszik ennyit?
-
batai15
félisten
válasz Stylewars_kp #169715 üzenetére
Pont hogy városba tette bele..
Én azt mondom hogy csak agyalni kellene a 406on hiába 19 éves de ezek alapján biztosabb vétel.
Téli nyári szett pár hónapos vezérlés stb. Ja meg 500 csak. Kínálat közepe.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz Stylewars_kp #169717 üzenetére
Mentem vele. Eddig azt mondom eddig aza legbiztosabb.
[link]
Minimális esztétikai hiba amit láttam, persze szerelő is meg kell nézze.
Hát akkor azt mondom hogy a 406. Nagy tágas eddig ez a szimpatikus.[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz Stylewars_kp #170038 üzenetére
Kb 175cm magas, szoval ez talan nem gond. de mindenkepp azt szeretnem, hogy menjunk el kiprobalni minel tobb modellt, hogy erezze koztuk a kulonbseget, ne csak beleugorjon az elsobe, ami tetszik neki kivulrol.
-
kisza25
félisten
válasz Stylewars_kp #188521 üzenetére
Itt leírtam a tipo eladás okát
Szerencsére azóta rendeződtek a dolgok, de most nem ugrálok, ki tudja ősszel mi lesz
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
kisza25
félisten
válasz Stylewars_kp #188524 üzenetére
igen, most elvileg mindent megcsináltattam rajta (folyadékokat lecseréltem, szűréket lecseréltem, vezérlés kapott egy új porvédőt, mert cserénél eltörték, fékeket rendbe rakattam, kapott új középső dobot, meg hátsó dobot, vettem rá új gumikat). még van pár apróság, de egyelőre ennyi
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Stylewars_kp #188569 üzenetére
Ismeretlenül nehéz, de még ismerőstől sem garantált a jó fogás. Erősen felhasználás függő, ahogy írod. Hiába vigyázok a cégesre biztos nem venném meg egyiket sem, mert legalább heti 10x megy ilyen csak 2-3 km-es utakat. Azt meg hosszú távon semmi sem bírja (pláne nem ezekkel a 25-30 ezres olajcserékkel), főleg ezek a TDI motorok... És akkor megy a csodálkozás a flottások részéről, hogy miért eszik 11-12 litert az amúgy takarékos TDI. Adjatok hibridet majd akkor a fele lesz a fogyi.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
hobizoli
nagyúr
válasz Stylewars_kp #188569 üzenetére
nemtom, de szerintem a utazo uzletkotok ideje le fog jarni a HomeOffice miatt, ha nem is mindenhol, de sok helyen at fogjak gondolni feltetlenul kell-e az a kotseg, amit az o fenntartasuk kerul az berukkel meg az autoval es annak fenntartasi koltsegeivel
csomo tok felesleges utat tesznek meg, mert a rendelest fel lehet venni online is, es amig vezet innen-oda, addig nem tud "dolgozni", csak egeti a penzt az autoval
nekem is van ismi, aki ilyen utazo ugynok, heti 2000+ km-t megy a cegautoval az orszagban olyan ugyfelekhez, akik 5-6 eve kb szogugyanazt veszik toluk, meg neha evente 2-3x elvisz nekik vmi uj fejlesztest, ledemozni
na pl o egy klimas irodabol vagy home office-bol is tok ugyanugy fel tudna venni a rendelest email-ben vagy HD/4K-s web kameraval felszerelkezve megdumizhatja a ugyfellel mi a csizio, meg YT-ra feltoltenek egy bemutatot a termekrol, ami vedett video, nem listazza ki a kereso sem, es egy ugyfelhez elgurigazos egyetlen Bp-Nagykanizsa-Bp tav bejarasa alatt 8-10 partnert is letudna kenyelmesen
nalunk is a cegnel a rendelesfelvetel ~90%-t nem az autos ugynokok veszik fel, hanem a office-osok, akik most HO-ban dolgoznak
de tovabbmenve egy ugyfelkoddal belepve egy online oldalra sajat maga is ossze tudna dobni rendelest az ugyfel, es akkor meg O/HO sem feltetlenul kell, mert ok is egy sw-be viszik be a rendelest, masnapra a posta vagy mas csomagkuldo ceg altal megkapjak (igy sem ok szallitjak le)
nezd meg a PC-s boltok is hogy eltuntek par ev alatt es online webshop lettek helyettuk
PCX-n leadtam a rendelest 2 hete hetfon, 2 napra ra szerdan mar itt is volt csomagautomatabantöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Stylewars_kp #188591 üzenetére
Nalunk is siman ra tudnak nezni online a gepre a gyari szervizesek, nem kell fizikailag ott lennie mellette, azert ezekre tizenhuszon eve is volt mar mukodo megoldas...
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
tboldi
nagyúr
válasz Stylewars_kp #188609 üzenetére
A GE-ben lejt? Csak mert a GD-mben inkább sík, csak az ülés alatt kezd el emelkedni, ahol van a tank.
Bájdövéj én tuti nem vennék semmilyen franciát a Jazz helyett, a japánok legalább igyekeztek könnyen szerelhetővé tenni.
-
Stylewars_kp
őstag
válasz Stylewars_kp #188666 üzenetére
Töréstesztje *** elég gáz.
A könyvet mindig ketten alkotják: az író, aki írta, s az olvasó, aki olvassa. Kosztolányi D.
-
parandroid
félisten
válasz Stylewars_kp #188810 üzenetére
10k-ért taxi nem megy ki érted, nemhogy tréler. Német autópályán ledob a ló, 10 perc múlva villog mögötted valami kéken, kb fél órát kapsz, hogy odaérjen a trélered, különben ő hívja az adacot. 400-500 eur alsó hangon, ha nem vagy klubtag, és akkor még csak a kiszállási díjnál tartunk.
Amúgy a másik kedvencem, hogy vagy mindenki magának szerel, vagy fusiműhelyes, számla nélküli árak vannak. Persze a Jóskát mindenki ismeri a faluban, régen az audi szervízben dolgozott, ismer minden trükköt, jobban is, mint a méregdrága szakszervíz, azok csak ahhoz értenek, hogy egyben cserélni mindent.
250k egy komplett szervíz, fékcserékkel, új gumikkal, szűrőkkel, folyadékokkal, meg még apróságokkal? És ebben még a műszaki is benne van? Ez még anyagárban is neccesen jön ki, óradíj mennyi volt? Csak a guminak 20-30k darabja, és azt még centirozni kell, fel kell szerelni. Lehetőleg rendes műhelyben, nem a szomszéddal, kalákában, azért ez mégsem bicikli.p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
félisten
válasz Stylewars_kp #188838 üzenetére
Pont erről beszélek. Nincs mindenkinek tréleres ismerőse, akinek beleteszed a zsebébe az útiköltséget, és ugrik neked. Az a 150k az majdnem a német 500 eur, szóval a szolgáltatói árak kb a fele az itteninek, én is ilyesmiről tudok, sőt, inkább 2/3 lesz az lassan, márkaszerviznél meg szinte nincs is különbség, ami van, azt elviszi a 27% áfa. Már ahol
fizeted, ugye.Nekem mindig viszonylag új autóim voltak, utoljára 20 éve, a már akkor is öreg, problémás skodákat hordtam ismerős szerelőhöz, de az már akkori mércével is tákolás volt csak, az volt a lényeg, hogy működjön. Utána új autók jöttek, gari lejárta után is mindig szakszervizbe ment az összes, már amikor Mo-n laktunk is, gumit meg mindig gumisnál cseréltettem. Izzót cserélek magam, bár pl a miniben a xenonhoz nem mertem nyúlni, azt a márkaszerviz csinálta, amúgy tényleg fel szokták tölteni az ablakmosó tartályt is, meg kicserélik a lapátot is, ha nem új. A mostani autómban meg ledes a lámpa, szóval vége az otthoni csereberének. Fékhez, olajhoz, motorhoz, elektronikához, de bármi máshoz akár meg soha nem nyúlnék, mert nem értek hozzá. Műszaki vizsgát anno csináltam, kereket cserélni tudok, ha kell, de pótkerekem az utolsó pár autóban úgysem volt soha. Defektem igen, meg defektmentesítő készletek is, megoldottam, de ha hasadt volna a gumi, akkor tréler (adac klubtag vagyok, benne van az árban).
Amit mondani akarok, hogy az autóvásárlók között a nagy átlag nem rendelkezik a megfelelő kapcsolati körrel, szereléshez szükséges hellyel, felszereléssel, és az évek előrehaladtával egyáltalán egyre kevesebb dolog szerelhető saját kezűleg az autókon. Emellett egy autószerelésnek nekiállni sem ötperces meló, ha nincs rá egy napod legalább, nem fogod szétdönteni az autót, ha meg elkezdesz osztani-szorozni a saját órabéreddel, hamar kijön, hogy nem is éri meg annyira, és akkor még a (mű)helyről, felszerelésről, vagy a dolog környezetvédelmi oldaláról nem is beszéltünk. Meg arról, hogy a kifehérített szolgáltatói szektor hosszú távon egy hól működő jóléti társadalom egyik alapfeltétele.
Hajat is vághatsz otthon, a bútoraidat is megcsinálhatod magadnak, vagy veheted a gázolajat feketén, egy csomó mindent meg lehet oldani okosban, kérdés, hogy hosszú távon megéri-e, meg hogy tényleg azt kapod-e, amit szeretnél, meg olyan lesz-e, amilyet akartál. A dolog lényege, hogy ha nincs alkalmad fusizni, vagy ügyeskedni, vagy ha eljutsz arra a szintre, hogy az autó megbízhatósága a megélhetésed egyik forrása, akkor az az autó 500k-s vételár mellett nagyon nem 500+250k-ba fog kerülni neked.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz Stylewars_kp #188866 üzenetére
+1
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
mokus1
addikt
válasz Stylewars_kp #189204 üzenetére
Na de miért? Ez érdekelne.
-
parandroid
félisten
válasz Stylewars_kp #189211 üzenetére
Ezzel az autóval te aztán rendesen beletapicskoltál a lecsóba! Az enyémnek 90k alatt semmi nem jött ki, abból én 30k-t tettem bele, de láttam az első 60k szerviztörténetét (végig bmw-nél szervizelt autó volt), folyadékok, szűrők cseréjén kívül semmi extra törődést nem kért.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Stylewars_kp #189242 üzenetére
PSA topikban is volt egy fórumtárs, akinek a korábban cserélt lánc néhány tízezer km után újra elkezdett csörögni
-
Drughi
addikt
válasz Stylewars_kp #189254 üzenetére
Csak benzinesben gondolkodunk a felhasználás miatt.
Az ülései tetszenek, mert hátra pont elég lenne két ülés a gyerkőcöknek, középre meg beférne minden is.
De ha a benzines motorjai felejtősek, akkor elengedtem. Csak emiatt jött képbe.
-
alázógyík
addikt
válasz Stylewars_kp #189264 üzenetére
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Stylewars_kp #189264 üzenetére
Abba is jutott? Azt hittem, az 1.6 HDI volt az első és egyetlen
-
Somatom
veterán
válasz Stylewars_kp #189339 üzenetére
Szimpatikus. Hol van ez pakolhatóságban egy Mondeohoz, vagy Passathoz képest? Mit szólna a rendszeres Bp - Ulm -hoz agyig pakolva? Vállalható?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
akooos
veterán
-
nagyúr
válasz Stylewars_kp #190151 üzenetére
Az a 20Ft/km is egy vicc, múltkor levezettem a 3 autóm költségeit, még a csóró Opel Corsa C-nek is 45Ft-ra jött ki 1km mindenestül. Illetve az említett távra nem évi 40e km, hanem inkább évi 50-60e km lesz a reális. Én ezt csak úgy vállalnám, ha céges autót kapok teljes üzemanyag térítéssel. (De leginkább akkor sem, túl sok időt visz el az ingázás)
-
félisten
válasz Stylewars_kp #190156 üzenetére
Céges kocsi ami megéri maximum. Nálunk Pest és környékéről járnak le cégessel NYI-re, na azt mondom megérheti már ha valaki szeret minden nap ennyit autókázni.
-
pit stop
addikt
válasz Stylewars_kp #190151 üzenetére
Pár éve a törvényben felemelték 9-ről 15-re amúgy.
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
Danex
addikt
válasz Stylewars_kp #190382 üzenetére
Gondolom mert pont akörül purcannak amikor a használt piacra kerülnek és ugy kellemetlen az extra költség. Hiába utana már az élete végéig jo lesz megint
-
[CS]Blade2
addikt
válasz Stylewars_kp #190382 üzenetére
Nekem a kevés km miatt nem játszik a dízel, de úgy általánosságban én úgy tapasztaltam, hogy azért nem szeretik, mert 1x egy nagy költség. Ha több cikkből állna, és évente vagy két évente kellene 1/10 annyiért venni egy darabkát, akkor mindjárt sokaknál mást mutatna. Ami másik része pedig, hogy a gumi aztán a kopó-fogyó alkatrészek mintapéldája. A lendkerékre úgy gondolnak, hogy az egy fő darab és kibírhatná a teljes élettartamot.
Ismerős pl. vett valami Peugeot-t 1,5-ért (aszem 7 személyes), aztán nem sokkal később behalt a vezérlő elektronika és mondták, hogy a turbó is gatya és a kettős tömegűt is cserélni kell. Valami rokonnak átadta fillérekért, abból vett valami másik autót, a Peugeot hitele meg a nyakán maradt. 3 nagy tételű alkatrész cserére k.ra nem volt felkészülve. Sok apró baja is volt a gépnek, azokat még javítgatta abban a durván fél évben, amíg nála volt.
-
Biqci
aktív tag
válasz Stylewars_kp #190382 üzenetére
Lehet, hogy a Passat-hoz annyi, de nézd meg egy Accord-hoz. Engem szerencsére nem érint, mert automata, de pont a múltkor olvastam, valaki panaszkodott egy 700k-s szervízre, talán a fb csoportban
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
8th
addikt
válasz Stylewars_kp #190382 üzenetére
"Amúgy nem értem, hogy miért fél mindenki ennyire a kettős tömegű lendkeréktől?"
Az emberek fejében az van, hogy évente tönkremegy és csilliárdokért cserélik. Pedig nem. Haverom mostanában cserélt lendkereket a családi csapatszállító Touran-on. (1.9 pdtdi + kézi váltó) Felfelé kerekítve 150k volt a Sachs kuplung készlet lendkerékkel együtt, gyári szettben. Webshopból vette sima átlag userként extra kedvezmény nélkül. Nem para.
(#190395) Biqci Autót és nőt választani tudni kell.
[ Szerkesztve ]
...
-
ngaba
aktív tag
válasz Stylewars_kp #190505 üzenetére
Igen, őszintén szólva nem is tudtam, hogy van belőle 1.6-os. Az 1.8 már élhető, de azt hiszem, a 2 literest megbízhatóbbnak mondják. Kicsit utána kell olvasni, az 1.8-as is valamelyik motorkódtól atombiztos (fejből nem tudom, de az előző széria vége felé már nem volt gond). Az Avensis utastere és a motorja is nagyon strapabíró, így vigyázni kell a tekert példányokkal.
A 2.5 TDI-s kérdésben nem tudok segíteni. :)
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Stylewars_kp #190505 üzenetére
V6 TDI? Nekem volt 6 évig, én a mai napig visszasírom.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Stylewars_kp #190505 üzenetére
2.5 V6 TDI átlagnál nagyobb kockázatot jelent, viszont olcsóbbak is, mint a többi motor. Motorkód függvényében adagoló hiba, vezérműtengely kopás vagy törés, turbó gondok, légtömegmérő, kartergáz szűrő jut eszembe. Létezett régebben 2.5 sor5 TDI, az egy rém stabil cucc, kb ugyanaz, mint az 1.9, csak több a henger az viszont '97-ig volt csak A6 C4-ben, utána jött a V6. Később előfordultak még 2.5 öthengeres TDI-k pl Touareg és Crafter vonalon, de az megint más tészta... De amúgy ezen a vonalon én inkább 1.9-et néznék, ahhoz pedig jobban passzol a Passat
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Stylewars_kp #190522 üzenetére
Nem sok. De melyiket nézed. A-s vagy B-s motorkódosat?
-
gzbotii
nagyúr
válasz Stylewars_kp #190588 üzenetére
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
tboldi
nagyúr
válasz Stylewars_kp #190631 üzenetére
Persze, hogy az, viszont a resale value is jobb, mint a kategóriatársainál.
(#190633) gzbotii: Nem jó a link.
2002-es, a legöregebb, ami lehet, ennyiért fiatalabbat is ki lehet fogni. Csak a Hahu-n most éppen alig van választék.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Eladó Skoda Octavia III tetőtartó, Garanciás 25-05.hóig (adapter, talp és keresztród)
- Eladó használt, 1,5 évig Garanciális Fisher FPR-123DE4-R hűtő fűtő mobil klíma 3,5kW + tartozékok
- Eladó egy Roidmi F8S S1 SPECIAL EDITION vezeték nélküli porszívó
- BOSCH CONTROL CT 100 WIFI-S SZABÁLYZÓ
- TROTTEN munkaasztal áron alul eladó
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest