Hirdetés
- Vissza a jövőbe film Peabody fészere baki.
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Asszociációs játék. :)
- DVB-T/T2/C+FM+DAB USB tuner stick
- Gépház az asztalon. Soha nem fogom ezt megérteni.
- Készíts képet az igazi nevedből!
- Milyen mosógépet vegyek?
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
Hat oooo ja, de az ECU azert "annyira" ma mar nem draga am. Par eve meg siman 3-400k volt meg egy ijen tema magaban, de akkor mindenki a VEMS-t ismerte, ma mar azt is megcsinaljak 200k alatt is, mert van alternativa, es nem lehet pofatlanul kerni erte akarmennyit. Pl Kristofnak (Peaks) 160k volt a VEMS okosba'. Nem azt mondom hogy mindig van ennyiert, de ki lehet fogni. Nekem is 350-380k-t mondtak eloszor 2.5-3eve, aztan Akos mondta, hogy neki az Uno-ban volt ez a MS tema, es siman a harmada sincs WBO2 nelkul ennek, azzal meg kb a fele. Es tenyleg.
Amit en hasznalok az egy Megasquirt2 v3-s standalone ECU, ez most 260USD magaban az osszerakos kit, plusz az extrak, mert par dolog kell hozza azert, meg aztan csinal(tat)ni kell hozza egy fordito kabelkoteget az autohoz, amivel nekem is a baj voltVagy 450USD az alap Bosch 55pin-s ú.n. DIYPNP Megasquirt ECU -en ma mar ezt vennem, de akkor ez meg nem volt-, ezt mar siman a gyari ECU helyen a kabelkotege kell dugni, oszt jonapot, nem kell genyzoni a kabelkotegekkel, meg ez extrazva tud szekvencialis befecskendezest is akar, ha vkinek arra van perverzitasa, de nyilvan ez is +opcio, plusz ammoert, meg kell hozza egy 2. trigger jelado is
209USD hozza a WBO2 kit ugyanugy, mint az MS2-hez is, elmegy ennelkul is, csak kb sosem allitod be jora nelkule.Nyilvan kell meg 1-2 dolog ehhez a DIYPNP-hez is, de ezek ijen 8-10USD-s opciok tobbnyire ennel is, saccoljuk ~500USD-re + a WBO2.
OK, fel lehet extrazni csak a dobozt 650USD-re is, csak felesleges.
Ezt meg osszeadod mennyi es atvaltod, akkor kb 160kHUF jon ki forintositva.
Utana mar csak ossze kell rakni.Turbo meg CS-n szokott lenni a hiredetes, hogy uj turbok, vettunk mar onnan nem is egyet es mukodnek. Kilohusz a K04 most asszem legutobb annyiert vettunk egyet. Regen persze volt 50-60k-ert is a neten zsirujan is. De akkoris volt mar, aki 90k-t kifizetett egy 100k+ km-s hasznalt gyariert inkabb...
Motort meg ad a GT bontos Sadamester 50k korul, de sokszor volt mar, hogy a motorhibassag csak annyi volt pl, hogy kiment a hengerfejtomites... 6k bele a Victor ReinzDe rosszpeldakent ott az a .... Richee a forumrol, aki 440-s RC injiket megvette kiloert(!), amikor mar egy honapja ragtam a fulet, hogy vegyuk meg a 636-s Siemens Deka4 8db-s injektor kit-t a SummitUSA-tol 360USD-ert ketten. De neeeeeeeeem b+...
Szoval meg lehet venni mindent dragan is, meg joarasitva is. Dragan van minden azonnalra is, joarasitva meg hat ki kell fogni
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
De a VEMS-hez csak maga a szenzor kell, es nem a kit, mert annak onboard jelfeldogozasa van mar.
OK, ebben tok igazad van, amikor en vettem pont jo occso volt az USD, meg sokszor hetekig jartam utana vminek, amire aztan meglett jobb aron is. Nyilvan aki egybol beleugrik, vagy utanajaras nelkul megveszi az elso ajanlatot, az ugy jar, mint a Dindi is, hogy 74k-ert vette a 4db ugyanijen injektort pl, amit rajtad keresztul mi 34590-ert vettunk vegul hazhoz postazva de hagyomanyos uton se lett volna tobb 50k-nal semmikepp szerintem.
A sok ijen 10-20-30ezer meg 100-150k-t erhet mar a projekt vegen, ami pl a turbo vagy az ECU ara, vagy ahhoz egy progizos netbook, ujabb fejeccseg, uj gumik, csüccsrugok, stb ara is lehetne.
több drón kell ;P
-
Laraxior
titán
válasz Kickass #1730 üzenetére
mesélj csak priviben
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Rick4
félisten
válasz Kickass #4992 üzenetére
Én hétfőn megyek a kinyomtatott, aláírt felmondó nyilatkozatot átvetetni. Elég súlyos indok a dupla mértékű ár ugyanazért a szolgáltatásért. Egyébként meg ha nem 13 és 26 ezer között kellene vacillálni, simán beiratnám magam dec 31-ével üzembentartónak és kampó, bekaphatják.
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
m3tr0
senior tag
válasz Kickass #8455 üzenetére
Én 17 ezret raktam a Puntoba úgy,hogy még nincs meg egy teljes éve. Szóval engem nagyon érdekelne,hogy mennyi is egy PGT fenntartása, mert akár mennyire is akarom, sajnos számolni kell az 500-as benzinnel, szervizzel, továbbá szégyen ide szégyen oda de még mindig itthon lakom, bár attól,hogy mondjuk nem vennék PGT-t ezen nem tudnék változtatni.
-
saguaro
tag
válasz Kickass #8455 üzenetére
Nagyon kíváncsi volnék rá, nem rég másztam bele egy PGT elég közeli rokonába, egy Alfa 145-be, de nem apróztam el a dolgokat, 2.0TS motor kapásból... Kíváncsi vagyok, másfél év alatt milyen/mekkora kiadásokkal néztél szembe, mire számíthatok nagyjából.
Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe
-
Manitou
addikt
válasz Kickass #9568 üzenetére
Azért nem csak a K&N a jó, csak sokan csak azt ismerik, mint nagyobb nevet.
Nekem poliuretán habos változat van, Pipercross.
Ja meg a BMC is jó, de az a K&N-hez hasonlóan textíl anyagú , ha jól tudom.Én érezek különbséget a papír betéthez képest. Alacsonyabb fordulaton jobban húz szerintem a kocsi vele, persze csodát nem kell várni tőle. Nekem az olcsóbb légszűrők 2 k körül vannak, a márkásabb papír szűrők meg akár 5 k is, ez a pipercross volt ~12 körül, nekem ennyit megért, 23-at viszont nem adtam volna a K&N-ért, mert kb annyi lett volna.
A lényeg hogy az enyém pl 30%-al több levegőt enged át mint egy hagyományos betét.
Nekem olajozós változat van, de létezik ebből a márkából száraz változat.[ Szerkesztve ]
-
Varoz
őstag
válasz Kickass #12602 üzenetére
Miért? Michelisz Norbi szigszalagozott kocsival ment végig egy versenyen.
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Typhoon47
senior tag
válasz Kickass #12602 üzenetére
pontosítva: japánból jött ez a számunkra furcsa szokás, pedig ott ennek van jelentősége. a driftesek mint harci sebeket tekintik a leszakadt lökösöket és büszkék is rá és így kötözővel rögzítik, hogy látszódjon...
persze itthon ez röhejesen hat."Education is important but big biceps are importanter"
-
Zewa
senior tag
válasz Kickass #35958 üzenetére
A 12V-be viszont lehetett. 64ló, kell ennél több magyarázat?
Váltókiosztása viszont ügyes városban teljesen közlekedhető. Aki meg gyakrabban kimegy főútra, pályára, autóútra, értelemszerűen nem ilyen varrógép motoros járműt választ."Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Kickass #42340 üzenetére
Mondjuk azt neztem h RS Tuningnal szinte mindenhez adnak. Most teszemazt a lampakat a kipufogog az ultetest meg mindent bele irattatni az nem kis penz lenne. Gondolom az utolagos sport/kagylo ules is tuv papiros naluk. Mindegy nagyon tavolni gondolatszalak ezek csak, de jo tudni.
Smoke & Torque
-
8th
addikt
válasz Kickass #42542 üzenetére
Mi az ál-tudományos ezen? Az amerikai autógyártás durván beleállt a földbe és ezt nem lehet kizárólag csak a válságra fogni. Fantáziátlan unalmas műszaki tartalmat tekintve kissé elavult és többnyire gazdaságtalan autókat raktak a vevők elé aztán nem értették miért nem veszik az emberek. Majd ha az amerikai gyártók is elérik az európai de főleg a japán gyártók szintjét gondolok itt elsősorban az összeszerelési minőségre és a megbízhatóságra akkor egycsapásra visszatérnek a vevők is. Ha a Pick-up és suv eladások nem vinnék a hátukon az eladásokat jó nagy szarban lennének.
mod: [link]
[ Szerkesztve ]
A demokrácia a csőcselék uralma
-
tomcsi23
veterán
válasz Kickass #50827 üzenetére
Igen, az látszik, nem számított rá, hogy a kanyarban lesz még egy kanyar.
De a másik a távolságot, tempót szinte tartva, halad tovább. Kíváncsi lennék, melyiken milyen gumi volt.zoo: jaja, felmegy az adrenalin még nézve is.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
hobizoli
nagyúr
válasz Kickass #57894 üzenetére
azert ez a repedes dolog nem vmi gyakori, elobb kiveri a tomitest siman, minthogy repedjen a HF
Dindi vasan utobbi 3 hetben 3x volt HF tomites csere es egyszer sem repedt el a fej sehol, meg a sikja sem ment el
pedig az aztan van fujva, meg terhelve eleg rendesende kicsit visszabb kell butitani a beallitasait, mert amiota raallittotak meg, csak azota lett ilyen rovid eletu
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Kickass #57988 üzenetére
a Sályi kb Hege #2
a vizpumpa itt a segédüzem része, nem a vezérlése
vezérműszij itt csak a vezérlést hajcsa, semmi mást, nem Opelvolt kezelve nyilván
a Tipo-é azért "jobb", mert azokat amig meg nem veszed, vagyis kb addig bezárlólag 15+ évvel kevesebb ideig fújatták
na meg:
"Aki belenyúl a turbónyomás szabályzásba az mindjárt készüljön is fel egy pótvésztartalék hengerfejjel "nem véletlen írtam ám le
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Kickass #65015 üzenetére
vkinek tokmind1 mivel jossz, mert vak, vagy mert leszarja es majjjfekez a masik elv szerint megy, ha kocc van max megaszondja, hogy fuuuu pisztos gyorsan jott es nem szamitott ra
ami ha egy hothatch-l vagy, akkor kb buko is, a tatter 1.2-s feher kombi G Asztmája elleneben, mert a mammer is azt fogja mondani a jobb1-bol, hogy szazhusszal jottel, mert az jo nagynak hangzik, es arra mar tenyleg nem is kene szamitaniuk
aztan ha ez nem jott be, akkor meg jon a "30 eve vezetek es nem volt egy koccanasom sem" cimu megaszondasuk, kibovitve "ezek a mai fiatalok mindig itt repesztenek meg huligankodnak, de lattam, amit lattam" mondatukde komolyan b+ kimegyek Bp-rol 5km-re es mar egy sima Tesco parkoloban olyan vakok meg beleszarok tipusuak vezetnek, akiknek gyaloglasbol kene KRESZ vizsga elobb, hogy egyatalan vezetni tanulni eljarhasson valahogy majd
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Kickass #65033 üzenetére
igen, de a KRESZ az nem definialja a kis pottom autora alkamazando szabalyokat kulon, hanem csak 1 szabaly van mindenre
akkoris, ha nem tetszik vkinek, hogy a kis pottom fos amugy helybol atugorja, meg sokan megszokasbol veztenek, múttkóósemgyöttsenki, aztán meg néz hogy ezmegittezmiezhogykerültide?a masik meg az alva vezeto, se hall se lat, csak megy elore fix 30-l, korforgalomba behajt, mert azt hiszi jobbkezes es o nekem jobbrol jon, meg index nelkul all a savkozepen, hogy balra forduljon, mert behuzodni vonalra, meg az index azmiiii?, meg indul a lampatol olyan tempoban, hogy viccen kivul a fordulasa kozben akar korbe is gyalogolnam meg egy perui indian csapat korbe lemosna az osszes ablakat, es ugy fordul, hogy 1-sben kupplungolni meg fekezni kell mogotte, hogy alapjaraton(!!!) ne guruljak neki...
...es sorolhatnam kb estig...
DE HOGY A RETKES QRVAANYJABA KAPNAK EZEK B+ JOGSIT...?[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Házimozi belépő szinten
- Ingatlanos topic!
- Autós topik
- Viccrovat
- Milyen okostelefont vegyek?
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Vissza a jövőbe film Peabody fészere baki.
- TCL LCD és LED TV-k
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- További aktív témák...
- HPI WR8 3.0 2001 WRC Subaru Impreza / 2 akksival, töltővel, táskával
- Chevrolet Captiva 2.4, Benzines,2007.-es Városi Crossover. (SUV.)
- Nespresso Barista Receptkészítő, tejhabosító újszerű állapotban eladó
- Görgős TV-állvány - forgatható tetőlappal, 1 belső polccal, üvegajtóval
- Xiaomi Mi Pro 2 + ajándék Xiaomi elektromos pumpa
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen