- Asszociációs játék. :)
- Szólánc.
- Nagyon szépen kérek mindenkit, hogy aki tud segítsen!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Digitális Állampolgárság Program
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Milyen mosógépet vegyek?
- Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Tanári fizetések: magas béremelést jelentett be az államtitkár - és a VALÓSÁG
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mr X
veterán
válasz MunezXBK #189433 üzenetére
Akárhol olvastam utána, mindenhol azt írták, hogy az ezredforduló utáni 2.5V6 TDI kerülendő. Például itt is.
aero.:
A Volvo-val igazából annyi a bajom, hogy a 175 lovas Alfa után nem érzem, hogy menne. Nincs meg az az érzés.
[ Szerkesztve ]
-
Mr X
veterán
válasz molnarpeter #189429 üzenetére
A bódé szinte mindegy, 99%-ban egyedül használom. De azért nem választanék 147-es féle nőiesebb autót. 20 éves kor fölé nem szívesen mennék. A 156 15 éves volt, a Volvo-t is csak azért vettem meg így 19 évesen, mert konkrétan egy pötty rozsda nincs rajta, alul sem.
A Golfok nem az én világom, nem tudok megbarátkozni a belterükkel. VW vonalon a másik baj, hogy ami haladós lenne, az vagy 2.5V6 TDI, ami elég problémás, vagy 2.0 PD, ami szintén. Így ezt a vonalat ki is zártam.
Gondolkodtam, hogy veszek egy S60 D5-öt, de nem szoktam kétszer egymás után ugyanolyan típust venni.
Elég kalandvágyó vagyok, a szerelési lehetőség is megoldott otthon, de egyelőre nyuszi vagyok a BMW-hez, félek belevágni, pedig az Alfán kívül az fogott meg a leginkább.
A 159 esetében letettem a 2.4 JTD-ről, sokkal problémásabb, ahogy olvasom, mint a 156 esetében. Így maradna az 1.9 JTD.
Illetve képbe került még az Alfa GT. Formára tetszik, a 150 lovas 1.9 JTD egy szolid chip-pel már talán jó is lenne.
mokus1:
Széria eleji (06-07) 159-est talán nem lehetetlen kifogni a széthullott darabokon kívül is.
[ Szerkesztve ]
-
Mr X
veterán
Urak, tippre lenne szükségem.
Autót váltanék, pont a tipikus hülyegyerek-verzióban. Turbódízel kocsit keresek, olyat, amiben "van bugi". Alfa 156 2.4JTD (imádtam) és Volvo S60 T5 (jó-jó, de nem az igazi) után továbbra is szeretnék haladós autót. Nem lenne rossz, ha automata lenne, de ha minden kötél szakad, kézi 6-os váltó is lehet. Ezen kívül csak két feltételhez ragaszkodom: tempomat és ülésfűtés.
E46 330D az, ami nagyon begyere, de félek a típus rizikóitól. A másik verzió az Alfa 159 1.9 JTD + chip. A keretem 1,3-1,4 millió csak a vételárra.
Ti mit vennétek ennyiből?
-
Mr X
veterán
válasz FrankMonzano #188549 üzenetére
Én azért kicsit játszom az ördög ügyvédjét. Bár reálisan tényleg nem biztos, hogy megéri váltani (kivéve, ha egyszerre kellene motorgenerál és full lakatolás), de ha anyagilag nem vág földhöz a törlesztő, azért 1,5-1,8 millióért minőségi ugrást lehet összehozni a Peugeot-hoz képest. Ha nem egy lerúgott vackot veszel persze.
-
Mr X
veterán
válasz molnarpeter #188114 üzenetére
El kell telnie a Magyar Közlönyben való megjelenéstől számítva azt hiszem, 30 napnak, onnantól engedik átírni törzskönyv nélkül.
-
Mr X
veterán
válasz IMIIKE1998 #166400 üzenetére
Az 500k reális, abból veszel egy 300k-s autót (F Astra, elsó szériás Bravo pl.), a többi átírásra, első szervizre el is megy.
-
Mr X
veterán
válasz Szevam #165290 üzenetére
Ezt a konkrét példányt felejsd el, megnéztem 2 hónapja, szar a kuplungja, abs és légzsák hibajelzés világít, nem megy az elektromos ablakok fele, a fék alig fog, az irányjelző kar nem kattan vissza, a sportkipuff miatt repedtfazék hangja van, a motortérben direktszűrő, a kocsi meg alig gyorsul.
-
Mr X
veterán
válasz pengegyerek #162107 üzenetére
Rozsdára figyelj. Az a bal oldal pár tízesből megvan (háztáji maszeknál). De ha ott olyan, az alja is lehet gázos. Típushiba a takban a hullámterelő lemez letörése, ami lefojtja az AC-t. A motorja nagyon jó, azt nézd meg, hogy hirtelen gázra nem kezd-e dadogni kicsit. Alkatrészárak nem vészesek, de azért nem is Swift kategória. Jópár helyen bontanak is gömb Lancert, szóval kb. mindent be lehet szerezni.
Országúton és városban kellemesen fogyaszt, pályán azért csipeget, a rövid váltó miatt 130-nál 4000-et forog.
[ Szerkesztve ]
-
Mr X
veterán
válasz anderledani #150155 üzenetére
Punto 2-t felejtsd el ennyiért. Kb a duplája a keretednek egy normális. Maradj Bravo vonalon. Amikre figyelj:
-Küszöbök vége
-Hátsó futómű (csapágyas a lengőkar, ha elkopik, elkezd befelé dőlni a kerék. Szopás a cseréje.)
-
Mr X
veterán
Urak, cimbi ezzel szemezget: Renault Laguna 1.8
Nem ismerem a típust. Nektek mi a véleményetek?
-
Mr X
veterán
Urak, jöttem egy (egyelőre elméleti) kérdéssel, a rosszabbik fajtából.
Jelenleg egy 1.6 Bravo 1-em van, de nem tudom szeretni. Ti mit vennétek az alábbi kritériumokkal?
-ne keltsen feltétlen hányingert a formavilága
-klíma kötelező
-nem kell, hogy hibátlan legyen, szeretek szerelgetni, de ne rohadjon le hetente
-ha megtaposom a gázt 90-nél, történjen is valami belátható időn belül
-ne essek ki a szétrohadt padlólemezen
-a keret legyen mondjuk 400k (csak az autó maga) -
Mr X
veterán
válasz BigBlackDog #145441 üzenetére
Én furcsállom, hogy a jobb oldala nincs lefotózva. De ez csak az én heppem, hogy ha nincs rendesen körbefotózva, én passzolom.
-
Mr X
veterán
válasz diegho #145049 üzenetére
Telhesen mindegy, hogy új vagy használt, ha az első évben ki kell ezeket cserélnie, akkor utána nem lesz rá szükség (ideális elmélet szerint). Az új autó akkor spórolás e tekintetben, ha eladja, mielőtt ezek előjönnek. Ekkor pedig a második tulaj nyeli be, aztán neki sincs gondja évekig rá.
-
Mr X
veterán
válasz diegho #145040 üzenetére
Nem akartam vitát generálni, inkább töröltem.
Számolva évi mondjuk 20k futásteljesítményt, ha csak az üzemanyagspórolást számolom, akkor évi ~150k-t takarít meg, ha csak 2 literrel kevesebből eljár dízellel. Kettőstömegűt és a hasonló dízelspecifikus szopóalkatrészeket nem kell évente cserélni, egyezzünk ki mondjuk 150k kilométerenkénti periódusban. Ennyi alatt (ezekkel számolva) 1,2m forintot spórolt. Ebbe azért belefér a szervizelés.
-
Mr X
veterán
válasz batai15 #143228 üzenetére
A matricát én is leszedném, illetve más környezetben fotóznám. Nem bántani akarlak, de számomra valahogy nem kíméletről árulkodik egy sáros udvaron készült kép. Plusz a szöveget is nézd át, van pár helyesírási hiba. Tudom, hogy valószínűleg nem egyetemi professzorok fognak jelentkezni érte elsősorban, de egy igényes íráskép több bizalmat gerjeszt.
-
Mr X
veterán
válasz SzlobiG #143003 üzenetére
Nyilván nekem sem félár, plusz a speciális dolgokat nem úszom meg, de segítség ez is. Plusz arra hajlandó vagyok, hogy megcsináljam a problémás területeket, csak azt nem szeretném, hogy ugyanazok a többszáz k-s hibák jöjjenek elő évente. Egyszeri ráköltés rendben, a folyamatos szopórollert nem szeretném.
Az autó magyarországi, nem neppertől van, banki árverésből került a jóbaráthoz. Szóval én elfogadom a kilométer valósságát.
[ Szerkesztve ]
-
Mr X
veterán
Urak, tanács kellene!
Lehetőségem lenne átülni egy Mondeo-ba. Cimboráé, banki lefoglalt autó volt. 2005-ös évjárat, 2.0 TDCI 131LE. Valós 178.000 km. Vadonatúj kuplungszett, első rugók cserélve, vezérlés cserélve. Kívülről viseltes helyenként. 800k körül adná.
Sok nyűgöt olvastam a TDCI Mondeo-król, de elég csábító ajánlat. Vállalható szerintetek?
-
Mr X
veterán
válasz molnarpeter #140400 üzenetére
A keret adott, a beltérre nem vagyok finnyás, jelenleg egy '94-es Lancert hajtok, azt sem a tervezők szerelemgyermeke.
máyköl:
Köszi, ilyesmi nem rossz.
molnarpeter & BigBlackDog:
Köszi a tippeket, szétnézek arrafelé is.
[ Szerkesztve ]
-
Mr X
veterán
Urak, segítsetek nekem!
Autót vennék hamarosan. A keret 500k, ez csak a vétel, a többi külön. Mindenképp szeretnék turbódízelt, lehetőleg 20 évnél fiatalabbat. Az 1.9JTD motorok szimpatikusak, de bármi játszhat ebben a kategóriában vagy felette. Klíma fontos. Igazából a nem túl nagy autókat favorizálom, de elvezetek bármit csatahajóig.
Ti mit vennétek a helyemben? Azzal nyilván tisztában vagyok, hogy egy öreg dízel kockázatot hordoz magában, az szervizekre számítok, de a vásárlási keret nem lesz több.
-
-
Mr X
veterán
válasz sellerbuyer #130260 üzenetére
Punto 1-et szerencsével ki lehet fogni akár ennyiért is. Nem hibátlan lesz persze, de ha nincs szétrohadva, nagy gond nem lehet. Kisautóhoz képest nem rossz a helykínálata. Vagy tényleg Suzuki.
[ Szerkesztve ]
-
Mr X
veterán
válasz slett27 #123017 üzenetére
Tudom, hogy biztosan lesznek ellenvélemények, de én pár éve ennyiért vettem ilyen 1.6-os Mitsubishi Lancer-t. 180k volt kereskedésben. Külsőleg nem a legszebb volt, de a 3 év alatt, amíg nálam volt, nagyon megbízható társ volt.
Nyilván nem ajánlok konkrét típust, csak jelzem, hogy nem lehetetlen a küldetés.
-
Mr X
veterán
válasz kalapacsolok #57408 üzenetére
Szebb, ez kétségtelen előnye.
-
Mr X
veterán
válasz kalapacsolok #57399 üzenetére
Igazából csak költséghatékonyság, mivel a téli gumi a muszáj kategória, de nem mindenki akar még egy szett alufelnit kifizetni, hogy meglegyen a téli garnitúrához is.