-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
diegho
nagyúr
válasz Csabroncka #166999 üzenetére
Ugyanúgy, mintha forgalomban lenne, csak meg kell várni, amíg forgalomba helyezteti a nepper.
-
Csabroncka
addikt
Kedves guruk!
Ha egy autó ideiglenesen ki van vonva a forgalomból (kereskedő, nyilván okkal teszi), akkor én földi, együgyű halandó számára a vásárlás menete hogyan működik?
Valaki aki vásárolt így, privátban írjon rám, ha nagyon hosszú...
"in medias res"
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szőröscica #166997 üzenetére
Plusz sok, ha nincs gazdája, 30-40 ezer km is sok.
-
Rison77
senior tag
Sziasztok!
Egy 18-20 éves autónál általánosságban mennyi az a futott km amivel be lehet vállalni még az autót? Pl. egy Honda Civic 6gen 1.5i 362k futott km. -
nesa
veterán
válasz pocokxx #166985 üzenetére
Felicia még jobb de nagy különbség nincs ennyi év távlatából, nekünk van egy rideg tartáson sokadik pecás kocsi minden körülmények közt megbízható.
De ennyiért csak ilyesmi romok vannak , inkább fele ennyibe egy lényegesen jobb állapotú favorit.
Szerintem csak az állapota legyen döntő, akár mit is nézel.
[ Szerkesztve ]
-
-
nesa
veterán
válasz pocokxx #166982 üzenetére
Én 2000 körül valamelyik feleségemtől elváltam gyorsba kellet kocsi 30k ér vettem egyet műszaki nélkül, +30korul volt az átírás+ biztosítás, valamennyit költöttem rá + műszaki ez még 30k volt, a következő 2 évbe csak egy megszakítókalapácsot kellet vennem kb 500ft ér.
Max úgy jöhet ki a keret ha 150+ átírás + valamennyii még van tartalékba, szerintem ebben az ársávban majdnem mindegy, a lehető legjobb állapotú legyen.
Talán swift
Ezek Pl elég megbízhatóak és nem esznek sokat, jó ne egy státusz de csukot szemmel majdnem kodiak
[ Szerkesztve ]
-
-
pocokxx
Közösségépítő
Sziasztok! Keresem a lehető legolcsóbban megvehető és fenntartható autót. (150e körül, de max. 200e.) Napi 15km oda-vissza másra nem igazán lenne használva. Merre felé nézelődjek? Swift? Astra? Polo?
[ Szerkesztve ]
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
Integrale
veterán
válasz szőröscica #166976 üzenetére
A piac eloiteletekkel araz, illetve az hatalmas szorzo, hogy kultusz auto lett, vagy sem, lasd MX5.
Na meg 206-bol annyi van mint a szemet, 6-7 milliot gyartottak belole, mindegy hogy CC vagy RC, csak egy 206.
Z3 -bol es MX5-bol osszesen az osszes generaciobol nem gordult le ennyi, ritkabb, dragabb, megbecsultebb kultusztargyak.
Pedig egy Z3-nak is vannak hibai (nagyobbak, mint egy lotyogo valto) es az MX5-nek is.(Az E60/61 is szepen be van arazva, pedig te tudod a legjobban, hogy azert nem fekete feher az sem).
LuckyL: osszehasonlitani is felesleges a ket autot. Hosszmotor vs kereszt, utobbinak meg a Honda sem tud elobbihez hasonlot csinalni, ha beledoglik sem. A Pug egy cicamobil, az MX5 egy apro elmenyauto.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
prsq
aktív tag
válasz Mauzes #163401 üzenetére
Hasonlóképpen jártam.
Már a negyedik kódot kapom, és egyikkel sem jó.Már 4 böngészővel próbáltam, frissítettem mindet, cookie-t töröltem, minden hiába.
Két másik gépen is próbáltam már, azokon sem megy.Megéri egyáltalán ezért fizetni? Szokott ez működni valakinek? Ha igen, hol és mivel?
[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
nagyúr
válasz molnarpeter #166973 üzenetére
Ezt nem igazán értem - tető mechanikához
(#166972) LuckyL: tesztek a 206 CC-t is úgy hozzák ki, hogy jól vezetési élményt nyújt, kategóriában. [link][link] [link]
Kicsit több infót nyújtasz, mire gondoltál?
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Stylewars_kp
őstag
válasz kalmanchris #166961 üzenetére
Fiat Punto 2/B 5 ajtós 950 kg
A könyvet mindig ketten alkotják: az író, aki írta, s az olvasó, aki olvassa. Kosztolányi D.
-
gzbotii
nagyúr
válasz gzbotii #166969 üzenetére
2012-es infó alapján, 50-70 font a hidraulikus pompa, 700 font + ÁFA javítás UK márkaszervizben.
Magyar PUG szerviz 150ért oldotta meg.Bontott hidraulika 30k-ért
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
nagyúr
válasz MunezXBK #166968 üzenetére
Igazából a másik alternatíva MX5 és Barchetta lenne, de Mobilen 3000 eurótól indul egy (képek alapján) normális példány, amin nincsenek külső nyomai a rozsdának - és kit tudja, mi van ott, ha kicsit megpiszkálod.
Nekünk is arra kellene, hogy asszonypajtás eljárjon melóba, nekem meg lenne egy cabrio. Hardtop is nagy előny.
Tetőmechanika javítása nagyságrendekben mekkora összeg lehet?
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
senior tag
válasz gzbotii #166965 üzenetére
Szia, szerintem majd megerösítenek abban, hogy ezeknek a legnagyobb problémája a tetőmechanika hibája és drágasága!
MacBook Air M2 , iPhone 12 , Watch , Apple TV , Pixel 7a , Pocket 3 és Action 2 , Nikon P900 , Htc G1 white , iPod classic , xDuoo X2 , HIFI WALKER H20 , Sony NW-A105 Walkman , TWS monitor, One , RC Pilot
-
F-ECT$
titán
válasz molnarpeter #166883 üzenetére
Bejött a képbe a Civic Tourer, abból is az 1.8 Benzin, pl. Elég sok automata váltóval van, ez újabb hibaforrás, vagy ajánlható a Hondánál?
Dive ever, work never.
-
gzbotii
nagyúr
Urak, van valami oka annak, hogy a 206CC olyan olcsón megy?
1500 euróért Mobilen már szépek vannak, itteni hsz-eket olvasva, meg nem egy rossz konstrukció (a 206).
Vagy csak nem kúlttárgy, nem épp praktikus a CC kivitel, és ezért?Jövőre kellene majd egy második autó, és akkor lehet ez lenne.
Ennek pl milyen hibája lehet, hogy ilyen olcsó? Képek alapján jól néz ki [link]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
kalmanchris
tag
válasz Stylewars_kp #166941 üzenetére
Milyen kasztniban eszik ennyit?
-
vans?
őstag
sziasztok,
korabban kerdeztem az 1,4 TSI Octaviarol. most felmerult egy 3 eves 1,2TSI Rapid vasarlasa, ami boven felette van annak a keretnek, amennyiert szivesen vennek autot, viszont egyebkent nagyon jol felszerelt es szep. a kerdesem az, hogy egy ilyen modern turbos motornal mik azok a nagyobb koltsegek, amik felmerulnek a kesobbiekben? meghal a turbo, kettostomegu, lanc,...? Erdemes belevagni egy ilyenbe, vagy maradjak a szivobenzinnel? Fontos lenne a megbizhatosag, a fogyasztas kevesbe. Nagy ero sem kell, de azert a mostani 75 LE DTI Merivarol szeretnek elorelepni.
Amennyiben a TSI lutri, milyen szivobenzines autot ajanlanatok ket millioig? Focus vagy Mazda3 1,6 motorral..? Vagy egyeb?
koszonom a segitseget!
hábm bábm
-
gzbotii
nagyúr
válasz lotuska #166955 üzenetére
Ha hétvégente van több hosszabb út, megéri. A 110 lovas még elég tartós, itt is többen írták, hogy bírja a rövidebb távokat is, ha azért néha ki van kormolva (+ rendszeres olaj és szűrőcsere)
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
lotuska
tag
Sziasztok,
A kesoi Octavia 1 2003-2010 Sedan kivetelben, 90 es 110 lovas regi TDI-k mennyire birjak a rovid tavokat? Munkaba jarasra (napi 2x6kilometer, neha dugoban, nem Budapest, hanem romaniai kisvaros) meg hetvegenkent hosszabb utakra kellene valami (100-200kilometer, vagy 2x30 kilometer a hetvegi hazhoz)+evente egy nyaralas (legyen 1000kilometer).
Az mondjuk evi:
-260kmx12honap munkabajaras ~ 3.100km
-hetvegenkent (2x100km+2x30km)x12 ~3.100km
-1.000km nyaralas az olyan 7.000km eves szinten(nagyon keves)Igazabol most busszal kozlekedek, es ami zavar, hogy rengeteg ido elmegy vele+nyaron 45 fok van benne...
Csaladba van 1-es foka 1.4-es ami tokeletes varosban, de mar 2x cserben hagyott elektronikai problemak miatt hosszabb uton.Igazabol benyas 1-es fokara gondoltam, de riasztanak az elektronikai problemak hosszu uton(ejszaka rovid feny nelkul maradtam persze 170 kilometerre az otthonomtol...)+ a rozsda es szeretnek egy olyan autot amiben benne van az az erzes, hogy "orokre". Korabban B4-es Passat-ot szerettem volna, de azok mara kikoptak. Alkatresz forras+szerelo+muhely lenne a csaladban(van is, nagyon sokat koszonhetek nekik, regen volt szivo D es 2.0PD TDI is a csaladban sot en is dolgoztam ebben a szervizben mint munkafelvevo+recepcios), de nem szeretnem mindig a szervizt jarni.
Japan auto kizarva, nagyon kicsi Romaniaban ezen autok piaci kinalata. Keret 2500-3000Euro lenne+500 euro elso szerviz (olaj + vezerles csere+aprosagok).
Tanacs?
Koszonom!
-
Gabesz77
senior tag
Üdv!
Urak, tapasztalatokat és véleményeket szeretnék kérni ezekkel a Puretech motorokkal kapcsolatban. Citroen C4 Grand Spacetourer-ben gondolkozom, de mivel nem vagyok egy nagy szakértő, így furcsa nekem, hogy ilyen nagy autóban, ilyen kicsi motor van.
Vagy elég ez? Érdemes egyáltalán benzines verzióban gondolkozni?
Előre is köszönöm.Guns n' Roses, 2023. július 19.
-
hobizoli
nagyúr
jajmá
multheten a FB-s digoautocsoportban sirta el magat vki, hogy nagyon sokat eszik az autoja
vegulis a huszonsokadik postra kibokte, hogy neki a 6.3 az sok varosban, mert masok azt mondjak csak 5.5-t eszik nekik
ja, "azt mondjak"ezeket mindig birtam
kb mint ex munkatars, akinek a 1.4iS 6gen kuvikja az 6-nal tobbet nem tudott enni telen se, "akárhogy nyomom neki", es 8.8 volt ra agyari adat meg ki sem ment Bp-rol velede ha mentunk vhova, akkor a 7-t zabalo 1.9TD Tipo-mmal menjünk, mert abba olcsobb a gazolaj
es ha vkinek 6 felett evett az akarmilye atlagban, na o azt mar eladta volna, meg szerelovel at kell nezetni, mert az "rengeteg"
több drón kell ;P
-
8th
addikt
válasz bitpork #166946 üzenetére
Szokás szerint már megint félremagyarázod a dolgot. Szerinted nem sok a 8.5liter egy szög egyszerű 1.3-as kisautótól? Ne vicceljünk már. Egyik másik középkategóriás benzines is elvan kilenc literrel városban (pl. Vectra C 1.8).
"mindenki a babyfókákra fogja hogy nem költ az autójára rendesen mert jajdesokat eszik, addig teli lesz romhalmazzal az út."
Ja, hogy te a tévedhetetlen látnoki képességeiddel megállapítottad, hogy biztos szart se költött a kocsira csak használta és azért fogyaszt annyit. Értem. Jár a keksz...
[ Szerkesztve ]
Analóg vén majom egy digitális világban
-
Azt kellene megérteni, hogy az autó nem termeli a nyálat, hanem viszi. Addig amíg mindenki a babyfókákra fogja hogy nem költ az autójára rendesen mert jajdesokat eszik, addig teli lesz romhalmazzal az út. Ennek te is megiszod a levét. A downsizing miatt menj panaszkodni a gyártókhoz és politikusokhoz, akik törvénnyel akarják a fizikát megbszni - a ki meg elhiszi...hagyjuk inkább.
Bár már elfogadtam, hogy szellemileg nem mindenki képes autótulajdonossá válni azért nehéz a ténnyel szembesülni.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
8th
addikt
válasz bitpork #166942 üzenetére
A vasaló Swift egy kicsi könnyű modern autó relatív kicsi motorral és igen, mellbevágóan sok az a nyolc liter feletti városi fogyasztás. Viszonyításképpen a Fiesta mk5 ST eszik 10-11 liter között városban a maga két literes 150lovas motorjával normálisan közlekedve nem finomkodva. Ha odafigyelsz és hamar felváltogatsz 10liter alatt eljársz vele Budapesten is.
mod: Jajj, ez az Ezért tartunk itt... duma annyira egy elcsépelt üres bullshit.
[ Szerkesztve ]
Analóg vén majom egy digitális világban
-
válasz Stylewars_kp #166941 üzenetére
Na de zabál? 5,5 v 8,5?! Nevetséges. Ezért tartunk itt minden szinten.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
hacki87
senior tag
válasz molnarpeter #166935 üzenetére
Amikor az Opel Gyulaiba szétszedték akkor megnézték a csapágyakat is és nem találtak problémát. Aztán kiderül, de remélem nem fog. De a csapágy cserén is gondolkodom csak kell egy kis pénz mag.
-
-
g@bo
nagyúr
-
hacki87
senior tag
válasz molnarpeter #166933 üzenetére
A tömítést is cserélni kell 80 100ezer km között állítólag
-
rbalint88
addikt
válasz Csabroncka #166923 üzenetére
hát az insignia a 160 lovas dízelel se raketta, pedig ott még nyomaték is van, a 140 lovas szívó 1.8 az maga lehet a pokol... nem kell fosni a turbótól. vegyél 1.6T-t vagy 2.0T-t, az halad is és fogyasztáson kívül nem magasabb a fenntartási költsége, cserébe sokkal komfortosabb lesz egy országúti előzés.
ha ennyire a megbízhatóság a cél, akkor inkább corollát vegyél. -
BigBlackDog
veterán
válasz Csabroncka #166923 üzenetére
Első generációs Insigniát szívó benzinnel szerintem ne! Sárnehéz autó hírében áll tudomásom szerint és úgy az 1.8-as benzinnel fogyasztani is fog, meg menni sem legalább.
-
Csabroncka
addikt
válasz molnarpeter #166837 üzenetére
Még amiben gondolkodom a Corollán kívül, az az Insignia
Nekem a Corolla megbízhatóságban szerintem oké, de jóval puritánabb, mint az Insignia (utóbbi 140 lóerős szívó benzinnel is elérhető. Itt talán tudtok nekem pár dologban tanácsot adni:
összeg: 3.000.000 - 3.400.000 huf
kor: = vagy < 5 évKm <80. ezer
autó (ezt beszéltük korábban) családnak, egyterűt nem akarok, faék szívó benzines motor 1.6-1.8 (nem elsősorban a teljesítmény és a csilli-villi a lényeg, hanem a megbízhatóság)
A fenti összehasonlításban tartósságban és ár/érték tartásban a Corolla vagy az Insignia az oké (vagy mindegy - nekem az Opelról jó véleményem van), ezzel részben a célom az, hogy 5 év múlva az autó a mostani vételárának a felét legalább érje.
[ Szerkesztve ]
"in medias res"
-
stickermajom
addikt
válasz Csabroncka #166899 üzenetére
Minden kereskedésben kínálnak fix forint alapú lízinget, más kérdés, hogy a vásárló kéri-e, vagy 1-1,5% "kamatkedvezményért" inkább rizikózik.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz IMIIKE1998 #166914 üzenetére
Mindenhol van minden, kereskedő kintről az olcsót hozza be, magánszemély meg nagy költés előtt adja el a kocsit... Nade ugyanígy papa féltett, 43 ezret futott patika G Astrája is kerülhet beszámításra neppernél, vagy örökölhetik családban. Nézz sokat, olcsót és drágát, fapadot és fullosat, aztán majd kialakul a típushoz való érzéked
-
#94529552
törölt tag
válasz IMIIKE1998 #166914 üzenetére
Igen, ott az átverés szinte garantált. A legjobb lenne magánszemélytől vásárolni kéz alól, és ismert autót, már ha nagy ritkán van ilyen lehetőség. Csak ne éppen a hahuról, mert ott a kereskedők is hirdetnek, mint magánzó, ilyen-olyan okokból, például a felelősség és adóelkerülés, de az előre aláírt adásvételi használata se kizárt(ami csalásnak számít). Hivatalos márkekereskedések is jobb helynek számítanak, de mindenütt résen kell lenni.
-
őstag
válasz IMIIKE1998 #166914 üzenetére
mikor volt nagy presztizse a kereskedéseknek?????
cryptot minden termékemért elfogadom
-
IMIIKE1998
őstag
válasz molnarpeter #166913 üzenetére
Köszönöm a választ.
Más: Kereskedésekben érdemes/szabad bízni vagy jobb, ha magánszemélytől keres az ember? Régen nagy presztízse volt a kereskedéseknek, mostanság sokan riogatnak, hogy ott nyomnak át a leginkább.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz IMIIKE1998 #166910 üzenetére
Golf 4, Bora, Leon, Toledo 2, Octavia, A3 galvanizált karosszéria. Első sárvédő teteje és az utastér felőli alsó része ha nem rohad, évente tisztítva nem is lesz baja sokáig. Ugyanott a küszöb eleje is meg tud indulni, le kell venni a dobbetétet, és megnézni az egészet alatta (egyben a felső szivacsot kidobni). Csomagtérajtó szokott még rohadni, bontottan elkapkodják, szintén meg kell nézni (üveg sarkainál, rendszám pilács és nyitógomb tájékán), ha pici baja van, hamar konzerválni. Minél későbbi darab, egyes részleteiben annál jobbak a dolgok általánosságban. Kombi hátsó ablaktörlő béna konstrukció, arra 20-30 ezret érdemes alkudni (csomagtérajtó zárnyelv, ablaktörlő motor, munkadíj), de sokan ledugózzák.
-
őstag
válasz bitpork #166904 üzenetére
rég volt ilyen
(#166905) molnarpeter
most annyira nem merültem bele a feltételekbe, de ami nagyjából jellemző, hogy 30% körüli kezdő és ezek már nem is hitelek, ahol nehéz visszavenni, hanem lízing, ahol a finanszírozó a tulaj...tehát azért annyira nem lehet nagy a kockázatbár valószínű, hogy jól kiszámolták és nem ok nélkül van ez így
de szerintem akkor is játszik az a faktor, hogy egy cég kiröhögne egy iylen ajánlatot, a magánszemély pedig inkább azt nézi, hogy neki kell az a szép autó....
cégnek kb tökmind1, hogy fiat, ford vagy micsoda, csak a célnak megfeleljenezért van a transitnak pl 50 ezer km-es/ 2év olajcsere periódusa
így több pénzt be tud szedni a gyártó a kocsiért, mert összköltségben 4-5 évre vetítve ugyanazt hozza mint egy olcsóbb pl. fiat, amit évente kell vinni szervizre vagy 20 ezrenkéntcryptot minden termékemért elfogadom
-
Csabroncka
addikt
válasz molnarpeter #166905 üzenetére
A magasabb kamatot aláírom, de ez az alapkamattal együtt mozgó kamatszint nagy kib@szás és szerintem sok estben visszafogja a hitelezést, mert aki lazán be tudja vállalni az is mesze elkerüli!
"in medias res"
-
vzsryl
nagyúr
-
-
őstag
válasz bitpork #166902 üzenetére
abban viszont tényleg igaza van sok embernek, hogy nem szabad erőn felül autót venni
de én azt mondom hogyha városból is ki akar menni vele az ember érdemes legalább 700-900 ezer ft ot összespórolni, mert az ördög sajnos nem alszik, és azért egy ilyen autóban már sokkal jobbak az esélyek mint egy 300 ezres suzukiban vagy 3-as golfban
ezek a nagyon régiek max pizzafutárnak elmennek vidéki városban, bár meggyőződésem hogy hosszútávon olcsóbb egy fiatalabb
cryptot minden termékemért elfogadom
-
-
Rison77
senior tag
Sziasztok!
Rákeresve a topicban sajnos nem túl sok infót találtam az 1994-2001 szériás Hyundai Accent csodákról 1.5 GLS motorral szerelve. Valakinek esetleg van tapasztalata róla? Megbízhatóság/Olcsó fenntarthatóság szempontok érdekelnének, bár nem egy tömegautó úgy látom.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- EAFC 25
- Home server / házi szerver építése
- Külpolitika
- A Meta húzása miatt egyre többen keresnek rá, hogyan lehet törölni a Facebookot
- Eredeti játékok OFF topik
- Nintendo Switch 2, vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- Anime filmek és sorozatok
- iPhone topik
- További aktív témák...