Hirdetés
- AuraSync kibeszélő topic
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Egy korszak vége
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Digitális Állampolgárság Program
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Szólánc.
- Ninebot Max G30E II elektromos rollerrel Hajdúszoboszlóról Berettyóújfaluba
- eBay-es kütyük kis pénzért
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz bitpork #163297 üzenetére
persze jobbak is a 2tonnas vasbalnak egy 600kg-s tokesuly motorral az orraban, ami miatt a futomu is vastagabb es nehezebb ala, a valto is, meg a fek is nagyobb es nehezebb.... egy kesz ongerjeszto spiral
aztán ugyanekkora teljesitmenyt kihozol 2 literbol egy 120kg-s motorral rajta egy 6kg sulyu csigaval
ott a gond vele, hogy el akarjak fillerb@szoskodni bele a rendes dugot, amivel orokelet+3nap lennede végre a 1.4TSI-knel elkezdtek kovacsolt dugot hasznalni...kellett is hozza vagy 10-12ev öncumiztatas
most ha annyival nagyobb árcédulát irtak volna ra, amivel az tobbe kerul a ontott hokidugo helyett, akkor meguszhattak volna egy par tonnanyi reklamációt, es akkoris pont ennyien vettek volna meg, vagy meg tobben is akar, mert nincs ez az egesz nyuglodes korulottemeg a szivo Suzuki Swift Sport-ban is kovidugo volt, a frutti 4M-s arcedulaert is belefert
nem ertem egy 6.5M-s auto araba miertis nem fer ez bele ugyanúgytöbb drón kell ;P
-
KAMELOT
titán
válasz LuckyL #163286 üzenetére
Te valami mást láttál akkor.
Nekem gyárilag van benne a gázrendszer, papírokkal együtt. Másképp át sem ment volna a kötelező ellenőrzésen.
Csak a LPG rendszer ebbe a V8-ba 2400 euro nálunk.
Kocsi ára 5000 euro volt. Hátul YOKOHAMA gumik tiszta újak még az előző vette.
Első gumikat meg egy gumisnál vettem. GOODYEAR 10eu / darab. Azóta 15 000km mentem rá a gumira.
Látom nem olvastad amit előbb írtam.....jól körül kell nézni és akkor mindent meg lehet venni olcsón.
400 000km egy ilyen kocsiba semmi főleg, hogy 1000-2000rpm környékén használom.
Majd november környékén kap a motor egy komplett felújítást. Az húzós lesz, de nem gond, mert 0km-es lesz a motor. cca. 3500 euro. Egy profi BMW-s fogja csinálni nekem.
Ha egy kocsit rendesen szervizelsz akkor sokáig szépen fog menni.
Csak, hogy tudd a történetet.
Ezelőtti kocsim egy 1998 FORD Escort Combi 1,8D sima szívódízel. 189 000km vettem 1200 euroért. 5 év alatt ugyan ennyit raktam bele és amikor öcsémnek odaadtam 365 000km volt benne. Még a máig megy az a kocsi!!!De itt jön az...mindenkinek más a jó, mást szeret és más a tudása. Én csak mondtam egy lehetőséget. Én amióta megvettem azóta imádom ezt a kocsit. Volt olyan, hogy 12 órát kocsikáztam pesten, mert a hangot nem lehet lecserélni.
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
gzbotii
nagyúr
-
bitpork
nagyúr
válasz LuckyL #163296 üzenetére
Orvoshoz is elmegyünk, nem? Nem szeretni kell az adott dolgot hanem megoldani. És a kikerülés nem megoldás - szerintem. Vehettem volna Max helyett pl egy BiTDi akármit, de minek amikor ugyan annyi a szívás vele mint bármelyik másik autóval: vagy megkotlik, vagy nem.
(#163295) hobizoli: abban igaza van, hogy agyonturbózott minden, ami a régi nagy ccms szívók teljesítményét utcai autóban csak most hozza. Minek? A betarthatatlan euro normák miatt? Menjenek a politikusok a nekik behajoló autógyártók csájába
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
őstag
válasz bitpork #163294 üzenetére
nekem kb évi 1 millióba volt az x5, a tervezhető dolgokon felül
de nem is az összeg a legbántóbb, hanem hogy 1-2 havonta előjött valami bosszantó baromság
rossz érzés volt vele messzire elindulni, hogy hol fog elromlani
sok más 7-8 évnél idősebb nagy német kocsit is volt/van ismeretségi körben és bizony mindenki mondja hogy nem jók 150-200 ezer fölötti futás után
pontosabban annak nem jók, akit bosszant, ha elromlikaki szerelemből veszi, az elszórakozik vele, hurcolja szerelőhöz
de a többség utálja az ilyesmitcryptot minden termékemért elfogadom
-
hobizoli
nagyúr
válasz KAMELOT #163284 üzenetére
agyonturbozott?
latszik segedfingod sincs errol a temarol
egy 1.4-s 150lovas motor meséld mar el nekünk is plz, hogy mitol "agyonturbozott"?F1-ben ezelott 30 evvel ekkora ccm-s motorbol egyezerharmoszaz loerot hozott ki pont a PNV
es egy utcai blokkot hasznaltak hozza alapnak, az 1502-s Neuer Klasse 75lojjos motorját, ami akkor majdnem 20 eves konstrukcio volt
a TJET alapja a FIRE motor a 80-s evekbolebbol a 1.4 TJET-bol van gyarilag 200lo 300Nm-s kivitel is utcára, es meg az sem a vege a technikának, Novitec meg a tobbi ezekre specializalodott ceg erre is kinal tovabbi teljesitmenynövelést garival a gyari motorra, elobb lesz a tapadas a problemas, minthogy szetmenjen a motor
ez nem a masik uberjurgen gyarto, a nyoccvagen tré-es-i hirhedt szethullos motorja, aminél a hoki lancvezerles megnyulasa volt a slager ami miatt cseres volt a vezmod is, meg minden 200k-ert, meg a gyurugat tores a dugon,..."agyonturbozott"
amúgy 400k km-ben mi az uber dolog?
autopalyan 150km/h-val le lehet tolni eleg hamar, napi 1000-1100km-l siman lehet szamolni iranytaxikent
ennyihez kell kb 70-80loeronyi motorteljesitmeny egy szgk-ba, azt meg mi nem tudta ezelott mar 30 evvel is ennyi ccm-bol szivoban is akar? turbosan meg kisujjból kijön annyi ero, ami ehhez kell--------
ismi ment ki nemetbe egy digo romert
Oscar-s telekocsi, 1.6biturbo dizel Opel Vivaro 145lo
150-t siman megy palyan az is
2 honapos autóban 56k(!!!) km volt 3 hettel ezelott
mostanra kb 75-80k km van benne mar es 3 honapos sincs az auto
na?[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
bitpork
nagyúr
válasz LuckyL #163290 üzenetére
Minek a stílussal megbántani valakit, amikor a tartalommal is lehet?
De lásd h nem kötekedésből írtam: nekem most lesz osztómű cserém, ha minden igaz tegnap már úton volt. Tessék, lehet szarozni a kocsimat mert gyárilag alul volt tervezve egy láncos áttétel és most lehet h belekerül 1000€-ba
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
őstag
válasz szőröscica #163291 üzenetére
milyen meglepő, ki gondolta volna
cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz bitpork #163288 üzenetére
itt most nem rólam van szó, kérlek ne is tereld erre a témát
senki nem mondta hogy újat kell venni, arra reagálj (ha szeretnél) amit írtamköszi
Szerk: az előzőt már nem tudom módosítani, de akkor kérlek fejben cseréld ki az "ócska" szót, "öreg" -re, így remélem nem bántó neked
[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
bitpork
nagyúr
-
gzbotii
nagyúr
válasz KAMELOT #163284 üzenetére
Ugye nem gondolod komolyan, hogy egy 7-es szériás BMW fenntartás olcsóbb lenne, mint egy C szegmens beli Fiat?
Ha még turbós motort sem akar, annyira cél az egyszerűseg, akkor nem épp egy BMW a helyes választás neki.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
őstag
válasz KAMELOT #163280 üzenetére
azért azt ki ne találd már hogy ezt az ócska bmw-t olcsó fenntartani
nekem is volt hasonló kategória (x5), és láttam ismerősi körben is hogy mivel jár egy ilyen, főleg ha sokat futott
max akkor olcsó, ha teljesen szét van kopva, elhanyagolva, világító visszajelzőkkel, nem működő extrákkalaz oké, hogy ha valaki szeret egy autót, sokat megbocsát neki és meggyőzi magát róla hogy beleférnek a hibák, de azért focus, astra helyett ezt ajánlani...pláne 400 ezret futottan, beletákolt gázrendszerrel
egy normális gumiszett is minimum 250k stb.cryptot minden termékemért elfogadom
-
KAMELOT
titán
válasz CsakEgySrác #163282 üzenetére
Elég a MEYLE is. Francnak SACHS. Semmivel sem tud többet cska jóval drágább.
Körbe kell krédezősködni és utána a megfelelőt választani!Kérem a biztosítás 180 euro ebben benne van az első szélvédő is.
(#163283) bitpork: Azért odalépsz neki megy mint a gyilkos! EZ V8-as 272 ló, nem valami agyonturbózott szerencsétlen 4 hengeres motor, ami talán kibír majd 200 000km. Enyémben 400 000km felett van a mutató.
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
bitpork
nagyúr
-
CsakEgySrác
csendes tag
válasz KAMELOT #163280 üzenetére
Hol kerül ennyibe? Én az egyik nagy magyarországi alkatrészáruházban néztem, ahol sok a kedvezményem, ott volt 50 ezer alatt picivel a sachs.
De a másik dolog, hogy milyen drága rá a biztosítás, basszus ez több mint 250 lóerő, és ráadásul még fiatal is vagyok
molnarpeter annyira nem kell spórolós, ha 7-8 literrel elvan, akkor az jó. Plusz valamennyire legyen fiatalos
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz CsakEgySrác #163272 üzenetére
Mennyire spórolós autó kell? Prius 2?
-
KAMELOT
titán
válasz CsakEgySrác #163279 üzenetére
50 euro a lengéscsillapító!
(#163278) bitpork: Parancsolj! Még azzal a rendszámmal fotóztam, akitől vettem. Vásárlás utáni első fotók!
2004 735i LPG gyárilag. Fogyasztás LPG-vel 10-15l/100km
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
CsakEgySrác
csendes tag
válasz KAMELOT #163276 üzenetére
Gyorsan árfutva a használtautós választékot nem volt túl bő a kínálat. Illetve ránéztem pl, hogy mennyi hozzá egy új lengéscsillapító és 2x annyiba kerül mint egy bravoba. De nem akarok belemenni az ilyen dolgokba, szeretnék megmaradni a realitás talaján, de köszi szépen a segítséget!
BigBlackDog köszi neked is, kérdezősködöm az olasz és francia, ill német topikban. Úgy tűnik annyira nem lőttem félre az igényeimmel.
-
BigBlackDog
veterán
válasz CsakEgySrác #163275 üzenetére
Bravóval kapcsolatban szerintem kérdezz be az olaszautós topikba is, ott több embernek is van szerintem tapasztalata.
[ Szerkesztve ]
-
KAMELOT
titán
válasz CsakEgySrác #163275 üzenetére
Az a kocsi többet ér mint ezek amiket felsoroltál. Alakatrész meg ugyan annyi. Én 1 éve vettem ilyet. Amit ráköltöttem az összessen 60 000 Ft volt.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
CsakEgySrác
csendes tag
-
KAMELOT
titán
válasz CsakEgySrác #163272 üzenetére
Ennyiért kapsz E65 735i LPG-vel ami fogysazt neked 10 liter gázt. 1600Ft / 100km.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
rbalint88
addikt
válasz CsakEgySrác #163272 üzenetére
bravoból csak t-jetet vennék, alapvetően egy szögegyszerű motor, a turbó meg nem ront rajta semmit, csak lesz nyomaték és lóerő, ettől meg lesz mosoly. a 95 lovat én nagyon kevésnek érzem ahhoz a kasztnihoz.
-
CsakEgySrác
csendes tag
Sziasztok!
Használtautót keresek 1,5-1,7M Forintért. Ez az ár csak az autóra lenne szánva, pluszban már hozzászámoltam az átírást, szervizt és egy garnitúra gumit is, tehát az összköltség picit 2 millió felett van. Szívó benzinest szeretnék az egyszerűsége miatt. Normál méretű autóra gondoltam, amiket néztem, az a megane, h astra és fiat bravo. Nincsen semmi buta 3 F-es szabály a szemem előtt, csupán egy biztos benzines autót keresnék, ami a fenti 3-hoz nagyjából méretben passzol. Napi munkábajárásra lenne használva (2x15km) és hétvégi kirándulásra, így kb évi 20-25 ezer km-t mennék vele.
Köszi előre is srácok!
-
kisza25
félisten
válasz molnarpeter #163270 üzenetére
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
kisza25
félisten
válasz molnarpeter #163263 üzenetére
Köszi , tényleg kb mindent nézett amit én, de nem lettem egyelőre okosabb, mert kb ugyanott tartok, mint ő éa nekem kicsit mások a szempontjaim, 4/4 még nincsen, mert azt nem találtam meg?
Amit nem nézet és nálam bent van az i20/ active, stonic/rio[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
bul07
nagyúr
válasz gzbotii #163267 üzenetére
Én magyar oldalon vagyok egyébként, csak nagyobb értékű szervizelés olcsóbbra jön ki Romániában
Kettős volt cserélve 1 másfél éve, magyarba szereléssel együtt 170-190e Ft-ra mondták , a Nagyváradi szerelő garanciával minőségi alkatrészekkel 117e Ft-ért megcsinálta( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
gzbotii
nagyúr
válasz bul07 #163264 üzenetére
Ekkora éves fizu mellett én akkor továbbra is B Corsa, 6N2 Polo, G Astra, G3 vonalon maradnék.
Amikor egy vezérlés csere simán van 6-700 lej (30-35.000 Ft), egy új használt gumi is 60 lej (2000 Ft)/drb.. stb.
Élszál egy EGR 5-800 lej. Egy hónapban túl sok kiadás lenne - és az én B Corsa GSi-mből indultam ki, amit már 2 éve eladtam.
Touranra minden drágább, kb 3x szorzó. Kettőstömegű, turbó felújítás, injektorok egyenként 1500-1500 körül. Kettő összejön három hónap alatt, az már anyagi csőd.Nekem 1.9 TDI Golf 4-em van, évi 15000km (BP - Gyergyó főkén), 70% autópálya/országút amit megyek vele, így megéri
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Integrale
veterán
válasz bul07 #163264 üzenetére
Mas megkozelites: Ha lenne egy tagasabb, kevesebbet fogyaszto autod, akkor elkepzelheto, hogy mennel/mennetek hosszabb tavokat is, kirandulas, nyaralas stb cimszoval.
Ezt csak arra irom, hogy tegnap mentel a Tourannal ~300km-t.
Ha erre megvan az esely, akkor mindenkeppen a nagyobb, kenyelmesebb, praktikusabb iranyba indulnek el."Bad reklám is reklám too"
-
bul07
nagyúr
válasz Johnny_vT #163262 üzenetére
Na jó ha már nem írtam, közeli rokon, öcsémé a kocsi
Ezért is nehéz a döntés mert ha nemet mondok és majd veszek esetleg egy pénznyelőt akkor hallgathatom na én megmondtam
De azt se akarnám hogy álljon benne a pénzemAmúgy tegnap például mentem a Touran-al 250-270Km
Mindent tudok a kocsiról mi mikkor lett csináltatva kivel mennyiért, és tényleg volt rá költve, mi volt a hiba amióta megvette
Nagyváradon van egy jó VW család szerelő, ott volt kettős cserélveNehéz dolog ez a családon belüli dolog
Amúgy én is benzinest +gázost néztem, Romániában 2.3Lei a gáz (160-165Ft)
Én úgy érzem egyszerűen nekem sok a 1M hogy kocsira költsem, van tartalék pénzem ki tudom fizetni, csak az a baj hogy éves teljes fizetésem 1.1M, és ahhoz képest nagyon sok
(Ilyen vagyok ép ésszel nem tudom felfogni hogy valaki hitelt vegyen fel kocsira, ha nem tudja egyben kifizetni akkor azt a kocsit nem szabad megvenni)Gázolajosra van még egy olyan is hogy kút -100/-110Ft-ért tudok tankolni ha kell
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
molnarpeter
nagyúr
kisza25, ajánlom a cikksorozatot [link]
-
Johnny_vT
senior tag
válasz bul07 #163255 üzenetére
Amúgy nagyon úgy érzem, mintha az a bizonyos rokon rád akarná tukmálni a Touran-t. Legalábbis így jön le abból, hogy már kész akcióterved és elképzelésed van a felhasználásáról, illetve voltál próbaúton is vele.
Mindez azért fura, mert ilyen felhasználásra NEM turbódízel való, hanem kis benzines. Jól tetted, hogy a Corsa-vonalon indultál el, annál egy fokkal jobb minden tekintetben a G Astra, talán ha szerencsés vagy már találsz belőle ennyiért használható példányt. Vagy ugye ott az Almera, amit írtak, régebbi Hondák (Civic első sorban).
Ebben az árkategóriában elsődleges szempont, hogy milyen a kocsik vételi állapota, mert egy 300 ezres autóra is lehet költeni 500 ezret, ha rosszul méred fel vásárlás előtt.
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz bul07 #163259 üzenetére
Pesszimizmus ON:
Lehet az 1.9-es bármennyire strapabíró motor, ezzel a használati móddal nagyon rövid idő alatt ki fogod nyírni és akkor nem az lesz a kérdés, hogy mennyi az értékvesztés, hanem hogy mennyit adnak érte a vastelepen.
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
bul07
nagyúr
Ja azt elfejtettem írni hogy falu, tehát faluból ki és úgy 5Km a munkahely
Vásárlás meg 25-30Km a legközelebbi "város"Nem olyan rossz a fogyasztása, hatosba 80-as tempónál 4.2l mutat a a komputerre, olyan 6l körül fogyaszthat nagy átlagba ilyen falusi használatba
Amúgy a fogyasztás nem téma mivel keveset megyek havi 2-300Km tehát ha nem 6l fogyaszt hanem 7-7.5-et akkor se gondNekem inkább az értékvesztés a gondom, hogy
Egy 500e Ft-os kocsit(2004-es) 4-5 év múlva 250e eltudom adni, de egy 1M 5év múlva mennyiért, talán ér 500e-ret vagy nemKocsihoz még annyit hogy 4új nyári gumi, meg 4-egyteles téli felnin
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
-
bul07
nagyúr
Helyzet már vagy egy éve keresek autót, nem akartam sokat rászánni mert munkába járni kellene 5Km-re, meg havi 1-2 bevásárlás 60-70Km
Így a keret 200e Ft volt
Keresgéltünk keresgéltünk egy két autót megnéztem de egy se volt színpatikusPár hónapja döntöttem hogy a keretet felviszem 450-re és akkor 500körül vagyok átírással, és legfőképpen Opel Corsa ami érdekkelt
Tehát nem kell nekem drága és nagy autó, és azt se akarnám hogy álljon benne a pénzem és még értékét is vesztené.
Autópályára szerintem soha nem megyek, évente egy két 4-es főút Budapestig és annyi (Bár két éve egy Opel Corsa 1.2-vel autópályáztam pár napot, 135-nél már nagyon kérte az erőt 2emberrel )Ezek után amiért írok
Lehet lesz egy 2003-as Volkswagen Touran 1.9 TDi, rokontól , 1M (500e kp és a többi majd törlesztés), üzembetartóival nevemen
Kocsiról,
Hollandiából behozott 2 vagy 3éve
Kettős cserélve, vezérlés cserélve(ha szíjas akkor biztos hogy volt), tárcsák elől cserélve , fék betétek mindenütt, lengésscsílapítók,
Most van még egy hibakód kipufogó rendszer hiba, majd megy VW szerelőhöz NagyváradraKérdésem az hogy most a diesel "botrány" hatására milyen értékvesztéssel kell számoljak?
Lehet hogy elöntik az országot a Német, Francia, Osztrák diesel autók és 2-3év múlva nem fog vagy 500e Ft-ot érni?
Fentieket olvasva megéri nekem ilyen nagy kocsit venni, fenntartani?Őszintén sajnálok kiadni ilyen sok pénzt hogy legyen egy kocsim amit alig használok, és úgy hogy ha kell van kocsi(édesapámé, meg az öcsémé) akkor van kocsi
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
gzbotii
nagyúr
Én sem Versot vennem, mert randa.
Sima Yarist 3 évig nyomtam, évi 16-18.000 km raktam bele, három különböző autóba (párhuzamosan). Szerintem ez alatt eléggé megismertem a típust.
40km hosszabb úton hátad elszakad, gyorsuláson sokat dob, ha van hátszél, máskülönben 4-6000rpm kell. Utfekves gyatra.
De ha kellene nekem egy városi benzines, egy kombi dízel Passat/Mondeo mellé, én Yarist keresnék.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
8th
addikt
válasz gzbotii #163240 üzenetére
A magasra húzott tetővonal miatt becsapós a forma de a verso egy baromi kicsi autó. Van egy feleslegesen nagy (inkább csak magas) csomagtere de belül ugyanakkora mint egy sima yaris, széltében és hosszában is korlátolt a helykínálat. Az 1.3 motor az éppen elegendő teljesítményt ad a napi közlekedéshez de minden egyes újabb utast megérez a motor. Az 1.5 verzió már sokkal jobb de az meg minden különösebb gyilkolás nélkül 7-8 között eszik vegyesben. Csak szemléltetésképpen egy benzines Mondeo kombi vagy Vectra Caravan is csak 1-1.5literrel eszik többet és két kategóriával feljebb vannak méretben. A verso futóműve alapból rohadtul billegős erre rátesz még egy lapáttal, hogy a nagy oldalfelülete miatt oldalszélre nagyon érzékeny. Az apró kerekeiről és (szerintem) alulméretezett fékeiről már ne is beszéljünk. Több alkalommal volt hozzá szerencsém, a yaris verso szerintem önmaga paródiája. Használati értéke pocsék.
"Látod, Európa? Hát ide vezetett a jóság. Mindent megengedő liberális kórság!" Éljen soká a multikulti! Még több illegális bevándorlót Európába! Ugyan már, mi baj lehet belőle...
-
-
kalapacsolok
senior tag
Sziasztok! Külföldről hozatnék egy egy erre szakosodott emberrel kocsit magamnak. Van neten valami errevaló szerződésminta? Mert nyilván írásban is akarom rögzíteni, hogy odaadtam neki X millió forintot, mennyi a jutaléka stb. És ehhez nem árt egy olyan papír, ami jogilag is helytálló.
-
gzbotii
nagyúr
válasz KAMELOT #163238 üzenetére
Piaci árakat elnézve, ez nem tűnik túlzottnak, inkább csak árában van: [link]
Itt is az van mint a Jazznél, hogy a tartósság legendája miatt tartja az árát.
Szerintem meg ha nepper is, nézesse át a kocsit, ha egyben van, akkor meg lehet venni.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
nagyúr
-
-
kisza25
félisten
válasz hülyegyerek #163229 üzenetére
mondjuk listázva még nincsenek, ez is 4,5M-től fog indulni szerintem
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
proof88
addikt
Valaki linkelte valamikor korábban azt a weblapot, ahol időrendben (hirdetéskód alapján sorrendbe rakva) lehet listázni a hirdetéseket. Többet akartam írni, de egyelőre ennyi.
-
máyköl
veterán
Megnéztem ma őt.
Kereskedő család, nem szoláriumban barnultak. Egyébként az autó korrektnek tűnt. Mernétek tőlük kocsit venni?
-
hülyegyerek
addikt
Én szombaton láttam egy kamionnyi Ceedet Győrnél az M1-en, de azon csak feketék voltak. Bízom benne, hogy hamarosan lehet őket tesztvezetni.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
őstag
válasz BigBlackDog #163226 üzenetére
Szerintem nem ez volt, mert az általam látotton a fülke mögött felül egy fehér Niro is volt.
Nagyon kíváncsi vagyok erre a Ceedre."Less but better" - Dieter Rams
-
BigBlackDog
veterán
válasz focvis #163225 üzenetére
+ többiek: Köszi a válaszokat. Igen, szerintem is szép autó és jó felszereltséggel. De itt el is akadtam. "Csak" négyhengeres dízel és azért a népítéletek és itt-ott olvasott beszámolók alapján is azt érzem, hogy nem lennének gondtalanok a következő éveim, ha egy ilyet kéne használnom. De ezek szerint nagy típushibája nincs, csak szokni kell a sajátosságait.
-
BigBlackDog
veterán
válasz xEon1337 #163219 üzenetére
Nem ezt láttad véletlen? Nemrég "pakolták" le a négy darab Kia´t itt az utcában (KIA Motors Magyarország irodája is itt van az irodaházban).
Ami számomra furcsa volt, hogy rendszám nélküli autókba lazán beültek és vitték ki őket a forgalomba. Próbarendszám sem került fel rájuk. Mi van, ha ilyenkor valamit benéz az egyik sofőr és saját hibás balesetet okoz? Gondolom kötelező sincs még rajtuk...
-
veterán
válasz BigBlackDog #163222 üzenetére
Szép autó, fasza felszereltség.
Csigazabálók, Trianon. -
akooos
veterán
válasz BigBlackDog #163222 üzenetére
Faternak volt céges 1.6 hdi a GT előtt, egy igazi éhezőművész az az autó. Megy, mint az állat, cserébe 5 liter alatt fogyasztott. Nagyon szép formájú autó, a belső is ízléses és az előttem szólóval ellentétben, szerintem pár alkalom után megszokható a kis kormány és a fölötte lévő műszeregység. 30k km ment bele faternak, azalatt semmi gond nem volt, csak egy defekt. Cégen belül volt ezzel egyidőben egy 3008-as is, annak kétszer ment el a hajtáslánca ennyi idő alatt...
-
zoo8800
veterán
válasz BigBlackDog #163222 üzenetére
Élőben (szvsz) pocsék a kormánykerék karimája felé helyezett műszercsoport, sose tudnám megszokni.
rip and tear, until it is done
-
BigBlackDog
veterán
Pug 308-ról mi a vélemény, tapasztalat?
-
Integrale
veterán
-
őstag
Ma reggel egy új Ceedekkel megpakolt kamion fordult előttem egy körforgalomban Győrben, szóval talán napok kérdése és a szalonokban is kipróbálható lesz.
"Less but better" - Dieter Rams
-
Beca1990
senior tag
válasz Viiktor1989 #163217 üzenetére
2006 körüli Ford Fiesta - 1.3 -as vagy 1.4 -es, és kijön kb. 1 millióból...
viszonylag magas felszereltséggel: ABS, szervó, klíma...[ Szerkesztve ]
-
Viiktor1989
aktív tag
Halihóó.
Barátnőm autó vásárlás előtt áll,első autóját szeretné megvenni,tőletek szeretnék segítséget kérni,mi az,amiket ajánlotok ?
Pár paraméter. Kisebb városi autót szeretne,pl Fiesta,206-os,ezen a vonalon szeretne elindulni. Keret igazából már meg van neki rá max 2.5 M ,de persze,ha olcsóbb,az csak jó.Benzines,megbízható autót szeretne. Tudnátok pár ötletet adni,mik azok a kategóriák,motorok típusok,ahol érdemes lenne elindulni? Konkrét dolog is érdekel.Köszönöm! -
-
kisza25
félisten
válasz Luck Dragon #163212 üzenetére
Nekem eddig a legkényelmesebb hátsó sor, a chrysler voyager-ben volt,
Elöl nem ültem, de gondolom az sem lehetett rosszabb, viszont az autó úgy tekeredett, hogy rossz volt hallgatni.[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
Ha már ülés.Volt szerencsém ülni most egy C5-ben, annak az ülései kifejezetten tetszettek. Maga az autó sem rossz.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
kisza25
félisten
válasz #94529552 #163208 üzenetére
Igazad van, de gariidő alatt nem akartam variálni vele, utána meg már tudtam, hogy eladom és azért sem.
Meg miután megvettem szinte egyfolytában kint dolgoztam.
Nem volt időm ilyeamivel foglalkozni, a belerakott km-ek úgy kerültek bele, hogy egy évben 8-10x volt hoaszabb út ~450 km, a maradék időben 5-10-15 km utak, amik alatt nem fájt benne a hátam, de volt, hogy egy évben csak 4x volt hosszabb út, mert nem tudtunk többször hazajutni.
Évi 4-10 alkalom miatt meg már nem volt annyira fontos az üléscsere.
MunezXBK: most komolyan lemegyünk óvodásba? Csak ugratlak, ne vedd túl komolyan az életet 100%- os a halálozási arány. Tényleg nem tudok helyesen írni, de hiába javítgatsz rajtam már nem segít, de ha neked jól esik hát tegyed, köszönöm azok nevében akit zavar, ha hibázok[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
kisza25
félisten
-
#94529552
törölt tag
válasz kisza25 #163204 üzenetére
Kerestem volna bele 2 megfelelő tartást adó(deréktámaszos, komfortos, magasságállítós, stb) ülést, és derékfájás letudva. Azért nem mindegy 5 évig használva.
Végtelen hatótávú elektromos jármű teszt, kivételesen megint H.Andrástól.
[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
válasz molnarpeter #163205 üzenetére
Ok, de az a baj, hogy ez nem ilyen egyértelmű, ültem már duster 1ben 3x és nem fájt benne semmim(na jó a szemem kicsit törte a beltér), de csak 5-10 km-et minden alkalommal és az bőrös volt
Suzuki vitara is jónak tűnt, de azzal is csak ~15km tettem meg
Volt szerencsém ülni ford kuga-ban 4x 150 km, az ezeknél drágább autó és mégis az ülőlap kicsi, keskeny combom nyomta, de nem fájt a hátam, jól tartott
Carensben sokkal nagyobb ülések vannak, mint ceed/i30/i20 és az is vágja a combom, meg keményebbre van tömve, mint a hyundai, olyasmi, mint a hondában, abban nem fáj semmim, de nem is igazán kényelmes
Opel A vectra-m is volt, az nagyon kényelmes volt, azt is szerettem, de annyit hordtam szerelőhöz, hogy opelt azóta max utcán akarok látni
Lehet le kéne vágatni a jobb lábamat oszt nem nyomná semmi mondjuk e39 ben ültem 3ban is az nem nyomta meg az e61 ben sem, a 6 is kényelmes volt, mondjuk a merci vito meg nagyon nem.
A vag ülés pozícionálásról azóta már tudok, múltkor majdnem vettem is a golfba, csak nem tudtam hogyan elhozni[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
kisza25
félisten
válasz #94529552 #163202 üzenetére
Kipróbáltam elötte, nem volt kényelmetlen azon az 5-10 km-en amit próbaúton megtudtam vele tenni, meg akkor lehet jobban figyeltem arra, hogy az 1,2 HTP motor mire is lesz elég, kb 20-30 km után jelentkezett a dolog (hát és comb fájás), vettem bele anno egy csomó háttámaszt, de egyik sem igazán vált be, meg az ülőlap is rövid volt ami miatt a jobb combom fájdult meg, ezen utólagos tempomattal tudtam segíteni.
És igen kínszenvedés volt vele azaz 5 év, de nem volt lehetőségem lecserélni, amint volt le is cseréltem.
Amúgy jelenleg nézek dustert, vitarát, tipo-t, stepway-t, stonic-ot és i20 active-ot...
Nem biztos, hogy a következő autóm koreai lesz, mert már nem fizetnek rendesen a promózásért
Viccet félretéve már nem érzem benne az ár/érték bajnokot, mint anno a kia ceed 3,1M ért akkor nagyon jó vétel volt, 4+M volt akkor egy oktávia, 4,5+M egy golf, 4,25M a lancer mind akcióban...nagyon mást akkor nem nézegettem, ezek tetszettek.
Szóval a skodát nem ajánlgatom senkinek, mert nem voltam vele elégedett, műszaki hibám nem volt vele, de sok más hibája volt ami miatt nem szerettem.
A kia-val meg elégedett voltam, van most is a családban és jelenleg egy i20-at hajtok ami ugye rokonságban áll.
Szerintem az egy normális dolog, ha valamivel meg vagy elégedve, akkor dicséred és a jövőben is lehet, hogy újra olyat veszel, vagy másoknak is ajánlod. A fabia meg nem fordult a fejemben miután birtokoltam, mert nem voltam vele megelégedve.
Amúgy azért is nézegetem továbbra is a kia hyundait annak ellenére, hogy már nem akkora best buy, mert nekem nagyon kényelmes volt a ceed, az i30 és most az i20 is, ez az egyik legfontosabb szempont az autóban, mert sokat ülök benne.
A duster-t nem annyira dicsérik ilyen téren, tipo-ról is olvasok ilyet is olyat is,
Vitara-val többnyire elégedettek, stapway-ről is, meg dusterről se azt mondják, hogy kényelmes, hanem, hogy sokat fejlődött.
Miután egyszer ráfaragtam a skodával, már érthető módon óvatosabban váltok.
A kia/hyundai-al az most a bajom, hogy drágábban adnak gyengébb motoros autókat, mint a többi kiszemelt.[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
#94529552
törölt tag
válasz kisza25 #163189 üzenetére
Vétel előtt mindent ki lehet próbálni, én biztos nem veszek meg olyat, ha például nem jó helyen tart az ülés, és derékfájást okoz. Aztán ha megvettem, mert figyelmetlen voltam, akkor tettem volna róla, így vagy úgy. Hosszú évekig így megtartani az egy önkínzás. Sok lehetőség van, most nem sorolom fel.
Mit és miért csináltak úgy-ahogy, vagyis a promó részleteit nem szokás világgá kürtölni, ha az volt, de egyébként bejött nekik, mert úgy látszik márkahű lettél, visszajársz és tovább promózod az autóikat. Engem ez nem érdekel, de nagyon feltünő, már más is írta. Tehát a lényeg, a céljuk hogy magukhoz láncoljanak. Ezt oktatják is nekik módszertanilag, hogy hogyan kell. Benne van ez a módszer is, többek közt.
Ja, és mások is vannak alacsonyak, magasak soványok, kövérek, stb. és senki nem panaszkodott az űlésre, de mindegy, és tudom, hogy lehet kivétel.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest