Hirdetés
- Klímaváltozás, természetszennyezés
- Asszociációs játék. :)
- Egy korszak vége
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Csalók a Facebookon. De ennyi???
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Vegyestüzelésű kazán rostély házilag!
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Szólánc.
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Dani_kp #219206 üzenetére
Igen. Hengerfal kopás (alumínium speckó bevonata lekopik), gázolaj juthat az olajba, vagy a vízpumpától is mehet hűtőfolyadék a motorolaj közé (hengerfal kopás ilyenkor is jöhet), olajhűtő tömítés, féltengely/kihajtás ricni lefogazódhat, leömlő reped, vezérműtengely kopás, ilyesmik
-
m3tr0
őstag
válasz Dani_kp #218102 üzenetére
Olyan kell amibe 3 gyerekülés elfér a hátsó sorban és azért kell a 7 személyes mivolta,mert a két szülő mellé néha beülne a nagymama is.
Plusz még legyen benne ezek után is hely babakocsinak.
Mindezt úgy,hogy automata legyen és lehetőleg benzin vagy benzin hibrid.
Bár ezt kezdik elengedni,mert itthon ilyet nem találni főleg nem 10 millióig.
Mondtam nekik,hogy vagy drágábban kezdünk nézni (nekik aprópénz a 20 millió is...ezért sem értem..) vagy kompromisszumot kötnek. -
Declare
őstag
-
penge111
addikt
válasz Dani_kp #150501 üzenetére
2005-2006-os Jazz esetén 1-1.2 milla a kínálat alja, olyan 1.5 misiért már lehet értelmes darabokat találni! Sajna a Jazz nagyon tartja az árát, nyilván van oka A fenti összegért 2002-2004 közöttiek vannak, ami a facelift előtti, több problémával is. Inkább 2004/12 havitól kellene nézelődni, de ott az ár is húzósabb.
PSN: Dragonmage1980, http://huncritic.hu/
-
kovacsroli
senior tag
-
-
-
-
Tomoty
senior tag
válasz Dani_kp #142427 üzenetére
1 éve cseréltem autót. Kritérium volt a német(-minőség), automata váltó, és ha lehet benzines.
Versenyben voltak: 2006 utáni 320D-330D-325i, 525-530D E60, Passat CC 2.0TFSI (vagy már a végén 2.0 CRTDI 170LE). Megnéztem kb 5 BMW-t és vagy 10 passatot.
70% külföldi 150 és 200000km közöttiek , a maradék magyarok meg szétgyepálva kb aligazgatók által látványosan rommá hajtva.
Aztán szembe jött egy japán manuális dízel Lexus IS220D. Nem is gondolkodtam ebben a típusban.
Miután beleültem már "nem is gondolkodtam" másban. Egyedül az automata váltót hiányolom.Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
rwin5
őstag
válasz Dani_kp #141529 üzenetére
Próbát megér igen, én sem találok megfelelő munkahelyet.. kedvencem az mikor meglátják a tanulmányomat (magamhoz egy jóval kevesebb végzettséget igénylő munkahelyen és egyből mondják, hogy nem ide készültem.. hát mondom magamban gondolhatja, de ha nincs egyszerűen munka ez is jó egyelőre.. nekem főleg az utazással van bajom, suliba, melóba 5-6 évig állandóan utaztam, most megelégednék végre egy 2-3 km-es távolsággal)
A visszajelzést amúgy utálom, ezért sem szeretem emailben küldözgetni, jobb a személyes találkozás. Azon gondolkoztam, hogy bemegyek ide is személyesen azt megkérdezem ott konkrétan. Egyébként ez a sofőr meló egyszerű volna amit a vezetésen kívül kérnek az alap dolog szerintem egy embernél. Inkább az, hogy van egy fóbiám más autójánál, hogy kárt okozok benne pedig kb ~10 éve van jogsim és 1x volt egy tolatásos karcolásom amit anyám autójával csináltam ami 4x ra se vette be az egyest és helyette tolatott..
[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
válasz Dani_kp #141364 üzenetére
Az 1.4 és a 2.0 sokkal jobb, mint a 2.2, de a Toyota dízelei nem váltják meg a világot. A benzines motorok viszont a világból kimennek és már az 1.6 (1ZR) is 132 LE-s, alig fogyaszt, a Toyotaklub-on többen is 7liter alatti átlaggal közlekednek 1.6 Avensissel, nekem a 2.0 is 7 alatt volt, ha nem pályán mentem.
Nekem az elmúlt 12 évben 3 Toyotám volt (vagy apámé volt) és a 12 év alatt ezeket kellett cserélni:
CarinaE - önindító szénkefe, jobb hátsó fék munkahenger
Avensis - semmi
Corolla - termosztátEzeken kívül csak kopó és kötelező csere volt, mint olaj, szűrők, gyertyák, fékbetétek, gumi. Tény, hogy az angol Toyota már nem olyan, mint a japán, de még mindig kiemelkednek megbízhatóság terén, ez az árakon is meglátszik. Vannak kevésbé jó szériák, mint pl az üzemanyagra kényes 2.0 D4 benzinmotor, vagy az 1.8 VVT ami eheti az olajat, ha nem volt cserélve garanciában, de az 1.6-os például hibátlan szerkezet és a világból kimegy, legyen az akár a régi 4A-FE vagy az újabb 3ZZ-FE vagy a még újabb 1ZR-FAE mindegyik nagyon megbízható szuper motor.
[ Szerkesztve ]
-
Dávid78
tag
válasz Dani_kp #132409 üzenetére
Köszönöm .
Több ,mint 10 éve vezettem ilyen autót egy rövidebb távon igaz az nem az enyém volt, de akkor nem volt semmi gond a kényelemmel.Gondolom ilyen autókra megvétel után azért kell költeni. Egy év múlva jár le a műszaki vizsga , ha addig nem is sokat ,de akkor azért már drágább költségek keletkezhetnek.
-
ADAM1337
nagyúr
válasz Dani_kp #126451 üzenetére
Hát az alkatrész ár, meg találj olyan szerelőt aki jó.
Bp és környékén sok bontó van, mondok egy példát, a lengőkarokat bp eszi szó szerint.
Bontós leellenörzött darab, 2k még elmehetsz vele 15k-t ha nem ütöd, ugyan ez a szakállmetálba utángyárott van 13k-ért és 25k-ért is nem kell mondanom melyik a jobb gondolom.Nekem a dízel érzésre bejött automatával próbáltam, gyári m-packet-eset, de benzineset vettem a problémák elkerülése végett jól döntöttem.
De FB-n van pár e39 csoport érdemes ránézned illetve e39.hu oldal tanácsos. -
bitpork
nagyúr
válasz Dani_kp #126455 üzenetére
Nem akarok senkit semmire rábeszélni, de borzasztóan zavar amikor pár esetből olyan prekoncepciók kerülnek felállításra, amire utána általános igazságként hivatkozva megvezetődnek emberek.
Értem az igényt, hogy gondozásmentes autót szeretne vki (ami különben nem létezik, nem még újban sem, meg hondában sem). Ugyanakkor nem árt legalább megpróbálni különválasztani az urban legendeket a valóságtól
Bármilyen turbó meghalhat, nem kell dízelnek lennie a kocsinak. A benzines autók (itt elsősorban a súly és teljesítmény a döntő a vezetési stílus mellett) nem csak 1-2 literrel tudnak többet fogyasztani. Ha sok rövid városi táv van akkor az 1.6 nyálas motor is megeszi a 10 litert itt Szegeden a reggeli és kora esti csúcsban,még csak talpalni sem kell
Nekem benyás autó is fogyasztott már 20 litert városban
Persze a te döntésed, te pénztárcádNe csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
ADAM1337
nagyúr
válasz Dani_kp #126440 üzenetére
Persze, hogy több mint az említett modelleknél.
Dé Dé Garage-nál tudsz érdeklődni, ha bp és környékén vagy, ők eléggé értenek hozzá.
Csak akkor menj bele, ha van fél millád mellé egyből futóművet átnézetni és megcsinálni, lámpa test kb az összesnél javítós párásodik használtaknál.Én egy 523i-t hajtok, van benne erő de ha lehet 525i vagy 530i a 30i-vel kevesebb a gond, dizli ezekből már eléggé igényes, ismerősöm 1 millát pumpált bele az 525d-jébe az újabb 2003-4 es, minden baja lett a motornak pedig szerelővel nézték át, az se garancia.
[ Szerkesztve ]
-
ADAM1337
nagyúr
-
roberto211
őstag
válasz Dani_kp #120648 üzenetére
1.8 al nem nagyon szokott gond lenni.. Rohadni szerintem már nem annyira rohad mint a fastra/gastra, de azért hajlamos rá kicsit..
Bár ez is kérdéses: Pár napja beszéltem egy Németorszégi autókereskedővel,g astra ügyben kérdezem tőle mondom az köztudott h Opelek szeretnek rohadni leginkább a régebbiek tipikus opől betegség..
Erre fel megszólal,hogy rosszul tudom akkor mert ott nála de még a környezetében se eddig egy rohadó opel nem volt...
És akkor most kérdés az h igaz -e vagy nem...
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Kornel
veterán
válasz Dani_kp #120215 üzenetére
javítható.
ideig óráig, sok pénzből, ha nem vagy lakatos, vagy nincs valami haverod, aki puszira megcsinálja.
egy teljes lakatolás 200+k huf, és az még csak tákolás.
persze anyagáron nyilván kevesebb, de ha nincs kapcsolat, senki nem fog neked napokat sz...i vele ingyen.
emellett jó lesz vagy 3-4 évig, aztán kezdheted elölről a kasznizást.
testvérem ugyanezt csinálja az escort-jával, de már kezdi megunni, pedig eddig váltig állította, hogy az a legjobb autó a világon -
Typhoon47
senior tag
-
Remekelek28
őstag
válasz Dani_kp #117526 üzenetére
A cégek általába a gyári utasitásokat követik. Családba van és én is sokat utazok mellette. 30 ezrenként szervizelik. Bir annyit egy olaj?
Ami neked fekvőrendőr vagy kátyú,az neki hullámvasút,vagy egyenes út. Ezekért nem.Illetve pl,ha zörög benne valami,majd a nagyszerviznél megnézetem.[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
válasz Dani_kp #117526 üzenetére
Ja,de ritka. Itt például az egyik degenerált ,pennys céges tdci focust szétrúgja.
Pár km-es tavokat megy, az nem gond neki hogy se nem üzemmeleg ,se semmi, üvölt benne a tuctuc zene aztan szaggatja a tdci kombit .. Fél évet adok kb meg annak az autónak.
Állandóan padló. Egyszer majdnem össze is tört,hallottam ablak elott ahogy rángatja az abs.
Es rengeteg ilyen van. Van kivétel(nagyon kevés ) de hat ismerettseg nélkül ember legyen a talpan aki megtudja melyik cég az.[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
veterán
válasz Dani_kp #117009 üzenetére
Nekem volt Vectra B-ből: 1*1.6 16v; 2*2.0; 1*2.6 V6, beléjük tekertem min. 200 K km-t.
Valóban a 2.0 az ideális és hasonlóan fogyaszt, mint az 1.6; de nyugi - bárki bármit mond úgy, hogy sosem vezetett ilyen autót - az 1.6 16v teljesen élhető. Létezett 1.6 8v is, azt nem szerelték a kombiba.
-
roberto211
őstag
válasz Dani_kp #117013 üzenetére
Rosszul hallottad akkor.
2literes azért megy már. Nem lesz rakéta de elég lesz.Tipusbetegsegei elektromos rendszer szokott lenni. Létező összes elektromos dolgot kikell próbálni vásárláskor. Alkatrész ár kb ua. Illetve ha jól tudom hátsó futóműnél szokott vmi lenni amit ha megcsinaltatsz megint jo lesz jó sok ideig.
Ha aktuális lesz kérdezd Renault topicba rob fórumtársat. Ő nagy mester a renaultoknál.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
-
roberto211
őstag
válasz Dani_kp #117000 üzenetére
2l-es motor alatt ne vegyél sztem b vectrat. Ecotec 1.6 nak az a kasztni nagyon nagy , cserébe eszik is rendesen. 8l alatt nem hiszem h elmegy meg ugy se h simogatod a pedalt.
2000ccm es viszont egesz tisztességes es kb ugyanannyit eszik viszont lépeget is valamennyire.En nezegetnek mellette 1.6 16v megane kombikat is ha nem csak Opel jöhet szóba.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
veterán
válasz Dani_kp #116996 üzenetére
Az elsőt meg se nézd (kormányon az a koton nem véletlen, Corsára való felnik), a 2. egész tisztességes. 1.6 16V gyakran szereti enni az olajat, ettől még együtt lehet élni vele, első futóműben a kutyacsont gyakran elfárad, de nem drága a cseréje.
szerk.: Annyira azért nem gyenge, 190-et tudnia kell az órán; 7 literrel elmegy.
[ Szerkesztve ]
-
-
szőröscica
addikt
válasz Dani_kp #112996 üzenetére
Nem tudom milyen lehet, nyilván nem egy rakéta, de ha az 1.6 dizlivel elmozog, akkor a literes ecoboost sem lehet vészes. Személyes véleményem, hogy ilyen típusú autókba azért a dízel jobban illik.
Nekem egyébként a nagyobbik testvére, a Turneo Connect tetszik, az egy hihetetlen jópofa, praktikus autó. Egyébként se családom nincs, se biciklis/horgász életmódot nem folytatok, szóval semmi szükségem egy ilyen autóra, de azért tetszik.
-
Declare
őstag
válasz Dani_kp #112236 üzenetére
Nem gondolom, hogy az 1.6 os bora fogyasztasat -szavaiddal elve - "lealtalanosithatod" az összes 1.6 os fogyasztasara. AMit linkeltem oldalt nezegesd at, kinek hol mennyit eszik, de ezek nem varos adatok, hanem vegyes. Szoval tovabbra is azt tudom mondani, amit spritmonitor (többünknek, több autora eleg jol passzol a fogyi), hogy 8-9-10 liter, attol függ, mennyire nyomod stb...
Nyilvan minden az eves futasteljesitmenyedtöl függ. Ha egy evben mesz 5k km t, akkor nagy jelentösege nincs, hogy 6-7 liter vagy 8-9 liter. Ha 30 ezret mesz, akkor mar azert erdemes atgondolni
-
Declare
őstag
válasz Dani_kp #112229 üzenetére
8-10l/100km körül kalkulalhatsz ezek alapjan, hasznalattol függöen.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Dani_kp #111821 üzenetére
Liananak van valami tipushibaja ami nem jut eszembe, suzuki topikba kerdezz ra. Regi kiakrol es hyundaiokrol nem tudok semmit, az ujak jok (ceed, i30). Chevrolet/daewoo kalos/aveo-rol tudok nyilatkozni. Hatul nagyon kicsi a hely. 180 cm vagyok es hatul hozzaer a fejem a tetohoz Csomi se tul nagy. 1.4 88le lomha es rohadt sokat eszik (8-10L!). Rohadas nem jellemzo. Ulespozicio viszonylag magas, futomu kenyelmes, nulla sportossag (inkabb hajos). Alkatresz nem draga. Belter olcso muanyagokbol epul fel. Lampak hamar mattulnak. Pozitivum, hogy relativ kis penzert fiatal autot kapsz.
[ Szerkesztve ]
-
-
szőröscica
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- 3in1 Babakocsi eladó
- Felújított Herman Miller Aeron Classic B méret prémium gurulós irodai szék
- Vadonatúj Quickwheel MAX Urban elektromos roller, 500 watt, 30 km/h, 45km,15Ah akku, számla
- iScooter i10Max Elektromos Roller 750W bontatlan dobozában, számla, gari
- Remek áron vadonatúj brutális elektromos roller Quickwheel EXPLORER - 5600 watt, számla
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest