-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Emlékeim szerint ez azért nem teljesen így van. A magyar jog pár éve ismeri a vagyonkezelést- a kormány azért vezette be itthon hogy ha leváltják akkor a az ellopott milliárdokat és konglomerátumokat ne lehessen szívatni és visszavenni. Ha vagyonkezelőhöz kerül akkor a vagyonkezelő gyk a tulajdonossal megegyező jogokat gyakorolhat a vagyon összehordásának terhe és következménye nélkül.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Dare2Live
félisten
hát most van műszakin. Megtörölték vmi kendővel (6.000Ft) most már átmegy műszakin.
Szóval gondolom csak UV lakkréteg.
vagy Szfváron kéne vagy M7 Budaörs vonalon. De szivesen megcsinálom magamnak is ha van rá vmi jó, bevált kit.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
rbalint88
addikt
De, de nem akar bravo t-jetet venni. Amugy a GT egy kurva jo auto, csak ujonnan se volt olcso, fenntartani meg most se az. Majom-banan analogia helytallo itt is. Nem szar amugy, mast se olcsobb fenntartani, (kiveve 735i lpgvel) ha ugyanez a tudas benne van. Csak egy japppanon kevesbe erzodik, hogy szet van dolve, az alfa meg hisztizik a karbantartasert. Viszont amikor rendben van tartva, akkor foldontuli orom hasznalni.
-
Integrale
veterán
Sarvedoivek rohadtak hatul, azon kivul rozsdasodas nem volt, igaz 2 evente ki lett nyomva minden ureg faradt olaj szeru anyaggal.
Az egyik hatso elektromos ablak mar hol ment, hol nem, na meg mar nem volt annyira taltos mint korabban (1 tonnara 108 loero, es egy remek futomu azert eleg elvezetesse tette).
Asszem 30e Ft-ert vitte el 25 evesen par "teso"."Bad reklám is reklám too"
-
Dare2Live
félisten
-
psg5
veterán
Köszi mindenkinek!
Nagyobb presztizs alatt: VW, Mercedes, Bmw
Kisebb presztizs alatt: Renault, Peugeot, KiaTalán marad a Golf és ingen min. trendline felszereltséggel ha belefér.
Még megvárok 1-2 ajánlatot.Jetta határeset lesz, láttam élőben de talán még túl konzervatív. nem mihta Golf nem lenne az de egy jó kis színben azért idén talán már túllépett az öregurasságán.
[ Szerkesztve ]
F.K.T.
-
őstag
ismerős most vett újonnan nissan qashqait , 3 napig használta, azóta 2 hete szervizben van
pedig még csak nem is dízel
azért a renault hozza még formáját, én se vennék az biztos
a nissan is addig volt jó autó amíg renault nem lett, azóta a legszarabbak között vancryptot minden termékemért elfogadom
-
troszti
aktív tag
Amiket eddig néztem és tetszettek, amint elkezdek kicsit elmélyedni a típusban, mindig olvasok valamit amiből leszűröm, hogy ez nem kell nekem
Egyébként amikre azt mondom hogy tetszenek most hirtelen: Focus, H Astra, Mazda 3. Nagy kedvencem a Kia Ceed (2012) de az jóval a kitűzött keret felett van itthon (2,8-3M körül).
fiokmuhely.hu ...ahol nem csak fiókok készülnek
-
TayRol
nagyúr
köszi, igen ettől tartottam.
még egy kérdés: automata autót is nézegetek (illetve ha nem új lesz akkor talán bele is fér a keretbe ). nagyjából minden gyártónál hasonló kiadásra lehet számítani karbantartás terén, vagy van olyan, amitől baromira tartsam távol magam (esetleg épp hogy ajánlott)?
pl. Auris Hibrid kombi tetszik. tudom, csak 100 lovas.
[ Szerkesztve ]
-
TayRol
nagyúr
Azt nem mondtam, hogy 190 magas vagyok, szóval ez egy nehéz ügy.
diegho: igazából ezzel az egésszel azt szeretnénk elérni, hogy nagyon kicsi eséllyel kelljen zsebbenyúlósan hozzányúlni a kocsihoz 3-4 évig. nem tudom, a pár éves dízel még teljesíti-e ezt a követelményt. jelenleg 5 és fél éves az egyik kocsink, 170e van benne (végig márkaszervizes, 2. tulaja vagyok), és most kezdenek kijönni a húzósabb tételek.
az is megoldás, hogy megtartom, és az új autó árának különbségét a jövőben ráköltöm... de nem tudom, ez-e a jó döntés. -
diegho
nagyúr
Én hasonlónak éreztem belül, mint pl az aktuális Swiftet, igaz a műszerfalat nem taperoltam, inkább a kezelőszervek, kormány, ülés érdekelnek. Mondjuk ez egy eléggé felextrázott modell volt, ülésfűtéssel, navival. Szerintem simán vállalható lenne ez, de meg kell nézni egy Baleno-t is, mert érzésem szerint az semmivel nem marad el a Tipo-tól.
Napfénysüti nem sürgős, csak gondoltam, ha már ott vagyok, akkor végigpróbálom a palettát, de persze pont az nem volt, ami a legjobban érdekelt. Október végét mondtak nekem.
-
addikt
Barátnőm által van kolléga aki az Anyakönyvi részlegen dolgozik, intéződik az ő oldalukról, másik kormányablak a város másik végén van, nem tudom hogy most próbálkozzam ezzel addig, szívem szerint igen, de oda ki kell jutni.
Javítani fogom, de hogy emiatt miket kell még majd módosítanom, mert minden helyen rossz lesz, ahol kellett az Anyja neve -
Qru
MODERÁTOR
Hmm, jó tipp. 2,5 V6 szívót vezettem (mk3), annak mondjuk szép hanga volt nagyon.
mod:
elistvan: Neem ez a Subaru, azért reagáltam rá, mert neki is Subaruja van (igaz az ővé egy mérettel nagyobb). A Jazz csak 970 kg üresen és városban olyan 5,5-6 körül eszik (attól függ mennyit dugózol vele).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
veterán
A láncos vezérlés lehet cserés - nem akkora tragédia. Némi koksz nem kizárt a közvetlen befecskendezés miatt. Ellenőrizni / cserélni / kiiktatni kell az örvénycsappantyút a szívósorban. Cserébe jól megy, elfogadhatóan fogyaszt.
Az olajfogyasztásra kérdezz rá az eladónál; van amelyik kajálja rendesen.[ Szerkesztve ]
-
Studi
veterán
Nincs olyan kifejezett típushibája, viszont bonyolultságát tekintve megintcsak a felső kategóriába tartozik, ha valami lefingik, akkor az erősen zsebbenyúlós. És van benne bőven technika, ami lefinghat.
Ja, és quattro az autó, ami megintcsak több, drágább alkatrészt jelent a hajtásláncon. És nagyobb fogyasztást.Pöpec autó ez. Csak tudni kell, hogy a fenntartása nagyobb meghibásodások nélkül is k..sok. Nem véletlen volt ez a maga korában 10 millás alapáron. ABT nélkül.
-
Studi
veterán
Semmi.
Top felszereltség, gyakorlatban minden sz@r benne van, ami elromolhat. Ráadásul sok módosított elem (kis optikai tuning, futómű, fékek) van benne, amikhez az alkatrészbeszerzés még a normál "prémium felár"-nál is húzósabb. Biztos nagyon jó autó, de a fenntartási költségeiben ne egy 2millás Focussal, Mondeoval vesd össze, inkább két kategóriával fentebb.
-
diegho
nagyúr
Minden ami létezik, röviden tömören, egyedül a rozsda nem, ha nem volt törve.
Igazából nagyon sok hasonló korú Audi-ról meséltek nekem a szervizes barátaim. Konkrétan kijelentették, hogy a BMW, Merci, Audi javítások tartják el őket. Ilyent tényleg csak akkor vegyél, ha egy esetleges hibánál 500k kiadása mosolyogva megy.
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
Ez akkor is a vicc kategória, oké, hogy fater anno elvitte az új 4T wareszt alvázvédőzni külön, de egy kicsit odébb vagyunk már attól....
Inkább a német autó, műszakilag lehet akad több probléma vele, de legalább 10-15 (20) évesen is autónak néz ki.Az embereknek fáj az igazság!
-
nagyúr
Ha erre a picassora gondolsz, akkor azt inkabb ne Munkatarsameknak volt, gyakorlatilag minden elromlott benne ami elromolhatott. Klima behalt, tetoablak nem nyilt, cserebe ugy nyoszorgott hogy agyfaszt lehetett tole kapni, a digit kijelzo egy okadek szar, semmit nem lehet belole latni, meg kb. sotetben sem, gyakorlatilag ugy mentek ki vele olaszba, hogy egesz ut alatt nem tudtak mennyivel mennek. Valamiert 12L-t evett palyan, tobb szaki megnezte, egy se jott ra az okara. Hatso el. ablak megadta magat, gyari radio megadta magat, nem engedett frekit valtani, csomi idiota alakja miatt szarul pakolhato. Talan csak ennyi negativumot mondott el rola
-
Primary92
senior tag
-
runner 125
nagyúr
Nekem is eszembe jutott, de abból 8000 euroért nem lesz 2009 utáni.
Accord-ot is írnék, de ott szintúgy lentebb kell adni az évjáratból.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
zsoltee10
addikt
Még G Astrát se találsz ennyiért. Szomszédon most vett 500-ért patika állapotú F Astrát, amin semmit nem kellett csinálni. Ha 500 a keret, akkor nagyjából ennyi a lehetőség szerintem. Ha van még az 500-on felül 250 gumikra, vezérlésre, olajakra, szűrőkre, fékekre, akkor esetleg G Astrát lehet nézegetni.
-
lenko
aktív tag
-
gooool
őstag
Most se a család tart vissza, hanem a józan eszem, hogy inkább hagynék egy kis tartalékot a zsebben és vennék egy racionálisabb autót, mint Alfát (de amióta vezettem beleszerettem egy picit). Az igazi álom egy FL S60-as D5 dízellel, így lehet most beáldozom az Alfa álmot és veszek egy egyszerűbb gépet, és a többit elteszem a Volvesz alapba.
Üdv, Balázs
-
-v-
addikt
A lendkereket nem lehet kiszűrni
Miért ne lehetne? Nem kattan leállításnál/indításkor, nem zörög alapjáraton, nem vibrál a kuplung, nem ráz gyorsításkor, nincs koppanás gázelvételnél/terhelésváltásnál stb. = nincs baja
(#117889) bitpork: rázás lehet mástól is igen, DMF ha már ráz akkor már zögör is, szóval más tünete is van ..
[ Szerkesztve ]
-
-
parandroid
félisten
A hírhedt Prince motor. [FLAME] Így jár az a német gyártó, aki francia motort használ. [/FLAME] 2010 előtti turbós, 1,6-os, PSA fejlesztésű BMW-motorokkal rengeteg a probléma, a kormozódás megeszi belülről a szerkezetet. Jellemzően Miniből a Cooper S-ek ilyenek. Valamikor a 2010-es gyártás körül javították a problémát, onnét már elvileg jók, a 2014-es facelift óta meg ugye saját fejlesztésű 2L-es turbós motorokat kap a Cooper S, még több pacival, és még több krafttal.
Élményautónak egyébként faja a Mini, nekem sima Cooper van (pont 2010-es), ez csak 122 ló, de elég komoly feeling, ahogy odalép neki az ember. Az enyémnek a szűk keresztmetszete a kicsi kerék (175/65/R15), valami szélesebbre gumizott 16-ossal nyilván még nagyobb élmény, meg nem árt, ha az ember tud is vezetni, mondjuk én ebben nem tartom magam különösebben kiválónak, úgyhogy nem is állatkodok vele.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
fcbdani
csendes tag
hát ez az, ezt nem tudom én se..
a 2. nekem se tetszik, de annyira azért én se vagyok lámer hogy csakis a külső alapján vegyek kocsit a 3.-at láttam, a belső bőrözés már kicsit fel van hólyagosodva, de egyébként nagyon rendben van.. látszólag, de jó lenne vmi szakember aki megnézné tüzetesebben. Szervizkönyv számít valamit? -
tresh
veterán
Volt belőle pár kiadás 180/209/225 paci. Emlékeim szerint a sport a 180 Le a 209/225 az a Cupra R. Amúgy Tomcsi hajt leont 1.8 T ő tud neked élménybeszámolót tartani.
(#108740) !Overdose! :persze, nem is ezt írtam.Hanem hogy mihez képest sportos? Ha egy azonos alap 1.6 Leonhoz képest nézzük akkor az mert jobb futómű nagyobb fékek +akár 4 kerékhajtás
[ Szerkesztve ]
-
q13579
senior tag
Köszi a tippeket, akárhogy nézegetem a piacot, a Mazda 3 tűnik még mindig a legjobb választásnak. Ugyanazt a felszereltséget egy 1-es BMW, vagy A3-as Audi esetén csak jó 5-600 ezer Ft-tal többért kapom meg...
2 M Ft feletti összeget pedig 10-11 éves autóért egyszerűen nem ész-szerű kiadni, ha nem szerelmes az ember a megvásárolni kívánt kocsiba és elsősorban a praktikus, de élvezhető autózást preferálja...
1,5-2 M Ft-ig akkor a mazda 3-on kívül nem tudtok más benzines 100-120 LE közötti alternatívát (évi 8-10.000 km-hez)?
Mert akkor a kérdést eldöntöttnek tekintem és ezek keresésére fókuszálok...
Új hozzászólás Aktív témák
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Bluetooth hangszórók
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- 3D nyomtatás
- Milyen notebookot vegyek?
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- EAFC 25
- Home server / házi szerver építése
- További aktív témák...