Hirdetés
Legfrissebb anyagok
LOGOUT.hu témák
- CASE gőztraktor: 110 LE / 4000 Nm
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Bambanő háza tája
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Szólánc.
- 2024 őszi fórum peca
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Olcsón jót: új konfig 14 év után
- Mindent a StreamSharkról!
- Asszociációs játék. :)
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz hiperFizikus #61829 üzenetére
Az első videó meggyalázza a mechanikát.
Ennyi kötélszerű anyag hogyan tudná lefogni a kerék forgását? Az autó súlyának negyed - hatoda nyomja a talajhoz azt a kereket. Ha mégis képes megállítani a kerék forgását, miért nem reagál a jármű az egyoldali fékező hatásra?
Az összes iránytartó biztonsági megoldás a kerekek fékezésével manipulál. De egyik sem alkalmazza a kerék blokkolást az íven tartáshoz.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Aktív témák
Új prémium hirdetések
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen