Hirdetés
- Steven: Miért váltottam Tv-ről projektorra?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- bacsis: Támogassááá', hogy ingyenesek maradhassúúúúnk!!!!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- eBay-es kütyük kis pénzért
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
#21346560
törölt tag
válasz
Moleman #4998 üzenetére
Köszi.
Gányolni nem nagyon akarom a kocsit, bár még lehet, hogy ráfanyalodok!Valóban sok jó dolog volt a 2002-es Ford Mondeóban, ami ráadásul majdnem alap felszereltséggel olyan dolgokat tudott, ami bevallom kicsit hiányzik ebből a csodaszép autóból!
Ami nagyon hiányzik, pl. a távirányító gombjának hosszan nyomásával le-, illetve fel lehetett húzni az ablakokat...
De ránézek a kocsira, és elfelejtem a "hiányosságait"! -
Moleman
addikt
válasz
#21346560 #4996 üzenetére
Ú, ez nagyon jó ötlet volt a Fordtól.
A Mazdánál nem tudok ilyen gyári lehetőségről. Azt tudnám elképzelni, mint megoldás, hogy egy másik biztosítékot megcsapolsz, és rákötsz plusz egy lengő szivargyújtóaljzatot (egy extra biztosítékkal védve). Például a 25 amperes központi zár biztosíték valószínűleg mindig kap áramot.
#4997 lemmy71
Annyit tudok, hogy a műanyag kárpitbolhák a fém karosszériaelemekből nagyon nehezen (=sehogy sem) jönnek ki. -
lemmy71
őstag
Üdv.
GG 6 -s ról hogy jön le a bal első ajtókárpit, mielőtt holnap izomból le nem tépem
A központi panelen a jobbos ablakemelő kapcsoló adta meg magát, vagy azt a panelt egy az egyben ki lehet onnan pattintani -
#21346560
törölt tag
Üdv fiatalok!
Mazda 6 2014-es szivargyújtó biztit át lehet rakni, hogy ne csak akkor legyen benne kraft, ha gyújtáson van?
Keresgéltem, de nem nagyon találtam erre lehetőséget, csak hogy melyik a szivargyújtó biztosíték.Előző autómnál volt, hogy a szivargyújtó biztit be lehetett tenni 1-2 vagy 2-3 láb-állásba, és akkor a fentebb említett módon volt áram a szivargyújtóban.
-
vacs
veterán
rasotamas: pár óra alatt átnéztem 8 mazdás facebook csoportot és Korinek Marton, Alsonemedi-n kívül két embert találtam még, Jakab Tamás és Szmuda Gergő.
Egyéb tanács?DessertFox: köszi
Uher: köszi
-
vacs
veterán
válasz
T0mBd1gg3R #4991 üzenetére
"FB csoportokban is ajánlott emberek én már nem is mondom mindenki tudja"
Ha nem titok leírnád őket, akár privátban is?
Igen a Xedoscar.
2000 ccm, 150 le, benzines motort keresek 2003-as Mazda 3-ba, kb minden bontóval beszéltem, de csak náluk van ilyen. -
Ha a Xedoscar-ra gondolsz, én vásároltam már náluk, de nem ilyen komoly tételt. Nem volt olcsó, random facebook csoportos árakhoz képest 2-es szorzó, de szerintem ez bármelyik hivatalos bontóra igaz.
Én a helyedben minden létező helyet végig hívogatnék, milyen garit adnak rá, mennyiért van, hány kilométer, vannak ugye a FB csoportokban is ajánlott emberek én már nem is mondom mindenki tudja. Amúgy meg miért nem bízod arra, aki csinálja a melót?
Egyébként nekem aki elvitte a kocsit az nagyon rendbe rakta, szerintem ő vállal ilyesmit Békéscsabán. -
vacs
veterán
Sziasztok.
Budapest, Üllői út 817-en lévő Mazda bontóval van tapasztalata valakinek?
Motort kellene vennem az autóba, mert eltört a kettes hengerben a dugattyú.
Tavaly rakattam rendbe az alját, emiatt nem szívesen dobnam ki az autót, építkezünk, pár évig jó lenne ha működne még!
Kompressziót ha mérnénk az ér valamit?
Egyáltalán szabad bontóból venni motort (benzines kellene)?? -
ZeroX92P
tag
válasz
kisharsany #4988 üzenetére
Jobb mint az előző, itt a képek alapján inkább csak felületi és "kezdődő" rozsda van, ezt egyszerűbb ebben az állapotában megfékezni. Ha nem nyúlsz hozzá is van benne pár év bőven.
-
kisharsany
aktív tag
válasz
SzaboZE #4987 üzenetére
Szerintem sem szép látvány.
2011 utáni Mazda 5 CW vásárlása a cél, de nagyon nem egyszerű a sok korrodált alvázú példány miatt.
Itt egy másik, Mariborból behozott. Ennél mennyire tragikus a helyzet? -
SzaboZE
addikt
válasz
kisharsany #4986 üzenetére
Hát ez elég szarul néz ki
Találd ki, hogy hosszú távra tervezel vagy sem, mert rendbe lehet ugyan tenni, de nem olcsón.
Nekem 2006-os hatosom van, 14-ben vettem, azonnal kapott egy alváz és üregvédelmet. Most volt vizsgázni, kértem a szerelőt, hogy nézze át alulról, hogy mi újság. Teljesen rendben van, ez volt a válasz, nincs teendő. Ha időben megkapja az autó az alvázvédelmet, akkor ugyanúgy fogja bírni, mint a kevésbé rozsdásodó tipusok.
crey: "Ausztriában használták? Só. Meg fogja enni, akármit csinálsz." Igazából az számít, hogy le legyen róla takarítva időben. De nem sokan szokták legőzborotvázni egy-egy sófürdő után.
-
kisharsany
aktív tag
Sziasztok!
Ha már a rozsda a téma...
Mennyire tragikus ez a Mazda 5 alváz? Kívülről a karosszérián (még) sehol sem látszódik, az alja viszont sajnos ilyen.
Kipufogórendszer kuka, meg egy gömbfej és a szilent is, elsősorban a rozsdára irányul a kérdésem, hogy ilyen autóval megéri-e még foglalkozni és alapos alvázvédelemmel kordában tartható-e. -
válasz
Palesztin994 #4977 üzenetére
Az a baj hogy sosem tudod hogy hol volt használva, és hogy volt karbantartva az autó.
Nekem mániám télvíz idején is kerékívet meg miegyebet hetente kimosni, meg ha lehet alulról is csapatni.Ugyan ez a többi évszakban, ha feltapadna sár, retek, stb mert olyan helyen járok, nem szoktam napokig rajta hagyni, vagy hagyni rászáradni.
Ausztriában használták? Só. Meg fogja enni, akármit csinálsz.
Ez ilyen, mondom én pozitívan csalódtam az enyémben, mert arra számítottam hogy 5 évesen a Mazda jó hírnevére apellálva talán elkezd rügyezni... de nem szerencsére.
Újonnan meg csak rajtad múlik hogy hogy fog kinézni 7 évesen.
-
#TOTTI
őstag
válasz
Safranek #4981 üzenetére
A mazdánál, hivatalos közlemény is van róla, nem a felszíni rozsda volt a gond, hanem a szennyezett acél amiből készült, átrozsdásodtak, ezt küszöbölték ki teljesen a legutolsó generációval (3/CX-30). Alváz üregvédelem elővigyázatosságnak jó, nekem a CX-30-on van is mindkettő és nem én csináltattam, hanem így kaptam.
-
Moleman
addikt
válasz
Palesztin994 #4977 üzenetére
A bölcső/lengőkar/kipufogó nem annyira para, ott teljesen normális a felületi rozsda, viszont a nyúlvány tényleg nem néz ki jól. Még 10 évesen is makulátlannak kéne lennie, és az is lenne, ha rendesen mosták volna.
De még így is, mire ebből komoly probléma lesz, valószínűleg már régen lecseréled, így nem a te problémád lesz. Én nem aggódnék rajta. És mivel újonnan veszed, oda tudsz figyelni rá, hogy mindig le legyen mosva a latyak, így elő se fog jönni.
-
Safranek
aktív tag
válasz
Palesztin994 #4977 üzenetére
Egy korrekt üreg és alvázvédelem után annyira nem félnék.
Új hozzászólás Aktív témák
- LG 24GQ50F-B - 24" VA / 1920x1080 FHD / 165Hz 1ms / AMD FreeSync Premium / Adaptive Sync / HDR 10
- AKCIÓ! Gigabyte AORUS 16X (2024) Gamer notebook - i7 14650HX 16GB RAM 1TB SSD RTX 4070 8GBWin11
- Sennheiser Momentum True Wireless 3 (2222132) (ELKELT)
- Samsung Galaxy S24 128GB,Újszerű,Dobozával,24 hónap garanciával
- Lenovo ThinkPad L16 Gen 1 - 16" WUXGA IPS - Ultra 5 135U - 16GB - 512GB - Win11 - 2,5 év gari
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest