Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- mefistofeles: Az újkori csalók...
- Kalandor: Habemus papam
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
veterán
válasz
snorbi82 #4899 üzenetére
Az a baj hogy már nem is lehet nagyon árszinthez kötni mert kb mindegyik kategóriába tele van rommal a piac. Sajnos türelmesen kell menni nézelődni és ha mázlid van nem viszik el elöled pont a jót. Sok olyan hirdetés is volt hogy mire hívtam 20 percen belül már mentek a kocsiért és rá kb fél órára hívott a tulaj hogy eladta..
-
snorbi82
senior tag
mikor mi vettünk a páromnak 3.7 m volt a felső határ (a maradék pénz esetleges szervizekre). Mire megvettük az autót ( 5 hónap :S
) 4,4 millió lett az autó. Rengetek hulladék és még ebben az árban is sajnos.
-
tresh
veterán
-
#21346560
törölt tag
Köszi, mentem megnézni, de sajnos nem volt olyan szép, mint a hirdetett képeken, szélvédőn "lyuk", hűtő szerintem sérült (főleg, hogy alig volt folyadék a tartályban), lökösök furcsán álltak, motor indítása után szerintem a vízpumpát hallottam kerregni.
Hát sosem egyszerű használt autót venni! -
-
tresh
veterán
válasz
#21346560 #4890 üzenetére
Benzinessekkel nem lősz mellé, rozsdát nézzétek meg (felületi nem rossz) illetve lehet hogy annyipénzért kaptok már 3-ast ami szerintem mérföldekkel jobb futóművel van megáldva. Illetve az 1.6os láncos motorja kimegy a világból
De én rosszat nem tudok rá mondani. Van pár mazda a családba kötelező dolgok és tankolás.
-
#21346560
törölt tag
Üdv fiatalok!
Páromnak kéne egy rohangálós autó, nézegetek egy 2004-es Mazda 2 TE kocsikát, amiben 150e km van.
Szeretném kérdezni a tapasztalattal rendelkező úriembereket véleményét, a típussal kapcsolatban.Természetesen tudom, hogy adott járműnél mindig lehet eltérő probléma, csak az általános dolgokra lennék kíváncsi!
Előre is köszönöm mindenkinek!
-
tresh
veterán
Jah így a világosabb képen tényleg pofásabb
#4887dangerzone: pont most vettem egy 3-as GTA-t (2.0), minden racsing bajnok kötelezőnek érzi, hogy legyorsuljon. Igaz hagyom is mert már ráérek és feleslegesen nem égessük a 100-as benyát
(itt még a téli szett , a nyári 17 GTA felnivel szebb lesz az összkép) -
Fabolous4
csendes tag
Sziasztok,Mazda 6 GH-ban Eononos fejegységhez gondoltam lecserélném a 4 ovális hangszórót az ajtóban,valaki cserélte már le? érdemes?kombi az alany,ha igen milyen hangszórót választottatok és a két magassugárzót is cseréltétek?
Szép napot mindenkinek! -
SzaboZE
addikt
válasz
noblem1983 #4875 üzenetére
Félévente felvetődik, nem ford motor. A Ford Duratec néven forgalmazta a Mazda L motorcsaládját. A licensz alapján ford gyárakban is készült pl motorblokk stb alkatrész, azért van rajtuk fomoco felirat.
-
lemmy71
őstag
Pedig nagyon jól hallatszik
gyönyörűen "dohog" és megemelkedik a kartergáz
A kamionban 70 - 80 ezrenként cseréltem olajat (belföld, nem nemzetközi), az A6 tdi ben is 22 körül cserélek, mellesleg több mint 30 éve motorozom és a ZRX -ben is 5 - 6 ezrenként vagy évente cserélek olajat. Az endúrót nem ismerem nem az én világom, verseny szerű használatnál megértem a rövid olaj periódust, de egy hétköznapi használatnál sokkalom a 10üo. Vannak krosszos barátaim, azokon mindig elcsodálkozom hogy 20 - 30 üzemóránként már dugót hajtókart is cserélnek, de az egy más világ
Szóval nem ma kezdtem, van némi rálátásom a gépek kenése és karbantartási ciklusához, magyarán sok olajos rongy megfordult a kezem köztAmúgy én is most szedtem le a kartert a nejem hatosáról, tavaly mondtam már neked itt hogy találtam benne némi bronz nyomot a karterben. Akkor kopogott mint ha főtengelycsapágyas lett volna, mindenki azt mondta hogy az a baja, de végül is az egyik injektor kopogott be néha. Azt cseréltem most jó elmúlt a hang, de azért lekaptam a kartert és jól belenéztem, nem volt benne bronz csillogás, az endószkóp azt nem tudja kimutatni mert nagyon tükröződik a felület. Bár még mindig elgondolkodtató hogy honnan került oda a bronz pór, igaz 240 körül van benne, annyi kopás talán bele is fér.
-
nyepi
tag
válasz
lemmy71 #4877 üzenetére
Én továbbra sem merném fülre magabiztosan megmondani, hogy kifúj-e az injektor vagy sem, de biztosan van akinek ilyen jó, és megbízható füle van.
Sosem próbáltam még endoszkóppal szívókosarat ellenőrizni, de abban megint csak kételkedem, hogy mennyit és milyen megbízhatóan lehet vele látni az olajleeresztőn keresztül. Én már csak ilyen maradi vagyok, hogy inkább leveszem a teknőt és megnézem rendesen, szabad szemmel és ha kell, kitakarítom.Akkor sem értem, hogy a benzines motor, hogy jön ide.
Runo: teljesen egyetértek Veled. A sűrű olajcsere rengeteget számít. Sosem engedném el 20 k-ig az olajat.
(Azt már félve jegyzem meg, hogy a motoromban a full szintetikus 6000 forintos olajat is kicserélem évente, akkor is, ha 2000-et ment csak. Az enduróban meg 10 üzemóránként.
)
-
lemmy71
őstag
Nem ismerem az a motort, de ha hasonlóan mint 2 literesnek a szelepdekliben van az injektor, akkor az is belepufog az olajtérbe ha kiégett a tűzkarika. Azt pedig lehet hallani alapjáraton, ha leveszed az olajbeöntőt
Ha van egy videó endoszkópod akkor azzal szépen meglehet nézni hogy van felszívott szennyeződés az olajszívagyú "szívókosaránál". Anno először én is levettem amikor tűzkarikás volt (cirka 7 -8 ezret mehetett vele úgy a nejem) Mindenki azt mondta hogy ez kivégezte a motort, cirka egy negyed kiskanálnyi mocsok volt a szűrőrózsánEzzel csak azt akarom mondani ha meg van az előírt olajcsere akkor nincs nagy gond. Én a gh dieselnél 25 ezrenként cseréltem olajat, mióta a nejem használja, azóta 20 ezrenként mert éppen csak annyit megy egy év alatt.
A benzinest a 2,5 -re értettem, de mindegy az lényegtelen kicsit elkalandoztam fejben -
#21346560
törölt tag
válasz
noblem1983 #4875 üzenetére
Szerintem a régebbiekben van, de az sem Ford motor, hanem közösen fejlesztették.
A 2002-es Fordomban olyan volt, az biztos. -
noblem1983
senior tag
Üdv!
Érdeklődnék ,hogy valakinek van-e pdf/doc formátumban kezelési útmutató Mazda 6 GH-hoz? 1.8-as benzines(szedán) 2013-as elejei. Igaz egyébként, hogy ebben még Ford motor van? -
nyepi
tag
válasz
lemmy71 #4873 üzenetére
Ezt így azért nem jelenteném ki. Nem fogja észre venni, hogy kifúj az injektor. Megvétel után le kell venni az olajteknőt és a szelepfedelet (én a teknőt mondjuk minden 2-3 olajcserénél is levenném) és belenézni, plussz kicserélni a tűzkarikát, ha még nem lett megcsinálva.
A benzines kérdést nem értem. -
nyepi
tag
Típushibája, hogy a tűzkarikánál kifúj az injektor, ami miatt elmegy az olajnyomás. Nem tudod leellenőrizni, csak megkérdezni, hogy cserélték-e. Ha megveszed, akkor azzal kell kezdeni, hogy leveszed az olajteknőt és belenézel a szívókosárba, hogy mit látsz és érdemes kicserélni a tűzkarikát is. A hangja legyen jó, ne járjon kopogósan.
Még a vezérműlánc szokott megnyúlni (bár ezt nem mondanám típushibának). Ezt géppel meg lehet nézni. Illetve, ha rádugtok gépet, akkor érdemes megnézni a porlasztók értékeit is! -
4Grider
nagyúr
Nekem egyetlen problémám volt 2014-es CX-5 2.2 dízellel: 170000 valós kilométernél 10-12 ezrenkénti olajcserénél úgy meg volt nyúlva az olajpumpájának a lánca és úgy meg volt kopva a hozzá tartozó fogaskerék, hogy kész csoda, hogy menet közben nem ment el a kenés. Nem tudom, hogy ez a beszállítói probléma már esetleg 2012-ben is megvolt-e, ha igen, akkor motorbontásal kell kezdeni...
-
skt
tag
Sziasztok!
Kinéztem egy 6-os mazdát, 2.2 129 lovas motor, 2012.12 havi gyártás, 2013.03 havi magyarországi forgalomba helyezés, 121 ezer km, végig vezetett szervízkönyv.
Mire érdemes figyelni vásárláskor, mik a típushibák? -
nyepi
tag
válasz
Balázs_a_laz #4865 üzenetére
Azért a hibakódot próbáld meg kideríteni! Az talán segítene.
-
nyepi
tag
válasz
Balázs_a_laz #4863 üzenetére
És ők mit mondtak?
Én még típushibáról annál a motornál nem hallottam, de mint mondtam ritka, én alig találkoztam eddig vele.
Nem hinném, hogy légtömegmérővel lenne gond, az inkább csak tünet. Pl. egy eltömődött DPF okozhat ilyet. De így látatlanba nehéz segíteni. Próbáld meg kideríteni, hogy mi a hibakód, ha már kifizetted a diagnosztikát.
Tán csak nem a hírhedt P0100?
-
nyepi
tag
válasz
Balázs_a_laz #4861 üzenetére
És mi a hibakód?
(Elég ritka motor, nekem nem sok tapasztalatom van vele. Ami volt, ott az injector miatt a DPF eltömődés volt. Két ilyen autóval találkoztam.) -
Balázs_a_laz
aktív tag
Sziasztok,
adott egy 2015-ös CX-3, az 1499 ccm-es dízel erőforrással. Csak autópályán van használva, viszont minden 80-100 km megtétele után felugrik a check engine, amivel már n-szer voltak szakszervízben. Az autó semmilyen hibát nem produkál menet közben, élőadatnál az jött ki, hogy a légtömegmérő nem optimális adatot érzékel. Van valami típushiba ennél a motornál, ami okozhatja ezt? 114.000 km van benne. Előre is köszönöm! -
dangerzone
addikt
Köszi a válaszokat. Akkor ez ilyen. Megpróbálok ezzel majd együtt élni.
-
nyepi
tag
válasz
dangerzone #4856 üzenetére
Gyárilag defektjavítóval jönnek ki, a pótkerék szett extra.
-
ZeroX92P
tag
válasz
dangerzone #4856 üzenetére
Nem hinném, nincs pótkereked, defektjavítód van. Nem valószínű, hogy bárkinek hiányozna egy
szaremelő meg kerékkulcs. Ha valamit vitt volna belőle akkor inkább a gyári defektjavítót, az drága.
Inkább gondolok egy szabványos tálcára, lehet más piacon pótkerékkel adják. -
Safranek
aktív tag
válasz
Debilon #4852 üzenetére
Utánajártam . most Skyactiv cars néven mennek.
Itt az egyik szám egyezik azzal ami nálam le van mentve. -
Debilon
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Futás, futópályák
- Assetto Corsa EVO
- Linux haladóknak
- Érkezik a Now Bar a Galaxy órákra is
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Elektromos autók - motorok
- sziku69: Szólánc.
- PC-karbantartás havonta: 5 lépés, amit ne hagyj ki!
- Androidos fejegységek
- További aktív témák...
- Bomba ár! Dell Latitude 7320 - i5-11GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- TELJES KÖRŰ IT BESZERZÉS
- AKCIÓ! Sony PlayStation 5 Slim 1TB SSD lemezes konzol + fejhallgató garanciával hibátlan működés
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5600X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 12GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- AKCIÓ! ASUS TUF GAMING X670E-PLUS WiFi alaplap garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest