- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- TheLázs: Mi várható el a betegtől...?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bobalazs: Alulfeszelt GPU profilok FPS teljesítményének összehasonlítása 10 játéknál
- Graphics: Hello Moto! - Kipróbáltam a Motorola Moto G55 5G-t. (videó is)
- GoodSpeed: POCO X6 PRO 5G 12/512 GB vs Samsung Galaxy S24 FE 8/256GB
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- MasterDeeJay: Kínai DDR5 második felvonás - Puskill PSK-D5M4800BH-16G
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Gabesz-
senior tag
Valaki használ GH dízelt? Mik a tapasztalatok vele?
A részecskeszűrős probléma mindenképpen előjön, vagy vannak kivételek is?
Más dízelhez képest mennyire jók a mazdák?Nagy merészség lenne venni egy jól felszerelt 2010 utáni 2.2-est?
-
dannyl
addikt
válasz
T0mBd1gg3R #2496 üzenetére
Törpéhez, ja... 83mm szélességig fogad. Honnan veszed ezt a törpe dumát? P20 pro 6,1", mégis simán belemegy (74mm). A samsung s9+ is 73,8 mm, az is belemegy. De a p10 plus-om 74,2 mm, az is belemegy, de nagyon vígan. Nézd meg meddig ki lehet nyitni.
Illetve ne tévesszen meg az se, hogy 5,5"-ig írja. Ugye az új, 6+" irányvonal már 2:1 arányú, tehát keskenyebb az 5,5"-nál.
-
Djuree
félisten
válasz
T0mBd1gg3R #2490 üzenetére
Nekem a felnyithato középsö tartóba van rakva ha kell a gps, az a legjobb hely, semmilyen tartó nem kell, csak kell egy jó támasztékot csinálni neki.
De amugy egy 1000ftos auchanos is van, az is tökéletes. Lényegében teljesen ugyanaz mind. -
-
-
-
dannyl
addikt
válasz
T0mBd1gg3R #2490 üzenetére
Évek óta megvan, volt előtte pár, mind a kukában végezte 2-3 hónap után.
Jelenlegi: Samsung
Csak jót tudok mondani. Én a bal oldalamra tettem, gyakorlatilag a szélvédő (bentről nézve) bal alsó sarka. Amióta így használom, sose volt gondom.
-
Debilon
addikt
válasz
T0mBd1gg3R #2490 üzenetére
én ilyesmit használok, tökéletesen bevált
-
mm00
aktív tag
válasz
T0mBd1gg3R #2490 üzenetére
-
Sziasztok!
Érdeklődnék, ki milyen telefontartót használ a Hatosában, nem tudom eldönteni hova kéne tenni és milyen fajtát, most vettem egy 6 colos telefont a 4.6 után, ennek már kell valami jó tartó. Egy ilyenem volt korábban, de mikor levettem róla az üveghátlapos telefonom eltört a hátlap és úgy b*sztam ki a kukába, mint macskát sz*rni.
Talán a legjobb valami olyan lenne ami a felnyitható középső tartó előtt tartja a telefont. -
-Gabesz-
senior tag
válasz
T0mBd1gg3R #2488 üzenetére
Köszi.
kicsit rövidellem a hatodikot a 2.3-as GG és a 2.5-ös Gh-nál is.
130-as tempónál már bőven 3000 felett pörög a motor.
A 2000-es motor hosszabb hatodikkal rendelkezik, mint a 2.3-as vagy 2.5-ös.
Gondolom a sportosság jegyében rövidebb. -
-
-Gabesz-
senior tag
Van valakinek 2.5 -ös benzines (2008-as kivitel) manuális váltóval?
Kíváncsi lennék a végáttételére. Mondjuk 3000-es fordulaton mennyit megy az autó 6. gangban?
Szerintem a 2008-as és a 2010-es ránc felvarrott, azonos lehet ilyen téren. -
-
h1mpi
félisten
válasz
T0mBd1gg3R #2483 üzenetére
250 LE-re még simán elég az első kerék, vannak egyedi futómű megoldások, amivel ki lehet hagyni az AWD-t
-
Úgy látom az usában már árulják a 2.5T Mazda6-osokat 250ló/420Nm, Európában nem nagyon kezdték még. Review-k is vannak, azt mondják elsőkerekes :S
-
mm00
aktív tag
Az új Mazda 6-nál végre megjelent az Apple CarPlay hivatalosan is: [link]
Esetleg valakinek van információja, hogy a harmadik generációs 6-osba lehet-e passzoló mankókereket venni a defektjavító készlet helyett?
-
-
aleister
veterán
Azért voltak már visszahívások szép számmal más márkáknál. Úgy gondolom a Japán mentalitástól nem áll messze a hibák beismerése és hajlam a tökéletességre való törekedésre.
Az elektronikus szervizkönyv szép dolog, ha szakszervizben szervizeltet az ember. A Mucsajröcsöge-Alsóban lévő tyúkólban gányolt megoldásoknak sehol sincs digitálisan nyoma.
Ha legalább a műszaki vizsgákon rögzített km óra állások elérhetőek lennének már egy hatalmas lépést lehetne tenni a tisztább előéletű használtató vásárlás felé. -
h1mpi
félisten
válasz
aleister #2468 üzenetére
Minek a vizsga adatbázis? Van elektronikus szervizkönyv... ha azt várod hogy az importőr vagy egy szerviz is hivatalosan beismeri akkor Te álomvilágban élsz
A mai világban a fórumok a mérvadóak ott le merik írni az igazságot.
Én 18 éve adok el újautókat és hidd el a dízelnek annyi. Még 2020-ig terveznek vele aztán kuka ez a technológia. Pl. a Volvo le is állt már vele.Mondom ezt úgy hogy több dízelem volt mint benzines....
-
aleister
veterán
Köszönöm, hogy rákerestél!
Pár gondolat a témához:1. Valószínűnek tartom, hogy az lehet a háttérben, amit rasotamas kolléga írt. Amig nem tökéletes és nyilvánosan hozzáférhető a műszakiztatás alatti információs rendszer, addig a km óra visszatekerés intézménye létezni fog. Nagy futásteljesítményű kocsiknál előfordulhat olyan hiba, amire nem gondol az ember, mert nincs tisztában a kocsi valós korával.
A használt dízellel két probléma lehet: ha 2-3 év használat után kevés km van benne (mert akkor van rá esélye, hogy "szarul használták"), vagy ha sok.2. Ezek még mindig csak elszigetelt esetek. Ezek mellett feltehetően van kismillió elégedett tulaj, akik viszont nem írnak be a TC-be, hogy évek óta használják a lehető legnagyobb megelégedéssel a kocsit, mert ebből nem lesz cikk.
Az én bejegyzésemre egyetlen saját tapsztalatú negatív komment sem jött a mai napig, viszont olyanok írtak, akik teljes mértékben meg voltak elégedve a dízellel.3. 6 szakszerviznek írtam emailt az ügyben. Eddig csak 3 automatikus választ kaptam a szabadságolások, konkrét állásfoglalást nem miatt. Persze érdekes lenne, ha teljes őszinteséggel nyilatkoznának egy esetleges szériahibáról, így ettől a módszertől nem sokat várok, de jelzem, ha megérkeztek a válaszok.
(#2467) h1mpi:
"Hivatalosan az olajpumpa lánc szakad el, ezt kell cserélni. Ahogy a motor érzékeli hogy gáz van, azonnal leállítja, de ugye azért még addig is forog mondjuk 2000-es fordulaton és szétver mindent a motorban"
Kétlem, hogy az olajpumpa hajtáslánca a motorban lenne. A hiba oka nem ez, hanem hogy megszűnik az olajnyomás, besülnek a dugattyúk, tengelyek.
-
h1mpi
félisten
Ezt olyan mintavétel után mondom, hogy az 5 éves 150 000 km körüli dízelek heti szinten esnek be 2-3 db a Márkaszervizekbe. A Mazda 6 Club Hungary fórumján folyamatosan panaszkodnak a tagok ezzel a hibával.
A Márkaszervizes szerelő is ezt mondja, hogy nagy a gáz. Akkor szerinted ez nem elég ok az izgalomra?(#2466) dannyl: Hivatalosan az olajpumpa lánc szakad el, ezt kell cserélni. Ahogy a motor érzékeli hogy gáz van, azonnal leállítja, de ugye azért még addig is forog mondjuk 2000-es fordulaton és szétver mindent a motorban.Ezért keletkezik milliós kár.
A vezérlésnek nincs köze ehhez, ahhoz teljesen más lánc szükséges. Ha GJ 2.2 dízeled van, akkor 120-150e km között cseréltesd a láncot, valószínűleg sokkal gyengébb anyagból van, mint kellene. A Japánok szeretnek ezen spórolni a korábbi 6-os széria is ezért rohad. Jó volt az olcsó Kínai acél....
-
dannyl
addikt
Tudtommal amúgy ilyen nincs ,hogy olajpumpa feszítő lánc... A vezérlésnek van lánca, meg ahhoz feszítők.
Pl: nekem a 2.2 GH-hoz ilyen kell. -
h1mpi
félisten
válasz
T0mBd1gg3R #2462 üzenetére
Ez igaz csak sok autó első tulajos Magyar forgalomba helyezés. Aki ilyet vesz olajpumpa feszítőláncot azonnal cseréltessen, de az is, akinek 150e km körüli a futás. Amúgy új gen Mazda esetében ott az elektronikus szerviz könyv, nehèz csalni a km-el...
-
2 probléma van:
-Hogy behozzák 300-ról 100-ra visszatekerve majd csodálkonak hogy 200-nál ami 400 elszakad a 300-ra tervezett lánc.
-Az olajpumpa tényleg hibás, beáll. Ezt nyugaton visszahívásban kicserélik, Magyarországon erre nem hajlandóak.
Szerintem ha vesz valaki egy ilyen dízelt, azonnal vezérlést cseréltet és olajpumpát, utána nyugodt lehet. -
h1mpi
félisten
Elszakadt a lánc azért nem volt nyomás, Nekem a Mirais szerelő mondta, hogy folyamatosan jönnek a 2.2-es dízelek vissza motorcserére... fel kell fogni, hogy típushibás a motor!
Nem hiszem hogy valaki ezzel viccelődne van jobb dolga is... ezek a csoportok nem erről szólnak
-
-
h1mpi
félisten
Másik poszt:
Sziasztok! Van egy 2013as 2.2 diesel skyactive Mazda6 kombim (175Le). Tegnap kiirta hogy alacsony az olaj nyomás. Előtte irta, hogy meleg a hűtővíz akkor csökkent a teljesítmény, megnéztem kevés volt benne a víz, utántöltöttem. Ez utan kb 10 km után jött az olajnyomás baj. Mit tudok kezdeni vele? Van valami tipikus dolog amit megnézzek? Az olajszint jó, olajbetöltőt leveszem akkor 'köpködi' az olajat. Furcsa hang nincs, teljesítmény jó. Egyetlen kis problémám az, hogy tegnap jöttünk nyaralni Ausztriába. Most itt vagyunk kint.
-
h1mpi
félisten
válasz
aleister #2457 üzenetére
Ahogy látom azért van baj... Mazda 6 FB csoport 2.2 dízel
Érdemes a kommenteket is olvasni alatta hány embernek volt baja már, ez típushiba, de akki kockáztatni akar vegyen csak 2.2-es dízelt...
Sziasztok Mindenki!
Tegnap este tobben lathattatok a posztomat, gondoltam leirom mekkorat kellett csalodnom az autoban. Es a gyarban egyarant.
Tegnap este kb 50es tempoval haladtam varoson belul amikor kb 2 masodperc elteltevel fogad egy hibakod, low oil pressure, es engine check, a motort leallitja az auto.
Nem engedte kivenni parkbol, fel ora utan sikerult, az auto az utkozepen allt.
Ma traileren atvittuk a Mazda szervizbe. Kozoltek velunk, hogy az olajpumpa meghalt az autoban, ezert majdhogynem motort kell cserelni, es kozlik velunk hogy ma 3 darab 6os mazdat hoztak ezzel. Kb. masfel milio forint a kar, es egy 2013as GJ mazdarol beszelunk. Ami nem tudott 50el menni.
Koszi aki elolvasta -
aleister
veterán
Igen. Ez természetes.
Írtam a mazdás FB csoportba. Egy konkrétumok nélküli "a 2.2-es dizel szeret tönkre menni,"-n kívül más negatívumot eddig senki nem írt. Ellenben nyilatkozott pár dízel tulaj, hogy nem volt még baj a vassal.
Írtam a Mazda Hungary-nak is, hogy mik a szervizstatisztikák. jelzem, ha érkezett valami válasz. Meg úgyis megyek majd tesztvezetni itt Veszprémben a Mazdához. Megpróbálok valahogy hátrasunnyogni a szervizbe, és kikérdezni a szakikat.
-
aleister
veterán
Egyrészt ne húzzuk már le az egész dízel technológiát egy -feltételezett- hiba miatt. Másrészt ne haragudj, ha nem kezdem el temetni az egész 2.2-es Skyactiv vonalat a bemondásod alapján. Kicsit többet vártam egy "akkor vegyél dízelt"-nél.
Rákerestem a témára a javaslatodra nemzetközi fórumokban is. Pl a mazda6club.com-on is. Nem nagy számban, de hasonló hibát valóban találtam, de olajpumpa hajtás szakadást konkrétan nem.
Továbbá az a pár panasz is a korai gen 3-as modellekről szólt (2012-es modell). Azóta volt a 2015, 2017 és most a 2018-as ráncfelvarrás.
Majd este írok a Mazda FB csoportba, hátha okosabb leszek, de addig én a megfelelő szkepticizmussal kezelném ezt az ügyet. Kb, mint a múltkori rozsdásodás esetét.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Spórolós topik
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Subaru topik
- Nem tudja garantálni a TSMC a tiltólistás cégek kizárását
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- LEGO klub
- Teljes stratégiaváltással megy neki az európai piacnak a BYD
- Riasztó topik
- Elindult a Marathon zárt alfa tesztje
- Retro teló rajongók OFF topicja
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- Újszerű Acer Nitro V - ANV15 - 15.6"FHD 144Hz - i5-13420H - 16GB - 512GB - RTX 3050 - 2+ év garancia
- Samsung Galaxy S23 Ultra 256GB,Újszerű,Dobozával,12 honap garanciával
- Beszámítás! Lenovo Thinkpad P15 Gen1 15 FHD notebook - i7 10850H 16GB RAM 1TB SSD Quadro T1000 W11
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest