- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- eBay-es kütyük kis pénzért
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Gurulunk, WAZE?!
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
LOGOUT
A Linux Mint bemutatása
Új hozzászólás Aktív témák
-
srich
csendes tag
Sziasztok!
Teljesen kezdő vagyok Linuxból...a laptopomra telepítettem egy Linux Mint 17.1 Cinnamon verziót és teljes megelégedettséggel használom. Gondoltam felrakom az asztali gépemre is, viszont ide dual boot kéne win 8.1 mellé, de a Linux telepítő egyszerűen nem látja a partíciókat. SSD-re menne...partícionálva van, de a telepítő csak magát az ssd-t látja...a partíciókat nem.
Tudnátok esetleg segíteni,hogy mit rontok el?!
Ja...próbából leszedtem egy UHU Linuxot is...annak a telepítője látja a partíciókat, de az meg lefagy telepítés közben...illetve Linux Mintet szeretnék.
Új hozzászólás Aktív témák
A topik célja: Segítségnyújtás a Linux Mint-et használó kezdők és haladók valamint a még csak azzal ismerkedők számára.
Kérdés előtt olvasd el a topik összefoglalóját! -> [link]
- Formula-1
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- iPhone topik
- Battlefield 6 - Bemutatkozik a többjátékos mód
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Óra topik
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- További aktív témák...
- LicencAruhaz.hu OLCSÓ, LEGÁLIS SZOFTVEREK AZONNAL - Windows - Office - Win Server - ÖRÖK GARANCIÁVAL
- Windows 10 11 Pro Office 19 21 Pro Plus Retail kulcs 1 PC Mac AKCIÓ! Automatikus 0-24