Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Luck Dragon: Alza kuponok – aktuális kedvezmények, tippek és tapasztalatok (külön igényre)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Luck Dragon: MárkaLánc
-
LOGOUT
A Linux Mint bemutatása
Új hozzászólás Aktív témák
-
srich
csendes tag
Sziasztok!
Teljesen kezdő vagyok Linuxból...a laptopomra telepítettem egy Linux Mint 17.1 Cinnamon verziót és teljes megelégedettséggel használom. Gondoltam felrakom az asztali gépemre is, viszont ide dual boot kéne win 8.1 mellé, de a Linux telepítő egyszerűen nem látja a partíciókat. SSD-re menne...partícionálva van, de a telepítő csak magát az ssd-t látja...a partíciókat nem.
Tudnátok esetleg segíteni,hogy mit rontok el?!
Ja...próbából leszedtem egy UHU Linuxot is...annak a telepítője látja a partíciókat, de az meg lefagy telepítés közben...illetve Linux Mintet szeretnék.
Új hozzászólás Aktív témák
A topik célja: Segítségnyújtás a Linux Mint-et használó kezdők és haladók valamint a még csak azzal ismerkedők számára.
Kérdés előtt olvasd el a topik összefoglalóját! -> [link]
- Microsoft és egyéb dobozos retro szoftverek
- Kaspersky, BitDefender, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- HP. Laptop. i5. Model: 15-da1002nq
- Számlás!Steam,EA,Epic és egyébb játékok Pc-re vagy XBox!
- Windows 10 11 Pro Office 19 21 Pro Plus Retail kulcs 1 PC Mac AKCIÓ! Automatikus 0-24
- Samsung Gear VR: Note5, S6 (EDGE), S7 (EDGE)
- Dobozos Új DELL XPS 13 9340/ULTRA 7-155H/32 GB Ram/1TB SSD/AI BOOST+INTEL ARC
- 27% - Corsair Nautilus 240 RS RGB White Vízhűtő!
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 3600 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3050 8GB Formula Air Mesh G3 Seasonic 450W