- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Gurulunk, WAZE?!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Argos: Szeretem az ecetfát
- zebra_hun: Hűthető e kulturáltan a Raptor Lake léghűtővel a kánikulában?
- bitpork: MOD Júni 13 Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
-
LOGOUT
A Linux Mint bemutatása
Új hozzászólás Aktív témák
-
srich
csendes tag
Nem írt hibát...fájlok másolásánál egyszerűen egy pontnál megáll a telepítő és nem megy tovább...vártam vagy 3/4 órát...de ott lehet a lemezzel van gond, mert próbáltam laptopon és ugyanezt csinálta...utána raktam fel a Mintet, amire tökéletesen fel is ment. Mondjuk ott nem volt Dual Boot.
-
srich
csendes tag
-
srich
csendes tag
Sziasztok!
Teljesen kezdő vagyok Linuxból...a laptopomra telepítettem egy Linux Mint 17.1 Cinnamon verziót és teljes megelégedettséggel használom. Gondoltam felrakom az asztali gépemre is, viszont ide dual boot kéne win 8.1 mellé, de a Linux telepítő egyszerűen nem látja a partíciókat. SSD-re menne...partícionálva van, de a telepítő csak magát az ssd-t látja...a partíciókat nem.
Tudnátok esetleg segíteni,hogy mit rontok el?!
Ja...próbából leszedtem egy UHU Linuxot is...annak a telepítője látja a partíciókat, de az meg lefagy telepítés közben...illetve Linux Mintet szeretnék.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topik célja: Segítségnyújtás a Linux Mint-et használó kezdők és haladók valamint a még csak azzal ismerkedők számára.
Kérdés előtt olvasd el a topik összefoglalóját! -> [link]
- ASUS notebook topic
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Le Mans Ultimate
- Napelem
- Horgász topik
- CMF Phone 2 Pro - a százezer forintos kérdés
- Milyen videókártyát?
- E-roller topik
- Kerékpárosok, bringások ide!