Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#3575) DigitXT válasza #07746304 (#3574) üzenetére


DigitXT
félisten

tehát a bal oldal hibátlan
Ezt amúgy miből állapítottad meg? Kézrátétellel? Vagy esetleg kimérted, milyen
jeleket küld ki a vezérlő az ECU felé, ha nyomogatod a fékkart? Ha 0-255 közötti
számokat láttál, akkor mondhatod rá, hogy hibátlan. Addig csak találgatsz. Ha a
fék visszajelző lámpa felvillan, akkor valószínűleg működik. És ha fogja a motort,
akkor szintén, de azt, hogy lineáris jeleket ad ki magából, vagy összevissza, azt
ránézésre nem tudhatod. Gondolom a gáz még mindig szar (amúgy átrakhatnád
a széttépett szenzor helyére a másikat teszt okán a kis fehér műanyag csatival):
ott is ha megmoccanna a motor, nem biztos, hogy adagolható lenne a gáz, ha a
szenzor nincs rendesen a helyén, így nem megfelelő feszültséget ad (lineárisan).

Szerk a másikra: "-elvárják a vevőtől, hogy majd ő szerelgeti, tesztelgeti"
Ez tényleg fura, de mivel nincs helyben képviseletük, csak a távgyógyítás megy,
de legalább nem kérdezősködnek sokat, s küldik a csere alkatrészt, amit aztán
lehet árulni Vaterán drágáért...;] Ha úgy tetszik ez is egy szempont. Miért nem
küldted vissza egészet, ha előre tudtad, hogy nem fogod tudni otthon kicserélni,
bármit küldenek? Nekem vissza lett küldve kompletten (lengyel raktár), és kész.
Ha alkatrészt kérsz, alkatrészt küldenek, az neked ugye semmibe se kerül. Ha
visszaküldöd, küldenek komplett újat, ám a postázás kifelé neked pénzbe kerül:
a választás a tiéd. Meg ugye akkor ki is derül, hogy mennyi baja van, s csak az
ázás volt-e, szóval ez az elején volt opció, nem a balesetes szerelgetés után.:N

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.