Hirdetés
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Asszociációs játék. :)
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Digitális Állampolgárság Program
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
Új hozzászólás Aktív témák
-
t72killer
titán
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
opr
nagyúr
válasz KROK640 #2497 üzenetére
Jó, hogy leírtad, így nekem már nem kell.
Illetve elég annyit, hogy: ha úgy lenne a hirdetés, hogy ők fizetnek érte nekem havonta ennyit, hogy ott lakjak, akkor se kéne egyik se.
Mondjuk 18-2x évesen az első tetszett volna, de akkor is csak nagyon olcsón, extra (második) kufircolós lakásnak.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
hobizoli
nagyúr
válasz KROK640 #2497 üzenetére
fel eve volt 500k, most 350k-ert keresik a berlot bele
tutira megmondom, ez minimum tavaly osz ota kiado folyamatosan------
ez a kero minimum 3 eve kiado ugyanezekkel a kepekkel hirdetve ugyanennyiert: [link]
a masik epuletben volt egy 300k-ert felujitva, modern berendezessel, a legfelso emeletrol megjobb kilatassal, na az hirdetes 2-3 het utan eltunt....nem is ertem miertennek is szolna az ingatlanos, hogy khm felezni kene az arat, akkor meg besertodne
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
KROK640
nagyúr
válasz hobizoli #2496 üzenetére
Akkor kezdem, ugyanis mindháromról pontosan tudom, hogy hol van :