Honda topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] [Lalikiraly:] Gigabyte G5 MF notebook bemutató
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [bitpork:] Balatoni autós tali 2024
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
sunny84
senior tag
esélyes , nekem a 7gen sedán rádiója is kéri
" Ez nem autó ez HONDA " - Ha második vagy, te vagy az első, aki veszít. -
Snoop-y
veterán
Neked nincs auto allas a fenyszoro kapcsolojan
Vagy az csak a xenon lampas modellekben van?
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
DeathAdder
veterán
Mi van ha nem tudjuk a kódot?
Épp most akarok venni egy gyári rádiót, és egy illető ide is adná egy jelképes összegért, de azt mondja már nem emlékszik mi a kódja
hülyegyerek
addikt
Nincs, vagy ha van, akkor még nem találtam meg. Nekem csak az első-hátsó ködlámpát lehet kiválasztani, amúgy simán egy katt fel - helyzetjelző, 2 katt - tompított.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
Nigrin
csendes tag
Használt autó kereskedésben vett, külföldről behozott autónak hogy lehet kideríteni a rádió kódját?
A kereskedő nem tudja, és nem is foglalkozik vele, ha már eladta.
DeathAdder
veterán
Engem is érdekelne, éppen gyári magnót venne apám 6gen civicbe. Egyelőre annyit tudtam meg, hogy vannak akik "ki tudják kódolni" mint a telefont.
Egyelőre erről az alternatíváról tudok, ha a kódot nem tudja senki.
Asszem inkább egy kódolatlan gyári 6gen magnót vetetek meg vele, azzal nem lesz gebasz.
JoolsNOS
veterán
Én is féltem mikor kivettem az akksit tölteni, de szerencsére nem kért kódot. (2007 jazz)
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, Asus RTX4070 Super Dual EVO 12GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
Snoop-y
veterán
Szerintem ugyanugy mukodik mint mas gyartoknal. 2 verzio van:
1. Meg nem szedted ki az akkut ekkor egy spec bill combo-val kiirja.
2. Kiszedted ekkor kell az eszkoz szama abbol online code check megmondja
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
DeathAdder
veterán
A második opció nem lenne rossz
Viszont úgy lett döntve végül hogy nem szívózunk itt ilyen kódokkal, és inkább vesz egy gyári 6gen magnót, találtam is egyet szolnokon honda fórumon
Egy hifi szaki kikodolja a radiot kb. 3000 Ft-ert Szoval ne parazzatok.
[ Szerkesztve ]
DeathAdder
veterán
Mondjuk tényleg ezt megkérdezhettem volna a hifis topikba is
Jogos
NoLF
addikt
Jazz elso teletank 6,9l csak varos, rovidtavok hidegben
Masodik teletank felig palya felig fout, 5,5l
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
!Overdose!
őstag
Ott nem automata váltó olajról volt szó, hanem kéziről.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
demars
addikt
Valami gebasz van a kocsival! Kereplő, nyikorgó fémes hang jön a motortérböl, de nem állandóan!
Most haza fele nem hallottam, de mikor elkezdte attól féltem valami leszakadt...
Holnap viszem aknára, átnézzük.
Remélem semmi komoly.. Kihúzza míg alkatrészt kapunk!
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
LógaGéza
addikt
Olvastam FB-n a sztorit a takarításról. Otthon csináltátok? Én nekem is tervben van, csak attól félek, hogy nekem egy szerelő se fogja normálisan megcsinálni...
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
szabonagyur
félisten
Sziasztok,
Adott egy 2007-es automata Honda City. Esedékessé vált az olajcsere a motorban és a váltóban is (könyv szerint).
1. Kérdés: milyen lenne az ajánlott a motorba és milyen a váltóba?
2. Kérdés: van itt olyan aki tudja, hogy szalonban ez mennyi lehet?
3. Kérdés: nem rég van nálam, de átlag fogyasztásnak a 7-8l városban és autópályán van most, pályán nem sok kicsit?
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
Radomer
aktív tag
Szia! Igen itthon. Vtec hez kellett egyedűl új tömítés, mert abba van integrálva a szűrője. Egr simán vissza lehet rakni. A pillangót meg a helyén tísztítottuk ki nem kellett kiszerelni.
Érdemes egy kollégát keresni aki elég tapasztalt már benne, és ha ő egyszer megmutatja hogyan kell, akkor már egyedül is meg tudod oldani. Onnantól már tényleg csak rajtad áll mennyire van kipucolva rendesen.
LógaGéza
addikt
Nem érsz rá egy hétvégén? Úgy is meg kéne már látogatnom keresztapám
Szerk.: Most nézem, hogy a P0304 hibakód, amit kaptam már egy párszor, simán lehet eltömődött EGR miatt is...
[ Szerkesztve ]
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
LógaGéza
addikt
Ez a videó mennyire helytálló? Reménykedtem, hogy megoldható fentről a bontás, de ezek szerint csak nem
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
BlacKSouL
addikt
szabonagyur: motorba 5W30 vagy 0W30, márkából bármelyik ismertebb; váltóba pedig Honda ATF DW-1 gyári.
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
BlacKSouL
addikt
A motorolaj kb. 2800-3000 Ft/l, a váltó kb. 5000. De ezek nem márkaszerviz/szalon árak.
Motorolajat az ismertebb webshopokból érdemes rendelni, váltóolajat pedig innen
Nekünk a kéziváltós City általában 4,8-5,3 között fogyaszt, egyszer Horvátországból hazafelé 4 emberrel klímával 140-el végig sikerült 7-re feltornászni. Város+országút esetében nem lenne szabad 6 fölé mennie. De inkább alatta.
Ha jól tudom ebből CVT van, az meg eleve mindenhol alacsonyabb fordulaton megy, legalábbis a 130 kézivel 4000-es fordulat, CVT-vel elvileg csak 3300.
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
Radomer
aktív tag
Sajna a motorikus részét nem én csináltam, így nem nagyon tudok benne segíteni.
Az eger jártokhoz sajna kell egy szerelőakna, hogy le tudd szerelni.
[ Szerkesztve ]
szabonagyur
félisten
Na itt Pest-Nyíregy volt végig 140-el, 4 ember, semmi cucc kb, lehetett jönni végig ennyivel semmi lassulás-kigyorsítás mégis 7,8-8L lett a vége átlagban.
Fogyasztásnak mi lehet az oka? Motorolaj kora? Egy ideje nem volt nagyon használva az autó, most lenne újra jobban.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
demars
addikt
Szia!
Nem ilyen volt nálam! Fémes, "lemezes" zörgés... Meghallgattuk a generátort is, mert elsőre arra gyanakodtak a szakik, hogy biztosan az volt, de sajnos ma délelőtt nem sikerült produkálni ezt a jelenséget!
A generátornál amúgy van egy kis zaj, de az elenyésző!
Ha legközelebb hallom félre állok és felveszem én is, mert így gyakorlatilag nem tudnak vele mit kezdeni!
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
Snoop-y
veterán
Ha oreg az olaj a kocsiban barmit is jelentsen ez nalad akkor nem terhelnem azt a motort...
10K vagy evente illik cserelni ( amelyik elobb jon )
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
JoolsNOS
veterán
Fémes, "lemezes" zörgés
Nekem hasonló volt. A katalizátor kerámiabetét levált darabjai zörögtek.
[ Szerkesztve ]
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, Asus RTX4070 Super Dual EVO 12GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
NoLF
addikt
Kisautoknal jellemzoen a cvt valto miatt a palyatempo melle mar relative igen magas fogyasztas jar, altalaban. Nem akarok hulyeseget mondani, nem ismerem a cityt de jellemzoen igaz az allitasom. Valtotol fuggetlenul is szerintem a sebesseg noveledesevel az ilyen varosra tervezett gepek elkezdenek "zabalni".
Nekem is pl a kezivaltos jazznek exponencialisan novekszik a fogyasztasa sebessegtol fuggoen, 70 merfoldnel sokkal tobb, mint 60nal.
[ Szerkesztve ]
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
JoolsNOS
veterán
Pedig hetvennél még nem illene. Amúgy is vicc az a tempó autópályán. Főleg azoknak az autóknak ami ott gyakran előfordulnak.
Más : van még valakinek L13A6os motorkódú jazze? Mi a különbség mint az 1es vagy 5ös végű?
[ Szerkesztve ]
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, Asus RTX4070 Super Dual EVO 12GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
demars
addikt
Nekem ez a motortól jött! De most egész nap semmi...
Ha a katalizátor lenne tropa, gondolom az nem múlna el csak úgy... Az mindig zörgött neked is??
Mindent meg fogunk nézni, ha nem jövünk rá...
Megindulunk és sorban cseréljük a csapágyakat... Mást nem tehetek!
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
JoolsNOS
veterán
Kb a csere előtt 3-4 nappal előtte jött ki és csak bizonyos fordulatszámnál. Tisztán hallhatóan a kocsi alól. Illetve már a check engine is "mondta" hogy katalizátor gond van.
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, Asus RTX4070 Super Dual EVO 12GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
7600 GS
addikt
Urak, szakmai kérdés
MK4 Civic , 1,5 benzin. TecDoc váltóolajnak 75W90-et ír, több olajgyártó és a Honda bontó is motorolajat írja a megfelelő kenőanyagnak (10W40). Kinek higgyek?
Qru
MODERÁTOR
A váltóolaj nem helyettesíthető motorolajjal. Hallgass a gyártóra, az tudja mit beszél.
#nincsbennetarcsi
NoLF
addikt
Mondjuk a jobb elso kerekcsapagyam tuti cseres...
Es en sem ertenem a 70et, ha nem itt elnek az autovezetesre tokeletesen alkalmatlan emberek millioi kozt, akik majdnem mindannyian vezetnek.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
Flashback
addikt
Lenne egy pár kérdésem 2.2CTDi erőforrással kapcsolatban, bővebben Accord 7.gen:
- Hogy kell ezekkel a "mai" dízelekkel bánni? Mik a jó tanácsok?
Azt hallottam hogy azért kell pályázni hogy a részecskeszűrő tisztuljon.
- Leállítás előtt itt is célszerű járatni?
- Valaki tudja a 200e szerviz mit takar?
[ Szerkesztve ]
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
Azt mondják jól sikerültek ezek a motorok.
Igen, néha ki kell kormolni, hogy ne legyen gond, nem muszáj autópálya, elég egy végig kihúzás 3-4-5-ben ha az út engedi.
Leállítás előtt minden turbos autót érdemes még járatni, attól függően, hogy mennyire volt előtte kergetve és milyen idő van. Teszem azt pályán benzinkútra kigurulva én még szoktam 2-3 percet járatni, hogy visszahűljön a kipuff 400 fok alá és ugyan nem 2.2CTDi-m van, de gondolom nyáron annál is van hőség rendesen. Ha viszont már itthon a városban jövök haza akkor elég fél perc is.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
hülyegyerek
addikt
2-3 napja nem akarja normálisan bevenni a sebességet a váltó, erőltetni kell minden fokozatot. Ez mitől lehet ?
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
demars
addikt
Kuplung... Én első körben arra tippelnék! Nézesd meg, állítsatok rajta! Sztem nem emel ki rendesen!
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
Qru
MODERÁTOR
Rövid ideig nem árt állóhelyzetben melegíteni a motort (1 perc, sokkal tovább nem érdemes, mert csak gázolaj pocsékolás, a dízelek elég kevés veszteséghővel dolgoznak így állóhelyben órák kellenének mire eléri az üzemihőfokot - ha egyáltalán képes erre az adott motor), addig kényelmesen bekötöd az övet, megnézed a tükrök jól vannak-e beállítva, esetleg elindítod a kedvenc cd-t. Aztán igyekszel 2000 és 3000-es fordulat között maradni amíg el nem éri az üzemihőfokot a gép (ez 90 fokos vízhőfokot és legalább ilyen meleg olajhőfokot jelent). A túl alacsony fordulat sem a motornak sem a kettőstömegűnek nem tesz jót ([link]) a magas meg azért nem mert még nem optimális a kenés (ennek magyarázata, hogy a különböző olajok különböző hőfokon eltérő kenési képességgel rendelkeznek). Ez is jó cikk a dologról: [link]
Igen a dpf úgy tisztul hogy kiégeti belőle a kormot a technika, ezt a regenerálóciklust akkor kezdi el ha tartósan magas fordulatszámon megy a motor. Tehát legalább 3000rpm-en mész vele már üzemmelegen 5-10 km-t. Nem muszáj pályán elég ha 2 falu között tartod a magas fordulatot. Ilyenkor megváltozik a befecskendezés (kb mint repcsiknél az utánégető) és kiégeti a kormot a szűrőből.
Turbót általában csak tartósan magas fordulaton történő használat után kell visszahűteni (jellemzően autópályás használat) de ha leállítás előtt 1 percet járatod üresben azzal ártani nem ártasz soha.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Flashback
addikt
#38135 Elmör:
[ Szerkesztve ]
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
Qru
MODERÁTOR
Nem árt gyakrabban ránézni az olajszintre is, a turbó nagyon magas fordulaton pörög (akár 200k rpm) amit a motorolaj ken, teljesen normális ha emiatt van egy kis olajfogyás.
#nincsbennetarcsi
honda23
aktív tag
Tudtommal magyar piacon csak 8 gentől van részecskeszűrő, 7 genben nincsen. De pl svájci importban, vagyis Svájcban meg van a 7 genben is ilyen szűrő. Ez piacfüggő, de a crxfórumon, ha rákérdezel accord topikban, ott tutira megmondják a választ.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
Snoop-y
veterán
Jobb az ha nem mennek gyorsabban.
Neha igy is halalfelelmem van
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
BlacKSouL
addikt
Nekem a Civic jellemzően -2 és +3°C között üzemmeleg motornál csinálja azt, hogy ilyen fémes-lemezes zörgést csinál. Mintha két lemezalkatrész összerezonálna. Felpörgetve megszűnik, de alapjáraton ismét előjön. Ez szinte mindig van, ha ez a hőmérséklet. Ha alatta vagy felette van, akkor nem csinálja soha. Gyári új kora óta így viselkedik, azaz az első tele óta, mert májustól van meg. Sosem sikerült rájönnöm melyik alkatrész zörög. Volt hogy 10 percig kopogtattam, mozgattam a motortérben mindent, járó motornál, de semmi eredmény.
7600 GS: váltóba váltóolaj kell. Hiába ugyanolyan a viszkozitása egy 75W90-es és egy 10W40-es olajnak, a használati mód teljesen különbözik. A motorolaj váltóba max. arra jó, hogy szükség esetén pár hétig, és 1-200 km-t elmenjen vele, de többet nem. A motorban és a váltóban teljesen más adalékok szükségesek, mert más jellegűek a terhelések is.
Qru #38138: még ugyanaz az olaj is másképp viselkedik eltérő hőmérsékleten
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
Na, ujabb pont teljesitve a bakancslistan, megjartam Pragat is Aposeknak ki kellett menni aruert es osszekotottuk a kellemest a hasznossal. Odafele nem volt semmi extra, Praga szep hely, finom a csulok, jo a sor, csak a parkolas brutal draga, a ket kocsira 2 nap annyi volt mint a szallas... Visszafele amikor mentunk felvenni az arut, akkor volt egy kis meglepi, kiderult hogy a 2.3 m3 helyett tobb mint 4 m3 aru van. Nem lett volna gaz, ha nem egy ford galaxyval meg az en 7g sedan civicemmel jovunk A 2.3 siman befert volna, de a 4 eselytelen volt. Hazafele 4-en a civicben, 6 ember cucca, taskak, kabatok es 4 szatyor sör a honda UTASTEREBEN, hogy a csomiba csak aru menjen. Meg a kalaptarto is fullra volt pakolva papirtanyerokkal meg szalvetakkal. A 460L-es csomit koppra bepakoltuk, egy negyzetcentimeter hely nem maradt, minden apro zugot teletomtunk kis mutyurokkel (konyhai felszereles). Mondanom sem kell, hogy kicsit leult a segge, a tanyer es poharkeszletek nem eppen pehelysulyuak. A galaxy is csurig volt, de ugy istenesen Igy is maradt egy kobmeter aru, amiert majd valamikor vissza kell jonni. Hazafele borzalmas ido volt, elkezdett szakadni a ho, aztan szakadt az eso, alig lehetett latni valamit az elottem levo autok altal felvert viz miatt. Kesobb rank is sotetedett, meg jo hogy mar az uj GE izzok voltak bent, ezuttal meg is jegyzem, hogy nagyon korrekt a megalight ultra, ilyen szar utviszonyok mellett is lattam valamit Odafele 140-150km/h ora szerint, vissza 120-130 csurig pakolva, osszesitve 6,74L/100km. Most pedig johet az olajcsere
[ Szerkesztve ]
Remi1234
aktív tag
Akkor figyelmetlen voltam
Hétvégén mentem egy Bp-Hévíz-Veszprém-Bp távot pályán max 150. 9,3-ra jöttem ki. Szerintem ez is magas kicsit. Most hétvégén kipróbálom a Bp-Pécs távot pályán 170-es tempomattal ahol a trafipaxok engedik. Utána meg szerintem viszem is Imihez, mert ez nem tűnik kósernek :s
Vagy a vezetési stílusom lenne ennyirw botrányos? :$
PSN ID: RemiFungus
Peter.70
őstag
Kis világjáró. Minden Európai országban lecsekkolod a fogyasztást?
Ha már fogyasztás, nekem a Jazz most hétvégén 7-esen meg 8-ason ( főút ) oda vissza 340 km 5,7 l fogyasztás ahol lehetett 100-110 tempóval
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
Vettél észre különbséget a kinti benzin kontra magyar benzin viszonylatban fogyasztás ügyileg?
#nincsbennetarcsi
Flashback
addikt
Qru
MODERÁTOR
Nyáron a Horvátoknál tankoltam és az ottani nyállal én is többet mentem el mint az itthonival.
#nincsbennetarcsi
Téma tudnivalók
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- MacMini M1
- Dell Latitude E5440 - i5 4310U / 8GB RAM - számla, 6 hó garancia
- Beszámítás! ASRock H310CM i7 8700 16GB DDR4 500GB SSD RTX 2070 Super 8GB CM Q500L CM 500W
- Beszámítás! ASUS Prime B450M R5 5600 16GB DDR4 256GB SSD 1TB HDD RTX 2080 Super Rampage SHIVA TT 600
- WD BLACK SN850P 2 TB M.2 NVME PCI-E 4.0 x4 - Új, Tesztelt - 7300-6600 MBs - Eladó!