Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [Divinity:] Google Pay használata Magyarországon
- [Re:] [bitpork:] 2024 Phautós tali zaba táblázat
- [Re:] [PSti:] A fizetős víruskeresőknek leáldozott?
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-06-27 19:48:09
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/prohardver.gif)
LOGOUT.hu
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/mouse.gif)
tabaga
tag
Ebben lehet igazságod, hogy a kutatás függetlensége nem ökonometriai kérdés, azonban még e feltétel teljesülése sem jelenti azt, hogy a kutatás érvényes eredményekre juthatott. Tegyük fel, hogy teljesülnek a kutatásmódszertani kritériumok, de a modell úgy van beállítva, hogy a szignifikancia szint relatív magas, így biztosan kiszórják a modellből a gumi kopottságot mint változót.
Sokat elárulna a kutatásról, ha ismernénk a modell paramétereit, de félő, nem fogjuk,
Én nem tudom, hogy a Michelinre ez a jelző mikor ragadt rá, de ezt én nem nagyon hallottam, inkább az ellenkezőjét, hogy nem kopik.
A CC+ is a keményebb keverék irányában mozdult el. Ezért is érdekes, hogy itt egy gumigyártó, akinek a népszerű abroncsai egyik tulajdonsága kopásállóságuk, és akkor jön egy ilyen bemutatóval, ahol azt bizonygatják, hogy hiába ment el már az energy savered 70-80e kilométert, de van még rajta 2-2,5 mm felület, nyugodtan használd a kopásjelzőig.
Hogy másként is értelmezem az általad megfogalmazottakat, azt feltételezed a Michelinről, hogy kiszámolták, és többlet profitot eredményez számukra, ha ezzel a tulajdonsággal különböztetik meg a terméküket, mint az ha 3mm elfogadása mellett lobbizva, majd azt el is fogadva jobban pörögne a gumivásárlás.
Bár ez az üzenet akár a másodpiacnak is szólhat, és akkor az újdonsült Michelin vásárló abroncsait a jövőben nagyobb eséllyel fogják jó áron megvenni.
Én amúgy egyetértek az üzenettel, szerintem is használja nyugodtan mindenki az abroncsait a kopásjelzőig, ha minden más tulajdonsága megfelelő, nem kell a szemetet termelni feleslegesen, főleg, hogy amilyen környezetterhelést okoznak a kidobott abroncsok az messze nincs beépítve az újkori árukban itthon.