Új hozzászólás Aktív témák

  • #57527808

    törölt tag

    refund témakör.

    rendeltem 2 táskát, amiből csak 1 bizonyos színűt szerettem volna vásárolni, de először a kevésbé tetsző színű volt akciózva, majd másnap már a tetszetősebb színű volt sokkal jobb akcióban. mindegyiket megrendeltem.
    kíváncsiságból megkérdeztem, hogy az elsőt lehetne-e refundolni. leírtam a végén, hogy elfogadom, ha ez nem lehetséges, tényleg csak érdeklődés szinten kérdeztem.
    erre kaptam egy 11,43$-os paypal számlát, hogy fizessem be. ismétlem refund felől érdeklődtem.
    jeleztem, hogy ez nagyon nem vicces, kaptam még idiótább választ. utána megkértem a hölgyeményt, hogy inkább ne csináljon semmit, mert minden egyes válasznál csak rosszabb lett a helyzet. külön kértem, hogy vegyék figyelmen kívül az írásom, és küldjék ki a táskát.
    erre azt kaptam, hogy nem tudják NL postával küldeni, ezért válasszak valami drágább módját a dolognak.
    csináltam egy kamuvásárlást, és ki lehetett választani az NL postát, ahogy ma is ugyanarra a termékre.
    ezt megírtam nekik, és kicsit indulatosabban jeleztem, hogy adják fel a kibeb.szott táskát. lezártam a ticketet.
    2 hét után sem adták fel a táskát, így ismét érdeklődtem.
    csak dpd meg svéd postával tudják feladni volt a válasz, hiába csináltam kamuvásárlást, ahol ki lehet választani az NL postát.
    3 opció volt: refund gb walletre, refund eredeti fizetési mód, dpd vagy svéd posta.
    raktam bele egy halom pontot, így kétszer is írtam, hogy a pontjaimmal együtt kérem a refund-ot...
    ha ráfizetek, akkor megfoghatják a határon, mert átlépi azt a bizonyos határt, de ezt is megírtam nekik.

    én is hülye voltam, amiért kérdezősködtem, illetve összesen fél évig tanították az angolt, de ez akkor is kabaré jelleget öltött.
    tanulság: ne kérdezősködj...

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés