Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#759) Ariadne válasza zetorg (#758) üzenetére


Ariadne
őstag

Nem köthetik matrica meglétéhez a jótállást, te elvileg a számla és/vagy jótállási jegy bemutatásával igazoltad, hogy abban a kiskerben vetted, innentől az ő dolguk, hogy intézik el a nagykerrel. Te náluk vetted azt a kártyát, feléd ők felelnek, a nagykerhez neked semmi közöd. A bevételkor sem jelezték, hogy bármi gond lenne, és egyébként is annál többet nem kérhetnek a jótállás intézéséhez, mint amennyit jogszabályban előírtan kérhetnek, és ez a számla/jótállási jegy.

Ki kell cserélniük (ugyanolyanra), vagy visszaadni a teljes vételárat. Először érdemes megpróbálni egyezkedni velük, ha nem megy, a vásárlók könyvébe beírással lehet folytatni, meg tértivevényes felszólító levéllel, és végül a békéltető tetület, aminek csak ajánlás jellegű a határozata, de azt hiszem, az aquát még nem láttam marasztalva, szóval van remény, hogy teljesítik. (A békéltetőknél az eljáró tanácsban mindig van legalább egy jogász, plusz a kereskedők és a fogyasztók egy-egy képviselője, szóval jobban járnak, ha hallgatnak rájuk a cégek.)

Egyébként miben zavart az a matrica? Jójó, nem kérhetik, de azért célszerűbb nem leszedni, ha nem zavar, hiszen mégiscsak jobb a békesség...

[Szerkesztve]

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.