Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#650) Whaskes válasza Ariadne (#648) üzenetére


Whaskes
senior tag

Köszi, de lenne még 1 gond! Most voltam bent a kecskemeeti kékhalban. Bemegyek, kérdem hogy van hír a lapról? ''Még mindig nem adtak másikat.'' rendben, gondoltam magamba, megkérdem mennyi idő után illik eztet cserélni. válasz: (kissé kiábrándító...) ''elvileg!! törekedni kell a 15 napra, de ez nincs leírva sehol hogy mikorra kéne kicserélni.'' OK. Ha nincs leírva akkor nem kell csere. add ide az akkori vételárát. Mondá a nagy boltos: ''Nem adhatom.'' (közben gúnyos vigyori az arácán... nálam benyújtotta a pofonigénylési kérvényt! :((( ) Ekkor eljöttem. Holnap vissza akarok menni. Tudnátok linkelni valamit amivel megtudnám őket fogni? Valami jogszabályt. már lassan 4. hete van náluk :(((

|87 104 97 83 107 101 83| "Itt nincs rasszizmus, de igény lenne rá!" [muszály, egyenlőre, helység, szallag] Az ön bankkártyáját az ATM elnyelte, tájékoztassuk a Microsoftot a felmerülő problémáról?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.