Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#21) ch.peter válasza Steven (#20) üzenetére


ch.peter
aktív tag

Szerintem ne magyarázz semmit.
Az már eleve gyanús, hogyha egy ügyfél magyarázkodva adja oda a hibás cuccot.
Visszamész, és mélabús tekintettel közlöd, hogy játék közben lekapcsolt, és azóta semmi.
Mikor rákérdez, hogy húzva volt-e, csak nézzél rá hülyén, és mondjad:
a dobozból egyből a gépbe tettem, nem húzkodtam sehol.
Ezzel kész is.
Esetleg kérd meg, hogy próbáljátok ki __együtt__
ennyi.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.