Hirdetés

2024. június 29., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#12190) vagabor válasza Attix82 (#12188) üzenetére


vagabor
aktív tag

Azért ez nem egészen így van, nem mindenki tudja nélkülözni a gépét hónapokig. A meghibásodás meg nem az én hibám volt. Gondold csak el milyen patthelyzetben érzi magát a vásároló, se gép se csere, ha dolgozni kell a lapos akkor az is probléma, ha reklamál akkor meg csak elküldik, és húzzák az időt.
De a storyhoz hozzá tartozik az is hogy az Ő hibájukból ment vissza a gép mivel a remek minőségellenőreik (ha egyáltalán van náluk olyan) elfelejtették leellenőrizni hogy tölthető e a gép. "Szegény" szervízben meg csak foglalja a polcon a helyet. Nem is tudom melyikőnknek van nagyobb problémája.

(#12189) asdf_
A bolt ahol a vásárlás történt szintén hónapokig húzná a cserét, csereigazolás ellenőrzése, nincs bent a főnök, nincs típus raktáron stb címszavak alatt. Utánakérdeztem, valamint sajnos nem én vagyok az egyetlen akinek problémája van a tmx-szel. Gondolom megérted hogy nem szívesen fogadnám el a csereigazolást, mivel akkor a szervíz már mossa kezeit, én meg csak több problémát vennék a nyakamba.

[ Szerkesztve ]

ASUS TUF GAMING B650-PLUS, AMD Ryzen 7 7800X3D, DeepCool AK620 Zero Dark, CORSAIR VENGEANCE DDR5 RAM 32GB (2x16GB) 6000MHz, ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti, Cooler Master MWE 750, Fractal Design Core 3000, LG UltraGear 27GR75Q 27" IPS QHD 165Hz

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.