- Argos: Adjátok vissza a netet! - szeretnék elaludni!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Meggyi001: Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- droidic: Időutazás floppyval: A 486-os visszavág PCem-men
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
Hirdetés
Aktív témák
-
Chosen
addikt
válasz
hunnylander #40993 üzenetére
Én úgy tudom Ricciardo-t "Rikárdó"-nak kell ejteni, BBC-sek ezt mondták.
-
AMD Power
titán
Jövőhéten is lesznek tesztek?
-
Máté94
addikt
válasz
hunnylander #40993 üzenetére
Maradjon csak "Rikkiárdó", ez bántja a fülemet, di Resta-t meg úgy mondja, mintha magyarul úgy, magyarosan lenne leírva, nincs benne az angolos hanglejtés.
-
DopeBob
addikt
válasz
Motion_Blur #40996 üzenetére
Akkor egy nő már megint hazudott nekem, na mindegy
-
wildrain
addikt
válasz
Motion_Blur #40978 üzenetére
Meg egyik oldalon sokkal jobban pörög a kerék, mint a másikon.
-
-
Xirtam
veterán
Most olvastam, hogy a Ferrari a kormányon is dolgozik. Teljesen új szervót csináltak az F2012-be.
-
-Mike-
addikt
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #40978 üzenetére
Quasimodo F1 Team
-
D@ni88
addikt
válasz
Motion_Blur #40978 üzenetére
Nem én csináltam, nem engem kell szidni.
Ferrari drukkerként elnézve a kocsi hátulját tetszik, a lépcsőn remélhetőleg úgy is kerekítenek hasonlóan a többi csapathoz. De megnézve a képet, az RB jelenleg sokkal letisztultabbnak tűnik most is.
Ott a diffúzor, az RB-nél van benne szép kerekítés, míg a Ferrarinál olyan mintha a csak oda lennének rakva azok a függőleges lemezek. -
Pá
addikt
-
D@ni88
addikt
-
Csepy
őstag
válasz
TESCO-Zsömle #40972 üzenetére
Igen, ez a Flow-Vis festék.
A héten már a Ferrari hátsó szárnyán is lehetett látni.Regards: Csepy
-
Xirtam
veterán
válasz
TESCO-Zsömle #40972 üzenetére
Igen, megmutatja az áramlatok pontos menetelét.
-
-Mike-
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #40972 üzenetére
Én meg azt hittem megpenészedett.
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Motion_Blur #40970 üzenetére
Ez gondolom vmi áramlási teszthez kellett.
-
leslieke
Jómunkásember
válasz
Motion_Blur #40965 üzenetére
Változatos. Ilyenek legyenek a versenyek is és lesz miért nézni.
-
Motion_Blur
félisten
MP4-27 zöld és vörös árnyalatban: [link]
-
Qorthral
őstag
Forma mínusz egy: Az első teszthét elemzése Farkas Pétertől
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
Motion_Blur #40965 üzenetére
Még kellene a pályahőmérséklet, üzemanyag-mennyiség, a KERS és a DRS használat, és hogy a pilóta mennyire tette oda magát.
Csak az üzemanyag miatt lehet lazán több sec különbség, a KERS min 0,3sec, a DRS-t az egész pályán nyitogatva rémlik egy Mercedeses 0,7sec-es adat valamelyik pályáról, a pilóta bent hagyhat szektoronként lazán 0,5sec-et, ha nagyon takargatni akarják az teljesítményüket, a gumik között pedig van keverékenként állítólag 0,5sec, egyébként a franc tudja, hogy kellene viselkedniük és hogy viselkednek a hidegben. A soft és a hard között lehet lazán 1,5sec.
Lehet, hogy valakinek az egyik 1:28-as köre jobb kör volt, mint mástól, vagy máskor a 1:18-as. -
Motion_Blur
félisten
Egy ks plusz infó a jerezi tesztről:
Day 1
1 Raikkonen 1.19,670 new mediums
2 di Resta 1.19,772 new mediums
3 Rosberg 1.20,219 new softsDay 2
1 Schumacher 1.18,561 new hards
2 Webber 1.19,184 new softs
3 Ricciardo 1.19,587 new softsDay 3
1 Rosberg 1.17,631 new softs
2 Grosjean 1.18,419 new mediums
3 Vettel 1.19,297 new softsDay 4
1 Alonso 1.18,877 new softs
2 Vergne 1.19,597 new softs
3 Vettel 1.19,606 new mediumsforrás: f1talks.pl
-
-Mike-
addikt
válasz
Oliverda #40946 üzenetére
Szerintem nincs ennyi a lotusban, max. a "nagy" csapatok rájuk irányítják a figyelmet ilyen nyilatkozatokkal, hogy addig se velük foglalkozzanak. Eddig egy Red bull, Mclaren erősorrend rajzolódik ki szerintem, a Mercedesre meg várunk, lehet ők lesznek a meglepetés pozitív értelemben.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
MPowerPH #40959 üzenetére
Én úgy tudom hogy tavaly sok pályán a legtöbb csapat a lehető legnagyobb negatív camber-t használta, ami Spa-ig -4 fok volt, de mivel nagyon hólyagosodott emiatt a gumik belső fele, Monzától -3.75 fokra csökkentették a Pirelli kérésére. Pályaversenyzésben ugye csak negatív kerékdőlésnek van értelme. Elméletileg minél jobban dől befelé a két kerék, annál nagyobb a tapadás kanyarokban, egyenesfutásban van hátránya*. Általában a gumik szabnak határt abban hogy be merjék-e állítani a maximális cambert, mivel hamar megég a gumi ekkora terhelésre + nem egyenletesen kopik. Időmérőre pl. lehet választani agresszívabb kerékdőlést, de versenyre be kell áldozni a tempót a tartósság érdekében. Mondjuk azzal nem vagyok tisztában hogy ezt lehet-e mostanában, de ez lenne a logikus.
* amire ott a hátsó nullás vagy akár pozitív toe
ps: persze ez nem ilyen egyszerű mert a camber/caster/toe trió egymáshoz állítandó és egységként kezelendő a beállítások terén
mod: front camber-ről van szó természetesen
-
rocket
nagyúr
Kivancsi leszek a McLaren vajon altat, vagy melle lottek ahogy varhato volt.
Nem tul jo jel, hogy Hamilton es Button folyamatosan mas csapatok dicserget. -
MPowerPH
félisten
válasz
Motion_Blur #40950 üzenetére
Ez brutális. Vajon mennyit jelent ez tapadásban? Mert szimulátorban nem sokat...
Ez a Mercedes F csatorna érdekes...
-
Pitterix
őstag
válasz
Motion_Blur #40941 üzenetére
Kezdek kicsit jobban reménykedni.
Akár lehetne, mint annak idején Button a matricátlan autóval..... -
Pá
addikt
válasz
Xirtam #40955 üzenetére
"Abból amit eddig láttunk, az autó erős pontja a gumik felmelegítése. Úgy tűnik sikerül a maximumot kihoznunk belőlük az első körökben, amit a tavalyi évben nem tudtunk megtenni. Amikben javulnunk kell az az aerodinamika és a megbízhatóság, mert tegnap és ma nagyon kevés kört tettünk meg" - nyilatkozta Alonso.
"Sajnos már csak két teszt áll a rendelkezésünkre, mert idén eggyel kevesebb tesztünk van, mint tavaly. Szóval Barcelonában maximalizálnunk kell a pályán töltött időt, és talán ez volt az egyetlen negatív dolog a mai nap, hiszen a pályán tölthető nyolc óra alatt csak 39 kört teljesítettünk. Így Barcelonában több, mint 100 kört kell teljesítenünk (naponta), mert az említett körökben szerzett információk értékesek lesznek."
"Azt hiszem, hogy még nagyon az elején vagyunk, és még nagyon sok dolgunk van. Sokkal jobban meg kell értenünk az autót, mert jelenleg körülbelül a 20 százalékát értjük annak, amire szükségünk van. A következő napokban megpróbáljuk jobban megérteni az autó viselkedését. Még sok munka vár ránk a beállításokat tekintve is, mert itt főleg az aerodinamikára koncentráltunk, állandó sebességgel, néhány különböző teszttel, de a beállításokból még sok minden kihozható."
-
Xirtam
veterán
"Abból amit eddig láttunk, az autó erős pontja a gumik felmelegítése. Úgy tűnik sikerül a maximumot kihoznunk belőlük az első körökben, amit a tavalyi évben nem tudtunk megtenni. Amikben javulnunk kell az az aerodinamika és a megbízhatóság, mert tegnap és ma nagyon kevés kört tettünk meg" - nyilatkozta Alonso.
"Sajnos már csak két teszt áll a rendelkezésünkre, mert idén eggyel kevesebb tesztünk van, mint tavaly. Szóval Barcelonában maximalizálnunk kell a pályán töltött időt, és talán ez volt az egyetlen negatív dolog a mai nap, hiszen a pályán tölthető nyolc óra alatt csak 39 kört teljesítettünk. Így Barcelonában több, mint 100 kört kell teljesítenünk (naponta), mert az említett körökben szerzett információk értékesek lesznek."
"Azt hiszem, hogy még nagyon az elején vagyunk, és még nagyon sok dolgunk van. Sokkal jobban meg kell értenünk az autót, mert jelenleg körülbelül a 20 százalékát értjük annak, amire szükségünk van. A következő napokban megpróbáljuk jobban megérteni az autó viselkedését. Még sok munka vár ránk a beállításokat tekintve is, mert itt főleg az aerodinamikára koncentráltunk, állandó sebességgel, néhány különböző teszttel, de a beállításokból még sok minden kihozható."
Alonso: “The times mean nothing, neither today’s nor yesterday’s…”
-
Male
nagyúr
válasz
Motion_Blur #40952 üzenetére
Ezen nem is kacsacsőrű, olyan, mint egy kinyújtott nyelv...
-
Peat;)
veterán
válasz
Oliverda #40946 üzenetére
Mint ahogy a Williamstől is tartottak tavaly a teszteken. Tegnap már kifejtettem, hogy ez lehet a gyengeség jele is a Lotusnál (elmúlt évek alapján kifejezetten), idén a tesztek arra jók hogy megszokjuk a látványbeli sokkot kivéve egy autót. Hiába linkelsz, következő teszten már a Virgin lesz a vb esélyes sokak szerint. Realistáknak marad a röhögés
-
Motion_Blur
félisten
válasz
TESCO-Zsömle #40951 üzenetére
Eléggé lent van: [link]
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Motion_Blur #40950 üzenetére
Káprázik a szemem, vagy megint lejjebb van a szárnyuk?
-
Motion_Blur
félisten
RB-nak akkor az első camber-je, hogy csak a gumi belső fele kopik
-
Oliverda
félisten
válasz
Motion_Blur #40941 üzenetére
A GP2 korábbi bajnoka csütörtökön a McLarennél is gyorsabb volt, a brit gárda új autóját ekkor vezethette először Lewis Hamilton.
„A Lotus egészen lenyűgözőnek tűnik” – nyilatkozott a brit.
Hamilton: 'Toro Rosso looks ridiculously fast' (02nd March 2011)
-
DopeBob
addikt
válasz
Motion_Blur #40941 üzenetére
Érdekes lenne, ha idén a Lotus és Mecredes harcolnának a VB címért
-
Xirtam
veterán
válasz
Motion_Blur #40937 üzenetére
Úristen.
Tényleg komoly problémák lehetnek, 2 órája a pályán se voltunk.
Kész vagyok ezektől, néha akkora kacsákat képesek leírni. Nem hiszem el, hogy nem lehet az ilyen hírportálok ellen fellépni. Aztán rám írnak msn, facebook, hogy TÉNYLEG?
-
Motion_Blur
félisten
válasz
#70869248 #40935 üzenetére
Ez az első - majdnem komplett - versenyszimuláció a teszten. Ehhez már lehet hasonlítgatni a későbbiekben, bár azt nem tudom hogy milyen keverékekkel futott.. + akár rá is tankolhattak picit az etapok között, ki tudja..
Xirtam: kedvenc lapunk azért elvan:
www.f1-live.hu
13:21 – Komoly problémái lehetnek a Ferrarinak a kezelhetőséggel. Mika Salo, a korábbi F1-es versenyző jelentése szerint az F2012-nek minden egyes kanyarban problémája van Jerezben. -
Xirtam
veterán
Vettel mai 2 köre.
-
#70869248
törölt tag
válasz
Motion_Blur #40934 üzenetére
amíg meg nem áll
-
Motion_Blur
félisten
Brúnó elég konstans időket tud menni hosszabb etapokon is: [link]
-
JJános
addikt
válasz
Motion_Blur #40908 üzenetére
Idáig a Mclaren tetszik a legjobban. A kacsacsőr nem jön be nekem.
-
Xirtam
veterán
1 Alonso Ferrari 1.18.877 20 kör
2 Hamilton McLaren 1.19.673 +0.796 17 kör
3 Kobayashi Sauber 1.20.696 +1.819 18 kör
4 Vergne Toro Rosso 1.20.707 +1.830 12 kör
5 Hulkenberg Force India 1.20.775 +1.898 22 kör
6 Senna Williams 1.23.217 +4.340 29 kör
7 Trulli Caterham 1.23.581 +4.704 26 kör
8 Grosjean Lotus 1.31.730 +12.853 6 körToday's programme has not changed. We need to collect as many data as possible about the behaviour of the F2012, mainly on the aerodynamics.
-
Xirtam
veterán
válasz
TESCO-Zsömle #40928 üzenetére
Ahogy mondod.
Mindenesetre aki akarja élvezni a V8 adta hangot. Az 2014 ig ha teheti látogasson ki a Ring-re. Én így teszek. . . V10 ről így is lemaradtam.
Sajnos egy videó sem képes azt visszaadni, meg ahogy fékeznek és ég a kerámia féktárcsa, és édes illata van mint amikor sütik a cukrot.
-
TESCO-Zsömle
titán
-
Xirtam
veterán
Annyira élvezném, ha az egész FIA-t leváltanák. Mert ez a folyamatos szabály módosítások agyvérzés közeli állapotba hoznak engem, és a csapatokat. Ott az IndyCar folyamatosan nő a nézettség, van elég előzés. És nincs is évente új szabálykönyv hatájba lépés. Meddig élveztük a futamokat? 1990-2008 imádtam. Erre 2008 óta folyamatos szabály változások, és egyre rosszabbak!
-
Xirtam
veterán
válasz
Xirtam #40923 üzenetére
Mind1 nem akarok jóslatokba merülni mert megleszek kövezve. De most vagy túl jó az autó! (tavalyhoz képest) vagy túl rossz.
zuchy Igen utána már én is rájöttem, és nagy vonalakban az autó karakterisztikája követi a tavalyit. Azért ha megnézzük, az autók nagy része csak ráncfelvarráson ment keresztül. Hiszen az RB8-asnál is fellelhetőek tavalyról áthozott idomok. PErsze ez így jó, de a Ferrari most nagy rizikót vállalt. Így akár mennyire is VB várományosnak tartanám őket. Lehet az év végéig sem ismerik ki az autót.
-
Xirtam
veterán
Massa alatt nem állt meg az autó, de leírtam tegnap éjjel, hogy nekünk az első nap bejáratós volt, mert a mi autónk 1 kört nem gurult jerezig. Míg a többi csapatnak volt alkalma körözgetni az autót. Mi azt se tudtuk, hogy elindul-e
Alonso a legjobb idejét a Pirelli lágy abroncsain futotta… Itt a magyarázat. Az eddigi legjobb idők mind közepes és kemény keveréken születtek. Igen ám de lehet tele tankkal. Sőt biztos is, hogy nem kevés üzemanyag szinttel körözget. Mert több mint 20 kör óta kint van.
Mondjuk tegnap az autó hátsó fele nagyon melegedett. Folyamatosan olyan képeket lőttek a fényképészek, ahol alonso-t követik lézeres hőmérőkkel, és az autó hátsó traktusát nézegetik. Az is fura, hogy nem engedték tegnap Alonso-t nyilatkozni az autóról. Csak annyit tudni, hogy jól érezte magát benne.
-
Male
nagyúr
válasz
MPowerPH #40918 üzenetére
Igen.... korábban is volt egy év, amikor ők nyomták a legtöbb km-t a teszten, gyakorlatilag hiba nélkül, aztán év közben meg jöttek elő a hibák. Akkor azt írtam, hogy semmi értelme a csak körözgetésnek, a hibákat elő kell idézni a megfelelő körülmények megteremtésével a megbízhatóság teszteléséhez. Ezt továbbra is tartom, erre ment az egyik fele a hsznek... szóval nem az a gond, hogy viszonylag kevés kört mentek, ha azok sokat érő körök, csak éppen nem vágott össze azzal, amit nyilatkoztak.
Xirtam: Köszi! ..és a másik két napon? (Sajnos valamiért nem megy a gugli fordítóban az f1today.nl nálam, így kénytelen vagyok hollandul nézni, amiből olyan sokat nem értek
)
-
Xirtam
veterán
válasz
MPowerPH #40920 üzenetére
Azért nem hülyék ám az olaszok. A tegnapi cikknek a fele kacsa ám. Ez tuti. Eddig teljesen máshogy álltak a sporthoz. Mindent elmondtak, egyszerűen mint ha a pr-es emberek aludtak volna, így a pilóták és a mérnökök is kerek perec elmondták ha van fegyverünk vagy nincs. Eddig az egész 2012-es szezonról máshogy vélekednek. Kevesebb technikai dolgot mondanak el a kocsiról.
Egyre kíváncsibb vagyok Ausztráliára
„Az abroncsok gyorsabban felmelegszenek, mint tavaly, és úgy tűnik, hogy működik a korreláció a szélcsatorna és a pálya között”- mondta Fry.
-
MPowerPH
félisten
Tavaly összesen megtettek 7000km -et az autóval, és semmire sem volt elég. Remélem idén nem csak körözgetni akarnak a teszteken, mert az már a múltban megbukott. Attól nem lesz gyorsabb az autó. Én majd az utolsó teszten látott teljesítmény után kezdem el a vészmadarat játszani.
-
Male
nagyúr
válasz
Xirtam #40912 üzenetére
"Azaz amit elmondtam a hét elején, hogy mi a körök számára megyünk."
Ez nem igazán látszik...
Első nap: 69 kör (max 106).
Második nap: 95 kör (max 139).
Harmadik nap: 67 kör (max 125).Ha szándékosan előidéztek hibalehetőségeket, és így ellenőrizték a megbízhatóságot, akkor oké, hogy csak ennyi, mert kevesebb, de sokat érő kör, ha viszont az autót akarták megérteni, és a lehető legtöbb kört akarták megtenni, akkor az eddig nem igazán történt meg...
-
Xirtam
veterán
-
Xirtam
veterán
Pat Fry Ferrari:
Az autó megbízható, teljesítmény jó. De mivel szakítottunk a tavalyi autóval és egy teljesen új radikális koncepció, így az nyilatkozta, hogy nem elégedett. Mivel nem ismerjük az autót, és a beállítások hatásait. Ezért MATRIX táblázat alapján körönként új beállításokat tesztelünk.
Gyors kört azért nem produkálunk ugyanis nekünk nem volt lehetőségünk bejáratni a bemutató után az autót, a havazás miatt. Ezért a maximális köröket (amiből eredményt kapunk) akarjuk megtenni. Azaz amit elmondtam a hét elején, hogy mi a körök számára megyünk.
Massa az első nap pont, hogy ezeket a köröket rótta le, így nekünk eleve kiesett az első nap. Mert az autó nem gurult 1 métert sem csak Jerez-ben. És volt olyan csapat akinek volt már 15-20 köre az autóban.
Tény hogy rengeteg munka vár még a csapatra. De Pat Fry azt is elmondta, hogy nem a vonórudas felfüggesztés a gond. Azzal semmilyen rizikót nem vállaltunk. Itt az autó karakterisztikáját kell megérteni. Csak úgy ahogy tavaly a McLaren, kellett nekik 5-9 futam, mire megértették az autót.
Egy szó mint száz, nem fejlesztetünk félre, csak nem ismerjük a kocsit. Azért nem megyünk gyors kört, mert nincs értelme 1-2 liter benyával körözgetni.
-
TOM-202
senior tag
válasz
Motion_Blur #40908 üzenetére
Aztán nehogy jól elolvadjon a futam végére az a felfüggesztéselem a kipufogó hőjétől RedBull-on!
-
MPowerPH
félisten
válasz
Motion_Blur #40908 üzenetére
Igen, de ugye akkor Brawn -éknak kellett is a jó teszteredmény, mert szponzorokat gyűjtöttek. Ugye Melbourne -ben még ali volt valami az autón. És egyébként is, őket akkor nem vették komolyan egészen az első időmérő edzésig. Most ha a Ferrari elkezdene űridőket menni, egyből elkezdődne a találgatás, hogy vajon mit találtak ki.
Én még várnék az előítéletekkel, sok csapat autója csak félig van kész, ideiglenes elemek használnak. -
Motion_Blur
félisten
válasz
MPowerPH #40905 üzenetére
Vannak azért kivételek is, pl. a 2009-es szezon előtti tesztek, ott eléggé szépen kirajzolódott a disznósajtok fölénye. Főleg a hosszú etapos idők miatt.. az a baj hogy a teli tankos futás miatt már sokkal nehezebb bármit is következtetni..
Remélem még nem volt: WG: Evolúció vagy revolúció?
-
shteer
titán
válasz
szőröscica #40901 üzenetére
nincs rá szükség
-
Pá
addikt
Még egy kis Red Bull orr.
-
MPowerPH
félisten
válasz
szőröscica #40901 üzenetére
Arra nem gondoltok, hogy egyik csapat sem akarja a kártyáját kiteríteni már az első teszten? Nem beszélve arról, hogy az autók többsége még félkész, a Merci meg a régi autójával köröz, amit nekünk figyelembe se kell vennünk.
Nem hiszem el egyébként ezt a fanyalgást. Tavaly a Ferrari volt a legjobb a teszteken, aztán az első futamon égtek mint a Reichstag.
A reális versenytempóra egyébként is az első futamon kapunk hiteles infot, addig csak találgatni meg károgni lehet. -
AMD Power
titán
-
JColee
őstag
válasz
Motion_Blur #40876 üzenetére
Remélem nem Kimi nem hajtotta meg eléggé a vasat.
-
leslieke
Jómunkásember
válasz
szőröscica #40901 üzenetére
Tegnap erről beszéltem, de le lettem hurrogva, hogy ez nem verseny, csak teszt.
Aktív témák
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- BestBuy topik
- Autós topik
- Argos: Adjátok vissza a netet! - szeretnék elaludni!
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Battlefield 6
- Suzuki topik
- Meggyi001: Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- sziku69: Szólánc.
- További aktív témák...
- Garanciális Gamer Számítógép, PC (GTX 1070 8GB, I7-7700, 16GB RAM, SDD) Beszámítás Posta ok (32)
- iPhone 11 128GB fekete, gyárilag független, újszerű karcmentes állapot, 87% akku, legjobb ár!
- iPhone 12 128GB FEHÉR, gyárilag független, újszerű karcmentes állapot, 94% akku, doboz, legjobb ár!
- iPhone 12 128GB fekete, gyárilag független, karcmentes kijelző szép állapot, 86% akku, legjobb ár!
- Félkonfig Asus z690, i7-12700k, 4x8gb 4400mhz, 1tb Ssd,
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 512GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3077, 100% Akkumulátor
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R7 1700X 16GB DDR4 128GB SSD 1TB HDD GTX 1650 Super 4GB Zalman T7 Chieftec 400
- HIBÁTLAN iPhone 12 Pro Max 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3108, 100% Akkumulátor
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B360M-HDV i5 8500 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1660 Super 6GB ZALMAN S3 TG NJOY 500W
- LG 65" C1 OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest