Hirdetés
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- GoodSpeed: Bye PET Palack, hello SodaStream
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Rap, Hip-hop 90'
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- tordaitibi: Chatcontrol
Aktív témák
-
Xirtam
veterán
Massa a szimulátor után tett egy érdekes megjegyzést! " Az igazságról csak Melbourne-ben fog lehullani a lepel. " Még a végén kiderül altat a Ferrari
-
proof88
addikt
ne kezdjünk már megint ezen a témán vitázni
-
D@ni88
addikt
válasz
Motion_Blur #41194 üzenetére
Még szerencse, hogy a legjobb kocsival meg tudta nyerni az utóbbi két évet egy olyan pilóta, akiben még van némi tehetség is
De nem kellene egyből ilyen szintre emelni
-
Motion_Blur
félisten
"Vettel valóban a Formula-1 modern Fangiója." - Stirling Moss
-
Nerd
aktív tag
-
Csepy
őstag
válasz
D.Orion #41191 üzenetére
A 4. képen a 2010-es verda van (abból is az átalakított, 2. verzió), egy szürke léc-cel, ai biztosan nem az, amit a 3-as képen bekarikáztak. A gap angol szó, jelentése "rés", de azt a google/sztaki szótár fordító is megmondja.
Ami elképzelhető, hogy az a kipufogó nyílása feletti rés lehet, ahogy pl. a McLarennél is látható idén.Regards: Csepy
-
D.Orion
veterán
válasz
Motion_Blur #41185 üzenetére
Ennek nem lépcső van az orrán, hanem szakadék.
Ne legyen igazam, de abban az egy szem lépcsőben ki is merültek a főbb változtatások. Én így látom, de majd jönnek a highres képek és megtudjuk. Látszatra az "oldaldoboz" és a hátsó szárny alig változott.
-
Xirtam
veterán
válasz
TESCO-Zsömle #41186 üzenetére
hát....
-
Motion_Blur
félisten
válasz
TESCO-Zsömle #41186 üzenetére
Nem is kevés, újra lett ez húzva rendesen
Most már a Q2 lesz a cél
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Motion_Blur #41185 üzenetére
Van ott változás.
-
Motion_Blur
félisten
-
Pá
addikt
válasz
Gabesz1019 #41181 üzenetére
lol, amúgy az a KERS visszatöltés, tavaly is ott volt
-
#70869248
törölt tag
válasz
Xirtam #41144 üzenetére
Semmi extra, Kubica teljes értékű versenyzőként való visszatérését én is kétségesnek tartom, viszont a lassulás nem annyira kritikus a lábának, mivel kb. kötözött sonkák az övnek köszönhetően.
Az üléspozícióból és a 4 pontos öv miatt, a lába nincs jelentős lassulással terhelve, de taposnia nyilván kell, nem lesz egyszerű....Zanardi is egy csoda volt, de ő sokkal jobb eredményeket ért volna el ép végtagokkal, biztos vagyok benne.
...nem a Brno-i győzelme a csoda szint, hanem a pole-ja, és az egész teljesítmény amit néha nyújtani tudott....fantasztikus volt, de ő ennél jobbat tud, csak hát..
Kubica minden erdménye jó lehet, de már nem hiszem hogy verni képes a mezőnyt.. -
-Mike-
addikt
Tavalyi emlékezetes momentum néző szempontból, csak úgy.
[link]
-
Oliverda
félisten
válasz
TESCO-Zsömle #41175 üzenetére
Ha gyorsan teKERSz nem fagy le a lábad.
-
-Mike-
addikt
válasz
Gabesz1019 #41173 üzenetére
Arra ott van a KERS.
-
Jarod1
veterán
Szóval az Eric Cartman csapat Petrovot igazolta le..
-
Xirtam
veterán
Júliusban már elment Aldo Costa!
Élőszőr az volt, hogy más feladatokat kap a családon belül. Majd megerősítettük hivatalosan hogy fel lett bontva vele a szerződés. Már júliusban, de szeptember elejéig a felmondási időt töltötte.
Majd ugye Brawn beszélt az igazgatóval Dieter Zetsche, hogy kevés a létszám. És már Augusztusban tudni lehetett, hogy Costa megy a Mercedes-hez. Ilyenkor az új autóról még egy szösszenet sem volt papíron.
És miután Aldo elhagyta a csapatot Szeptemberben, utána jelentették be a PR-esek, hogy elkezdenek a jövő évi autóra koncentrálni.
-
Xirtam
veterán
Már előtte le lett lőve a projectről. Hál isten az új autóhoz semmi köze nem volt.
Motion_Blur Barcelona után beszélgessünk erről!
Eddig RB8 ra voksolok. Semmit nem veszített a tapadásából. Adrian kiküszöbölte teljesen a fújt diffuzór hiányát. Ekkora koponyát. Hihetetlen.
McLaren-ről van még véleményem bár ezt már kifejtettem. Ők képesek a leggyorsabban reagálni egyes hibákra, és megoldásokra. Ez 5-6 éve így van. Az előtt a mi (Ferrari) voltunk képesek erre. Az a vicces sokan azt hiszik félrefejlesztettek.
Mert az ő orruk nem hasonlít a többiek megoldására. LOTUS-ról egyenlőre annyit, hogy teszteken a minimum súlyt sem kell betartani. Igazából fogadásokkal is megvárom a 3. szabadedzést Melbourne-ben. Ott nálam már kirajzolódik az erősorrend. Legalábbis az időmérős. Aztán a futamon meglátjuk. Van véleményem igazából a LOTUS-ról is, ezt pont ma vetettem le lapra. A Sauber-t is meg a Williams-et is. Szerintem este lepötyögöm!
-
Xirtam
veterán
válasz
Motion_Blur #41165 üzenetére
Segítek. Azt fogjuk kapni!
Aldo gondoskodik róla
-
Pá
addikt
HD video a merci bejáratásról.
-
AMD Power
titán
Az autó orrától még ne lesz "elpuskázva" az új McLaren.
-
Xirtam
veterán
válasz
TESCO-Zsömle #41159 üzenetére
Talán Brawn jobban oda tud erre figyelni. Hiszen régen se volt ezzel probléma. De én tartok ettől, hogy ez lesz. Azokból a képekből amiket láttam eddig a Mercedes-ről. Nekem nagyon hajaz a tavaira. Még Hunny is mondta amikor valaki linkelte a PR képet ahol félig fekete/árnyékolt a kocsi, hogy ez a tavalyi. . . Pedig az már az idei volt.
De igazából mindenki a tavalyi autóra építkezett valamilyen szinten. Lehet, hogy ők tökéletesítettek a félretervezett autót.
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
-Mike- #41157 üzenetére
Ok, hogy tavaly xar volt -gondolom ezért is cserélték le- de eredetileg azért vették a sokat látott Trullit a lelkes fiatal Kova mellé, hogy eltérő perspektívából kapjanak véleményeket ugyanarról az autóról.
Petrov csak arra lesz jó, hogy az általa hozott zsák pénzzel a csapat többet tudjon fejleszteni. De persze ez majd elválik...
Xirtam: Akkor már előre féltem a Mercit, akik tavaly bevallották, hogy félrefejlesztettek... Most akkor azt a félresikerült verdát fogják csiszolgatni évről évre, amíg vki ki nem rúgra Costát onnan is?
-
Xirtam
veterán
válasz
TESCO-Zsömle #41154 üzenetére
Pontosan ahogy mondod. De 21-én meglátjátok hogy igazam van. Okkal küldte el Domenicali
-
-Mike-
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #41156 üzenetére
Fél szezont átsírja, hogy nincs szervója és emiatt nem érez az autóból semmit, az biztos nagy fejlesztő lehet. Egyforma gyorsak voltak kb. Petrov meg egy zsák pénzzel érkezett, csak arra lesz jó, hogy most egy zöld színű mozgó sikánnal ismét feltartsa Alonsot.
-
McCartman
őstag
hiába , van akinek bejött az élet.
-
Xirtam
veterán
válasz
TESCO-Zsömle #41152 üzenetére
A lényeg így is látszik. F10 + F150 mint két tojás F150 vs. F2012 mint két különböző autó. Aldo Costa tevékenységei látszódtak az F10 / F150-nél. De nem baj, örülök, hogy a Merci-nél van. Az idei autójuk kb egy az egyben a tavalyi! MESSZIRŐL!
-
Xirtam
veterán
Hoztam még mára egy ilyet is ez hivatalos FIA összehasonlítás. Azért itt is látszik amiről beszéltem. Hogy merőben szakítottak az előzőekhez képest.
F10 / F150:
F150 / F2012:
-
Xirtam
veterán
válasz
TESCO-Zsömle #41140 üzenetére
Lotus igényt? Hova? 2 ütőképes pilótájuk van. Ezek közül az egyik VB győztes a másik pedig egy GP 2 bajnok.
[NEWS
Vitaly Petrov joins Caterham F1 Team]No mercy! Jo drills Kamui. He started with Senna+Prost in '88!
-
Xirtam
veterán
Hivatalos: Petrov váltja Trullit a Caterhamnél
+
Adrian Awarded Motor Sport Hall of Fame Award Gondolom nem kell ecsetelni , hogy megérdemelte.
-
shteer
titán
válasz
TESCO-Zsömle #41142 üzenetére
nem igazán sztem
-
Xirtam
veterán
válasz
TESCO-Zsömle #41140 üzenetére
Hát nem tudom. Ugye most eltörte a lábát. Ugyan ott ahol tavaly.
Azóta túl sok információ nem érkezett Kubica-ról. Viszont ~ május - június között kipróbálja az F60 / F10-est az új V6 turbóval felszerelt motorral. De ez még a jövő zenéje.
Pont tegnap néztem, hogy edzenek a srácok. Nekem egy sima szilánkos törésem volt a bal csuklómban. Cirka 10 éve. Folyamatosan látogatom a konditermet. És azért olykor mikor nagyobb súlyt fogok érződik az, hogy az nem a gyári állapotában van. Na most Kubica keze sokkal jobban roncsolódott.
Nem akarok paraszt lenni, de én túl sok jövőt nem fűznék hozzá. Jó volt, gyors volt. Sajnos nem a megfelelő technika volt alatta. Pedig egy VB esélyes volt.
Indoklom is azon túl, hogy sérülése volt. Egy F1-es fékpedált egy Melbourne-i célegyenes végén megközelítőleg 150-172 kg súlynak megfelelő erőkifejtéssel kell nyomni. Ugye itt 1 lábról beszélünk. Miért? A lassulás végett a gravitáció 2.3-3.3 x hat az emberi testre. Ezt még talán ki is bírja a lába, ha normálisan forr össze, és nincs idegi probléma a lábában. De ott a keze. Szervoval vannak felszerelve az autók. Viszont egy tempósabb kanyar. Törökország. Ahol bizony 180-220 Km/H-val veszik a kanyart, és elen kell tartani a centrifugális erőnek. Hát oda azért nem árt egy sérülésmentes kar. És Kubica esetében nem egy egyszerű törésről beszélünk, Hiszen leszakadt a karja.
Male Ezek az autók nem ~-10 körüli hőfokra vannak belőve. És egy F1-es autót nem fognak azért állítgatni, hogy havas körülmények közé kivigyék, főleg úgy, hogy rá 2 napra már indítják is az autót Jerez-be. Ahova értelem szerűen a szerelők hamarabb / a kocsival elindulnak, hogy ott fogadják azt és előkészítsék. Gondolom ez evidens.
Mind1 igazából. Ez így alakult. Barcelona-ban sokkal nagyobb potenciál van mint a pályában mint a mostani időjárásban ami ott van. Ha a napi 100 kört képes teljesíteni a csapat akkor sikeresnek mondható a tesztelés. Hiszen akkor napi ~100 körből megfelelő adat gyűlik ahhoz össze, hogy kiértékelhessék azokat megfelelően, majd azt átültethessék a szimulátorra. Massát pont ezért hívták Maranelloba vissza , hogy teszteljen a szimulátorral. Mert kb. mostanra lettek kielemezve azok az adatok, amiket gyűjteni tudtak Jerez-ben.
Az F2012-nek már az első köreiben is látszik, az F150-hez viszonyítva, hogy Jerez-ben tavaly melegebb volt, még is összehasonlítva a felvételeket sokkal agresszívabban maradt az ideális íven az autó.
Ferrari drukkereknek mondom, hogy nem szabad feladni. Mert új koncepció, mondtam már ki kell ismerni. RBR és pár csapat (Sauber) a tavalyi koncepcióra ültették rá az új szabályok által kötelező tett módosításokat. Így ők megfelelő SETUP és adatmennyiséggel rendelkeznek. (nagy vonalakban) Míg a Ferrari új autója egyáltalán nem hasonlít egyik autóra se amiket 2009 óta alkalmazott. Így azért fogjuk rá, hogy a 0-ról építkeznek a szerelők, a mérnökök, a csapat. Azon kívül, hogy az autó aerodinamikai téren változott mechanikai téren is rengeteget. Új kormány motor(szervo), új felfüggesztés elől hátul(súlypont és gumimelegítési okokból). És a kedvencemet majdnem elfelejtettem. Múltkor beszéltétek a benzin fogyasztást. Teljesen újraprogramozott újratervezett ECU-t alkalmaz a csapat ebben az évben. És a motor is a KERS is módosításokon esett át! Itt már meg is bukott az, hogy ~ mennyit eszik a Ferrari motor és ez mennyi másodperc különbséget jelent.
-
shteer
titán
válasz
TESCO-Zsömle #41140 üzenetére
Kubicával az a helyzet, hogy még mindig bizonytalan képes lesz-e versenykörülmények között autót vezetni - sajnos
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Xirtam #41138 üzenetére
Ha Massa éve nem alakulna úgy ahogy azt sokan reméljük, hogy Perez / Kobayashi-t leszerződteti a csapat 1-2 évre.
Kubicával mi a hézet? Tudtommal az elsők között pályázta meg Massa helyét a 2009-es bukás után is. Nem tudod (mondhatod el) véletlenül van-e esély rá? Vágom persze, hogy sérült pilóta mint Massa, meg a
RenaultLotus is valszeg igényt tartana rá, ha jól menne neki, de akkor is.Gondolom nem véletlenül akart Ő anno a Ferrari-hoz kerülni. Biztos van valami belső/személyes indíttatása a csapat iránt.
-
Xirtam
veterán
Főleg, hogy a technikai mérnökök elmondták. Az első felfüggesztés pont h javított az autón. És semmi köze a nehézségekhez. Kb. 200x leírtam, hogy ismerkednek az autóval.
Erre mi sem bizonyíték mint, hogy Massa tegnap visszament Maranelloba megint szimulátorozni. .
Mondjuk ez is jópofa:
We’re happy to report that our new car, the F1 W03, completed its first 100 kms during a filming day today...
Erről beszélt Pat Fry, hogy egyes csapatoknak lehetősége van/volt pályára gurulni teszt előtt. Így lehet, hogy pont előjöttek volna azok a problémák az autóval amik a teszten. És amik hátráltatták Alonso-t a munkában.
Azzal amúgy tisztában vagytok, hogy a teszteken a minimum súlyt sem kell betartani?
Csak mert mindenki hatalmas (mindenki = hírportálok) látnok lett pár hét alatt. Lotus az év autója, Kimi az új VB. Kb mindenhonnan ez csöpög!
McLaren-t meg leírni? Ugyan már. Én sose tenném.
Csak úgy ahogy a Ferrari-val se tenném ezt. Nem nehéz a csúcsról leesni. De mélypontról felállni? Annál nehezebb és dicséretesebb. 60 év az 60 év. Anno is mikor az Alfa visszakérte a lízingelt versenyautókat, és saját csapatot csináltak. Majd Enzo megcsinálta az első gyári Ferrari-t a pályára és ott volt a VB. Képesek voltak rá? Jó más felfogás stb. stb. De kitartás és megfelelő munkával bármi megvalósítható. Ott a RBR a 2009-2011 es évben látottakból nyugodtan kiindulhat mindenki. Dolgoztak keményen? IGEN. Meglett az eredménye? IGEN!
Hiába van ott egy Adrian, ha a csapat nem úgy állna a dolgokhoz nem lennének sehol. Vettel meg csak tovább tetézi az egészet. Ahogy kiszáll az autóból. Rengetegszer elmondták olyan mint anno MSC. Egyből a mérnökéhez rohan. Anno MSC is volt, hogy hajnal 2-3 kor hagyta el a boxutcát. És Vettel-ről is ezek szivárognak ki, hogy egyes versenyhátvégégen utolsó pilótaként hagyja el a garázst.
Amúgy kis spekuláció tőlem a mai napra:
Tegnap Maranelloban volt egy kínai srác: Sun Zheng aki a Formula Abarth-ban versenyzik. Jó látni, hogy lassan de biztosan a régi vonalat megtartva de még is szakítva a hagyománnyal nézelődik és bővíti a Ferrari Academy-t más nemzetekkel is a Ferrari. Nem csak Brazíl meg Olasz pilótákkal. Én nem lepődnék meg, ha azon kívül, hogy a Ferrari a Sauber-nek Motort, Váltót,KERS-t ad. Ha Massa éve nem alakulna úgy ahogy azt sokan reméljük, hogy Perez / Kobayashi-t leszerződteti a csapat 1-2 évre.
Kíváncsi leszek.
-
Pá
addikt
-
Pá
addikt
válasz
rocket #41131 üzenetére
Egészen úgy beszélsz, mintha csak 1-féle koncepcióval lehetne gyors autót készíteni.
Simán lehet mindkettő gyors. Nem azt mondom, hogy aratni fog a meki, de ha lassú lesz, akkor sem biztos, hogy az orra miatt.szerk: amúgy ugyanez van a ferrari első felfüggesztésével is. nem tudom miért biztos mindenki benne, hogy az az oka az esetleges gyengélkedésüknek.
-
rocket
nagyúr
válasz
hunnylander #41103 üzenetére
"A McLaren meg a 'Miss F1 World', neki még az orra is szép."
A szponzorok nagy esellyel nem emiatt tamogatjak euro 100milliokkal a csapatot.
Szerintem totalis blama amikor egy technikai sportban egy autorol csak a szepsege kapcsan beszelnek pozitivan
Sajnalom Hamiltont, hogy egy ilyen csapatra pazarolja a karrierjet.
Nehez lehet megemesztenie, hogy par szaz megtett kilometer utan mar tudja, hogy ebben az evben se a VB cimert fog harcolni.Hihetetlen, hogy ilyen anyagi es gyari hatterrel ami a McLaren rendelkezesere all keptelenek egy VB eselyes autot osszehozni.
Milesz majd amikor mar nem a legjobb motorral mennek? es a szponzor se lesz ennyi?Williams rev2.
-
rocket
nagyúr
válasz
AMD Power #41126 üzenetére
Amikor mindenki a masik iranyba fejleszt, akkor bizony nehez azt gondolni, hogy a McLaren jar a jo uton, es mindenki mas a rossz uton.
Szerintem melle lottek, bar semmi ujdonsag nincs ebben, evek ota nem VB eselyes csapat a McLaren, talan a celokat mint VB eselyes csapat csokkenteni kene 1 uj szezonra, es akkor nem lenne ekkora blama az egesz.
Majd elkezdenek fejlesztgetni, szezon felenel lehet befogjak teljesitmenyben a 80-100 ponttal elottuk levo Red-Bullt, es nyernek 1-2 futamot, de VB cimre eselytelenek lesznek.
Aztan szezon vege fele meg mindig a tizedeket uldozik majd, mikozben a Red-Bull mar a jovo evi autojat fejleszti.Az meg nem valoszinu, hogy hulyere vettek mindenkit, es a kovetkezo teszten mar egy "vizlepcso" orru autoval jonnek ki garazsbol
#41130: Elegge izzadtsag szagu magyarazkodas, lehet majd ev kozben fejleszteni 1 futamgyozelemert, a vilagbajnok pilotajuk Button es Hamilton nem is vagyik tobbre
-
Qru
MODERÁTOR
McLaren nem aggódik a szép orra miatt: [link]
-
Male
nagyúr
válasz
AMD Power #41126 üzenetére
"A spanyol Marca egyébként úgy tudja, hogy Hamilton volt csapattársának, Heikki Kovalainennek bizalmasan azt is bevallotta a jerezi paddockban, hogy "csalódott" az új autóban."
Bizalmasan bevallotta
Ez már majdnem olyan, mint a kiszivárgott hírek amit a cég marketingcsapata állít össze pont megfelelőre -
AMD Power
titán
F1: Hamilton csalódott az új autóban?
Szerintetek?
-
Apika
addikt
-
Xirtam
veterán
-
Oliverda
félisten
válasz
hunnylander #41106 üzenetére
A McLaren tradicionálisan gyengébb szokott lenni az első 1-2-3 futamon. Meglepődnék, ha ez pont idén lenne másképp.
-
Male
nagyúr
válasz
hunnylander #41108 üzenetére
Köszi! Szóval nem egyértelmű a dolog.
Nem emlékszel véletlenül az előny-hátrány felsorolásra?
Kíváncsi lennék mi volt. -
Pá
addikt
Twitter szerint épp most járatják be az új Mercit Silverstoneban.
-
JJános
addikt
Vettel magas állami kitüntetést kap. [link] Gratulálok!
-
Xirtam
veterán
"Az RB8 hátulról.
Érdemes megnézni, hogy mennyire aprólékosan kidolgozottak a részletek:
- a vákuumcsomagolt hátsó karosszéria,
- a diffúzorcsatornák kerekített belső élei,
- a diffúzor feletti mini szárnyelem, ami oldalra is "körbefolyik",
- a zsalu szerű fékhűtő csatornák a kerekek belső oldalán, amik persze aerodinamikai elemek, csak a szabály itt hagy rá kiskaput,
- az alsó lengőkar borításába bújtatott féltengelyek,
- a meghosszabbított diffúzorcsatornaként használt hátsó szárnyvéglap aljak,
- az alsó szárnyelem (beam wing) közepén található rés, valamint a diffúzor közepén kialakított indítómotor nyílást.Ez a rengeteg apró, precízen kialakított és működő(!) részlet teheti naggyá ezt az autót is."
Wéber Gábor
-
Oliverda
félisten
válasz
hunnylander #41103 üzenetére
Még ha lassú is lesz a McLaren, legalább a kinézete rendben van.
-
hunnylander
őstag
válasz
TESCO-Zsömle #41101 üzenetére
A Red Bull a törésnél sötétkék, ez is sokat segít. De formailag ott is meredek átmenet van.
Az autó egészét tekintve a Red Bull egy letisztult, harmonikus koncepció, ergo vizuálisan is esztétikus tud lenni. Emellett dominánsan győztes koncepció és formavilág, ez is széppé tesz egy autót. Nem sokat változott, csak az orra lett csúnyább, de az összkép még így is inkább szép maradt, mint átváltott volna csúnyába a többség számára.
Mint egy szép nő tökéletes testtel, szép arccal, csak az orra átlagos. Egy kis mérvű átlagosság vagy szépséghiba még nem rontja le az összképet. (Az F1-ben is már átlagos a lépcsős orr.)
A McLaren meg a 'Miss F1 World', neki még az orra is szép.
-
Pá
addikt
válasz
[CS]Blade2 #41099 üzenetére
Az a poén, hogy nagy valószínűség szerint ez a W02.
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
[CS]Blade2 #41099 üzenetére
Nem az a kérdés, hogy van-e törés, hanem hogy milyen.
A RedBull-nál is van törés...
Aktív témák
- Chieftec játék értékes nyereményekkel!
- Most Kína tiltotta ki a nemrég exportengedélyt kapott AI gyorsítókat?
- Milyen légkondit a lakásba?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Google Pixel 10 Pro XL – tíz kicsi Pixel
- LEGO klub
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- PlayStation 5
- Mini PC
- Tőzsde és gazdaság
- További aktív témák...
- Bomba ár! HP ZBook 14 G8 - i7-1165G7 I 16GB I 512SSD I Nvidia 4GB I 14" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! HP ProBook 640 G8 - i7-1165G7 I 32GB I 512GB SSD I 14" FULLHD I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T495 - AMD Ryzen PRO 7 I 16GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T14 G1 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I 14" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G7 - i5-10G I 16GB I 256GB SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! HP Elitebook 840 G1 - i5-4GEN I 8GB I 180GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! HP ProBook 640 G8 - i7-1165G7 I 32GB I 512GB SSD I 14" FULLHD I Cam I W11 I Gari!
- LG 27GP95RP - 27" Nano IPS - UHD 4K - 160Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium PRO - HDR 600
- Apple iPhone 16 Pro Max 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xiaomi Redmi Note 14 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest