- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- hcl: Kelj fel komám, ne aludjál
- sziku69: Szólánc.
- GoodSpeed: Samsung 980 PRO 1TB M.2 (MZ-V8P1T0BW) vs Samsung 990 PRO 2TB M.2 (MZ-V9P2T0BW)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- bambano: Bambanő háza tája
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Graphics: Hamis SSD-k az online piactereken, hirdetési oldalakon, hogyan szűrd ki?
Aktív témák
-
Oliverda
félisten
válasz
hunnylander #14195 üzenetére
Először azt hittem hogy Montoya-ról meg Barrichello-ról írtál valamit.
-
D@ni88
addikt
válasz
Iron Funeral #14196 üzenetére
csak tesztelj rajta ősszel
hulló falevelek rulez...
-
hunnylander
őstag
válasz
Iron Funeral #14196 üzenetére
Tanyasi pálya.
-
attisx
addikt
válasz
hunnylander #14195 üzenetére
Érdekes... Mondjuk én a Liberty Park-os éjszakai parasztvakításra is kíváncsi lettem volna...
-
Iron Funeral
őstag
válasz
hunnylander #14195 üzenetére
Nem ronda a helyszín ami azt illeti
-
hunnylander
őstag
-
TOM-202
senior tag
Szerintem meg igenis sokat haszált Schumi image-ének hogy bevállalta a manővert és sikerült is neki. Ezzel ugyan végül a 12. lett, ...és...legalább nem úgy beszélnek róla már hogy berozsdásodott öreg trottyos aki mankóval is alig tud menni. Tessék itt a bizonyíték hogy nem felejtett el vezetni a "Mester" és a 7 világbajnoki címét sem a bazárban lőtte anno.
-
P00By
nagyúr
-
Pá
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #14170 üzenetére
Ezek nem a költségvetések, hanem a szponzorbevételek.
A Red Bullon kb nem is nagyon van kiadható szabad felület, nem csoda, hogy kevés a bevétel.Az viszont érdekes, hogy a Merci még annyit sem tudott összekunyizni, mint a Williams.
-
AMD Power
titán
válasz
venember83 #14171 üzenetére
És a pénz nála biztos nem probléma.
-
Pá
addikt
-
Oliverda
félisten
válasz
Motion_Blur #14174 üzenetére
ééés?
Miért mindenki magából indul ki...?
-
proof88
addikt
válasz
Motion_Blur #14174 üzenetére
De Motion... most Hill meggyőzte a 3 bírát, hogy a gonosz Schumit büntizzék meg, azért mert ami régen volt?
-
venember83
nagyúr
válasz
TESCO-Zsömle #14170 üzenetére
Mateschitz nem szponzorként, hanem tulajként nyomja a pénzt a csapatba. Szerintem ennyi a megoldás.
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
AMD Power #14168 üzenetére
Elég karcsúak a számok. Főleg a RedBull-é, bár rúluk tudjuk, hogy nagyon jó "hatásfokkal" költekeznek. Ha ezek tényleg hitelesek, akkor vagy van még valamilyen bevétel, ami ehhez hozzájön, vagy tényleg bejött a huszáros költségcsökkentés...
Hispánánál az a 0.5m már-már vicc kategória. De tényleg... Ennyi pénzért az ember egy komolyabb szurersportautót nem tud fenntartani, de a felső-házban még venni se.
-
AMD Power
titán
Érdekes egy lista.
Becsült szponzori bevételek, 2010
1. Ferrari 165 millió Ł / 245 millió $
2. McLaren 95.3 millió Ł / 142 millió $
3. Williams 53 millió Ł / 79 millió $
4. Mercedes 50.5 millió Ł / 75.2 millió $
5. Renault 35.4 millió Ł / 52.75 millió $
6. Red Bull 21.6 millió Ł / 32.2 millió $
7. Lotus 19 millió Ł / 28.25 millió $
8. Force India 15.6 millió Ł / 23.25 millió $
9. Virgin 9.2 millió Ł / 13.75 millió $
10. Toro Rosso 5.5 millió Ł / 8.2 millió $
11. Sauber 3.3 millió Ł / 4.9 millió $
12. Hispania 0.335 millió Ł / 0.5 millió $ -
Oliverda
félisten
válasz
Motion_Blur #14162 üzenetére
A másik három egyenjogú bíráról miért nem esik itt szó?
"A 22 nagydíjgyőzelemmel bíró brit ex-versenyző mellett a mexikói autósport-szövetséget képviselő José Abed, valamint a svájci Paul Gutjahr ítélkezik majd a szabályszegőkön, míg a Monacói Automobil Clubot Dr. Christian Calmes képviseli."
Mondjuk nyilván őket szinte a kutya sem ismeri így most lelkileg az a legkielégítőbb ha Hill-t hibáztatja mindenki.
Esetleg álljatok be a sorba ti is és írjatok janival neki egy kritikus hangvételű email-t.
-
JJános
addikt
válasz
Motion_Blur #14162 üzenetére
Ez így igaz! -
Motion_Blur
félisten
Birka kapott azért valamilyen büntetést, mert kibaszta a kormányt pont az ideális ívre, és ezzel veszélyeztette a többi versenyzőt?
Hát persze, hogy nem. Hill bácsi annyira rákoncentrált a Mesterre, hogy minden másról megfeledkezett..
-
Iron Funeral
őstag
Hát az a 22-es annyira nem volt rossz, hogy nem az autón múlt, hogy nem a McLaren lett a VB
A 24-es év elején tényleg nem volt jó, de mindenki autója akiében volt KERS+szimpla fedeles diffúzor olyan kaki volt mint az! Év végére már egész jó kocsi lett belőle
Egyébként én a wikis életrajzában néztem.
-
Pá
addikt
válasz
Iron Funeral #14159 üzenetére
A wiki a mp4-20-ra még Adrian Newey-t írja. A 22-es mondjuk nem volt rossz, de a 24-es kész katasztrófa. Azt mondjuk nem tudom, hogy a szezon közben ki pofozgatta.
-
Iron Funeral
őstag
Inkább Rory Byrne jöjjön és akkor helyben is vagyunk a kocsitervező duóval
Wiki szerint egyébként ő a páratlan évekért "felelős": "In 2002 he was promoted to the role of Chief Engineer of Race Development, and was responsible for the MP4-20 and MP4-22 chassis. As of 2008, he is working on the MP4-24, McLaren's planned entry for the 2009 Formula One season"
-
Pá
addikt
Valami McLaren fan mondja meg: Pat Fry az aki mindig a páros évben tervezte a mekiket, vagy a páratlanban?
Csak mert arról pletyiznek, hogy a Mercihez fog átruccanni, de én úgy emlékszem Pat Fry a bénábbik tervező szóval kicsit félek. -
TESCO-Zsömle
titán
válasz
shteer #14156 üzenetére
vagy ez mögött is az amerikai kormány, a KGB, az ufók, a szabadkőművesek, az amerikaellenes liga, a partizánok, a mongol hódítók, egy emberfeletti erő, másik dimenzióból érkezett emberek, a navik, a nácik, napóleon, magnetó, egy időutazó terminátor vagy a mexikóiak állnak
Ne becsüld le a sötét erő hatalmát, Luke!
-
shteer
titán
válasz
MPowerPH #14150 üzenetére
vagy ez mögött is az amerikai kormány, a KGB, az ufók, a szabadkőművesek, az amerikaellenes liga, a partizánok, a mongol hódítók, egy emberfeletti erő, másik dimenzióból érkezett emberek, a navik, a nácik, napóleon, magnetó, egy időutazó terminátor vagy a mexikóiak állnak
miért kell a hasonló események mögé képzelni kényszerítő elemeket? belátták, hogy semmire nem mennének vele, lezárták. az viszont elvárható az FIA részéről, hogy tisztázzák ezt és a hasonlóan vitatható szabálypontokat és egyértelműen értelmezhető, egységes szabályzat legyen
-
Oliverda
félisten
válasz
TESCO-Zsömle #14152 üzenetére
Vajon milyen órabért fizetett nekik ezért Briós?
-
shteer
titán
válasz
Motion_Blur #14149 üzenetére
ez lol
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Motion_Blur #14149 üzenetére
N/C
-
Oliverda
félisten
válasz
Sanya595 #14144 üzenetére
Vagy olyan versenyzők kellenének akik sosem versenyeztek együtt jelenleg aktív pilótákkal. Tehát csak 1991 előtt visszavonult pilóták jöhetnek szóba jelenleg.
"Számomra azért is volt különösen kényelmetlen a helyzet, mert olyan esetben kellett döntenem, ahol Michael is érintett volt. Teljes mértékben pártatlanul jártam el, de már kaptam gyűlölködő e-maileket, amiben részrehajlással vádolnak"- tette hozzá Hill.
Mondjuk azt nem gondoltam volna hogy ennyi idióta van a szurkolók között. Gondolom a fele még pelenkában szaladgált amikor Hill visszavonult.
Azért annak örülök hogy a Mercedes ha nem is nyilvánosan de gyakorlatilag elismerte hogy hibázott. Csak van ott egy normális ember aki képes a realitás talaján maradni... Haug személyében.
-
Motion_Blur
félisten
-
Jarod1
veterán
hejho, tudjátok miért vonta vissza a Merci a fellebezést????
-
Sanya595
senior tag
válasz
prmcsk #14137 üzenetére
Mit nem értesz azzon,hogy nem safety car mögött lett vége a futamnak?
Pá leirta aszem érthetöen.Hill szerint ne legyenek versenyzök a birók közt.
Ennyit erröl.
-
Pá
addikt
Amúgy most már tényleg tök mindegy, mivel fellebbezés sem lesz.
-
Pá
addikt
Itt van angolul, Maurice Hamiltontól is, ha úgy hihetőbb.
Watching with me from the Abu Dhabi Sport television studio, Mika Salo uttered a note of caution: “Ross (Brawn) knows the rules better than anyone. He won’t have got this wrong. There’s something we don’t know about this.”
Brawn’s interpretation focussed on a paragraph in Clause 40.11, which says: “As the Safety Car is approaching the pit entry, the yellow flags and SC (Safety Car) boards will be withdrawn and replaced by waved green flags and green lights at the line.”
There were indeed green flags shown at the final corner and further along the pit straight. This is Brawn’s interpretation: “We believed that the track had gone green and the race was not finishing under a Safety Car - when article 40.13 clearly would have applied. The reason for the Safety Car had been removed, the FIA had announced 'Safety Car in this lap' early on lap 78 and the track had been declared clear by race control. This was further endorsed when the marshals showed green flags and lights after ‘safety car line one’. On previous occasions when it has been necessary to complete a race under a Safety Car, full course yellows are maintained, as in Melbourne 2009. On the last lap, we therefore advised our drivers that they should race to the line and Michael made his move on Fernando for sixth place.”
In short, the rules are confusing. Clause 40.13 would seem to apply if trackside work is on-going during the last lap and the Safety Car, while still necessary, will disappear into the pits in order not to spoil the victory moment for the winner.
Brawn’s contention is that the Safety Car’s work was over and the track was clear, or ‘green’, from the so-called ‘first safety car line’, which is just after the pit entrance. In other words, overtaking can take place from that point on. (This is a modification to the old rule which said no overtaking could take place until the start/finish line had been reached. It’s a point which I confess I, and several others including McLaren and Ferrari, had missed).
Thinking about it now, Mika Salo was absolutely right. Brawn knows the rules better than anyone. Better, even, than the race stewards. There is every chance that Mercedes will win on appeal.
-
Pá
addikt
válasz
prmcsk #14137 üzenetére
A 40.13-as pont nem alkalmazható a helyzetre, mivel a Safety Cart behívíták. Ezen Te mit nem értesz?
2 eset lehetséges, a közös bennük, hogy a Safety Car mindkét esetben bemegy.
1. A normál procedúra (40.13-as szabály nem él)
Kör elején bejelentik, hogy a Safety Cart behívják, kör végén bemegy, onnantól zöld zászló lengedez, 1. SC vonaltól lehet előzni2. A verseny SC alatt fejeződik be (itt él a 40.13-as szabály)
A Safety Car alatt fejeződik be a verseny, ezért nem hívják ki a kör elején. Szép sutyiba bemegy a boxba, hogy ne zavarja a célfotót, de elméletileg továbbra is a pályán van, marad a sárga zászló SC táblával, nincs előzés.Vasárnap Te melyik esetet láttad megvalósulni? Az lehet, hogy a vezetőség szándéka szerint a 2-es verziót szerették volna elsütni, de talán hozzá nem értésből, talán zavarodottságból, talán egyéb okok miatt az elsőt valósították meg. Volt egy csapat, aki felismerte a helyzetet és lereagálta. Miért nekik kéne tudni, hogy valójában mi volt a szándékuk a versenyigazgatóságnak, miért nem a többi csapatnak kéne felismerni, hogy valójában mi történt? Itt Brawnt állítják be az idiótának, holott úgy néz ki Ő értelmezte egyedül helyesen, ami a pályán zajlott.
-
TESCO-Zsömle
titán
shev7: Nah, ha ez így igaz, akkor mágiscsak az első feltevésem volt helyes, és az előzés szabályos volt. A hibát a versenyigazgatóság vétette, mikor behívták a SC-t. Nem kellett volna behívni, ha amögött akarták volna zárni a versenyt.
prmcsk: A verseny nem aközben ért véget, mert még a vége elött behívták. Nem a 40.13-as szabály alapján jött be, hanem a Race Controll hívására, minek utána a mezőny megkapta a zöld jelzést, és verseny volt.
A 40.13-as szabály akkor lépett volna érvénybe, ha a Race Controll nem hívja be a SC-t az utolsó körben. Ezesetben a SC eloltja a lámpáit és kimegy a boxba, minek utána a pályán továbbra is csigatempóban haladnak a versenyzők sárga zászló és SC-jelzés mellett.
Senki sem szegett szabályt, mindössze "nem azt csinálták, amit akartak". Ha SC alatt akarják a versenyt befejez(tet)ni, akkor nem kellett volna behívni a SC-t... Az már a szabálykönyvbe van, hogy ha a RC behívja a SC-t, annak boxutcába kanyarodásakor zöld jelzést kell adni a versenyzőknek. Ha pedig ez megtörténik, akkor -ezek szerint az első SC vonaltól- verseny van.
-
Zé_Mester
őstag
édes istenem, nem unjátok még ezt a szemetelést ?
mit kell ezen ennyit pofázni? megbüntették, fellebbezett, lesz majd egy eredménye.....ennyi.
miért kell ezen már 2 napja megállás nélkül nyafogni? -
prmcsk
addikt
Na mégegyszer...
a szabályzat 40.13 pontja kimondja:
"Ha a verseny aközben ér véget, hogy a Safety Car a pályán van, akkor az utolsó kör végén be fog hajtani a boxutcába, és az autók normál módon, előzés nélkül mennek el a kockás zászlóig."
Az utolsó körben a SC. a pályán volt, behajtott a boxutcába és az autók előzés nélkül nyomhatják a kockás zászlóig...
Ebből mi nem világos ?
-
DigitXT
félisten
válasz
TESCO-Zsömle #14134 üzenetére
Akkor a legutóbbi Hamilton Webber kakaskodás mi volt?
Ha jól emlékszem, akkor hangsúlyozták ezt az SC vonalat. -
shev7
veterán
válasz
TESCO-Zsömle #14134 üzenetére
"overtaking is forbidden until the cars reach the first safety car line after the safety car has returned to the pits."
Ez nem arrol szol, hogy az SC-t tilos megelozni, hanem az elozesrol altalaban. Tehat SC vonal utan lehet elozni.
-
-
-
shev7
veterán
válasz
prmcsk #14129 üzenetére
ahelyett, hogy hulye hasonlatokkal probalsz kitalalni, aminek nulla koze van a dologhoz izlelgesd ezt a ket kepet.
[link]ha ugy er veget a verseny ahogy az elso kepen van, akkor ervenyes a 40.13. Ott nem irjak ki, hogy SC in this lap, es nem lengetnek zold zaszlokat. Nem a palyabirok basztak el. Ha kiirjak, hogy SC in this lap, akkor zold zaszlo van. Nem tevedesbol voltak kinn, hanem mert ugy dontottek, hogy a safety carra mar nincs szukseg az utolso kor vegen, tehat a verseny nem safety car alatt ert veget, ezert teljesen mindegy mirol szol a 40.13. De ezt mar ezerszer leirtuk. Remelem a fellebezest is elfogadjak, mert csak igy van ertelme annak a szabalynak.
-
MPowerPH
félisten
Még mindig ezen megy a vita?
Bár itt csak egy ember állította azt, hogy Schumi hibázott, meg a hülye sajtó... Brawn -ék rosszul mérték fel a helyzetet, ennyi.
-
JJános
addikt
válasz
prmcsk #14129 üzenetére
Jaja! Ellentmondás van.
Ha esetleg folytatása lesz a dolognak, majd folytatjuk mi is. Lonzira rászóltak, mert el akarta kapni még Hamit. Aztán reflexből próbált védekezni, ezt elfogadom.
Sumi büntetése jogtalan. Ezért "zümmögtem", mérgelődtem.
A hibát a csapat követte el. -
prmcsk
addikt
válasz
JJános #14127 üzenetére
Részemről is zárom, de...
Már régen leírtam, hogy Alo 6. Sumi 7. és nincs bünti, mert az utcsó körös SC. szabály és a kijelzések ellent mondtak egymásnak.
Azt is leírtam már, hogy szerintem Lonzi akkor és azért kezdett pánikszerűen gyorsítani, mikor látta, hogy valaki oldalt döngetne el mellette és ez elbizonytalanította a szabályértelmezést illetően.
Reflexből cselekedett, ha tudatos lett volna a gázadása, nem riszáltatja meg a verdát, mert azt még egy óvodás is tudja, hogy ezzel gyorsulást és időt veszít...shev7 Szerintem sántít a hasonlat, mert ha egy hivatalos rendezvényen részt veszel és annak lerendezési szabályzatában leírják, hogy nincs repi, akkor neked hiába mondja bárki, hogy ingyen vihetsz, ha megcsípnek szabályt szegtél. Vissza kell adnod a portékát.
Nem mondhatod, hogy nem olvastad a szabályzatot, vagy, neked x mondta, hogy viheted...
-
JJános
addikt
válasz
prmcsk #14124 üzenetére
Ha egy versenyzőnek azt mondják, hogy most "lopd" el azt a dolgot gyorsan, akkor nem azon fog gondolkodni, hogy szabad-é, hanem azon fog agyalni, hogy hogyan is csinálja.
Ha a szabály jó, akkor Sumi hibázott, de lehet, hogy mások is hibáztak, és lehet, hgy a szabály sem egyértelmű, és lehet, hogy pontosításra szorul. Mindenesetre nem Sumit büntettem volna ezért, hanem a csapatot.
Nem is azt firtattam, hogy Sumi miért nem hatodik, hanem, hogy miért vették el a pontokat, amiért megdolgozott.
Egyébként Lonzi próbált az előzés ellen tenni, ez a visszajátszásokon egyértelmű.
Itt egyébként lezárhatnánk a témát. Esetleg erre még válaszolj?
-
D@ni88
addikt
Végülis is hiába mondod a rendőrnek hogy a fa eltakarja a táblát, akkor is megbüntet.
amúgy egy hülye szabály, mert vagy menjen végig az sc, vagy engedjék el őket.
Sajnos Sumi ennek a hülye szabály áldozata lett... -
prmcsk
addikt
Már bocsánat a hülye hasonlatért:
Ha egy törvényben le van írva a tizenhétezerhatszázhuszonhatodik oldal negyvenharmadik alfejezetében, hogy lopni tilos és bűn, később nem hivatkozhatok arra hogy, de kérem nekem mást táblázak, zászlóztak és írtak ki, és ezért loptam...
A szabály az le van írva, ami megtévesztő volt az meg emberi hiba...
-
shev7
veterán
válasz
prmcsk #14122 üzenetére
"Tudom, hogy tévesek voltak a jelzések, de ezt felülírja az utolsó körben alkalmazott és leírt SC. szabály, amit Suminak és Brawn-nak is ismernie kellene. "
ez azert hulyeseg.
Nem gondolkodhat a pilota azon, hogy most a jelzes ami a palyan kinn van, az tenyleg valos, vagy csak tajekoztato jellegu, es a sokszaz oldalas szabalykonyv egyik albekezdese felulirja a rendelkezeseket. Nem a pilotanak kell ismernie minden kivetelt, hanem elsosorban a palyabiroknak.
-
prmcsk
addikt
válasz
Stirlitz #14118 üzenetére
Csak a 4.ik pontodhoz, egy apró megjegyzés. Nem múlott rajta semisem. Utóbb kiderült, ezért is kár érte.
Rég volt és én sem emlékezhetek rá tisztán, de szerintem akkor még nem dőlt el semmi a VB.-jét illetően, amit sugallsz is " mint utóbb kiderült"...
Ha így volt, ettől még csunyább a dolog.Sosem mondtam, hogy egy versenyző ne legyen csibész és győzni akaró, de van egy határ és nálam ez az átlátszóság...Legyen valaki gusztusosan győzni akaró, de ne tovább...
Alfonz 5 VB. ? Legyen igazad, de nehéz lesz, mert egyet a mekinél már ellúzerkedtek. Ha most háromszoros lenne reális is volna...dízelracer Tudom, hogy tévesek voltak a jelzések, de ezt felülírja az utolsó körben alkalmazandó és leírt SC. szabály, amit Suminak és Brawn-nak is ismernie kellene. Brawn szerintem hibázott, mikor Suminak azt rádiózta, hogy előzhet és úgy néz ki beszopták...
TESCO-Zsömle Tisztában vagyok Sumi "píár értékű" visszatérésének okaival...
-
TESCO-Zsömle
titán
littlelion21: És tényleg...
prmcsk: Nem tudom ki vár el 5 VB címet és tikől. Ha még mindíg Schumi a téma, én tőle (reálisan) még 1 VB címet várok az aláírt 3 év alatt/után. Ja, meg hogy minden tőle telhetőt megtesz a pályán az előzésért.
Csak ismételni tudom magam. A Mercedes legjobb húzása volt Schumit leszerződtetni Rosberg mellé. A legnagyobb PR értékkel bíró pilóta, és talán a legjobb fejlesző is a mezőnyben. Rosberg meg egy nagyon tehetséges fiatal.
De el kell fogadni, hogy a Brawn GP tavaly egy lyan autóval nyert, amit a Honda már akkor fejlesztett, mikor a többiek még a 2008-as járművüket csiszolgatták. Nem olyan rossz az a Merci a mezőny egészét nézve, és egyre csak javulnak.
Más kérdés, hogy a diffúzorok miatt megint nehéz előzni, de ez -elvileg- jövőre megoldódik.
grabber: És hogy összement Schumacher...
-
Stirlitz
senior tag
válasz
prmcsk #14099 üzenetére
Csak a 4.ik pontodhoz, egy apró megjegyzés. Nem múlott rajta semisem. Utóbb kiderült, ezért is kár érte.
Jaj, majd elfelejtettem, mi az, hogy ma nem lehet csibészkedni a pályán? És Hamilton célegyenes beli cikázása Petrov elött? Ugyan már... Gondolj csak bele, nem ez volt az egyetlen húzása. Hazúgságűgy tavaly év elején, Alonso és Hamilton a Hungaroringi időmérőn a kerékcserénél... Szerintem a nyerő emberekben van egy jó nagy adag egészséges csibészség. És a nyerő csapatokban is. Lásd F csatorna. Dupladiffúzor. Ellensúlyos lengéscsillapító. Aktív felfügesztés. Soroljak még?
És nem elképzelhetetlen az 5VB cím. Remélem mondjuk pont Alonso cáfol erre rá, és pezsgőzhettünk egyett ezen a poszton akkor.
-
-
Pá
addikt
válasz
dízelracer #14114 üzenetére
Egyértelmű, hogy nem MS hibája, mivel Ross Brawn még rádión szólt is neki, hogy nyugodtan előzhet.
-
madstunt
addikt
szerintem mi többet rágódunk rajta mint akit megbüntettek
-
dízelracer
őstag
válasz
prmcsk #14044 üzenetére
100%-ban a szervezés hibája. Talán felkészíthetnék a pályabíróikat rendesen főleg ha hasonló szabálymódosítások léptek életbe. Én személy szerint sosem szerettem M.S-t de ő csak a dolgát tette. Szabad jelzésre a gázra lépett. Az meg elég amatőr hiba volt, hogy F.A. a lengetett zöld zászló + zöld fényjelzés ellenére szabadon hagyta a belső ívet. Ha M.S látta a zöld zászlót akkor azt neki is látnia kellett. [link]
Vilogó zöld jelzés + a kép alsó sarkában zöld zászlót lengető pályabíró. Ez nem versenyzői hiba volt.
-
Oliverda
félisten
válasz
prmcsk #14093 üzenetére
Ebben azért elég sok igazság van meg a #14099-ben is.
madstunt: Az a vicc hogy nem hívták be már az első kör végén a boxba hogy kivegyék 3 másodperc alatt a szivacsot meg másik 3 alatt fel a keményebb szettet és így sanszos, hogy szerzett volna pár pontot meg nem ment volna tropára egy motor...
-
madstunt
addikt
azé evvel elfecsérelni egy motort luxus... [link]
-
littlelion21
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #14100 üzenetére
"...Sennának se lenne 4 VB-címe..."
Sennának nincs 4 VB címe...
-
prmcsk
addikt
válasz
MPowerPH #14101 üzenetére
Nem fikázom, bár ha a tényközlés annak számít, akkor igen...
TESCO-Zsömle egyetértünk, ezért is gondolom, hogy a mostani 5 VB. cím elvárása, az mese.
decibel Javíts ki, ha tévedek, de Alfi két VB.-je alatt Sumi szerintem ferkában ült.
Miért ne hasonlíthatnám a mai ferkát a mai mergával ? Kb. egy szinten vannak, a különbség a "sofőr error"-ban mutatkozik meg.
Amit mellesleg falhoz kent Lonzi és egy összelegózott vassal a boxból hatodik lett...
Lúzer volt, de javított.
-
#56474624
törölt tag
válasz
Stirlitz #14098 üzenetére
Igazad van, nekem is tetszett, hogy van valaki a pályán, aki még az utolsó kanyarokban is kíméletlenül lecsap a lehetőségre. Mégha az utólag "tisztázva" állítólag szabálytalan is. Dehát ez kell ide, látszik mennyire jóllakott már a hétszeres, ha egy nyamvadt 6. helyre ilyen körülmények között is lecsap.
A mezőnyből még Hamilton, na meg talán Alonso ilyen agresszív, és egyben vérprofi. Csak rázódjon össze az eleje, lesz itt izgalom, ez a három fickó tényleg sokmindenre képes a győzelemért.(#14102) Pá:
Nekem is ez tűnt fel verseny közben (Gyusziék megint benézték), ha Kobayashi nem esik ki, akkor igencsak bejöhetett volna Rosberg taktikája.
-
Pá
addikt
Aki még mindig kételkedik Rosberg boxtaktikájában.
Ezen a linken jelöülje be, hogy csak Webber, Massa, Alonso, Hamilton, Rosberg, Schumi és Kobayashi látszódjon és tekerjen a 19-20 kör környékére. Onnan remekül fog látszódni, hogy Koba, hogy fogja a Massa vonatot és Rosberg hogy húz el tőlük, miért kellett kint tartani.
Itt van egy táblázat is, ahonnan jól látszik, hogy valójában még Alonso elé sem tudott volna bejönni és Schumi elé is csak neccesen, ha korábban hívják ki. Viszont ha Kobayashi nem mondja be az unalmast, pá rkör alatt előzhetett volna még 3-at, szvsz egyértelműen nyerő taktika volt kint tartani.
-
MPowerPH
félisten
Hánynom kell, itt is Schumit fikázzák.
Aktív témák
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3206
- LG 27UN83A-W - IPS LED - 3840x2160 4K - 60Hz 5ms - USB Type-C - HDR 400 - AMD FreeSync - Hangszórók
- LG 32GS94UX - 32" OLED / UHD 4K / 240Hz - 480Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3205
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T460 - i5-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: FOTC
Város: Budapest