- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- LordAthis: Ismét egy "Idióta" A.I. Projekt, hogy meglovagolja az aktuális trendeket...
- sziku69: Szólánc.
- weiss: Logi MX Master 3S FW NEM frissítés
- bambano: Bambanő háza tája
Hirdetés
Aktív témák
-
JJános
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #14999 üzenetére
Szerintem a legnagyobb feszültség a Ferrarinál van. Mennyi idejük volt. Jól is indultak, aztán csak hátrafelé mennek.
Hogy mindig van egy ostoba ott is aki elszarja. -
TESCO-Zsömle
titán
Oliverda: Szerintem a McLaren-nél és a Mercinél sokkal kisebb a feszültség. Előbbinél két teljesen eltérő vezetési stílusú világbajnok, utóbbinál meg autót építenek. Az öregnek már nem kell bizonyítania, Rosberg meg két kézzel khm, hogy ilyen csapattárstól tanulhat. Amúgy sem konkurencia... Schumi az apja lehetne... Nem marad sokáig a mester, max +1 VBcím erejére, hogy meglegyen a mágikus 8-as, amit az elfüstölő motor vett el tőle 2006-ban...
Pá: Hát igen... A fejetlenség magáért beszél...
-
Pá
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #14994 üzenetére
Az első nyilatkozatuk volt a legjobb, kiderült belőle, hogy:
1. Vettel gyorsabb volt, mint Webber
2. Vettelre nagyon veszélyes volt Hamilton, de ha a (lassabb) Webber lett volna hátrébb rá bizonyára nem, hiszen "úgy biztosított lett volna a Red Bull 1-2"Meg úgy egyáltalán, a forma1 történetében eddig hányszor volt olyan, hogy egy 1-2-ben haladó csapat azért akarja előre hozni a másodikat pilótát, hogy a harmadik nehogy megelőzze őt. És ezt a Red Bull vezetése képes volt többször is elismételni, tök komoly arccal. rofl bullshit
Most vagy ők... vagy minket néznek... -
AMD Power
titán
226 milliárdos bevétel az F1-ben
Mintha nem is lenne válság.
-
Oliverda
félisten
válasz
TESCO-Zsömle #14984 üzenetére
Még mindig ott van és lehet a legkisebb feszültség csapaton belül ha a többi top csapat párosaihoz hasonlítod őket. Az hogy a pályán versenykörülmények között összecsapnak még nem jelent feszültséget vagy azt, hogy nem bírják egymást. A hétvégén meg max. azt láthattad hogy elqrta a csapat az utasításokat. Ezért pedig nem fognak egymás torkának ugrani a versenyzők.
-
PazsitZ
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #14994 üzenetére
Továbbá az a nagy gyorsaság előny is 1 körig tartott (volna)
-
TESCO-Zsömle
titán
"Figyelembe véve a McLarenek tempóját, és hogy Sebastian volt a gyorsabb a két Red Bull közül..."
...az (lett volna) a logikus döntés, hogy hátul hagyják, mivel a gyorsabb autóval sikeresebben védhette volna Webbert. Ehelyett az a döntés (nem) született, hogy Vettel menjen el Webbernek, (aki lassabb) és áldozza fel a RB kettősgyőzelmet a sajátjáért.
Gratulálok.
"Csapatként az a prioritásunk, hogy az 1. és a 2. helyen végezzünk, függetlenül a sorrendtől"
Akkor miért is kellett (volna) Vettelnek a gyorsabbik autóval előre mennie? Hogy ott maradjon Webber védtelenül Hamiltonnal?
Nonszensz...
Egyre inkább úgy tűnik, hogy a RedBull egy igencsak
elbaszottfélresikerültárulásttaktikai manővert próbál szépíteni.Peat
: Coulthar megmondta a frankót. A futam elött pedig fej-fej mellett álltak a versenyzőik. Martinnal pedig 100%-ig egyet kell értenem.
-
Peat;)
veterán
válasz
Djuree #14960 üzenetére
Ehhez az esethez semmi hozzáértés nem kell, csak realizálni kéne a látottakat. De úgy néz ki ha ezt így leírtad, akkor te kicsit az átlag alatt vagy és ezért tűnök számodra expert arcnak...
Forzázz többet még azzal is "hozzáértő" válna belőled
Már ha éppen van boxod...
-
Peat;)
veterán
Kicsit arcpirító a csapatra nézve, ez van ha az érzelmekre hagyatkoznak és nem a látottakra. Én versenyzőtől még nem olvastam olyat hogy Webber baszta el. Ja de, Vetteltől akinek a mutogatása az eset után és ez a csapatnyilatkozat után még kínosabb. Pedig tavaly még nem nézte le a többi pilótát.
Coulthard mellett egy másik vélemény: [link] Akik azt gondolják Webber volt a béna, azok tulajdonképpen impotens unalmas fatökű versenyzőket (tavalyi beugró ferraris pilótát pl) szeretnének és egy Vettelt. Remélem nem fog teljesülni...
-
wildrain
addikt
válasz
Sundesz #14981 üzenetére
Meg szokás szerint a futam után elkezdték kelteni a flame-et, hogy Hamilton "el van borulva", utálja Buttont, amiért bepróbálkozott. És mindezt mire fel? Arra, hogy nem vigyorgott teliszájjal. Az olyan pillanatokat, mint a gratuláció öleléssel megspékelve, és azt a néhány teljesen normális hangnemben megejtett szót, amit egymáshoz szóltak, egyszerűen nem vették észre, mert az nem támasztotta volna alá az elméletüket, miszerint most ők jajjdeutálják egymást.
-
Nowhereman
őstag
válasz
TESCO-Zsömle #14977 üzenetére
Kiváncsi vagyok, hogy a FIA kezdeményez-e eljárást az ügyben.
Mert ugye Webbert a szükségesnél nagyobb spórólásra utasítják - lévén a végén mégis csak lett volna nafta a mekik befogásához. Aztán Vettel fülire sug Horner, hogy előzzön. Aztán kiderül, hogy ehhez nem ártana előzni is tudni. A Red Bull vezetősége Webbernek ugrik. Horner késöbb visszább vesz, mert érzi, hogy kilóg a lóláb, de az a zseni Marko fogja magát és a TV-ben élő adásban úgy tagad mint a viccbeli cigány - azaz röviden mindent bevall - még azt is, hogy Webber versenymérnöke nem továbbította a parancsot Webbernek - mondjuk ezen is lehetne filózni, hogy miért.
Elég nagy a füst, és eléggé kilóg a lóláb... -
FireKeeper
nagyúr
válasz
TESCO-Zsömle #14984 üzenetére
Szerintem még élvezték is az előzgetést, és én úgy láttam hogy végig vigyáztak egymásra.
-
AMD Power
titán
Hamilton úgy érzi, Button ideális csapattárs
Button tényleg jó arc..
-
Pá
addikt
Én Vettelen és a Red Bull vezetésén kívült senkitől sem hallottam még, hogy Webber lett volna a hibás, beleértve szakértőket, volt és jelenleig f1-es pilótákat.
Azt hiszem ez mindent elárul az előzésről is, meg a Red Bullon belüli helyzetről is. -
wildrain
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #14977 üzenetére
aztán már csak arra figyeltem, hogy idejében fékezzek.
Arra nem is akart figyelni, hogy egyenesen vegye a féktávot, ne átlóban. Egyszerűen nem értem, hogy utólag visszanézve miért nem esik le neki, hogy ő mozdította az autót jobbra, Webber felé, nem törődve azzal, hogy az ausztrál pont mellette van. A mozdulat egyébként érthető, egy rakás olyan előzést lehetne mutatni, amin az egyenesben bemennek arra az oldalra, amerre a köv. kanyar megy majd, aztán amikor eldőlt, hogy a hátsó befér az előzendő mellé, és odaérnek a féktávhoz, akkor szépen, mintha előre összebeszéltek volna, mindketten a külső ív felé mozdulnak, és ott kezdik meg a fékezést a minél jobb kanyarvétel érdekében. Ez a mozdulat minden bizonnyal beléjük ivódott már, talán ezért is nem érezte azt Vettel már az első pillanatban, hogy ő mozdult a másikhoz képest, és nem fordítva, és kezdett el aztán mutogatni a kocsiból kiszállva.
De legalább lenne benne annyi önkritika, hogy a nyilvánvaló képeket látva elfogadja, hogy ő cseszte el... -
shev7
veterán
En feltennek egy kerdest azoknak akik szerint Webber volt a hibas az esetnel. Ha Vettel nem hoz jobbra, es nem tolja bele az autojat Webberbe, hanem marad az iven es elkerulik az utkozest akkor megbuntettek volna Webbert? Csinalt valami szabalytalant? Mert ha nem, akkor miert o a hibas? Ezzel ellentetben szerintem aki megtorpedozza a masikat...
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Nowhereman #14975 üzenetére
Agree. Árulás szaga leng a levegőben...
Mindazonáltal hülyeség lenne nost Webbert kiherélni. 34 éves, nagy a teljesítési vágy, és az elmúlt két győzelem csak tovább fűtötte a lelkesedését. Vettelben még van +10 év. Nem kéne erőltetni, hagyni kell fejlődni.
És ahogy mondtam... Hamilton is ment már bele ennél agresszívabb/kockázatosabb előzésekbe is, mégsse csapta az autóját a másiknak.
Szerintem ha megnézik a képeket, egyértelműen én voltam a belső íven. Mentem a belső oldalon, előrébb is voltam, aztán már csak arra figyeltem, hogy idejében fékezzek. (Vettel)
Szerintem meg amíg nincs mögötte az ellenfél, rá is kell figyelni. Ennyi.
-
Nowhereman
őstag
válasz
Nowhereman #14975 üzenetére
-
Nowhereman
őstag
válasz
TESCO-Zsömle #14973 üzenetére
A legjobb, hogy egyre jobban hozza a sajtó az összeesküvéselméleteket. Az tiszta, hogy Webbo takarékon közlekedet, és az is, hogy a perec után ukázba adták neki, hogy érje utol a takarékoskodó merciket - no hogy van ez? Aztán a kamerákon szájrol olvasva tisztán látszik ahogy Horner miközben kezével Vettel rádiógombját nyomva tartja előzésre ad utasítást... Lehet, hogy egy új balhé lóg a levegőben? Brios és Ron Denis nem volt élégé kimiskárolva, hogy elég erős elrettentés legyen?
Hamilton pedig mondta, hogy Webbernek nem volt oka félrehúzódni. Tehát ennek megfelelően cselekedet volna. Ha Hamilton nem tudna gondolkodni a másik fejével, akkor nem nyomultak volna át 5 kanyaron Gombossal párhuzamban. Vettel lehet, hogy gyors, de ebből a szempontból ő a fizetős japán pilóták nívóján szokott lenni. -
TESCO-Zsömle
titán
Én csupán azt mondom, hogy ha pl Hamilton lett volna ott, nem Vettel, Ő is biztosan ráhúz Webberre, de szigoróan addig, hogy a kocsik ne érjenek össze. Vettel úgy kezdett el jobbra húzódni, hogy természetesnek vette Webber előzékenységét. Ez is egy újabb dolog, ami csapatutasításra utal. Normál versenykörülmények közt, Vettel -gondolom- figyelte volna a két autó közti távolságot, ahogy az kell.
Webber azonban nem volt előzékeny, védte a pozícióját -ahogy tette volna ezt bárki más is- és "ebből" lett a baj. Ha ezek után jól lebaxák, amiér védeni merte a pozícióját egy taknyos ellen, aki önnön óvatlansága/hiszékenysége révén okozott galibát mindkettejüknek, nagyon csúnyán fogok nézni.
Ahogy azt a Monaco-i Schumacher-Alonso szitunál is sokan elmondták. A versenyzőknek nem a rádióra kell figyelni, mert az nem kötelező, elromolhat, stb. Ott, kint a pályán csakis a zászlókra, lámpákra, pályára és a többi versenyzőre kell figyelni és ezek tükrében cselekedni. Vettel pedig nyilvánvalóan nem figyelt Webberre, mikor elkezdett felé húzódni, különben megáll, mielött összeérnek.
-
madstunt
addikt
megtesztek egy szívességet? unjátok már meg a vitát!
-
Ijk
nagyúr
válasz
PazsitZ #14969 üzenetére
Nem kell lehúzódnia. Senki nem állította hogy a gonosz Webber, direkt betartott. Csak volt egy baleset, amit egyikőjük sem akart, viszont mindkettő ludas volt benne. Ha egy csapaton belül előzgetnek, akkor azt lehetőleg biztonságosan kell lejátszani, itt pedig egyik fél sem engedett. Webbernek is igaza volt hogy nem akarta eldobni az 1. helyet, Vettelnek is hogy küzdött. Viszont mindketten erőszakosak voltak, meglett az eredménye.
-
PazsitZ
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #14968 üzenetére
Úgy látom félreértesz, egyesek úgy beszélnek, mintha Vettelt már szabályszerűen félreállva el kellene engedni ha feltűnik a pályán.
más-hoz: Webbernek nyomnia kell továbbra is ahogy tudja, és közben azon kell erősen elgondolkozni, hogy a jó pár év munka ellenére, amilyen patkány viselkedést mutat a jelenlegi kép a csapatról, akarjon-e aláírni ide.
A sajtónak és Webbernek.megy a nagy egyenlőség szöveg, miközben úgy tűnik Vettel seggét nyalják egyesek.(ami önmagában rendben is lenne, csak így egyre szánalmasabbnak tűnik)
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
PazsitZ #14955 üzenetére
Az mindegy, ha Webber kimegy a pályáról, Vettel meg nem, akkor megnyerte. A pálya nyomvonalán kívül Webber nem előzhet, ergó vagy bejön mögé másodiknak, vagy levágja a kanyart, majd illedelmesen helyet cserélnek.
Azt is érdemes megjegyezni, hogy számtalan hasonlóan szoros előzést láttunk már vérprofiktól, és ha a külső pilóta nem enged, bizony az előző nem húzza rá ütközésig, hanem marad mellette vagy feladja. Az már csak a támadott pilóta idegein múlik, hogy lemegy-e a pályáról, vagy sem. Ha pedig mégis baj van, akkor szimpla versenybaleset. Mindketten vállalják a kockázatot, mikor egyikük sem enged.
Ez az eset csak annyiban különleges, hogy csapaton belül történt a baj, csapatutasítás gyanúja alatt, és hogy a RB -a pletykák szerint- a nyerő lovat akarja leszedálni...
Más: Mondták itt páran, hogy ha Webber elég tökös, szembemegy a csapattal és bajnok lesz. Én meg azt mondom, ha a csapat eldönti, hogy Márk nem nyer, akkor nem fog. Jönnek majd a boxutcabeli hibák, a rossz beállítások, stb... A F1 csapatmunka a pilóta egymaga tehetetlen. Lásd tavaly Alonso. Szar autóval nem lehetsz bajnok. Márpedig a F1-ben sokkal könnyebb a jó autóból szart csinálni, mint fordítva...
-
Oliverda
félisten
válasz
Nowhereman #14963 üzenetére
"Remek volt látni. Olyan volt, mintha egy akciófilmet HD-ben vagy 3D-ben néztem volna. Fantasztikus volt. A legjobb rálátásom volt!"
-
Nowhereman
őstag
-
JColee
őstag
Csináltam egy szavazást, most kiderül, ki a hibás
[link]
különböző összeesküvés elméletek jöhetnek oda is hszbe -
MPowerPH
félisten
válasz
Motion_Blur #14958 üzenetére
Ott szerintem Vettel erősen túlcsúszott volna, és nem tudott volna tempot átvinni a következő jobbosba, míg Webber lendületből ment volna tovább. Poros íven rövid féktávot venni...
De az bizonyos, nem tudjuk meg, sajnálom is. Mekisek ilyen téren lefölözték őket, nagyon kulturált csatát vívtak, kivétel Hamilton mondinerezése.JJános: Hol nem hagyott helyet?
Itt bőven van egy autó hely, vagy csal a kép?
Webber nem volt köteles lehúzódni, ezt kellene megérteni. Mert ő autóversenyző, ez nem az a sportág, hogy ki tudja szebben átadni az első helyet.
-
JJános
addikt
Én azt mondom Hami ugyanitt szorította le Gombost. Webber meg ugyanígy szokta kiszorítani az őket támadókat.
Vettel bebillentett balra, majd elment jobbra. Webbo meg bármi áron tartani akarta.
Csapatutasítás ide, vagy oda, de nem hagyott helyet. Szerintem.
-
kpal
nagyúr
Az ilyen versenyek az izgalmasak.
-
MPowerPH
félisten
válasz
PazsitZ #14955 üzenetére
Bizony, tovább csúszott volna, de Webber nem ment volna vele. Ő jobban megtudta volna fékezni a gépet, és átfűzte volna magát belső ívre. Ez a manőver ezeknél a pilótáknál alap dolog, ha Vettel nem húz be, akkor se tudott volna bejönni Webber elé, csak a kanyar közepéig. Webber sokkal előnyösebb pozícióban volt, Vettel arra számított, hogy Webber elveszi a gázt. Hát nem ez lett...
-
PazsitZ
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #14954 üzenetére
A poros íven fékezve valószínűleg tovább csúszott volna a kanyaron, bár igaz,hogy kb végig vezette volna így is Webbert a jobbján. Úgy legroszabb esetben is az RB 2.-3. helyezett lehetett volna.
-
TESCO-Zsömle
titán
Khöm... Ausztráliában Massa se engedte el Alonso-t, pedig gyorsabb volt nála. Alonso pedig ahelyett, hogy belement volna egy kockázatos előzésbe, körökön át védte Massa seggét Hamilton-tól. Ja, hogy ezt "óh szegény nyomás alatt álló vettelke" nem bírja?
Akkor vezessen babakocsit...
Nem értem miért véditek itt Vettelt, aki egy elkapkodott előzéssel balesetet okozott. Már egyszer leírtam. Nem lett volna más dolga, mint szépen kikísérni Webbert a pályáról. Mindenképpen ő nyert volna, ha türelmesen oldja meg a dolgot ráhúzás nélkül.
-
PazsitZ
addikt
válasz
JJános #14946 üzenetére
[link] Vettel had been able to save fuel when running behind other cars early on, and he had enough extra petrol on board to be able to run one more lap at full power before he too would have had to turn his engine down.
Christian Horner: He had managed to save an extra kilogramme of fuel - as both cars start the race with the same amount of fuel.
-
válasz
MPowerPH #14949 üzenetére
Ugyanez a véleményem. Azért írtam hogy Vettel egyáltalán azért tudott előzési pozícióba kerülni Webberrel szemben mert Webbert a csapat spórolásra utasította kb.1 körrel korábban. Ezért volt lassabb az egyenesben is. Vettel meg simán hihette azt hogy már elment a csapattársa mellett. Lehet hogy nem is látta rendesen a tükörből. De egy a lényeg hogy mindketten hibásak.
-
Peat;)
veterán
válasz
Tomcat #14945 üzenetére
"Osztom azoknak a véleményét akik azt mondják hogy Vettel előnyösebb pozícióban volt"
Akkor nagyon sok ember totálisan balfasz az f1-hez. Elnézést de ezt nem lehetett leírni szebben, Vettel irdatlan rossz pozícióban volt ezért is ment kifele sokkal korábban. Az a kanyarkombináció előtt erre a tartózkodási helyre rámondani hogy előnyösebb...egy 5 éves gokartos kisarc körberöhögne. Vettel bement, jól csinálta. Webber eszmélt már akkor amikor még csak bebújt mellé, azért mégis csak csapattárs, hát helyet hagyott neki. Vettel érezte a vesztét, Horner bíztató nyelvét, így a tükörbe bele sem nézett hogy elhagyta e a másikat, hanem bumm rá. Hadd szóljon. Webbert nem értesítették a rádión, mégis időben észrevette Vettelt, reagált és végig meghagyta a helyet a másiknak. Vettel meg még a tükörbe sem nézett bele, mindezt úgy hogy ő akart előzni. Zöldfülű.
Webbernek is vannak ilyen megmozdulásai egyébként, Vetteltől és Webbertől is igen könnyű találni ilyen eszetlen hibákat. Én szeretem őket
-
MPowerPH
félisten
válasz
Tomcat #14945 üzenetére
Ez egy burkolt mutasítás volt a csapat részéről, nincs mit erről beszélni. Utána Webber-t ugyan úgy fenyegette volna Hamilton is. Webber hagyott elég helyet, több mint 1 autó hely volt még ott. És féktávon nem váltunk irányt, ha valaki van melletted, ez viszont a tavalyi Brazil nagydíj úta alapszabály. Webber nem volt köteles kimenni a féktávon, ennyi. Vettelnek máshol kellett volna próbálkoznia. Webber annyiból hibázott, hogy hagyta, hogy Vettel belülre kerüljön, nagy butaság volt.
Én ezért pirosat adok Webonak, hogy a csapatutasítás ellenére megvédte a pozícióját. A csapat kellemetlen helyzetbe hozta. És ez onnan látszik, hogy vasárnap még ők is nekiestek Webbernek, majd erre a szakértők felháborodtak és megvédték. Ma már az RBR is máshogy nyilatkozott, mert tudják, hogy kiderült, Vettel-t akarták behozni elsőnek. -
JJános
addikt
Szerintem Vettel azért fordult rá Webbóra, mert a gumik összeértek. Egyébként meg nem hagyott Webbó elég helyet. De hagyjuk má. Lépjünk túl.
Mindkettő, és a csapat is hibázott. Az meg, hogy Vettelnek csak egy gyorskörre volt elég a benyája éppúgy nem igaz, minthogy Webbónak se fogyott.
-
Osztom azoknak a véleményét akik azt mondják hogy Vettel előnyösebb pozícióban volt, mivel már megelőzte Webbert, csak sajnos Webber nem adott neki helyet a fékezéshez. Végülis mindketten hibásak, de szerintem Webbernek már engednie kellett volna Vettelt előzni. Pláne úgy hogy Webberre rá is szóltak hogy kezdjen el spórolni.
-
PazsitZ
addikt
[link]
Az ütközés elkerülése meg olyan dolog, hogy Vettel ránotta rá a kormányt, igen Webber védekezett, nem várta, hogy Vettel akár ütközéssel is de letereli Webbert.
Töredék másodpercek voltak, de egyébként a linkelt képen látható az utolsó pillanatokban Webber próbálta elkerülni a dolgot, csak hát Vettel akkor már jóval komolyabban húzta Webberre a kocsit... -
PazsitZ
addikt
Helmut Marko többek között arra hivatkozik, hogy Vettel fenyegetve volt Hamilton által.
Viszont Vettel "hatalmas" sebességkülönbsége max. azon az egy körön tartott volna az RBR bevallása alapján is!Vettel legjobb ideje(37. kör): 1:30.181
Webber 39. már lassabb körideje: 1:30.626
Hamilton 1:30.357 - 1:30.744 között mozgott az előző 5 körben.
Tehát Vettel kb. pont vagy kicsivel többet tudott volna hozni Webberen, mint az a 0.429, abban az 1 körben, amiben bepróbálkozott. Utána ő is csavarhatta volna vissza a motort.
Hamilton pedig nem volt annyival gyorsabb, még Webberhez idejéhez mérten is min. 2-3 kör mire igazán pozicióba kerül.
Persze ez érthetővé teszi, hogy megpróbálta az előzést, de nála is elgondolkodtató, hogy tudta, utána ő sem lesz gyorsabb, ezért talán nem kellett volna mindent feltenni és rárántani a kormányt Webberre.
A lenti időkülönbségek alapján pedig a nagy Hamilton fenyegetettség, már a 30. körben meg volt. Az idők alapján már akkor "el kellett volna engedni" Vettelt, mert már akkor is közel volt hozzá Hami.lap 18
MW - 0.831 - SV - 1.423 - LH
lap 28
MW - 0.729 - SV - 1.713 - LH (legnagyobb előny)
lap 30
MW - 0.631 - SV - 1.270 - LH
lap 36
MW - 0.813 - SV - 1.163 - LH
lap 39
MW - 0.429 - SV - 1.101 - LH -
MPowerPH
félisten
Vettel nem volt gyorsabb. Hirtelen esett rá, sokkal gyengébb volt az az autó. Ezt a csapat akarta így, csak igen, Webber-el elfelejtették közölni, hogy pl. gumiproblémái vannak, ne menjen bele fölösleges küzdelembe.
Persze miután Vettel megelőzte egyből jött volna az adás, hogy rakd a kapcsolót turbora, mert jön Hamilton.
-
PazsitZ
addikt
Mint már kiderült Webbert annyiról értesítették, hogy tekerje lejjebb a motort.
Nem is számított rá, hogy Vettel megpróbál egy sikertelen előzési kisérletet, aztán még rá is húzza a kocsit.
Az, hogy reflexből védekezett, hát igen, kezd látszani, hogy hiba volt.
De eddig az volt a mese, hogy nincs csapatsorrend az RBRnél, én mondjuk eddig beettem a dolgot, de úgy néz ki Webbert is elfelejtették értesíteni az ellenkezőjéről.
Meg alapvetően az is ritka, hogy valaki önszántából félrehúzódik a csapattársának, hogy megelőzhesse a futamon és a VB pontversenyben is. -
-
PazsitZ
addikt
[link] Webber said he’d been instructed to turn his engine down to save fuel; the team’s argument is that Vettel didn’t have to because he’d saved fuel earlier, and thus had better grunt out of Turn 8. But that didn’t explain why the German appeared to turn into his team mate.
-
PazsitZ
addikt
válasz
Djuree #14935 üzenetére
Tudta, védte az első helyét, úgy a futamon, mint a VB pontversenyben.
Tehát a fenti indokok alapján nehéz elfogadnom, hogy Webber védekezését hibának rójam fel. Csalódott is lennék, ha szépen külsőívre húzódva , udvariaskodva elengedné Vettelt, csak azért, mert őt hype-olja a nép. -
PazsitZ
addikt
válasz
Flashcash #14917 üzenetére
Én is erre utlatam feljebb [link]
(#14931) Djuree
Kb. ezt mondom én is és ezért nem értem miért hibás Webber abban, hogy védekezett (nem, nem lökött, nem szorított le a fűre, csak keményen védekezett)
The problem Red Bull have is that it seems clear they favour their protégé Vettel to take the title over Webber, "The team can't expect Webber to score three consecutive dominant pole positions and wipe the floor with all comers, including his team-mate, in the previous two races in Spain and Monaco and then suddenly turn all passive the first time Vettel makes a move on him; if Webber had lifted or moved over, he may as well have just handed the World Championship trophy to his team-mate and headed back to Australia." -
Djuree
félisten
mekkora köcsög volt már webber. ha meg akarja előzni a csapattársa, mert jobban jött ki neki a lépés, miért üti ki
vagy essenek ki mindketten akkor....
-
ToBeY
nagyúr
válasz
DeckardCain #14928 üzenetére
-
DeckardCain
senior tag
-
JJános
addikt
Hami, és gombos. Video. A McLaren büszke.
-
Jarod1
veterán
nagyon kemény a tejes reklám tej+ redbull
1 régi webber vettel Balhé:
[link] -
madstunt
addikt
ez meglepő azthittem a tojásfenekű a kivételezett jóideje, nemcsak ezután
-
wildrain
addikt
válasz
Nowhereman #14920 üzenetére
Ausziban tejet adnak el Webbo arcával.
... és hangjával.
-
MPowerPH
félisten
válasz
JJános #14918 üzenetére
Nem is volt, Webber a végén 1:29:2-et ment ha jól rémlik, ugye övé lett a leggyorsabb kör. Itt is az látszik, hogy az RBR Vettel-t szeretné nyomni. Olyan mértékben belassult akkor, abban az egyenesben Vettel lazán állva hagyta. Ekkora különbség pedig csak az említet eset következtében alakulhatott ki.
"Webberrel valószínűleg virágnyelven tudatják, hogy ha a helyzet a komolyra fordul, Vettelre összpontosítanak."
Elég szomorú.
-
válasz
Oliverda #14915 üzenetére
1, Webbert üzemanyagtakarékos módba tették.
2, Vettel megpróbálta megelőzni, baleset lett, majd elhúzott a két McLaren
3, Webber boxutca látogatása után, amikor a McLaren elkezdett üzemanyagot spórolni rászóltak Webberre rádión, hogy siessen hátha.....Ezután érdekes lenne megnézni milyen időket futott az utolsó körökben. A végén még az is kiderül, hogy nem volt semmilyen üzemanyag problémája, akár teljes sebességgel mehetett volna végig is.
-
Oliverda
félisten
Titkos csapatutasítás volt a Red Bullnál
Lehet hogy van egy gyors autójuk de a többi...
-
SzalaiG
addikt
válasz
Nowhereman #14913 üzenetére
Jobb lenne, ha mindenkinek ugyanannyi benzinből kéne megcsinálnia minden futamot. 220L és old meg!
-
Nowhereman
őstag
Egyébbként lenne egy hülye kérdésem: kik centizték ki a bikáknál és a mekinél az üzemanyagot? Rosz munkát végeztek...
-
Moneo
tag
-
#70869248
törölt tag
válasz
D@ni88 #14896 üzenetére
Nem jó...pont azért ami történt, Vettel megelőzi a szélárnyék miatt.
Amennyiben Webber piszkoskodni akart volna, akkor egyáltalán nem itt, hanem a döngetős rész előtti féktávon lassul meg, és nem kicsit.
Vagy még inkább a döngetős rész végén az S-ben, illetve a célegyenesre fordító kigyorsát kellett volna 'elrontania'.
Sztem az hangzik a legésszerűbben hogy rászóltak Webber-re hogy kapcsoljon vissza valamit, mert vészes az üzemanyagszintje. Vettel-t meg megdicsérték hogy megspórolt 1 lityit...egy lityit vazz röhej..ezért nyomhatta volna Vettel?!
Sztem ez történt, Vettel akár valóban megspórolt valamennyi üzemanyagot, akár nem..nem tudhatom, de megtámadta a csökkent teljesítménnyel futó Webber-t.
Ezt senki..Webber sem fogja tudni, csak egy nagyon alapos kivizsgálás segítene eldönteni, hogy rá kellett hogy szóljanak Webber-re vagy sem.
Mindenesetre elég látványosan utolérte Vettel Webber-t, holott addig minimum partiban voltak.
Webber szvsz nem hülye, hogy pont egy lendületes szakaszon lassuljon meg, amikor ő a saját pozícióját nem tudja tökéletesen védeni. -
Pá
addikt
Nah, sztem már túl van tárgyalva.
Lényeg az, hogy Webber bunkó volt, Vettel meg hülye. -
Mindketten hibáztak szerintem, Vettel azért mert azt hitte amit, Webber azért mert egyáltalán ezt a helyzetet összehozta, igazából kiváncsi lennék mit mondhattak a 2 pilótának az előzés előtt, mert az sok kérdést eldöntene.
-
Integra
titán
válasz
eXodus #14883 üzenetére
szerintem sehol sem olvashattad, hogy szegény webbereztem, leszel szíves visszaolvasni és bemásolni ide. én mindössze annyit mondtam, hogy nem tetszik, hogy mindenki kedvenc vettelje elrontotta, aztán kuvrannyátwebbernek.
az meg egy vicc, hogy webbernek kéne magyarázkodnia amiért teljesen jogosan védte az első helyét.. miért nem húzódott akkor akár le a fűre jobbra, hogy sir vettel könnyedén beguruljon az első helyre? tiszta óvoda, komolyan...
az, hogy te nem tudsz szöveget helyesen értelmezni, nem az én bajom. -
MPowerPH
félisten
válasz
Integra #14879 üzenetére
Látom megint nagy a vita. Szerintem Vettel alapjaiban óriásit hibázott, mivel féktávon kezdett irányt váltani, ami ugye tilos. Webber hagyott neki egy folyosót, volt elég helye. Érdekes a vita tárgya, nem tudom miért middenki Webber-nek esett neki, főleg ennek a fényében megkérdőjelezhető a csapat felelőssége.
Vettel azt hitte, hogy Webber jó csapattárshoz mérten elengedi csak úgy. És bizony a mozdulata, hogy terelni próbálta Webber-t is ezt bizonyította. Csak hát egyedül Webber nem gondolta így a dolgokat. Vettel meg ideges, hogyne lenne az, a csapattársa az előző futamokon begyalázta, és most a saját ökörsége miatt innen is 0 ponttal távozik. Ha az RBR ezek után is Vettel-t támogatja, akkor úgy kell nekik.
Egyébként szeretem Vettel-t, Webber-t nem csipázom, ennek fényében írtam ezt is.D@ni88: Ez így elég hülyén hangzott, nem látom a valóság alapját a dolognak.
-
Oliverda
félisten
válasz
eXodus #14883 üzenetére
"Na ezért különösen érdekes most is h pont ő kerül ilyen helyzetbe. Persze most h csúnya vettel van terítéken mindenki elfelejti webber előéletét. "
Nem tudom hogy miért pont engem hoztál fel példának mert ha valaki akkor én nem felejtem el az ilyeneket.
Vettel-ről pedig nem írtam kategorikusan rosszat csak annyit hogy szvsz kb 50-50 százalékban hibásak a történtekért. Webber meg szvsz 50 százalék hogy tör-zúz ha valakit előzni akar vagy éppen őt akarják előzni. Ezért nem is lepett meg annyira az ami történt.
-
PazsitZ
addikt
válasz
LA_COSTE #14900 üzenetére
Azért sem hiszem, mert mint írtam tavaly, amikor Vettelnek kedveztek, Webber nem rinyált tudomásul vette, volt alapja is a dolognak és kész.
Az pedig nem hiszem, hogy csak önálló döntése, hogy pont mikor tekerje lejjebb a motort, az ilyen tanácsokat általában a grafikonokat vizslató versenymérnök adja.
Az, hogy Webber védekezett, épp ti írjátok, hogy Webber, mindig keményen védekezik, tehát nem váratlan módon pont most kezdett keménykedni, mert pont Vettel van mögötte.
Viszont Vettelről, a sajtó által is hergelve az jön le, hogy elég frusztrált pont tőle jön le ez a leszarom akkor is beteszem, akkor is rögtön megelőzöm fíling.
Aktív témák
Hirdetés
- Autós topik
- nVidia GeForce GTX 1070 / 1070 Ti / 1080 (GP104)
- Spórolós topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Milyen program, ami...?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Battlefield 6
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Gitáros topic
- További aktív témák...
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! Mini PC! I5 10600KF / RTX 3060 12GB/ 16GB DDR4 / 1TB SSD
- Samsung Galaxy S25 / 25 Ultra 5G 256GB - 512GB / - Bontatlan - 3 év gari
- Megkímélt állapot!! Samsung Galaxy S10+ 128 GB SM-G975F/DS - fekete
- Nagyon szép állapot!! Xiaomi Redmi 10 2022 64 GB - fehér
- BONTATLAN Steelseries termékek VERHETETLEN ÁRON!
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 5600X / RX 7600 / 32GB DDR4 / 1TB M.2 SSD
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 12400F / RTX 3070 8GB / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- MacBook Pro 14" M3 Pro 18GB RAM 512GB MAGYAR BILL 1 év garancia
- Bomba ár! Dell Latitude E7250 - i5-5GEN I 8GB I 256SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- HIBÁTLAN iPhone 12 Pro Max 256GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3035, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest